|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dat wel, alleen dan de rest nog ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Oh jee, hoop dat Minteh zijn temperament in toom houdt. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Zullen we Zerrouki een Benfica shirt laten aantrekken? |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
pfff wat een gemiste kans weer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou Ali, mag er ook wel eens in joh! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je voelt de 1- 2 gewoon in de lucht hangen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zag je Timber genieten van de aanval van Benfica ,kijk m nu lekker terug wandelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik begin die wandelaar spuugzat te worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kijk m wandelen dan hahaha |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: en elke keer dat hupje er bij hij heeft er totaal geen zin in lijkt het |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat lijkt maar zo .. je voert een hetze tegen die jongen hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker Bijlow.. al er iemand niet moet scoren dan is t die snavel wel hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vd Belt zit alleen maar te kutten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ohhh ik ga m vanaf nu steunen dan 😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gaat nog even te snel voor hem wat gewoon nog mag met zijn status
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juli 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: HUP QUINTEN !!! 🙆♂️ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, 2 fouten, deed maar wat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja maak niet uit,komt net uit de kkd . Ik maak meer zorgen om sjoksjok
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juli 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat is Hancko een geweldenaar! Hij staat er, altijd weer! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 17:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja maak niet uit,komt net uit de kkd . Ik maak meer zorgen om sjoksjok Sjoksjok nog paarmaanden om te bewijzen en daarna weg doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zag ik m nou net rennen? |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: ja wat mij betreft de duurtste verdediger uit de selectie nog meer dan geertruida waard deze man maakt geen fouten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 17:43 schreef coenjo het volgende:[..] ja wat mij betreft de duurtste verdediger uit de selectie nog meer dan geertruida waard deze man maakt geen fouten Had wel geluk zojuist met die gemiste slidding . Maar uiteraard een geweldenaar! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Typisch dat Ali nog steeds speelde, Sauer had wel eerder mogen komen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zonde. Daar is de 2-1 dus |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Raar dat de smaakmaker tegen Villareal niet in mag vallen. Ik kan er niet bij dat Timber i.p.v Zechiël invalt.
Je mist nu echt zoveel voetbal op het middenveld. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sodeju Minteh gouden kans op de 3-1 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 17:50 schreef DMD het volgende:Raar dat de smaakmaker tegen Villareal niet in mag vallen. Ik kan er niet bij dat Timber i.p.v Zechiël invalt. Je mist nu echt zoveel voetbal op het middenveld. Mogelijk een laatste kans voor Timber… |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Wat een steekbal ook. Precies op maat |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Een hoop mooie combinaties en lwkkere passjes gezien vandaag, vooral de eerste helft. Als ik onze oefencampagne zo eens bezie denk ik dat we wel klaar zijn voor 4 augustus.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
in de tweede helft 3 100% kansen...2x Ali en 1x minteh |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik was aangenaam verrast hoe we ervoor staan. Ook mooi om te zien dat de intentie en de manier van spelen niet verandert met wissels. Wel de kwaliteit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je zou het al wat vloeiender willen zien, maar dan zet je een al te hoge lat. Het niveau van de de tegenstanders in deze oefenperiode is behoorlijk hoger dan vorig jaar.
Wat mij vooral bevalt is de sterkte die we ook qua breedte selectie hebben bewerkstelligd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van wat ik heb gezien zijn we klaar om onze eerste prijs binnen te hengelen in een vers seizoen. De wedstrijden die nu komen zijn voor het echie, geen massale wissels meer om een indruk van spelers te krijgen. Alles wat we nu gaan doen draait om winnen, laat maar komen . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Boeren gaan eraan boeren gaan eraan boeren gaan eraan ole oleeeeeee |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 22:58 schreef VVout het volgende:Van wat ik heb gezien zijn we klaar om onze eerste prijs binnen te hengelen in een vers seizoen. De wedstrijden die nu komen zijn voor het echie, geen massale wissels meer om een indruk van spelers te krijgen. Alles wat we nu gaan doen draait om winnen, laat maar komen . ja precies. geen gelul van de JC schaal is geen prijs of de beker doet er niet toe...gewoon knallen en winnen..NO MERCY!!! Als we over een smetje kunnen spreken vorig seizoen dan was het wel het mislopen van de beker. Vond ik erg irritant omdat je gewoon de beste was. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik hoop dat de supporters meegroeien met de ontwikkeling van Feijenoord als club. Dat zou toch fantastisch zijn. Feijenoord als Europese subtopper... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2023 - 12:20 schreef CobusIII het volgende:Ik hoop dat de supporters meegroeien met de ontwikkeling van Feijenoord als club. Dat zou toch fantastisch zijn. Feijenoord als Europese subtopper... Een groot deel zou dat zeker doen Cobus.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord is maandag begonnen met het ophangen van hoge netten in De Kuip, zo is te zien op foto's uit het stadion. De netten zullen ook tijdens het duel om de Johan Cruijf Schaal aanstaande vrijdag in het stadion hangen. Aanleiding voor de netten is het 'aansteker-incident' rondom Ajacied Davy Klaassen tijdens de halve finale van de beker van afgelopen seizoen en de daaropvolgende aangepaste regelgeving van de KNVB.
De voetbalbond liet onlangs weten de aangescherpte regels rondom voorwerpen uit het publiek grotendeels te handhaven. Daardoor voelt Feyenoord zich gedwongen ook volgend seizoen met netten rondom het veld te spelen. "Daar kun je natuurlijk van alles van vinden, het is zeker niet ideaal. Maar er waren daarna geen incidenten. Met een vol stadion van meer dan 45 duizend zien we met de huidige regelgeving niet de mogelijkheid om die netten weg te halen", zegt Dennis te Kloese daarover in gesprek met Rijnmond Sport.
De directeur van Feyenoord vertelt in contact te staan met verschillende partijen om in de toekomst mogelijk tot een meer structurele oplossing te komen. "Veiligheidsmaatregelen zoals gezichtsherkenning hebben natuurlijk veel impact. Daarnaast brengt het een kostenplaatje met zich mee. Dan krijg je dus weer de discussie van het stadion en de club die aparte entiteiten zijn. Daarom is het zo belangrijk om één te worden. Dan is er een duidelijkere lijn naar allerlei stakeholders, zoals gemeenten, Openbaar Ministerie, politie, KNVB en UEFA."
Het is nog niet bekend of er tijdens Europese duels ook netten in De Kuip zullen hangen. De UEFA is vanwege de belemmering van camerabeelden geen fan van de maatregel. Afgelopen seizoen werden verschillende vakken daarom gesloten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|