BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Na Van Oostveen moet nu ook Bondscoach Blind opstappen!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - zondag 06 september 2015 - 19:43   quote  deeplink  
3 - 0 een schande. OPROTTEN met die Blind
R()b
 R()b - zondag 06 september 2015 - 19:47   quote  deeplink  
Wereldcoach joh, 10 jaar laten zitten.
De Wenger van der lage landen.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 06 september 2015 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 19:47 schreef R()b het volgende:
Wereldcoach joh, 10 jaar laten zitten.
De Wenger van der lage landen.
Moet je tegen Van Oostveen zeggen
R()b
 R()b - zondag 06 september 2015 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 19:54 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Moet je tegen Van Oostveen zeggen
Dat is die darter toch?
Pieter08
 Pieter08 - zondag 06 september 2015 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 19:55 schreef R()b het volgende:

[..]

Dat is die darter toch?
Mss zit je dan toch op het verkeerde forum
scout_2
 scout_2 - zondag 06 september 2015 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 19:43 schreef Pieter08 het volgende:
3 - 0 een schande. OPROTTEN met die Blind
verdediging ruk....narshing ruk...van persie word oud gebruiken als pinchhitter
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 20:07   quote  deeplink  
Hup Blind..
scout_2
 scout_2 - zondag 06 september 2015 - 20:09   quote  deeplink  
-----------------cillessen

Tete ---------vanbeek--------blind----------dijks

-------karsdorp--------riedewald

-----------------snijder

ghazi----------robben/persie--------memphis
Pieter08
 Pieter08 - zondag 06 september 2015 - 20:47   quote  deeplink  
Blind is gewoon een LOSER
Eide
 Eide - zondag 06 september 2015 - 20:55   quote  deeplink  
Het is wat het is. Een ontslag heeft niemand wat aan. Oranje is wel uitgeschakeld. Laat Blind de kwalificatie maar afmaken terwijl de KNVB op zoek gaat naar een opvolger.
JanM
 JanM - zondag 06 september 2015 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 20:09 schreef scout_2 het volgende:
-----------------cillessen

Tete ---------vanbeek--------blind----------dijks

-------karsdorp--------riedewald

-----------------snijder

ghazi----------robben/persie--------memphis
En hiermee worden we wereldkampioen ???
Pieter08
 Pieter08 - zondag 06 september 2015 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 20:55 schreef Eide het volgende:
Het is wat het is. Een ontslag heeft niemand wat aan. Oranje is wel uitgeschakeld. Laat Blind de kwalificatie maar afmaken terwijl de KNVB op zoek gaat naar een opvolger.
Heb je zijn commentaar gehoord. Gewoon een opsomming van feiten: we startten ongelukkig, wij hebben ook kansen gehad etc. Hier zakt echt mijn broek vanaf. Hij snapt het gewoon niet. Hij ziet niet dat Oranje geen team is. En hij is daar verantwoordelijk voor.
Eide
 Eide - zondag 06 september 2015 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 20:58 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Heb je zijn commentaar gehoord. Gewoon een opsomming van feiten: we startten ongelukkig, wij hebben ook kansen gehad etc. Hier zakt echt mijn broek vanaf. Hij snapt het gewoon niet. Hij ziet niet dat Oranje geen team is. En hij is daar verantwoordelijk voor.
Eens en dan? Wie gaat de KNVB dan aanstellen als opvolger? Noem er één die beschikbaar en geschikt is? En wat voor verschil gaat dat dan maken?

Ik ben echt niet tegen een coach ontslaan als die niet goed presteert maar je moet er wel iets mee kunnen bereiken. Ontslaan om het ontslaan is stompzinnig omdat de KNVB alleen zichzelf maar verder in de problemen brengt. Dus als er een uitstekende opvolger klaar staat: vooral doen... maar anders gewoon uitzingen tot de zomer.
JanM
 JanM - zondag 06 september 2015 - 21:09   quote  deeplink  
Mensen die zo opzichtig falen (Blind en Van Oostveen) KUN je simpelweg niet laten zitten. Al laat je het Van Hanegem, Beenhakker, Adriaanse, Foppe de Haan of wie dan ook als interimcoach doen, alles beter dan doorgaan!
scout_2
 scout_2 - zondag 06 september 2015 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 20:57 schreef JanM het volgende:

[..]

En hiermee worden we wereldkampioen ???
als ik de toekomst kon voorspellen zou ik het je zeggen.. 1 van de vele opties.. je zou doormiddel van vriendschappelijk wedstrijden tegen top ploegen je conclusie kunnen en indien mogelijk verbeteringen aanbrengen..mijn punt is je moet een nieuw elftal bouwen..over een paar jaar heb je geen robben..vanpersie en snijder meer ...in potentie staat er zeker een wereld verdedeging en da doel ik op tete...karsdorp ..riedewald...van beek mits hij wat meer snelheid krijgt .. dijks..enz
Eide
 Eide - zondag 06 september 2015 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 21:09 schreef JanM het volgende:
Mensen die zo opzichtig falen (Blind en Van Oostveen) KUN je simpelweg niet laten zitten. Al laat je het Van Hanegem, Beenhakker, Adriaanse, Foppe de Haan of wie dan ook als interimcoach doen, alles beter dan doorgaan!
Dat ben ik niet met je eens voor wat betreft Blind.

Wel eens dat de KNVB eens bij zichzelf te rade moet gaan hoe dit in godesnaam mogelijk is geweest na het drama rondom Koeman. Welke lul heeft zich zo hard gemaakt voor Hiddink? En wie heeft verzonnen om na Van Basten nogmaals een onervaren coach aan te stellen als bondscoach? DAAR ligt de fout en dat moet eerst opgelost worden.

En dan komt di positie van hoofdtrainer aankomende zomer wel weer.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 06 september 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 21:09 schreef JanM het volgende:
Mensen die zo opzichtig falen (Blind en Van Oostveen) KUN je simpelweg niet laten zitten. Al laat je het Van Hanegem, Beenhakker, Adriaanse, Foppe de Haan of wie dan ook als interimcoach doen, alles beter dan doorgaan!
Helemaal eens!!!
Pieter08
 Pieter08 - zondag 06 september 2015 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 21:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens voor wat betreft Blind.

Wel eens dat de KNVB eens bij zichzelf te rade moet gaan hoe dit in godesnaam mogelijk is geweest na het drama rondom Koeman. Welke lul heeft zich zo hard gemaakt voor Hiddink? En wie heeft verzonnen om na Van Basten nogmaals een onervaren coach aan te stellen als bondscoach? DAAR ligt de fout en dat moet eerst opgelost worden.

En dan komt di positie van hoofdtrainer aankomende zomer wel weer.
Voor wat betreft de KNVB helemaal eens. Voor wat betreft de bondcoach ben ik het wel eens met JanM
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 september 2015 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Blind is een van de beste mensen op dit moment bij United, en Cilissen ondanks dat ik geen fan van hem ben, veruit de beste keeper van Nederland, alleen Vermeer komt in de buurt..

Ik zou eerder eens nadenken om de Vrij op te laten rotten evenals Indy, dat is een CV die helemaal niet kan verdedigen, evenals Bruma... Zet daar van Dijk en Douglas met Blind ertussen maar eens neer..
Onzin... Krul is veel verder en beter
Hummel10
 Hummel10 - zondag 06 september 2015 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 20:58 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Heb je zijn commentaar gehoord. Gewoon een opsomming van feiten: we startten ongelukkig, wij hebben ook kansen gehad etc. Hier zakt echt mijn broek vanaf. Hij snapt het gewoon niet. Hij ziet niet dat Oranje geen team is. En hij is daar verantwoordelijk voor.
Dat Oranje geen team is kun je Blind na twee wedstrijden wel kwalijk nemen ja.
Het is al langer geen team, de Nederlandse mentaliteit is gewoon ruk en je materiaal is gewoon niet goed genoeg. Nederland leunt al een tijdje op Robben en zonder hem is het niks.
De oudere spelers worden minder van Persie, Sneijder zijn op aan het gaan.
Teveel jongens zijn maar matig.
remco k
 remco k - zondag 06 september 2015 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 19:54 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Moet je tegen Van Oostveen zeggen
Dat is juist de man die wegmoet.. Dat is de man die het Nl voetbal de verdoemenis in helpt..
remco k
 remco k - zondag 06 september 2015 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 20:58 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Heb je zijn commentaar gehoord. Gewoon een opsomming van feiten: we startten ongelukkig, wij hebben ook kansen gehad etc. Hier zakt echt mijn broek vanaf. Hij snapt het gewoon niet. Hij ziet niet dat Oranje geen team is. En hij is daar verantwoordelijk voor.
Net een week verantwoordelijk, want langer heeft hij die spelers nog niet. Moet je hem daar dan nu op afrekenen??
remco k
 remco k - zondag 06 september 2015 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 21:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Onzin... Krul is veel verder en beter
Sorry, maar ik zie vrij veel Engels voetbal, en dat is gewoon niet zo..
Eide
 Eide - zondag 06 september 2015 - 21:36   quote  deeplink  
Cillissen is echt wel de beste die we hebben. Maar Cillissen is geen topper. En dat zegt veel over al die anderen.
JanM
 JanM - zondag 06 september 2015 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 21:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Net een week verantwoordelijk, want langer heeft hij die spelers nog niet. Moet je hem daar dan nu op afrekenen??
Onze kwalificatie definitief verneukt, onbegrijpelijk selectiebeleid, waardeloze opstellingen en dito wissels dus JA: volstrekt ONGESCHIKT! En vuilnisman, neem die zak van een Oostveen meteen mee!
Pieter08
 Pieter08 - zondag 06 september 2015 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 21:40 schreef JanM het volgende:

[..]

Onze kwalificatie definitief verneukt, onbegrijpelijk selectiebeleid, waardeloze opstellingen en dito wissels dus JA: volstrekt ONGESCHIKT! En vuilnisman, neem die zak van een Oostveen meteen mee!
Daarnaast heeft hij ook nog aan het handje van Van Gaal en Hiddink meegelopen. Als hij het dan nog niet snapt. Na Hiddink had het roer omgegooid moeten worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 september 2015 door Pieter08 --
remco k
 remco k - zondag 06 september 2015 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 21:36 schreef Eide het volgende:
Cillissen is echt wel de beste die we hebben. Maar Cillissen is geen topper. En dat zegt veel over al die anderen.
Jup, en zo is het.. Overigens wel weer veel talent wat er aan komt, maar niet echt 1 die eruit springt..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 21:52   quote  deeplink  
Wel handig als je ballen uit de hoek moet plukken..
remco k
 remco k - zondag 06 september 2015 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 21:40 schreef JanM het volgende:

[..]

Onze kwalificatie definitief verneukt, onbegrijpelijk selectiebeleid, waardeloze opstellingen en dito wissels dus JA: volstrekt ONGESCHIKT! En vuilnisman, neem die zak van een Oostveen meteen mee!
Ik vind dat van Oostveen hier voor verantwoordelijk is..

Heel Nederland was er destijds al over eens dat Koeman de juist man was op dat moment... Hij koos voor een andere weg met alle gevolgen van dien..

Overigens is het nog niet definitief, en kan het maarzo dat we wel doorgaan.. Ik zie Turkijke namelijk niet twee keer winnen van Ijsland en Tjechie..
R()b
 R()b - zondag 06 september 2015 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 19:58 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Mss zit je dan toch op het verkeerde forum
Kerel niet te serieus ;-)
remco k
 remco k - zondag 06 september 2015 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 21:46 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Daarnaast heeft hij ook nog aan het handje van Van Gaal en Hiddink meegelopen. Als hij het dan nog niet snapt. Na Hiddink had het roer omgegooid moeten worden.
Voor Hiddink had het roer om gemoeten.. Die heeft deze hele bende namelijk veroorzaakt..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 september 2015 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 21:40 schreef JanM het volgende:

[..]

Onze kwalificatie definitief verneukt, onbegrijpelijk selectiebeleid, waardeloze opstellingen en dito wissels dus JA: volstrekt ONGESCHIKT! En vuilnisman, neem die zak van een Oostveen meteen mee!
Volledig mee eens...en Jan en ik zijn geen vrienden maar hij heeft wel een punt
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 september 2015 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 21:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor Hiddink had het roer om gemoeten.. Die heeft deze hele bende namelijk veroorzaakt..
Nee Oostveen heeft dit veroorzaakt
remco k
 remco k - zondag 06 september 2015 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 22:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee Oostveen heeft dit veroorzaakt
Dat bedoel ik. Voor Hiddink..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 06 september 2015 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Voor Hiddink..
Van Oostveen heeft al aangegeven niet zelf te zullen opstappen. Commissarissen doe uw werk!!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 08 september 2015 - 12:31   quote  deeplink  
Blind lijkt wel blind... hij ziet het niet in. Hij heeff bijna geen ervaring als hoofdtrainer. En oranje is nu lastig op de rails te krijgen ook jammer dat blind straks als een slechte trainer wordt beschouwd. Co adriaanse? Erwin koeman? Advocaat? Noem maar op...
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 08 september 2015 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2015 - 12:31 schreef patrickpsv15 het volgende:
Blind lijkt wel blind... hij ziet het niet in. Hij heeff bijna geen ervaring als hoofdtrainer. En oranje is nu lastig op de rails te krijgen ook jammer dat blind straks als een slechte trainer wordt beschouwd. Co adriaanse? Erwin koeman? Advocaat? Noem maar op...
Als Blind 1 hersencel had gehad, had hij het bondscoachschap nooit aanvaard. Juist hij had moeten weten dat het zonder ervaring, charisma, enthousiasme en noem maar op een missionair impossible zou worden. Blijkbaar overschat hij zichzelf gigantisch.
remco k
 remco k - dinsdag 08 september 2015 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2015 - 12:31 schreef patrickpsv15 het volgende:
Blind lijkt wel blind... hij ziet het niet in. Hij heeff bijna geen ervaring als hoofdtrainer. En oranje is nu lastig op de rails te krijgen ook jammer dat blind straks als een slechte trainer wordt beschouwd. Co adriaanse? Erwin koeman? Advocaat? Noem maar op...
Erwin Koeman?? Das nog erger als Blind..
Ztjes
 Ztjes - woensdag 09 september 2015 - 10:30   quote  deeplink  
Wordt het misschien niet eens tijd om een trainer uit een ander land aan te stellen. Jürgen Klopp is beschikbaar en ik weet zeker, dat heel wat spelers zullen schrikken met zijn manier van aanpak. En als je helemaal een schokgolf bij Orange wilt veroorzaken moet je Felix Magath aanstellen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2015 door Ztjes --
VVout
 VVout - woensdag 09 september 2015 - 12:07   quote  deeplink  
Zou dat gezicht van Klopp wel eens willen zien als er een aanbieding van Oranje op de mat valt, haha.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 09 september 2015 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2015 - 12:07 schreef VVout het volgende:
Zou dat gezicht van Klopp wel eens willen zien als er een aanbieding van Oranje op de mat valt, haha.
Dit zegt Klopp in Sportbild:

De Duitser Jurgen Klopp geniet met volle teugen van een sabbatjaar na zijn succesvolle jaren bij Borussia Dortmund. Bij SportBild blikt hij wel stilaan vooruit: Mijn volgende ploeg moet niet zozeer een topploeg zijn, verrast hij. Er zijn andere interessante opties in de wereld.

Nadat bekend werd dat Jurgen Klopp de handdoek zou gooien bij Borussia Dortmund, werd de naam van de Duitser meteen gelinkt aan zowat elke topploeg ter wereld. Barcelona, Real Madrid, Manchester City of Arsenal, één van die ploegen leek de volgende bestemming van Klopp te worden. Niets was minder waar, Klopp koos er ietwat verrassend voor een sabbatjaar in te lassen. Op dit moment ben ik bijzonder relaxed, maar ik weet dat dit niet zal blijven duren. Ik kom sowieso binnenkort terug om een ploeg te trainen, aldus Klopp op een bijeenkomst in Berlijn.

Maar dat moet geen topploeg zijn. Er zijn heel wat kleinere ploegen ter wereld met een interessant project die hulp zoeken, verrast Klopp. Op dit moment mis ik het voetbal echter helemaal niet. Ik lees veel, ontmoet veel mensen en ga vaak wandelen met mijn hond (Emma, red.). Het zijn de kleine dingen die zon deugd doen. Ik heb ook eindelijk terug tijd gevonden om zelf aan sport te doen. Dat lukte mij niet toen ik trainer was.

"Ik ken een kleinere ploeg in de wereld, die hulp nodig heeft."
VVout
 VVout - woensdag 09 september 2015 - 12:34   quote  deeplink  
Ik woon en werk z´n 10 jaar in omstreken van Mainz en ken hem van uit de periode bij 05' zeer goed, zou het echt top vinden die aan het roer van Oranje te zien. Is een heel relaxte persoon met een duidelijke visie, die wel zijn eigen lijnen moet mogen uitzetten anders kapt ie er zo mee. Zouden ze dat aandurven bij de KNVB.
Eide
 Eide - woensdag 09 september 2015 - 14:47   quote  deeplink  
Zou helemaal niet gek zijn eigenlijk. Ook qua mentaliteit niet trouwens. En als bondscoach heb je toch meer tijd voor jezelf dan als clubcoach. Ik denk alleen dat de KNVB altijd voor een Nederlander zal kiezen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 september 2015 - 16:13   quote  deeplink  
Hoe zou men in Duitsland reageren..(?)
Eide
 Eide - woensdag 09 september 2015 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2015 - 16:13 schreef RenatoBos het volgende:
Hoe zou men in Duitsland reageren..(?)
In het Duits vermoed ik.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 september 2015 - 16:24   quote  deeplink  
Scheisse..
VVout
 VVout - woensdag 09 september 2015 - 17:19   quote  deeplink  
Dat Holland voetballes krijgt natuurlijk.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 september 2015 - 17:24   quote  deeplink  
Beter geven ze de fiets van mijn opa eens terug..
VVout
 VVout - woensdag 09 september 2015 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2015 - 17:24 schreef RenatoBos het volgende:
Beter geven ze de fiets van mijn opa eens terug..
Die weten hier geen eens wat fietsen is, lag me kapot als ik ze bezig zie.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 09 september 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2015 - 17:57 schreef VVout het volgende:

[..]

Die weten hier geen eens wat fietsen is, lag me kapot als ik ze bezig zie.
En natuurlijk met helm op😝

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Na Van Oostveen moet nu ook Bondscoach Blind opstappen!!!









0.0080130