BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 31 juli 2023 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2023 - 16:32 schreef RenatoBos het volgende:
Het is nog niet bekend of er tijdens Europese duels ook netten in De Kuip zullen hangen. De UEFA is vanwege de belemmering van camerabeelden geen fan van de maatregel. Afgelopen seizoen werden verschillende vakken daarom gesloten.
De UEFA deelt natuurlijk gewoon liever boetes uit.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 augustus 2023 - 15:13   quote  deeplink  
De FIFA start in 2025 met een nieuw format voor het WK voor clubteams. Liefst 32 teams doen mee, waarvan twaalf Europese clubs. De vier Champions League-winnaars tussen 2021 en 2024 én de beste acht overige clubs. Draait Feyenoord dit seizoen een goed Europees jaar, is er een goede mogelijkheid dat de Rotterdammers bij die acht clubs horen.

De internationale voetbalbond laat namelijk slechts twee clubs per land toe aan de zogeheten Club World Cup. Omdat de vier Champions League-winnaars van 2021 tot en met 2024 verzekerd zijn van deelname, zijn Chelsea, Real Madrid en Manchester City al geplaatst voor het toernooi dat in juni en juli plaatsvindt in de Verenigde Staten. De vierde club is nog te bepalen, afhankelijk van wie komend seizoen de winnaar is van het miljardenbal.

Voor de overige acht clubs wordt op basis van de coëfficientenranking bepaald wie mee mag doen aan het toernooi. Ook dit gaat over de seizoenen 2020/21 tot en met 2023/24. In onderstaande tabel is de coëfficientenranglijst op basis van de desbetreffende jaren te zien. Hierin staat Feyenoord op plaats 19, maar omdat er slechts twee clubs per land mogen deelnemen, vallen er al een aantal clubs af die boven de Rotterdammers staan op de ranking. Met Liverpool, Manchester United en West Ham United hoeft al geen rekening gehouden te worden, omdat Man City en Chelsea al geplaatst zijn. Ook staan er drie Italiaanse, Duitse en Spaanse clubs boven Feyenoord. Per land valt er dus al zeker één club af.

A222-DDC5-4475-4-D79-BD3-E-78-D7-B294758-B.png

Feyenoords grootste concurrent is dus Ajaks. Zij staan momenteel op de virtuele twaalfde plaats. Feyenoord staat tweeënhalve punt achter de Amsterdommers, en dus heeft Feyenoord een goed Europees seizoen nodig om Ajaks te passeren. Een overwinning levert twee punten op, een gelijkspel één punt en een nederlaag vanzelfsprekend nul. De club uit de hoofdstad moet op hun beurt de kwalificatieronde van het toernooi nog overleven. Hierin worden de te behalen punten gehalveerd en levert winst maar één punt op. Lukt Ajaks dit, hebben zij relatief makkelijkere wedstrijden in de Europa League. Echter kan Feyenoord bij overwintering in de Champions League liefst vijf bonuspunten krijgen.

Het wordt dus komend seizoen niet alleen een strijd in de competitie tussen de twee aartsrivalen. Ook op Europees niveau zullen de clubs elkaar nauwlettend in de gaten houden. Het prijzenpot voor het WK voor clubteams in 2025 is nog niet bekend, maar ESPN UK zegt: "Deze uitgebreide versie in 2025 is een grote commerciële mogelijkheid voor de FIFA om nieuwe uitzendmodellen uit te proberen, nieuwe sponsoren te werven, die honderden miljoenen dollars in prijzengeld voor de clubs moeten opleveren."

* Op basis van de huidige info van 1908.nl kwalificeren de UEFA-deelnemers van het toernooi zich op basis van de UEFA-coëfficientenranglijst. Er is een mogelijkheid dat dit enkel op basis van behaalde punten in de Champions League is. In dat laatste scenario is Feyenoord vrijwel kansloos voor plaatsing.
VVout
 VVout - dinsdag 01 augustus 2023 - 16:36   quote  deeplink  
Er werd nog niet genoeg gespeeld natuurlijk, zal wel weer.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 augustus 2023 - 14:58   quote  deeplink  
Scheidsrechters hebben de opdracht gekregen om klagende spelers harder aan te pakken. Het is voor veel supporters een doorn in het oog geworden dat spelers bij elke beslissing massaal op de scheidsrechter afstromen om de beslissing in twijfel te trekken of de tegenstander een kaart aan te smeren. De KNVB gaat, net als in Engeland, strenger handhaven. Jan de Jong (directeur Eredivisie CV) vertelt dat er op meer punten sneller een gele kaart gaat volgen.

''We hebben in het competitiebestuur met elkaar afgesproken dat we komend seizoen op vier momenten harder en vooral sneller willen gaan optreden: bij duwen en trekken, als spelers met de hoofden tegen elkaar staan, als trainers het veld in komen en als scheidsrechters worden belaagd'', vertelt De Jong in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Dat kan al op basis van de huidige reglementen en het complete betaald voetbal heeft dat eind juni in de Algemene Vergadering Betaald Voetbal bekrachtigd.''

De nieuwe afspraken moeten vrijdagavond tijdens de wedstrijd tussen Feyenoord en PSV al zichtbaar zijn. ''Het is uiteindelijk wat de scheidsrechter daar in het veld mee doet, hij of zij blijft de baas binnen de lijnen. Wij geven met elkaar de regels aan, maar arbiters zijn uiteindelijk onafhankelijk. Het is aan hen hoe ze de instructies toepassen. Maar ook scheidsrechters willen er vanaf en zullen harder gaan optreden, hebben ze ons verzekerd. Ik ben ervan overtuigd dat het helder is en dat er zwaarder gestraft zal worden.''
VVout
 VVout - woensdag 02 augustus 2023 - 15:05   quote  deeplink  
Toppie, ben er namelijk ook helemaal klaar mee. Hoop dat de Jong en Lang gelijk geel krijgen.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 02 augustus 2023 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2023 - 15:05 schreef VVout het volgende:
Toppie, ben er namelijk ook helemaal klaar mee. Hoop dat de Jong en Lang gelijk geel krijgen.
En dat ze er Simons nog een dozijn nasturen pfff
VVout
 VVout - woensdag 02 augustus 2023 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2023 - 16:06 schreef MightyAce het volgende:

[..]

En dat ze er Simons nog een dozijn nasturen pfff
😂
tomson
 tomson - woensdag 02 augustus 2023 - 18:33   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 augustus 2023 door tomson --
tomson
 tomson - woensdag 02 augustus 2023 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Zo gigantisch veel namen he.. en ieder jaar weer een berg er bij.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 augustus 2023 - 16:57   quote  deeplink  
First news of the day: ✔️

Ready for more? 🧏
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 augustus 2023 - 09:49   quote  deeplink  
Overigens. Ik denk dat onze vrienden uit Almere west ervoor gezorgd hebben dat de Nederlandse clubs minder voor hun spelers krijgen. Zij zelf ook. Al die topverkopen zijn bijna mislukt.
Beek
Dest
Ziyech min of meer
Aansteker boy
Etc

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2023 door Stylzz --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 augustus 2023 - 09:55   quote  deeplink  
Aansteker boy..🤣🤣
DMD
 DMD - vrijdag 04 augustus 2023 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 09:49 schreef Stylzz het volgende:
Overigens. Ik denk dat onze vrienden uit Almere west ervoor gezorgd hebben dat de Nederlandse clubs minder voor hun spelers krijgen. Zij zelf ook. Al die topverkopen zijn bijna mislukt.
Beek
Dest
Ziyech min of meer
Aansteker boy
Etc
AZ verkoopt nog prima in dit geval.

Je moet als club zorgen dat 1 van je "topverkopen" gewoonweg rendeert.
Bij Ajax hebben ze het geluk dat ze nog kunnen teren op het verkoop van FdJ. Dit zal alleen ook niet eeuwig blijven.

Vanuit onze verkopen gekeken;

Sinisterra was (wanneer fit) gewoonweg de beste speler bij Leeds united.
Senesi een van de betere bij bournemouth en meerdere malen speler van de maand daar geweest.
Malacia heeft meer dan genoeg gespeeld bij Manchester united.

Bovenstaande zorgt ervoor dat je weer incrementeel meer kan vragen voor je spelers. Je moet in dit geval blijven presteren in Europa en eigenlijk hopen dat je een koopmeiners ertussen hebt zitten die de pannen van het dak speelt bij zijn nieuwe club.

Dan komt echt de zilvervloot binnen (zie reijnders).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2023 door DMD --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:31   quote  deeplink  
Toch heerlijk dat er nog werk aan de winkel en er nog wat te wensen is?
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:34   quote  deeplink  
Nee, niet echt. Je hebt een prijs verloren.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:37   quote  deeplink  
Pfff niemand boeit dat:
Daar praat na morgen niemand meer over
MMM
 MMM - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:39   quote  deeplink  
Ik had deze prijs graag gewonnen. Nationaal kan je er 3 pakken. Alles wat je kan winnen, wil je winnen.

Ik heb ook geen fijn gevoel na vanavond. Er moeten nog zeker 4 kwaliteitsspelers bij en wat spelers lozen.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 22:37 schreef Stylzz het volgende:
Pfff niemand boeit dat:
Daar praat na morgen niemand meer over
Ik wel, net zoals met de beker...Ik denk toch dat psv een mentaal tikje heeft uitgedeeld dat nog wel even na zeurt...al is het alleen maar dat psv het idee heeft dat ze op de goede weg is.
Buiten het feit dat we de schaal niet hebben, verliezen we ook nog eens in eigen huis.
Gewoon een slecht resultaat dus.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:44   quote  deeplink  
Die schaal moet je gewoon niet willen winnen als je kampioen wil worden.
kriebel70
 kriebel70 - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:51   quote  deeplink  
ik denk dat we kunnen concluderen dat we te kort komen en dat er een aantal echt te licht zijn , maar goed nog kansen zat , stel wat prijskaartjes naar beneden bij .. en koop of huur nog ff wat beters er is nog een dag of 25
bijft007
 bijft007 - vrijdag 04 augustus 2023 - 23:01   quote  deeplink  
Nou zo als je het nu zo zegt, zo slecht was het nu ook weer niet hoor,, heb mn cluppie hele andere niveaus int verleden aan zien tikken hoor haha, gewoon mede titelkandidaat, zeker met wat meer power voorin wat je in kan brengen wedstrijden t niet loopt kan het weer n mooi seizoen worden,, plus wat meer inhoud sommige spelers uiteraard

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 augustus 2023 - 06:30   quote  deeplink  
Stengs moet nog wennen.
Zerrouki moet nog wennen.
Santi nog niet fit.
We hebben geen spits als vervanger, nog
We hebben geen tien als vervanger nog.
De rechtsback is veel minder dan de basis.
Beelen gaat de vervanger van Trauner worden.
De vervangers van Paixao zijn nog echt veel minder en Paixao is na 60 minuten op.
We missen nog een goede buitenspeler.

Dus ik snap wel dat we slechts met 1-0 verloren. Wij zijn er ook nog niet.
MMM
 MMM - zaterdag 05 augustus 2023 - 07:54   quote  deeplink  
Ben bang dat Slot, net als vorig seizoen (noodgedwongen), te lang vast gaat blijven houden aan het middenveld. Vorig jaar Orrie en Timber, nu Zerrouki en Wieffer.

Er moet gewoon een goede voetballer komen als vervanger van Orrie. En dan mogen Wieffer en Zerrouki samen uitvechten wie op 6 speelt.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 augustus 2023 - 07:58   quote  deeplink  
Denk dat die twee t wel gaan redden. Denk dat de spelers er omheen juist belangrijk zijn en nu niet renderen.
Wieffer en Zerrouki kwamen aldoor wel in t spel voor bij de opbouw. Maar konden daarna bijna nooit iemand lekker inspelen.
Zeker de tweede helft was t nog minder na de exit van Santi en Stengs.
Straks Geert die t middenveld inschuift van rechts.
Ivanusec aanspeelbaar. Santi aanspeelbaar of Asaye. En Paixao op rechts.
Echt dan ziet de wereld er heel anders uit.

En wie weet wat er nog gebeurt op de markt en de ontwikkeling van andere spelers.

Ik zie t, nog, niet zo somber
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 augustus 2023 - 08:29   quote  deeplink  
Wedstrijd niet gezien maar het is soms ongelooflijk wat 1 wedstrijd al direct veroorzaakt.
Om in Slot’s speelwijze te passen is tijd nodig en heeft Slot tijd nodig om het collectief te smeden.
En feit: vorig seizoen wonnen we ook niet van psv?

En nu zijn we ineens onaantastbaar?

Kom eens op aarde.
MMM
 MMM - zaterdag 05 augustus 2023 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 07:58 schreef Stylzz het volgende:
Denk dat die twee t wel gaan redden. Denk dat de spelers er omheen juist belangrijk zijn en nu niet renderen.
Wieffer en Zerrouki kwamen aldoor wel in t spel voor bij de opbouw. Maar konden daarna bijna nooit iemand lekker inspelen.
Zeker de tweede helft was t nog minder na de exit van Santi en Stengs.
Straks Geert die t middenveld inschuift van rechts.
Ivanusec aanspeelbaar. Santi aanspeelbaar of Asaye. En Paixao op rechts.
Echt dan ziet de wereld er heel anders uit.

En wie weet wat er nog gebeurt op de markt en de ontwikkeling van andere spelers.

Ik zie t, nog, niet zo somber
Ik denk dat er te weinig voetbal in het middenveld zit. Zeker tegen de kleintjes.

Sowieso twijfels over Zerrouki. Zijn handelingssnelheid moet echt flink omhoog.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 augustus 2023 - 08:49   quote  deeplink  
Hebben dit vaker gezien. Zerrouki kwam al met 0-1 achter binnen bij Feyenoord omdat veel al twijfels hadden.
Dan ga je dat bevestigd zien.
De goede dingen vallen dan minder op 😉

Ik heb dat nog met Ali en Pedersen 🤣
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 05 augustus 2023 - 09:22   quote  deeplink  
Ik zie Pedersen ook niet echt als basisspeler, maar zou hem toch houden voor de breedte. Je hebt dan ook wat meer opties als speltype. Als Kasanweirdo zich goed gaat ontwikkelen kan Pedersen verkocht worden.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 05 augustus 2023 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 06:30 schreef Stylzz het volgende:
Stengs moet nog wennen.
Zerrouki moet nog wennen.
Santi nog niet fit.
We hebben geen spits als vervanger, nog
We hebben geen tien als vervanger nog.
De rechtsback is veel minder dan de basis.
Beelen gaat de vervanger van Trauner worden.
De vervangers van Paixao zijn nog echt veel minder en Paixao is na 60 minuten op.
We missen nog een goede buitenspeler.

Dus ik snap wel dat we slechts met 1-0 verloren. Wij zijn er ook nog niet.
Zo denk ik er ook over en Slot ook.
MMM
 MMM - zaterdag 05 augustus 2023 - 12:04   quote  deeplink  
https://t.co/L4Gu2At6hI

Iemand die de tekst kan delen?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 05 augustus 2023 - 14:23   quote  deeplink  
Is de oefenwedstrijd tegen fc Dordrecht ergens te zien ( via media?)
DMD
 DMD - zaterdag 05 augustus 2023 - 14:34   quote  deeplink  
Wat fijn om Timber op het middenveld te zien ipv Zechiel tegen dordrecht.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 05 augustus 2023 - 14:37   quote  deeplink  
O18 in finale
Onder v Persie in Kroatie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2023 door piet de paler --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 05 augustus 2023 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 14:34 schreef DMD het volgende:
Wat fijn om Timber op het middenveld te zien ipv Zechiel tegen dordrecht.
Waar zie jij deze wedstrijd dan ?
DMD
 DMD - zaterdag 05 augustus 2023 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 14:37 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Waar zie jij deze wedstrijd dan ?
Ik zie niks behalve de opstelling ;)
VVout
 VVout - zaterdag 05 augustus 2023 - 14:54   quote  deeplink  
Vandaar het enthousiasme over Timber?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 05 augustus 2023 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 14:54 schreef VVout het volgende:
Vandaar het enthousiasme over Timber?
Ja geweldig ik wilde dat niet zeggen
MMM
 MMM - zaterdag 05 augustus 2023 - 17:26   quote  deeplink  
Ik begrijp dat er met het huidige budget alleen nog ruimte is voor de aankoop van Ivanusec. Dat zou heel zorgwekkend zijn.

Deze selectie is totaal niet volledig. Moet echt nog eea gebeuren en wat troep zien kwijt te raken.
kenny
 kenny - zaterdag 05 augustus 2023 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 17:26 schreef MMM het volgende:
Ik begrijp dat er met het huidige budget alleen nog ruimte is voor de aankoop van Ivanusec. Dat zou heel zorgwekkend zijn.

Deze selectie is totaal niet volledig. Moet echt nog eea gebeuren en wat troep zien kwijt te raken.
eens
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 augustus 2023 - 18:08   quote  deeplink  
Met troep kwijt raken levert t weer ruimte op.

Ik denk dat wij overigens te negatief zijn over de selectie, maar dat gaan we zien
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 05 augustus 2023 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 18:08 schreef Stylzz het volgende:
Met troep kwijt raken levert t weer ruimte op.

Ik denk dat wij overigens te negatief zijn over de selectie, maar dat gaan we zien
Dat laatste denk ik ook, je wordt geen landskampioen door te winnen of te verliezen van 2 topwedstrijden
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 05 augustus 2023 - 18:29   quote  deeplink  
Voorlopig is het grootste deel van de basis van vorig jaar er nog gewoon. Alleen Kokcu, Szymanski en Idrissi zijn vertrokken. Waarvan alleen die eerste 2 het hele jaar door basis waren.

Szymanski heeft een opvolger in de vorm van Stengs. Al is dat wel een ander type. Kokcu is niet echt vervangen, maar we hebben daarentegen wel Zerrouki erbij (opvolger Aursnes), waar we de vorige eerste seizoenshelft noodgedwongen met Timber speelden.

De spelers zijn ook allemaal een jaar verder in hun ontwikkeling. Dus wat mij betreft is er totaal nog geen noodzaak om van alles te gaan vervangen. Ja in de breedte. En je kan upgraden op rechtsachter qua buitenspelers tov vorig jaar. Wat ook wel wenselijk is om ook in de CL wat te kunnen betekenen. Maar laten we wel zijn, met de spelers die er nu nog lopen zijn we ook vorig jaar kampioen geworden. We moeten met de huidige selectie ook een eind kunnen komen. En met 1-3 spelers erbij zijn we in principe zelfs behoorlijk sterker dan vorig jaar.

En tegen PSV speelden we een prima eerste half uur. Maar zij zijn fysiek verder, daarnaast hebben hebben we nog een paar spelers die laat zijn aangesloten. Geen reden om in paniek te raken lijkt me.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 05 augustus 2023 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 18:26 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik ook, je wordt geen landskampioen door te winnen of te verliezen van 2 topwedstrijden
Ook dat. We hebben vorig jaar 5x gespeeld (inclusief beker) tegen PSV en Ajax. We wonnen 1x. Het zijn belangrijke potjes, maar 30 eredivisie westrijden speel je tegen een ander.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 05 augustus 2023 - 19:05   quote  deeplink  
We vergeten al gauw dat het gister niet zo heel slecht was hoor, psv verdient ook best de credits waren verassend sterk,, of die het volhouden ook maar de vraag,, en groot verschil met begin vorig seizoen gewoon hoor hoe wij er voorstaan, maar gaat niet meehelpen je zometeen Geert en weet ikt het niet nog verkoopt,, nu zou ik zeggen een buitenspeler, het liefst 2 en 1 voor in de as met scorend vermogen,, maar had zeker gister al bij vlagen genoten hoor van het spel en zeker eerste 20 minuten wat er gecreëerd werd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 05 augustus 2023 - 19:09   quote  deeplink  
Beetje fitter worden nog, maar als je zo speelt als gister win je gewoon je meeste potten eredivisie
DMD
 DMD - zaterdag 05 augustus 2023 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 17:26 schreef MMM het volgende:
Ik begrijp dat er met het huidige budget alleen nog ruimte is voor de aankoop van Ivanusec. Dat zou heel zorgwekkend zijn.

Deze selectie is totaal niet volledig. Moet echt nog eea gebeuren en wat troep zien kwijt te raken.
Het zou zorgwekkend zijn als de insteek is om maar alles aan te vullen met aankopen.

Je weet wel, de reden waarom we na het kampioenschap van 2016 in de problemen kwamen.
We hebben 3 a 4 enorme talenten op de bank die ala Hartman gewoon kunnen verassen en een echte kans verdienen.

Dit wordt en blijft mij stokpaardje voor deze transferperiode en komend seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2023 door DMD --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 05 augustus 2023 - 19:32   quote  deeplink  
Prima maar is jou stokpaardje CL waardig?
Of ga je gokken ?
1 of 2 inpassen om een basisplaats te verkrijgen,
En daar zal er misschien 1 doorstoten.....maar dan ook niet op CL niveau
bijft007
 bijft007 - zaterdag 05 augustus 2023 - 19:33   quote  deeplink  
Wat wel zorgwekkend is dat er geen interesse lijken in onze buitenspelers die vorig jaar niet voldeden,, je moet ook als je wat nieuws wilt halen wat salaris ruimte vrijmaken logischerwijs
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 05 augustus 2023 - 19:36   quote  deeplink  
Neerschieten ?
Uitlenen aan Dordrecht of Excelsior om daar een ploeg om heen te bouwen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2023 door piet de paler --
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 05 augustus 2023 - 19:44   quote  deeplink  
Het goeie nieuws van vandaag is dat ik een miljoenentransfer heb afgeslagen.
Ik blijf dus nog het hele seizoen hier, bofferds

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2023 door Gerard_FR --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.1072900