|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 april 2026 - 22:58 schreef MMM het volgende:FeyenoordFortuna Sittard - Feyenoord Feyenoord - AZ PEC Zwolle - Feyenoord NECNEC - Telstar FC Groningen - NEC NEC - Go Ahead Eagles ajaxajax - PSV ajax - FC Utrecht sc Heerenveen - ajax FC TwenteAZ - FC Twente FC Twente - Sparta PSV - FC Twente Stand:Feyenoord - 58 pt. (+23) NEC - 55 pt. (+24) ajax - 54 pt. (+22) FC Twente - 54 pt. (+19) Zowel Twente als Ajax nog een stevig programma. Op voorhand zou je zeggen dat NEC het grootste gevaar blijft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Fortuna uit kan al ontzettend moeilijk zijn als zij een goede dag hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kan zeker een vervelende wedstrijd worden. Hebben we de laatste jaren wel regelmatig tegen Fortuna, ook onder Slot. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rechtbank stelt KNVB in het gelijk in 'paspoortstrijd' met NAC
Mooi nieuws. Kut NAC |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Wat een fiasco, lekker voor ze stelletje koekwouzen daar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gaat wel een moeilijke zomer worden. Wie moet je weg gaan doen Moet je de trainer behouden Welke verhuurde spelers terug halen Wie wordt de nieuwe directeur Wie de nieuwe TD Gaat de rvc op de schop Wat te doen met de kuip
Gaat een bijzonder nieuw seizoen worden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Wie wil je houden van de selectie, het grootste gedeelte mag wel weg denk ik.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Volledige selectie + wat er nog terugkomt. Sommige spelers lopen over 2 maanden uit hun contract. En sommige spelers hebben een optie in hun contract om te verlengen of definitief vast te leggen (inkomend en uitgaand).
Medio 2026 Steven Benda Malcolm Jeng Raheem Sterling Gernot Trauner
Medio 2027 Mannou Berger Liam Bossin Jeremiah St. Juste Neraysho Kasanwirjo Jordan Lotomba Bart Nieuwkoop Calvin Stengs Timon Wellenreuther Ramiz Zerrouki
Medio 2028 Thomas Beelen Mats Deijl In-beom Hwang Thijs Kraaijeveld Luka Ivanušec Jakub Moder Chris-Kévin Nadje Shaqueel van Persie Jan Plug Leo Sauer Gijs Smal Oussame Targhalline Ayase Ueda Shiloh 't Zand Gjivai Zechiël
Medio 2029 Anel Ahmedhodžić Plamen Andreev Gonçalo Borges Jordan Bos Stéphano Carrillo Gaoussou Diarra Tobias van den Elshout Jeyland Mitchell Givairo Read Sem Steijn Aymen Sliti Jaden Slory Casper Tengstedt Tsuyoshi Watanabe
Medio 2030 Anis Hadj-Moussa Luciano Valente
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wachten tot de herfst, beter voor de vraagprijs van brandhout 🥲 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nogmaals, maar dan per positie. Middenvelders maar in 1 groep, die spelen regelmatig op meerdere posities, afhankelijk van de speelwijze of de andere middenvelders. Sowieso komen een aantal spelers voor meerdere posities in aanmerking.
Keepers Plamen Andreev Steven Benda Mannou Berger Liam Bossin Timon Wellenreuther
Rechtsbacks Mats Deijl Jordan Lotomba Bart Nieuwkoop Givairo Read
Centrale verdedigers Anel Ahmedhodžić Thomas Beelen Thijs Kraaijeveld Malcolm Jeng Jeremiah St. Juste Neraysho Kasanwirjo Jeyland Mitchell Jan Plug Gernot Trauner Tsuyoshi Watanabe
Linksbacks Jordan Bos Gijs Smal
Middenvelders Tobias van den Elshout In-beom Hwang Jakub Moder Chris-Kévin Nadje Sem Steijn Oussame Targhalline Luciano Valente Shiloh 't Zand Gjivai Zechiël Ramiz Zerrouki
Rechtsbuitens Gonçalo Borges Anis Hadj-Moussa Calvin Stengs Jaden Slory
Spitsen Stéphano Carrillo Shaqueel van Persie Casper Tengstedt Ayase Ueda
Linksbuitens Gaoussou Diarra Luka Ivanušec Leo Sauer Aymen Sliti Raheem Sterling
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
T's me een lijst, deels met spelers waarvan je denkt "Oh ja die zijn er ook nog"
Daar is serieus werk aan de winkel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Volledig doorselecteren. Zo zie je maar weer wat een puinhoop die te Kloese ervan gemaakt heeft. Hoeveel zal er aan de strijkstok zijn blijven hangen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Schokkend om dit elftal te zien spelen tegen een gelijkwaardig of beter elftal. Complete onmacht, eindeloze aaneenschakeling van fouten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2026 - 17:21 schreef tomson het volgende:Schokkend om dit elftal te zien spelen tegen een gelijkwaardig of beter elftal. Complete onmacht, eindeloze aaneenschakeling van fouten. Lijkt vandaag erg op de pot tegen Twente. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| 2e worden na verlies vandaag omdat nec verliest zou wel in dit seizoen passen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Haha.. alle tussenstand bij de concurrentie zijn gunstig. Krankzinnig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Dan is gelijkspel nu al genoeg.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Verlies ook. Wat NEC betreft |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nec wel ja maar de rest nog niet dan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Twente inmiddels 3-0 voor |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Klein lichtpuntje dat ze volgende week PSV uit hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bij d ze stand bij ons alleen maar lekker dat Twente over die neuzen gaan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Valt nu allemaal verkeerd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het meest kleurloze seizoen wat ik me in tijden kan herinneren. 0 euforische momenten, 0 toppers gewonnen.
De 1-2 tegen Fortuna was denk ik het hoogtepunt.. Treurig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond t eindsignaal van afgelopen wedstrijd t hoogtepunt tot nu toe. Denk dat het komende eindsignaal het absolute hoogtepunt gaat zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2026 - 10:57 schreef Stylzz het volgende:Vond t eindsignaal van afgelopen wedstrijd t hoogtepunt tot nu toe. Denk dat het komende eindsignaal het absolute hoogtepunt gaat zijn. Zonde he.
Normaal heb je altijd nog wel een paar momenten van een seizoen die je bijblijven, in positieve zin. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| tja, dat moet je dit seizoen gaan zoeken in notabene verloren wedstrijden tegen Villa en Stuttgart. Waarin je delen van de wedstrijd aardig speelde. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Die ene uittrap, weet je nog? Die ging zo heel ver, en kwam gewoon bijna bij 1 van onze spelers aan! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Een aantal goals van Ueda waren hoogtepunten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Maar nu serieus, toch ook wel lichtpuntjes met wat er aan jeugd is doorgestroomd. Kraaijeveld, van den Elshout etc. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Middelmaat. Geen toppers vooralsnog. Hopelijk komt dat. Maar vrees t niet |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Nogal kleurloos en zeer teleurstellend seizoen inderdaad helaas, ueda mag je dan best positief nog belichten ja, voor de rest graaf graaf |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In een beter draaiend elftal zien de jonkies er ook heel anders uit he. Ze kloppen op de deur en niet geschoten is altijd mis. Zechiel gaf trouwens gister ook nog effe een heerlijke voorzet tegen die neuzen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Kan overigens wel hoor, dat niet de grootste talenten uitstekend doorgroeien natuurlijk, maar zit ook niet te kijken van zo dat is er eentje ofzo dat niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nog niet nee. Dat ze er al direct volledig staan. Maar wel bruikbaar. En aan de andere kant, ook niet echt (veel) minder dan sommige 'aanwinsten' op dezelfde positie. En wel eigen jeugd + nog een hoop doorgroeipotentieel. Beiden pas net 19 natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T enige wat ik zie veranderen is dat het lijkt dat Feyenoord eindelijk beslissingen schijnt te nemen die niet per se t de harde kern gelukkig maken. En dat wordt wel tijd. Want wat de afgelopen jaren heeft laten zien is dat dit vaak vooruitgang tegengewerkt heeft.
Dus als er straks allemaal mensen zitten zonder lijntjes naar bepaalde figuren op de tribune, zou dit fantastisch zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
"Vroeger" was het in mijn beleving een ongeschreven regel dat de topclubs tenminste hun verdedigers merendeels uit eigen opleiding haalden. En wat dan niet voldeed stroomde door naar de subtop of onderkant vd competitie. Beeld ik me dit nou in ? Volgens mij was dat toch de gebruikelijke gang van zaken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 mei 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 13 mei 2026 - 20:00 schreef tomson het volgende:"Vroeger" was het in mijn beleving een ongeschreven regel dat de topclubs tenminste hun verdedigers merendeels uit eigen opleiding haalden. En wat dan niet voldeed stroomde door naar de subtop of onderkant vd competitie. Beeld ik me dit nou in ? Volgens mij was dat toch de gebruikelijke gang van zaken. Jaren '60 en '70Cor Veldhoen (Linksback, 380 wedstrijden)Wim Jansen (Vrije verdediger / Middenvelder, clubicoon)Jaren '80Michel van de Korput (Centrale verdediger / Rechtsback)Sjaak Troost (Rechtsback, meer dan 300 wedstrijden)Jaren '90 en '00Giovanni van Bronckhorst (Linksback / Middenvelder, oud-international)Glenn Loovens (Centrale verdediger)Civard Sprockel (Centrale verdediger)Jaren '10 tot HedenStefan de Vrij (Centrale verdediger)Bruno Martins Indi (Centrale verdediger / Linksback)Rick Karsdorp (Rechtsback)Bart Nieuwkoop (Rechtsback)Tyrell Malacia (Linksback)Lutsharel Geertruida (Centrale verdediger / Rechtsback)Quilindschy Hartman (Linksback)Jong vertrokken naar het buitenlandJeffrey Bruma (Vertrok in de jeugd naar Chelsea)Karim Rekik (Vertrok in de jeugd naar Manchester City)Nathan Aké (Vertrok in de jeugd naar Chelsea) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 13 mei 2026 - 20:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jaren '60 en '70Cor Veldhoen (Linksback, 380 wedstrijden)Wim Jansen (Vrije verdediger / Middenvelder, clubicoon)Jaren '80Michel van de Korput (Centrale verdediger / Rechtsback)Sjaak Troost (Rechtsback, meer dan 300 wedstrijden)Jaren '90 en '00Giovanni van Bronckhorst (Linksback / Middenvelder, oud-international)Glenn Loovens (Centrale verdediger)Civard Sprockel (Centrale verdediger)Jaren '10 tot HedenStefan de Vrij (Centrale verdediger)Bruno Martins Indi (Centrale verdediger / Linksback)Rick Karsdorp (Rechtsback)Bart Nieuwkoop (Rechtsback)Tyrell Malacia (Linksback)Lutsharel Geertruida (Centrale verdediger / Rechtsback)Quilindschy Hartman (Linksback)Jong vertrokken naar het buitenlandJeffrey Bruma (Vertrok in de jeugd naar Chelsea)Karim Rekik (Vertrok in de jeugd naar Manchester City)Nathan Aké (Vertrok in de jeugd naar Chelsea) AI is je vriendje 😅 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ja me grote vriend ,maar je moet er niet altijd vanuitgaan dat het klopt maatje😂 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Misschien wat vroeg,maar welke uitgeleende spelers moeten een kans krijgen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nul Zechiel misschien Maar zelfs die vind ik twijfelachtig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Leuke vraag piet. Zat ook aan Zechiel te denken, ook al omdat hij zich afgelopen weekend weer liet zien. Maar of hij zich bij Utrecht nou werkelijk als basisspeler voor Feyenoord heeft getoond? Nee, daarvoor vond hem ik niet onderscheidend genoeg. Maar okee, heb hem niet al te vaak gezien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moest echt even zoeken wie er verhuurd zijn: - Zechiel - Nadje - Kasanwirjo - Andreev - Mitchell - Carranza - Carrillo - Stengs - Zerrouki - Ivanusec Zomaar 10 spelers, waarvan er 9 -voor mij- in volledige anonimiteit zijn gebleven. Hoewel: hun stats over afgelopen seizoen zijn verdrietigmakend. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Meeste van deze jongens zijn ook alleen maar verhuurd omdat ze niet verkocht konden worden. |
|
|
|