BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bijft007
 bijft007 - zaterdag 05 augustus 2023 - 19:49   quote  deeplink  
Ik hoop dat er ook functies elders beschikbaar komen in de zandbak,, dan ga ik dat wel doen hoor
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 augustus 2023 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 19:44 schreef Gerard_FR het volgende:
Het goeie nieuws van vandaag is dat ik een miljoenentransfer heb afgeslagen.
Ik blijf dus nog het hele seizoen hier, bofferds
😂😂😂🫶
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 05 augustus 2023 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 19:44 schreef Gerard_FR het volgende:
Het goeie nieuws van vandaag is dat ik een miljoenentransfer heb afgeslagen.
Ik blijf dus nog het hele seizoen hier, bofferds
Ze zijn er nog, met hart voor de club ;)
VVout
 VVout - zaterdag 05 augustus 2023 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 20:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ze zijn er nog, met hart voor de club ;)
Voor de één is het een broodje kroket de ander een frikandel XXXL wat je hart verwarmd.
DMD
 DMD - zaterdag 05 augustus 2023 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 19:32 schreef piet de paler het volgende:
Prima maar is jou stokpaardje CL waardig?
Of ga je gokken ?
1 of 2 inpassen om een basisplaats te verkrijgen,
En daar zal er misschien 1 doorstoten.....maar dan ook niet op CL niveau
Geen aankoop die wij als Feyenoord kunnen doen maakt de ploeg opeens CL waardig. Dat is een utopie. De focus moet liggen op de eerste 2 plaatsen voor komend seizoen.

Je moet slim met je geld omgaan en gericht investeren. Een aankoop betekent niet altijd dat dit een versterking is en kan ook de balans van een elftal weghalen of zand in de ogen strooien.

De jeugd heeft de toekomst en wat ook niet onbelangrijk is; weet wat er gevraagd wordt om een speler in het eerste elftal van Feyenoord te zijn.

Wat er nu gebeurd met het geld en de inkomsten noem ik gokken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2023 door DMD --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 augustus 2023 - 20:46   quote  deeplink  
De jeugd inbrengen die t in een oefenwedstrijd leuk deed is ook gokken.
Oefenwedstrijden zeggen echt helemaal niets
MMM
 MMM - zaterdag 05 augustus 2023 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 18:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Voorlopig is het grootste deel van de basis van vorig jaar er nog gewoon. Alleen Kokcu, Szymanski en Idrissi zijn vertrokken. Waarvan alleen die eerste 2 het hele jaar door basis waren.

Szymanski heeft een opvolger in de vorm van Stengs. Al is dat wel een ander type. Kokcu is niet echt vervangen, maar we hebben daarentegen wel Zerrouki erbij (opvolger Aursnes), waar we de vorige eerste seizoenshelft noodgedwongen met Timber speelden.

De spelers zijn ook allemaal een jaar verder in hun ontwikkeling. Dus wat mij betreft is er totaal nog geen noodzaak om van alles te gaan vervangen. Ja in de breedte. En je kan upgraden op rechtsachter qua buitenspelers tov vorig jaar. Wat ook wel wenselijk is om ook in de CL wat te kunnen betekenen. Maar laten we wel zijn, met de spelers die er nu nog lopen zijn we ook vorig jaar kampioen geworden. We moeten met de huidige selectie ook een eind kunnen komen. En met 1-3 spelers erbij zijn we in principe zelfs behoorlijk sterker dan vorig jaar.

En tegen PSV speelden we een prima eerste half uur. Maar zij zijn fysiek verder, daarnaast hebben hebben we nog een paar spelers die laat zijn aangesloten. Geen reden om in paniek te raken lijkt me.
Zerrouki was onnodig na de ontwikkeling van Wieffer. Je had die 8 miljoen beter kunnen spenderen aan een vervanger van Kokcu en concurrent Wieffer.

Ja eens Wieffer valt zeker nog tegen nu maar komt vast goed.

We hebben 3 bagger buitenspelers en 1 (Paixão) waar ik in geloof. Alleen Ivanusec erbij is niet genoeg.
MMM
 MMM - zaterdag 05 augustus 2023 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 19:28 schreef DMD het volgende:

[..]

Het zou zorgwekkend zijn als de insteek is om maar alles aan te vullen met aankopen.

Je weet wel, de reden waarom we na het kampioenschap van 2016 in de problemen kwamen.
We hebben 3 a 4 enorme talenten op de bank die ala Hartman gewoon kunnen verassen en een echte kans verdienen.

Dit wordt en blijft mij stokpaardje voor deze transferperiode en komend seizoen.
Zeker eens. Maar een voetballende middenvelder die enigszins in de buurt komt van Orrie en een kwalitatief goede buitenspeler hebben we nu niet lopen in de jeugd.
DMD
 DMD - zaterdag 05 augustus 2023 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 21:19 schreef MMM het volgende:

[..]

Zeker eens. Maar een voetballende middenvelder die enigszins in de buurt komt van Orrie en een kwalitatief goede buitenspeler hebben we nu niet lopen in de jeugd.
Kokcu heeft 2 a 3 jaar de tijd nodig gehad om op het niveau te komen waar hij nu zit.

Is het reeel om te bedenken dat we dan voor 1/3de van de prijs een directe vervanger kunnen halen?

Als ik zie hoe Milambo en Zechiël zich manifesteren in de voorbereiding dan zie ik daar meer in dan hoe een Kokcu een aantal jaar geleden begon.

Ik zie het geld wat er nog is en we wellicht voor geertruida krijgen bijvoorbeeld liever naar 1 rechtsback, een centrale verdediger(maar rechtsback heeft de hogere nood) en 2 a 3 buitenspelers gaan. Paixao en Sauer zijn de enige die op zijkant iets van een niveau aantikken en stengs zou er nog kunnen spelen.

Ivanusec komt wellicht nog, maar je mist dan nog echt 2 pure buitenspelers die iets kunnen forceren met een individuele actie op snelheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2023 door DMD --
DMD
 DMD - zaterdag 05 augustus 2023 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 20:46 schreef Stylzz het volgende:
De jeugd inbrengen die t in een oefenwedstrijd leuk deed is ook gokken.
Oefenwedstrijden zeggen echt helemaal niets
Aanmodderen met Timber en Dilrosun al een jaar zegt genoeg, maar toch wordt ik onaangenaam verrast dat ze maar kansen krijgen.

Wie had vorig jaar gehoord van Hartman?
Hoeveel hadden er vertrouwen in Wieffer?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 augustus 2023 - 21:33   quote  deeplink  
Ik denk dat Slot vooral buitenspelers wil die zich ook actief met druk zetten bemoeien.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 augustus 2023 - 21:34   quote  deeplink  
Hartman was bekend talent. Wieffer niet.
Maar let wel, dit is meer uitzondering dan regel dat t lukt.
Sauer denk ik dat wel gaat doorbreken
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 05 augustus 2023 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 21:17 schreef MMM het volgende:

[..]

Zerrouki was onnodig na de ontwikkeling van Wieffer. Je had die 8 miljoen beter kunnen spenderen aan een vervanger van Kokcu en concurrent Wieffer.

Ja eens Wieffer valt zeker nog tegen nu maar komt vast goed.

We hebben 3 bagger buitenspelers en 1 (Paixão) waar ik in geloof. Alleen Ivanusec erbij is niet genoeg.
Wieffer kan ook op meerdere plekken uit de voeten en we waren voor 6 gewoon dunbezet. Ook niet voor niets dat Timber daar zoveel heeft gespeeld. Natuurlijk dekt Wieffer dat voor een deel af, maar hij alleen is niet voldoende. Zeker nu die wat minder is.

En Feyenoord is altijd bezig geweest met spelers voor meerdere posities. Maar eerst moe(s)ten de vertrekkers 1 op 1 vervangen worden. Daar ligt immers de direct noodzaak. De rest was al goed genoeg om kampioen te worden. Dat moet waarschijnlijk Ivanusec worden. Of iemand anders met een vergelijkbaar profiel.

En daarnaast is het duidelijk dat er ook met een schuin oog naar andere posities worden gekeken. Met name aan de rechterkant voorin en achterin. Om mocht Geert vertrekken, kan je voor die posities ook in een andere categorie gaan kijken.

Iedereen ziet het liever zo snel mogelijk. Maar we staan er op dit moment van het seizoen (dat eigenlijk nog moet beginnen) beter voor dan we in jaren (misschien wel decennia?) gedaan hebben. En ja er zijn nog steeds zwakke plekken. En spelers op de bank die weinig toekomst hebben.

Is bij andere clubs niet anders. Ajax moet zonder overdrijven nog een half elftal kopen. En PSV heeft ook nog wat zaken te doen, hun laatste linie bijvoorbeeld. En ze hebben nauwelijks middenvelders.

Het is begin augustus en onze selectie is op een linksbuiten na min of meer 'compleet'. Er is nog steeds ruimte voor verbetering. En ruimte om door te selecteren. En iemand als Geert kan nog vertrekken. Maar het geraamte staat dan. Je hebt dan al een competitieve selectie. En die kan nog beter worden als de juiste spelers beschikbaar komen, zeker richting het einde van de transferperiode.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2023 door T-FeYeN00rD --
R()b
 R()b - zondag 06 augustus 2023 - 11:10   quote  deeplink  
Die Cruijff schaal is prestige, en zegt eigenlijk niet zo veel.
Je wint er geen miljoenen of titels mee.
Knvb en titel is tenminste nog Europees voetbal.
Buitenom dat verwachte iedereen gewoon dat na Villarreal, Feyenoord er wat beter voor stond.
Vandaar dat het allemaal wat apathisch was/leek.

Maak je die 1 of 2 kansen af, dan ziet de wereld er heel anders uit.
Weer zin in Zondag!
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 augustus 2023 - 11:58   quote  deeplink  
Kubus —> 40 miljoen
Alfanogwat —> 30 miljoen

We zitten er echt niet zo ver vanaf meer mensen.
MMM
 MMM - zondag 06 augustus 2023 - 12:03   quote  deeplink  
Alleen jammer dat ze bagger als Bassey en Daramy nog voor gigantische bedragen verkopen.

Konden wij zo die Dilrosun maar lozen..
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 augustus 2023 - 12:14   quote  deeplink  
Bassie ging met verlies.
Daramy is vooralsnog vaag gerucht toch?
MMM
 MMM - zondag 06 augustus 2023 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2023 - 12:14 schreef Stylzz het volgende:
Bassie ging met verlies.
Daramy is vooralsnog vaag gerucht toch?
1 miljoen verlies dacht ik? Dat is een wonder na afgelopen seizoen. 22 miljoen is echt belachelijk voor hem

Meerdere clubs met interesse in Daramy. Ligt al een akkoord met Burnley voor 15 mil excl bonussen en doorverkoop. Bizar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 augustus 2023 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 augustus 2023 - 12:31   quote  deeplink  
Was wel een talent. PL taks is dat helaas. Kompany wil m per se
Heeft 12 gekost. Ook daar dus eigenlijk bijna quitte
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 08 augustus 2023 - 17:00   quote  deeplink  
Hoe meer Wieffer of Zerrouki naar voren moeten spelen, hoe moeilijker zij het krijgen. Er is dan gewoonweg minder tijd aan de bal. Je ziet ook dat zij zich comfortabeler aan de bal voelen als ze 'laag' staan en dat ze die positie allebei ook automatisch opzoeken. Dat is wat mij betreft de crux waarom het middenveld nog niet in balans is. Wat mij ook opviel is dat Slot met Pedersen startte tegen psv. Ik had gehoopt dat hij met Geertruida op rechtsback zou spelen en inschuivend op het middenveld, zodat je daar een overtal creëert. Dat lijkt mij het beste tegen moeilijke tegenstanders (ook in CL). Beelen had dan gewoon centraal kunnen beginnen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 augustus 2023 - 18:05   quote  deeplink  
Leo Sauer (17) en Gjivai Zechiël (19) trainen nog altijd mee met Feyenoord 1
VVout
 VVout - dinsdag 08 augustus 2023 - 18:44   quote  deeplink  
Goed teken, wie weet wel een verrassing op komst.
kenny
 kenny - dinsdag 08 augustus 2023 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2023 - 17:00 schreef CobusIII het volgende:
Hoe meer Wieffer of Zerrouki naar voren moeten spelen, hoe moeilijker zij het krijgen. Er is dan gewoonweg minder tijd aan de bal. Je ziet ook dat zij zich comfortabeler aan de bal voelen als ze 'laag' staan en dat ze die positie allebei ook automatisch opzoeken. Dat is wat mij betreft de crux waarom het middenveld nog niet in balans is. Wat mij ook opviel is dat Slot met Pedersen startte tegen psv. Ik had gehoopt dat hij met Geertruida op rechtsback zou spelen en inschuivend op het middenveld, zodat je daar een overtal creëert. Dat lijkt mij het beste tegen moeilijke tegenstanders (ook in CL). Beelen had dan gewoon centraal kunnen beginnen.
denk ik ook wiefer en zerrouki zijn te veel hetzelfde ook nooit lekker in een elftal , moet gewoon een goede creatieve middenvelder bij komen liefst met scorend vermogen

Beelen is nog niet zo ver voor een basis plaats denk ik ,maar die krijgt de tijd om zich aan te passen
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 08 augustus 2023 - 20:03   quote  deeplink  
Slot is achterlijk?
Heeft fout gemaakt? Wieffer en Zerrouki zelfde soort spelers?
kenny
 kenny - dinsdag 08 augustus 2023 - 20:12   quote  deeplink  
slot is niet achterlijk maar timber en zerrouki zijn wel zijn keuzes geweest , ik had liever een vervanger voor de positie kokcu gezien
tomson
 tomson - dinsdag 08 augustus 2023 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2023 - 18:05 schreef Stylzz het volgende:
Leo Sauer (17) en Gjivai Zechiël (19) trainen nog altijd mee met Feyenoord 1
Ik zou het bijzonder teleurstellend vinden als het niet zo was. Maken allebei een sterke indruk, zeker voor hun leeftijd.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 09 augustus 2023 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2023 - 20:03 schreef FR-Henk het volgende:
Slot is achterlijk?
Heeft fout gemaakt? Wieffer en Zerrouki zelfde soort spelers?
Wie zegt dat Slot achterlijk is en dat hij een fout heeft gemaakt?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 09 augustus 2023 - 14:11   quote  deeplink  
Meermalen lees ik hier dat beiden zelfde type spelers zijn.
Zeg je daar dan mee dat Slot onbezonnen en dom gescout heeft?
DMD
 DMD - woensdag 09 augustus 2023 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 augustus 2023 - 14:11 schreef FR-Henk het volgende:
Meermalen lees ik hier dat beiden zelfde type spelers zijn.
Zeg je daar dan mee dat Slot onbezonnen en dom gescout heeft?
Ja.

Het feit dat dit gebeurd verbaast me alleen niks, want Slot is een trainer en geen scout.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 augustus 2023 door DMD --
CobusIII
 CobusIII - woensdag 09 augustus 2023 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 augustus 2023 - 14:11 schreef FR-Henk het volgende:
Meermalen lees ik hier dat beiden zelfde type spelers zijn.
Zeg je daar dan mee dat Slot onbezonnen en dom gescout heeft?
Ik kijk gewoon naar het spel en dat is wat mij opvalt. Ze hebben alle twee de neiging om 'laag' te spelen ongeacht of zij dezelfde type spelers zijn of niet. Een van de twee zal meer diepte in zijn spel moeten creëren. Dat zal ws Wieffer zijn. Dat kan ook wel eens de oorzaak zijn dat hij een terugval heeft. Vorig seizoen had hij Kokcu naast zich, die had wel diepte in zijn spel.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 09 augustus 2023 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 augustus 2023 - 14:12 schreef DMD het volgende:

[..]

Ja.

Het feit dat dit gebeurd verbaast me alleen niks, want Slot is een trainer en geen scout.
Beoordelingen door scouts ligt natuurlijk op alle (niet) kwaliteiten van spelers. Slot is sluitstuk van rapport scouting.
En daarna kijkt hijzelf ook of het is wat het is.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 augustus 2023 - 09:35   quote  deeplink  
De begroting van Feyenoord komt dit jaar uit op 110 miljoen euro. Hiermee zijn de Rotterdammers de nummer twee van het afgelopen seizoen PSV voorbij. Door het behalen van Champions League voetbal en het kampioenschap in Rotterdam-Zuid is Feyenoord directe concurrent PSV voor het eerst sinds 2017 voorbij, zo meldt Voetbal International.

Het gat met Ajax blijft echter nog aanzienlijk. De Amsterdammers komen dit jaar uit op 160 miljoen euro. PSV blijft, bij behalen van de groepsfase van de Europa League, steken op 100 miljoen euro. Wanneer de Eindhovenaren Champions League voetbal halen zal het gat met de Rotterdammers gedicht worden. Nieuwkomer Almere City haalt dit jaar een begroting van 11 miljoen euro en Excelsior blijft onderaan met 9,5 miljoen euro.

Ajax 160.000.000
Feyenoord 110.000.000
PSV 100.000.000
FC Twente 35.000.000
AZ 34.000.000

AZ wel bijzonder. Hebben die dus de verkopen nodig om hun begroting op orde te krijgen, of gaat dit in een andere pot…

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 augustus 2023 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 augustus 2023 - 09:42   quote  deeplink  
Ter vergelijking, vorig seizoen

Ajax - 160 miljoen
2. PSV - 85 miljoen
3. Feyenoord - 80 miljoen
4. AZ - 32 miljoen
5. FC Twente - 30 miljoen
CobusIII
 CobusIII - donderdag 10 augustus 2023 - 10:34   quote  deeplink  
Aanvallers:
Alireza Jahanbakhsh -/-
Ayase Ueda +
Calvin Stengs +
Javairo Dilrosun -/-
Igor Paixão +
Yankuba Minteh +/-
Patrik WÃ¥lemark -/-
Santiago Gimenez +/+
Sauer +/-

Middenvelders:
Ramiz Zerrouki +
Quinten Timber -
Thomas van den Belt +/-
Mats Wieffer +
Antoni Milambo +/-
Gjivai Zechiël +/-

Verdedigers:
Marcus Pedersen +/-
Lutsharel Geertruida +/+
Quilindschy Hartman +/+
Marcos Lopez +/-
Gernot Trauner +/+
Thomas Beelen +/-
Ramon Hendriks +/-
Neraysho Kasanwirjo +/-
Dávid Hancko +/+
Bart Nieuwkoop +

Keepers:
Justin Bijlow +/+
Timon Wellenreuther +
Kostas Lamprou -

Zwakke punten zijn gebrek aan sterke aanvallende buitenspelers
Geen sterkhouders (+/+) op het middenveld.
We komen dus minimaal 2 spelers te kort (flankspeler en middenvelder). Dat is een investering van +/- 25M

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 augustus 2023 door CobusIII --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 augustus 2023 - 14:10   quote  deeplink  
Wanneer een speler wordt geraakt door een voorwerp uit het publiek, dan wordt er niet meer direct gestaakt door de scheidsrechter. De KNVB kwam afgelopen seizoen met strenge regels om de spelers en de scheidsrechter op het veld te beschermen.

''Die regel hebben we dus een beetje bijgesteld'', vertelt scheidsrechterscoördinator Dick van Egmond in gesprek met het Algemeen Dagblad. De voetbalbond blijft echter wel streng handhaven wanneer het echt misgaat. ''Maar als er letsel is of de dader niet blijkt gepakt, dan gaan we nog steeds definitief staken. Dat geldt natuurlijk ook als spelers of trainers door supporters worden aangevallen.''

Burgemeesters kunnen nog altijd ingrijpen. ''Dat kan gebeuren als zij denken dat het staken van duels grote gevolgen heeft voor de veiligheid binnen en buiten het stadion. Maar wij zullen nooit verder voetballen als scheidsrechters of grensrechters zich niet meer veilig voelen. Het gooien van voorwerpen op het veld hoort niet thuis in het voetbal. Het is ook belachelijk dat cameramensen en fotografen bekogeld worden.''

Daarnaast krijgen scheidsrechters komend seizoen ook de beschikking over vier camera's op de achterlijn. Van Egmond is tevreden met de VAR in de Eredivisie. ''Dat heeft 85 keer tot een eerlijker resultaat geleid. In vijf gevallen twijfelen we daarover en vijf keer zat hij fout. Het blijft helaas mensenwerk. Die cijfers zijn ongeveer hetzelfde als in de vorige seizoenen. Natuurlijk blijven we streven naar perfectie.''

Zuivere speeltijd
De KNVB onderzoekt de mogelijkheden om de zuivere speeltijd te verhogen. ''Als we denken dat spelers tijdrekken door een doelpunt te vieren, zal dat te zien zijn in de blessuretijd die wordt bijgeteld. Spelers krijgen ook niet meer automatisch een gele kaart als ze een strafschop hebben veroorzaakt met een handsbal. Ze krijgen wel meteen een rode kaart als ze zo een doelpunt hebben voorkomen.''
tomson
 tomson - vrijdag 11 augustus 2023 - 18:56   quote  deeplink  
De bal gaat vanavond eindelijk weer rollen. Echt heerlijk ! Ik heb er zwaar zin aan.
Lekker het schakelprogramma kijken op vrijdagavond, mooi begin van het voetbalweekend.
VVout
 VVout - vrijdag 11 augustus 2023 - 19:47   quote  deeplink  
Lekker hè, echt klote als het allemaal stil legt.
tomson
 tomson - vrijdag 11 augustus 2023 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2023 - 19:47 schreef VVout het volgende:
Lekker hè, echt klote als het allemaal stil legt.
Heerlijk... ook echt zin aan Zondag. Al vind ik het schakelprogramma ook altijd heel vermakelijk.
VVout
 VVout - vrijdag 11 augustus 2023 - 20:10   quote  deeplink  
Dat veld bij Cambuur, pffffff.
tomson
 tomson - vrijdag 11 augustus 2023 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2023 - 20:10 schreef VVout het volgende:
Dat veld bij Cambuur, pffffff.
De goedkoopste groene vloerbedekking van carpetright ?
MMM
 MMM - vrijdag 11 augustus 2023 - 21:14   quote  deeplink  
Mocht Geertruida blijven zou ik Kasanwirjo proberen te slijten. Iets te druk nu achterin.

En Dilrosun en Ali lozen uiteraard.

In:
- Vervanger Orrie
- 10
- 2 buitenspelers
kenny
 kenny - vrijdag 11 augustus 2023 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2023 - 21:14 schreef MMM het volgende:
Mocht Geertruida blijven zou ik Kasanwirjo proberen te slijten. Iets te druk nu achterin.

En Dilrosun en Ali lozen uiteraard.

In:
- Vervanger Orrie
- 10
- 2 buitenspelers
niks aan toe te voegen
bijft007
 bijft007 - vrijdag 11 augustus 2023 - 22:53   quote  deeplink  
Klopt ja, kasanwirjo echt t meest overbodigvan alle verdedigers volgens mij, verhuren ook prima, ik weet nog steeds niet of duo wiefer/zerrouki kan, anders kan je het mogelijk ook anders oplossen, ivanusec opteer ik voor meer als middenvelder/ buitenste middenvelder links met creatieve vrijheid, en stengs weet niet of hij echt aanvallend kan bv hangend rechts want heeft (te) weinig scorend vermogen denk ik en te traag,, mocht dat niet werken zou ik wiefer of zerrouki als 6 en stengs op 8 er net voor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 augustus 2023 door bijft007 --
DMD
 DMD - vrijdag 11 augustus 2023 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2023 - 18:56 schreef tomson het volgende:
De bal gaat vanavond eindelijk weer rollen. Echt heerlijk ! Ik heb er zwaar zin aan.
Lekker het schakelprogramma kijken op vrijdagavond, mooi begin van het voetbalweekend.
KKD voetbal wordt echt onderschat. Bijna elk team gaat uit van een voetballende gedachte en dat maakt voor leuke open wedstrijden.

Ik vind het echt al een paar jaar een heerlijke aftrap van het voetbal weekend.
VVout
 VVout - zaterdag 12 augustus 2023 - 07:19   quote  deeplink  
Neuzenbroekies weten hun plek ook weer, mooi!
CobusIII
 CobusIII - woensdag 16 augustus 2023 - 15:21   quote  deeplink  
Denk dat psv nu (voorlopig)wel verder is dan Feijenoord en de zaakjes aardig op orde heeft. CL ligt voor hun nu ook voor het grijpen. Ze hebben blijkbaar behoorlijk meer te besteden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2023 door CobusIII --
CobusIII
 CobusIII - woensdag 16 augustus 2023 - 15:38   quote  deeplink  
Welke plekken/spelers staan niet ter discussie bij Feijenoord?
Hartman
Hancko
Geertruida
Gimenez
Bijlow

De rest staat eigenlijk allemaal nog ter discussie. Dat is best veel.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 augustus 2023 - 15:54   quote  deeplink  
Gimenez lijkt me ook geen gelopen koers.
Paixao op t moment wel vast basis
MightyAce
 MightyAce - woensdag 16 augustus 2023 - 16:28   quote  deeplink  
En ook Hartman speelde onherkenbaar ruk zeg, zondag.
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 augustus 2023 - 09:17   quote  deeplink  
Slot kijkt niet jaloers naar de concurrentie: ''Dat is niets nieuws''

https://www.fr12.nl/transfernieuws/slot-kijkt-niet-jaloers-naar-de-concurrentie-dat-is-niets-nieuws

Dit lezen. Goed in je opnemen. En je verwachtingen voor deze transferperiode en het seizoen op baseren.
Kan t alleen maar meevallen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.1057250