|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 - 17:42 schreef RenatoBos het volgende:De oefencampagne van Feyenoord voor het seizoen 2015-2016 ziet er als volgt uit: Zaterdag 4 juli: Sportclub Feyenoord Feyenoord (Varkenoord, 14.30 uur) Maandag 6 juli: Vertrek naar trainingskamp Oostenrijk Woensdag 8 juli: SV Kematen Feyenoord (Kematen, 18.00 uur) Zondag 12 juli: Fortuna Düsseldorf Feyenoord (Kufstein, 16.00 uur) Zaterdag 18 juli: VVV Venlo Feyenoord (Halsteren, 16.30 uur) Zondag 19 juli: Open Dag (De Kuip, 11.00 uur) Donderdag 23 juli: Openingswedstrijd Feyenoord Southampton (De Kuip, 20.00 uur) Zaterdag 1 augustus: Feyenoord Olympiakos FC (De Kuip, 20.00 uur) Ziet er al leuk uit, twee mooie oefenwedstrijden als afsluiter voor de seisoensstart en dat ook nog in de Kuip. Ik ben benieuwd hoe Gio de poppetjes neer zet en hoe het gaat rollen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan maar hopen dat ze op onze vakantiebestemmingen FOX sports hebben want ze zenden beide wedstrijden live uit maat, ik zal op je proosten dan tijdens de wedstrijden..😃 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2015 - 14:40 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dan maar hopen dat ze op onze vakantiebestemmingen FOX sports hebben want ze zenden beide wedstrijden live uit maat, ik zal op je proosten dan tijdens de wedstrijden..😃 Hahaha deal en ik op jou! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Top, fijne vakantie alvast..!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Winter heeft gelijk vind ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De argumentatie van van Geel is inderdaad vreemd. Word je weerbaarder van spelen tegen amateurs dan? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2015 - 17:38 schreef FR-Henk het volgende:De argumentatie van van Geel is inderdaad vreemd. Word je weerbaarder van spelen tegen amateurs dan? Feyenoord speelt ook tegen betere tegenstanders. En trainen met de A-selectie is ook een hogere weerstand, als ze vanuit de jeugd komen. Dus in die zin heeft van Geel niet helemaal ongelijk. En ik snap ook wel weer dat Feyenoord de spelers niet wil afstaan in de voorbereiding. Al is het begrijpelijk dat Winter teleurgesteld is. Zo'n toernooi was ongetwijfeld een mooie ervaring geweest voor de die spelers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
daar leer je dus eea over internationaal voetbal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2015 - 18:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Feyenoord speelt ook tegen betere tegenstanders. En trainen met de A-selectie is ook een hogere weerstand, als ze vanuit de jeugd komen. Dus in die zin heeft van Geel niet helemaal ongelijk. En ik snap ook wel weer dat Feyenoord de spelers niet wil afstaan in de voorbereiding. Al is het begrijpelijk dat Winter teleurgesteld is. Zo'n toernooi was ongetwijfeld een mooie ervaring geweest voor de die spelers. Eensert.. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Vreemde gedachtenkronkels zijn de leidinggevenden bij Feyenoord niet vreemd. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Beker loting: thuis tegen Pec Zwolle |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das gelijk een lekkere dan.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Twee keer in een week thuis tegen Zwolle, was vorig jaar ook al zo tegen go ahead.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2015 - 18:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Feyenoord speelt ook tegen betere tegenstanders. En trainen met de A-selectie is ook een hogere weerstand, als ze vanuit de jeugd komen. Dus in die zin heeft van Geel niet helemaal ongelijk. En ik snap ook wel weer dat Feyenoord de spelers niet wil afstaan in de voorbereiding. Al is het begrijpelijk dat Winter teleurgesteld is. Zo'n toernooi was ongetwijfeld een mooie ervaring geweest voor de die spelers. staat ook mooi op je CV natuurlijk jeugd international. stukje transferwaarde ? en vooral ervaring hoe het er internationaal aan toe gaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2015 - 19:43 schreef van geil het volgende:[..] staat ook mooi op je CV natuurlijk jeugd international. stukje transferwaarde ? en vooral ervaring hoe het er internationaal aan toe gaat. Clubbelang is groter dan het belang voor de speler op zich.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2015 - 19:43 schreef van geil het volgende:[..] staat ook mooi op je CV natuurlijk jeugd international. stukje transferwaarde ? en vooral ervaring hoe het er internationaal aan toe gaat. Tuurlijk is het een mooie en geode ervaring. Maar ze missen wel een fors deel van de voorbereiding. Enkele van die spelers kunnen dit seizoen al wedstrijden gaan spelen voor Feyenoord. Zeker als er een paar blessures zijn, kan iemand zomaar de kans krijgen. Kijk maar hoe bijvoorbeeld Van Beek erin is gekomen. Dus vanuit Feyenoord zijn er wel wat redenen om ervoor te gaan liggen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2015 - 19:42 schreef RenatoBos het volgende:Twee keer in een week thuis tegen Zwolle, was vorig jaar ook al zo tegen go ahead.. Mooi zo, ze gaan er allemaal aan dit nieuwe seizoen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2015 - 19:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tuurlijk is het een mooie en geode ervaring. Maar ze missen wel een fors deel van de voorbereiding. Enkele van die spelers kunnen dit seizoen al wedstrijden gaan spelen voor Feyenoord. Zeker als er een paar blessures zijn, kan iemand zomaar de kans krijgen. Kijk maar hoe bijvoorbeeld Van Beek erin is gekomen. Dus vanuit Feyenoord zijn er wel wat redenen om ervoor te gaan liggen. Vast wel, de reden die van Geel geeft vind ik op zichzelf zwak. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel mooi, die beelden van de eerste training gaan elke dag nog de hele wereld over. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is zeker iets om trots op te zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Now that's the spirit..👍 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De wedstrijd tegen Southampton is reeds uitverkocht.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
morgen t eerste potje als ik het goed heb. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t wel hysterisch dat een oefenwedstrijd gewoon volledig uitverkocht is. Dat zegt wel iets.
Overigens wedstrijd morgen live op Rijnmond.nl |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik lees 14.30 en 11.00 uur. het laatste tijdstip denk ik vanwege het weer? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De eerste oefenwedstrijd van Feyenoord tegen de amateurtak, is zaterdagochtend live te beluisteren via Rijnmond.nl.
Omdat het duel naar 11:00 uur is verplaatst, valt het buiten onze reguliere uitzending.
Net zoals afgelopen seizoen zenden we wedstrijden die buiten ons uitzendschema vallen uit via een livestream op Rijnmond.nl. Jan Dirk Stouten doet vanaf Varkenoord verslag van de eerste oefenwedstrijd.
Eigenlijk zou Feyenoord-SC Feyenoord om 14:30 beginnen, maar vanwege de warmte besloten de clubs om het duel eerder te laten beginnen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2015 - 19:42 schreef RenatoBos het volgende:Twee keer in een week thuis tegen Zwolle, was vorig jaar ook al zo tegen go ahead.. 6 PUNTEN |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
eens kijken of we effectiever zijn in oefenwedstrijden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wilde gaan maar mij te warm. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Volgens Jan-Dirk een juweel van een treffer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet echt één sterke opstelling. Echt een oefenpotje |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Opstelling eerste helft: Hahn; Karsdorp, Van Beek, Gronsveld, Woudenberg; Immers, Verdonk, Vilhena; Basacikoglu, Achahbar en Manu.
Opstelling tweede helft: Miazek; Wilkshire, Dammers, Kongolo, Nelom; Vejinovic, Toornstra, Schuurman; Boëtius, Te Vrede en Sleegers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar