|
|
MMM
|
|
|
Wellie gaat ook zijn laatste contractjaar in. Verlengen of verkopen.
Tweede keeper lijkt me sowieso niet realistisch. Ik hoop verkopen en een echt goede eerste keeper aantrekken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 - 19:38 schreef MMM het volgende:Wellie gaat ook zijn laatste contractjaar in. Verlengen of verkopen. Tweede keeper lijkt me sowieso niet realistisch. Ik hoop verkopen en een echt goede eerste keeper aantrekken. Is ook nog iets om over na te denken ja. Maar goed, je zou Wellenreuther dan niet bij voorbaat tweede keeper maken maar de concurrentie aan laten gaan. Scheelt weer een speler die je moet halen. Maar inderdaad, het kan zomaar de conclusie worden dat hij naar een middenmotor in Duitsland gaat en dat we er twee moeten halen. Dan 1 ervaren keeper en 1 jonger talent. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou kunnen maar dan zit je wel met een dure tweede keeper. Die heeft destijds wel een aardige salarisverhoging gehad vermoed ik.
Voorlopig zal het wel rustig blijven met het naderende WK. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Naderende WK en we hoeven geen voorrondes spelen natuurlijk. Dus het zal wel even duren voordat het echt op gang komt. Bovendien, onze nieuwe AD en vooral TD moeten nog beginnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 - 20:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Naderende WK en we hoeven geen voorrondes spelen natuurlijk. Dus het zal wel even duren voordat het echt op gang komt. Bovendien, onze nieuwe AD en vooral TD moeten nog beginnen. Geen voorronde is echt fijn.
Ik hoop dat die beide deze week gepresenteerd worden. Zou prettig zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Loopt er nog wat bruikbaars bij club Brugge? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Brugge heeft een hoop goede spelers. Die zouden in Nederland ook om het kampioenschap strijden. Schat ze momenteel sterker in dan ons, misschien net iets minder dan PSV.
Maar goed, als je basisspeler bij Brugge, dan is Feyenoord niet een logische vervolgstap. Hoogstens spelers die daar net buiten de boot vallen. Of daar wat tussen zit, wie zal het zeggen. Ja Rigaux weet het hopelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
alles mag weg bij t juiste bod Er is echt niemand onomstreden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Dat is altijd zo. Voor 30 miljoen mag je er 1 uitzoeken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Voor 30€ ook wel een paar |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Die Sonck vond dat de TD een stap terug zet, ombij Feyenoord td te worden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Als je puur kijkt naar de recente sportieve prestaties, dan klopt het ook ergens wel. Een club die zich in de CL al jaren best aardig staande weet te houden. En met regelmaat kampioen wordt. Die Belgische competitie was meestal wel wat minder dan de Nederlandse, maar ook weer niet zoveel. En dit jaar misschien wel sterker. Want achter PSV was het in Nederland hopeloos natuurlijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Dat het van Wesley Sonck komt zegt ook wel iets hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| hahaha, die is geheel neutraal natuurlijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weet jij dat Stylzz?
Feyenoord is straks voor 95% eigenaar. Er word nog wel gesproken over huur. Dat bedrag zal toch drastisch dalen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Super goed gedaan Lilian ! Ook een pluim voor Dennis TK |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 - 10:46 schreef MMM het volgende:Weet jij dat Stylzz? Feyenoord is straks voor 95% eigenaar. Er word nog wel gesproken over huur. Dat bedrag zal toch drastisch dalen? Er is geen huur meer want dat kan niet volgens mij als het van Feyenoord is. Zou kunnen dat er lopende leningen lopen maar dat lijkt mij stetk. Wel zullen ze de energie rekeningen zelf moeten gaan betalen. En elk jaar verplicht 4 tot 5 miljoen investeren in het stadion. Dat is ongeveer wat ik had opgemaakt in vorige berichten over de kuip |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 - 10:46 schreef MMM het volgende:Weet jij dat Stylzz? Feyenoord is straks voor 95% eigenaar. Er word nog wel gesproken over huur. Dat bedrag zal toch drastisch dalen? Ik kan me voorstellen dat Feyenoord een leverancier van Feyenoord wordt. Dus dat stadion een aparte entiteit binnen de Feyenoord familie wordt. (Feyenoord Rotterdam NV) Dus dat op die manier huur door de voetbaltak betaald wordt. Wat weer gebruikt wordt voor de exploitatie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Het is wel fijn dat Dennis dit nog voor elkaar heeft gekregen. Kan een hele belangrijke stap zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 - 12:16 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik kan me voorstellen dat Feyenoord een leverancier van Feyenoord wordt. Dus dat stadion een aparte entiteit binnen de Feyenoord familie wordt. (Feyenoord Rotterdam NV) Dus dat op die manier huur door de voetbaltak betaalt wordt. Wat weer gebruikt wordt voor de exploitatie. Thanks. Klinkt logisch. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Dit zijn gigantische stappen. Zoals altijd even afwachten dat er daadwerkelijk inkt op papier staat maar dit is zeker top. |
|
|
|