|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Traunert is de nieuwe aanvoerder. Dus mag je één keer raden wat er met Geert en Pedersen gebeurt 😉 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat is niet te raden. Okee....Geert op rechts, Pedersen weg of (liever) back-up. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik denk dat Slot pedersen achter de hand houdt. Daarnaast vond ik de combi Stengs en Pedersen er wel aardig uitzien dat half uurtje. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
John de Wolf op de tribune naast DTK. Apart dat ie niet op de bank zit ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waarom is Higler niet de zwager van Stengs? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
paaaaaisssssjaaaaoooooooooooooooooooo |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Een doodgravert is die gozer |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: misschien wel via secondlove.nl? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Erg he ,al 3 fouten geteld bij hem |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Paar mooie combinaties. Valt niet tegen |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
wederom de baas tegen een grote tegenstander |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Vind het nog wat vroeg voor die conclusie maar de eerste 20 minuten zijn heel hoopgevend :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfde als de vorige wedstrijden met balverlies |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 16:26 schreef tomson het volgende:[..] Vind het nog wat vroeg voor die conclusie maar de eerste 20 minuten zijn heel hoopgevend :) verdedigend staat het als een huis, aanvallend kan het wederom iets beter |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Happy landing terug in Rotterdam ❤ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Actie van Geert vooraf om te watertanden ,en dan de afronding van Santi🤤 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Topper hoor die Geert, dan Hartman met zijn paas en Santi die dit prima af maakt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 16:34 schreef coenjo het volgende:[..] verdedigend staat het als een huis, aanvallend kan het wederom iets beter Ik geef met liefde toe dat mijn twijfel dus een beetje misplaatst was hahaha.. Ik had eigenlijk op een sterkere bijdrage (tot nu toe)van Benfica gerekend. Dit is zon ploeg die ik niet wil onderschatten maar onze spelers weten elkaar echt goed te vinden vandaag. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pedersen speelt toch een prima wedstrijd ?????? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja Hartman mag niet vergeten worden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als hij de foutjes nog wat meer uit zn spel kan poetsen is het ook echt een dijk van een speler he. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pedersen soms dodelijke fouten, Wieffer ook niet geweldig. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 16:42 schreef tomson het volgende:[..] Ik geef met liefde toe dat mijn twijfel dus een beetje misplaatst was hahaha.. Ik had eigenlijk op een sterkere bijdrage (tot nu toe)van Benfica gerekend. Dit is zon ploeg die ik niet wil onderschatten maar onze spelers weten elkaar echt goed te vinden vandaag. er kunnen zo te zien weinig ploegen lekker voetballen tegen dit hogere druk zetten of je moet met het zelfde recept komen of je gaat ten onder is gebleken ze komen er af en toe ff uit maar zijn totaal niet gevaarlijk, aursnes en kokcu nog niet gezien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee. Is echt regelmatig zijn man kwijt. Simpel uitgespeeld.
Aan de bal ook sober.
Rechterkant loopt t minst. En helaas is de bal daar t meest.
Maar 2-0 voor. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Wieffer speelt weer op 2 posities, de 6 en 8. Ik ben echt totaal niet onder de indruk van Zerrouki, die heeft nog niks goeds gedaan deze wedstrijd.
Pedersen heeft het niveau niet. Dat had hij vorig jaar al niet en ik vind Kasanwirjo in potentie een verbetering op die positie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juli 2023 door DMD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Pedersen is echt goed in het veroveren van de bal en verzaakt nooit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Veel meeuwen ook aanwezig 👍 |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: het rennen maakt veel goed maar de eind passing is weer niet best. deze speler zit gewoon voetballend aan zijn plafond en zal ook geen betere voorzetten gaan geven verdedigend wel redelijk ik hoop dat ze nog een rechstback er bij gaan halen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juli 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 16:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Pedersen is echt goed in het veroveren van de bal en verzaakt nooit Hij moet vaak zijn eigen fout goed maken valt me op |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die doet amper wat goed, dramatisch is het
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juli 2023 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 16:51 schreef DMD het volgende:[..] Wieffer speelt weer op 2 posities, de 6 en 8. Ik ben echt totaal niet onder de indruk van Zerrouki, die heeft nog niks goeds gedaan deze wedstrijd. Pedersen heeft het niveau niet. Dat had hij vorig jaar al niet en ik vind Kasanwirjo in potentie een verbetering op die positie. Wieffer en Zerrouki zijn degenen die het meeste balverlies lijden. Maar de middenvelders van Benfica zitten dan ook op voetballen |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 16:51 schreef DMD het volgende:[..] Wieffer speelt weer op 2 posities, de 6 en 8. Ik ben echt totaal niet onder de indruk van Zerrouki, die heeft nog niks goeds gedaan deze wedstrijd. Pedersen heeft het niveau niet. Dat had hij vorig jaar al niet en ik vind Kasanwirjo in potentie een verbetering op die positie. zerrouki moet idd nog erg wennen lijkt het en moet ook 2 tempo,s sneller gaan spelen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hij is erg goed in timen om eerder dan zijn tegenstander bij de bal te zijn. Maar dat is dan ook het enige. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 2x zeker maar doet ook echt heel veel wel goed |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 16:58 schreef R()b het volgende:[..] Hij is erg goed in timen om eerder dan zijn tegenstander bij de bal te zijn. Maar dat is dan ook het enige. Dat is nu precies wat lekker is voor een verdediger hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou ik zie het vandaag zeker niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja hahaha maar het vervolg dan.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja hij heeft echt 2 redelijk grote fouten gemaakt ,maar doet ook veel goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Balletje afgeven ,maar waar is Ali dan vandaag? |
|
|
|