BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Na Van Oostveen moet nu ook Bondscoach Blind opstappen!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 09 september 2015 - 18:21   quote  deeplink  
Een echt andere aanpak zonder vriendjes politiek klinkt als muziek🎶 In de oren
VVout
 VVout - woensdag 09 september 2015 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2015 - 18:20 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

En natuurlijk met helm op😝
Jep al bellend op het troitoir of ze the king zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2015 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 september 2015 - 18:29   quote  deeplink  
Koeman: ''Ik ga door tot het laatste jaar van mijn contract''

9api8k.jpg

Ronald Koeman is niet beschikbaar voor de baan van bondscoach van Nederland. De 52-jarige trainer werd in zijn laatste seizoen bij Feyenoord genoemd als topkandidaat om Louis van Gaal na het WK 2014 op te volgen, maar de KNVB koos voor Guus Hiddink. Eind juni vertrok hij al als bondscoach en nu is Danny Blind de baas bij Oranje. Onder hem loopt het echter ook niet voorspoedig.

De situatie van Oranje in de EK-kwalificatie is nijpend en er gaan alweer stemmen op voor Ronald Koeman, eventueel in combinatie met zijn broer Erwin. Donderdag kreeg de coach van Southampton al meteen een vraag over Nederland bij het begin van zijn persconferentie. Hij zei het leuk te vinden dat zijn naam nog steeds wordt genoemd, maar meer ook niet. "Nederland maakt niet zijn beste dagen mee, dat weten we.

Ik ken de geruchten, die komen er altijd. En iedereen weet dat mijn ambitie ten dele is om het te doen, maar het is iets voor de toekomst. Niet voor nu, niet voor volgend jaar. Misschien is het iets voor later. Ook wanneer de KNVB zou besluiten Blind te ontslaan en bij Koeman aan te kloppen, is een vertrek bij zijn huidige werkgever niet bespreekbaar. Nee, ik ga door tot het laatste jaar van mijn contract.
remco k
 remco k - zaterdag 12 september 2015 - 19:27   quote  deeplink  
En terecht, laat ze nu maar in de stront zakken..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 15 september 2015 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 19:27 schreef remco k het volgende:
En terecht, laat ze nu maar in de stront zakken..
Amen!
tomson
 tomson - woensdag 16 september 2015 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 21:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Welke lul heeft zich zo hard gemaakt voor Hiddink?
Hmmm dit wil ik niet weten 😝
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 03 oktober 2015 - 20:53   quote  deeplink  
Het laatste twee ronden voor kwalificatie voor het EK in Frankrijk voor volgend jaar staan alweer op het programma. Robben doet niet mee, wat een flinke aderlating is. Tsjechië heeft al aangegeven tegen Turkije om de wisselspelers een kans te geven. De kans is dus klein dat Oranje zich plaatst voor de play offs. Betekent dat het einde voor Blind en Van Oostveen over twee weken?
remco k
 remco k - zaterdag 03 oktober 2015 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2015 - 20:53 schreef Pieter08 het volgende:
Het laatste twee ronden voor kwalificatie voor het EK in Frankrijk voor volgend jaar staan alweer op het programma. Robben doet niet mee, wat een flinke aderlating is. Tsjechië heeft al aangegeven tegen Turkije om de wisselspelers een kans te geven. De kans is dus klein dat Oranje zich plaatst voor de play offs. Betekent dat het einde voor Blind en Van Oostveen over twee weken?
Sorry hoor, maar Turkije is een ploeg van niets, dat wint niet even zomaar van Tjechie, ook niet met een aantal wisselspelers die de kans krijgen.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 03 oktober 2015 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2015 - 22:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar Turkije is een ploeg van niets, dat wint niet even zomaar van Tjechie, ook niet met een aantal wisselspelers die de kans krijgen.
Dus jij denkt dat Oranje de play offs haalt?
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2015 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2015 - 23:26 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat Oranje de play offs haalt?
Staat er ook maar iets in mijn post waaruit blijkt dat ik zeg dat nl twee x gaat winnen?
Pieter08
 Pieter08 - zondag 04 oktober 2015 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 11:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Staat er ook maar iets in mijn post waaruit blijkt dat ik zeg dat nl twee x gaat winnen?
Wat verwacht je dan?
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2015 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 14:29 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan?
Geen idee, normaal gesproken moet NL dit vrij makkelijk kunnen winnen.. Turkije gaat in ieder geval niet twee keer winnen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 15:49   quote  deeplink  
Danny Blind blijkt uitvoerig contact te hebben met Ajax-trainer Frank de Boer. PSV-coach Phillip Cocu liet deze weken al doorschemeren dat hij recent niet is gebeld door de bondscoach en ook Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst wordt amper geraadpleegd.

''Er is wel contact met Danny over de spelers, maar dat dateert van na de vorige interlands. Je praat over de voorselectie, welke spelers kans maken om het te halen, maar dat was ook de enige keer. Hij heeft mij één keer gebeld'', erkent Van Bronckhorst tegenover de NOS.

''Weinig? Dat is aan de bondscoach. Hij kan mij altijd bellen, maar het is niet aan mij om te beslissen wanneer hij contact zoekt.'' Van Bronckhorst wilde niet ingaan op de vraag of het gek zou zijn dat Blind met één club uit de traditionele top-drie meer contact heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 15:50   quote  deeplink  
Dat bedoel ik,
Pieter08
 Pieter08 - zondag 04 oktober 2015 - 16:48   quote  deeplink  
Ontzettend zwak van Blind. Hij heeft iig vandaag met eigen ogen kunnen zien dat de PSV spelers allemaal,beter waren dan de Ajax spelers. En als ik Ajax vandaag gezien heb, gaat dat de komende weken ook tegen Feyenoord gebeuren.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 16:49   quote  deeplink  
Daarom de tyfus met oranje en met ajaks..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 04 oktober 2015 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 16:49 schreef RenatoBos het volgende:
Daarom de tyfus met oranje en met ajaks..
Zo is het maar net. Weg met Blind.
VVout
 VVout - maandag 05 oktober 2015 - 06:52   quote  deeplink  
Laat hem toch die Blind, liever zo min mogenlijk talent verkwisten aan die kansloze missie.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 10:25   quote  deeplink  
Danny Blind zegt dat hij wel degelijk heeft geprobeerd om Phillip Cocu en Giovanni van Bronckhorst te bellen, maar dat de trainers niet opnamen. Cocu en Van Bronckhorst stelden namelijk dat zij amper contact hadden met de bondscoach van Oranje, in tegenstelling tot Ajaks-trainer Frank de Boer.

Er ontstond dan ook argwaan over het selectiebeleid van Blind, die een vijftal van Ajaks heeft opgenomen in zijn defintieve selectie. "Ik heb geen contact met de bondscoach", stelde PSV-trainer Cocu. En ook Feyenoord-coach Van Bronckhorst heeft weinig contact gehad met Blind. "Na de eerste voorselectie hebben we gepraat. Dat was ook de laatste keer. Hij heeft één keer gebeld. Dat is verder aan de bondscoach."

Onze bondsheer spreekt de verhalen in gesprek met NOS-presentator Tom Egbers tegen. Naar eigen zeggen heeft hij Cocu driemaal proberen te bellen. Hij kreeg geen gehoor. "Wellicht sta ik niet in zijn adresboek en nam hij daarom niet op", meende Blind. Met Gio sprak hij zondagavond voor de tweede keer. Het ging natuurlijk over Eljero Elia, die als vervanger van Quincy Promes werd opgeroepen voor Oranje.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 10:26   quote  deeplink  
Knoop jezelf toch op Danny, nu ga je Cocu en van Beonckhorst voor leugenaars uitmaken.
VVout
 VVout - maandag 05 oktober 2015 - 10:54   quote  deeplink  
Wat een vreselijk kinderachtig mannetje die Blind, welles nietes -.-
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 05 oktober 2015 - 11:43   quote  deeplink  
Die blind wil de marktwaarde van ajaxspelers flink opschroeven. Ij vind het echt een schande dat hij ajax voortrekt. Een coach moet in het belang van zijn elftal handelen en neutraal zijn. Laten we maar klopp als bondscoach nemen!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 12:28   quote  deeplink  
Die glibber word niet voor niks scholletje genoemd..
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 oktober 2015 - 12:41   quote  deeplink  
Ik lach me rot op jullie calimero gedrag!
Ga die dop zoeken en ga eens wat doet met jullie leven man.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 13:11   quote  deeplink  
Heb jij een andere verklaring dan Peter..(?)
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 oktober 2015 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 13:11 schreef RenatoBos het volgende:
Heb jij een andere verklaring dan Peter..(?)
Nee, want we weten geen van allen wie er liegt.
Plus het bericht waar het nu om gaat kan net op een iets eerder tijdstip hebben plaats gevonden.
Ik zeg niet dat iemand liegt.
Het zou toch best kunnen dat er niet word opgenomen of weet ik veel?
Daarbij staat overigens ook dat hij aangeeft wel met bv met v Bronckhorst nog te hebben gesproken.
Ik zeg niet dat Blind liegt, maar ook niet dat de andere liegen. Waarheid zit nu eenmaal meestal in het midden.
Ik bedoel eigenlijk enkel dat het altijd hetzelfde is bij jullie. Zodra er iets is wat ook maar enigzins kan wijzen op 'voortrekken' van iets wat met Ajax te maken heeft, word erop gedoken als een stel simpele zielen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 13:20 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nee, want we weten geen van allen wie er liegt.
Plus het bericht waar het nu om gaat kan net op een iets eerder tijdstip hebben plaats gevonden.
Ik zeg niet dat iemand liegt.
Het zou toch best kunnen dat er niet word opgenomen of weet ik veel?
Daarbij staat overigens ook dat hij aangeeft wel met bv met v Bronckhorst nog te hebben gesproken.
Ik zeg niet dat Blind liegt, maar ook niet dat de andere liegen. Waarheid zit nu eenmaal meestal in het midden.
Ik bedoel eigenlijk enkel dat het altijd hetzelfde is bij jullie. Zodra er iets is wat ook maar enigzins kan wijzen op 'voortrekken' van iets wat met Ajax te maken heeft, word erop gedoken als een stel simpele zielen.
ho ho maar kijk eens als Feyenoord bevoordeeld word of PSV dan zetten jullie ook die eierschaal op je kop dus das eender. Geef enkel maar als voorbeeld de pingels die Feyenoord begin dit seizoen meekreeg. Kijk de reacties op het ajaksforum er maar op na.
Van Bronckhorst is gisteren gebeld door Danny omdat promes afviel. Zouden dan zowel Cocu als Gio zitten liegen, dat geloof ik niet, ik ken Danny persoonlijk nog uit zijn jeugdjaren en toen loog ie ook al alles aan elkaar. Was niet erg geliefd hierdoor bij RCS. De aard van het beestje zal nooit veranderen.
Laat ons gewoon genieten van het falen van het oranjeajaks van Blind. Ik vind het nog steeds frappant dat je met een oranje wat een hoog gehalte Feyenoorders en PSV'er had in 2014 derdes word op een WK en nu met een hoog ajaksgehalte je nauwelijks kan qualificeren voor een EK..
VVout
 VVout - maandag 05 oktober 2015 - 15:43   quote  deeplink  
Precies, laat die glibber maar lekker op zijn plaat gaan.
remco k
 remco k - maandag 05 oktober 2015 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 16:48 schreef Pieter08 het volgende:
Ontzettend zwak van Blind. Hij heeft iig vandaag met eigen ogen kunnen zien dat de PSV spelers allemaal,beter waren dan de Ajax spelers. En als ik Ajax vandaag gezien heb, gaat dat de komende weken ook tegen Feyenoord gebeuren.
Op basis waarvan? De wedstrijd van Feyenoord tegen de Graafschap ook niet gezien??

Volgens mij wordt Feyenoord daar door de KNVB voor de zoveelste keer dit seizoen geholpen, en mogen ze in hun handjes knijpen dat ze niet gewoon verloren daar, want dat was namelijk echt terecht geweest..
remco k
 remco k - maandag 05 oktober 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 13:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

ho ho maar kijk eens als Feyenoord bevoordeeld word of PSV dan zetten jullie ook die eierschaal op je kop dus das eender. Geef enkel maar als voorbeeld de pingels die Feyenoord begin dit seizoen meekreeg. Kijk de reacties op het ajaksforum er maar op na.
Van Bronckhorst is gisteren gebeld door Danny omdat promes afviel. Zouden dan zowel Cocu als Gio zitten liegen, dat geloof ik niet, ik ken Danny persoonlijk nog uit zijn jeugdjaren en toen loog ie ook al alles aan elkaar. Was niet erg geliefd hierdoor bij RCS. De aard van het beestje zal nooit veranderen.
Laat ons gewoon genieten van het falen van het oranjeajaks van Blind. Ik vind het nog steeds frappant dat je met een oranje wat een hoog gehalte Feyenoorders en PSV'er had in 2014 derdes word op een WK en nu met een hoog ajaksgehalte je nauwelijks kan qualificeren voor een EK..
Absoluut niet waar. Veel Ajacied zouden ook Koeman als ideale bondscoach zien..

Dat jij en heel veel Feyenoorders jullie clubkleuren aanhouden bij het NL elftal is echt iets van met name Feyenoorders..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 05 oktober 2015 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 13:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

ho ho maar kijk eens als Feyenoord bevoordeeld word of PSV dan zetten jullie ook die eierschaal op je kop dus das eender. Geef enkel maar als voorbeeld de pingels die Feyenoord begin dit seizoen meekreeg. Kijk de reacties op het ajaksforum er maar op na.
Van Bronckhorst is gisteren gebeld door Danny omdat promes afviel. Zouden dan zowel Cocu als Gio zitten liegen, dat geloof ik niet, ik ken Danny persoonlijk nog uit zijn jeugdjaren en toen loog ie ook al alles aan elkaar. Was niet erg geliefd hierdoor bij RCS. De aard van het beestje zal nooit veranderen.
Laat ons gewoon genieten van het falen van het oranjeajaks van Blind. Ik vind het nog steeds frappant dat je met een oranje wat een hoog gehalte Feyenoorders en PSV'er had in 2014 derdes word op een WK en nu met een hoog ajaksgehalte je nauwelijks kan qualificeren voor een EK..
Nu snap ik het. Daarom speelt Oranje hetzelfde als Ajakkes Europees. Wordt dus allebei niks.
remco k
 remco k - maandag 05 oktober 2015 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 19:03 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Nu snap ik het. Daarom speelt Oranje hetzelfde als Ajakkes Europees. Wordt dus allebei niks.
Gelukkig doet PSV het een stuk beter zoals tegen CSKA..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 05 oktober 2015 - 19:38   quote  deeplink  
Misschien is dit wel een reden voor de slechte prestaties van het NL elftal. Onbewust irriterrn dpelers zich aan die voorkeur voor hun eigen club. Wat dat betreft vond ik die van gaal echt wel objectief!
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 oktober 2015 - 20:10   quote  deeplink  
En hoe dachten jullie vooraf over hoe van Gaal zijn werk zou doen? Toen werd er hetzelfde geschreeuwd en achteraf bleek het dus totaal anders te zijn.
Oftewel, niet blèren voordat je geslagen bent.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 05 oktober 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 19:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Gelukkig doet PSV het een stuk beter zoals tegen CSKA..
Even reëel. CSKA is wel van een heel ander niveau dan Molde. Dit neemt overigens niet weg dat de eerste helft van PSV om wat voor reden bagger was.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 05 oktober 2015 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 20:10 schreef Peterhs het volgende:
En hoe dachten jullie vooraf over hoe van Gaal zijn werk zou doen? Toen werd er hetzelfde geschreeuwd en achteraf bleek het dus totaal anders te zijn.
Oftewel, niet blèren voordat je geslagen bent.
Het was ook anders, PSV ajax en feyenoord spelers werden gemengd. Feyenoord spelers waren toen heel sterk, vooral de verdediging. En dat bleek ook op het WK! Maar blind nee... hij bevoordeelt ajax echt volkomen. En bovendien zit ajax in een dipje, en psv juist in een flow. Ik vind het daarom onterecht dat hij PSV-spelers geen kans geeft. En zo ook bepaalde feyenoord-spelers. We gaan het EK niet halen jongens met dit beleid...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 05 oktober 2015 - 21:49   quote  deeplink  
Riedewald en tete in het NL elftal kan ik niet serieus nemen. Klaassen kan ik zeker begrijpen! maar riedewald en tete? Nee sorry..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 16:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Absoluut niet waar. Veel Ajacied zouden ook Koeman als ideale bondscoach zien..

Dat jij en heel veel Feyenoorders jullie clubkleuren aanhouden bij het NL elftal is echt iets van met name Feyenoorders..
Meer van ajaks als ik Blind zo bezig zie..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 19:03 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Nu snap ik het. Daarom speelt Oranje hetzelfde als Ajakkes Europees. Wordt dus allebei niks.
Alsof het al wat geweest is dan..
Eide
 Eide - dinsdag 06 oktober 2015 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 21:49 schreef patrickpsv15 het volgende:
Riedewald en tete in het NL elftal kan ik niet serieus nemen. Klaassen kan ik zeker begrijpen! maar riedewald en tete? Nee sorry..
Riedewald is erg prematuur, evenals Bazoer trouwens. Maar Tete vind ik wel terecht. Zeer terecht zelfs.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:48   quote  deeplink  
Ff een quizje doen..

http://voetbalflitsen.nl/wtf/z94rkb/wij-presenteren-de-anti-danny-blind-quiz
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 15:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Riedewald is erg prematuur, evenals Bazoer trouwens. Maar Tete vind ik wel terecht. Zeer terecht zelfs.
Ik ben het met je eens Eide. Tete is een zeer goede back en dan zegt leeftijd niets.
remco k
 remco k - woensdag 07 oktober 2015 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 21:18 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Even reëel. CSKA is wel van een heel ander niveau dan Molde. Dit neemt overigens niet weg dat de eerste helft van PSV om wat voor reden bagger was.
Dat klopt een ander niveau, maar wij verloren dan ook niet van Molde..

En CSKA is ook geen top ploeg.. Ik vind de hele top in Rusland heel erg afgezwakt..

Dat zal je ook moeten beamen als je die pot hebt gezien. PSV moet daar gewoon makkelijk van winnen, net zoals dat Ajax van ploegen als Molde Rapied Wien en alle andere ploegen had moeten winnen in de EL>.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 08 oktober 2015 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2015 - 23:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt een ander niveau, maar wij verloren dan ook niet van Molde..

En CSKA is ook geen top ploeg.. Ik vind de hele top in Rusland heel erg afgezwakt..

Dat zal je ook moeten beamen als je die pot hebt gezien. PSV moet daar gewoon makkelijk van winnen, net zoals dat Ajax van ploegen als Molde Rapied Wien en alle andere ploegen had moeten winnen in de EL>.
Remco.... de nummer 1 van rusland is andere koek dan molde en rapid wien. Dat psv daar de 2e helft zo goed speelde heeft psv zelfafgedwongen. Cska is niet mis.
Oh ik zie dat je dat inderdaad beaamt. Maar makkelijk winnen vind ik wel heel overdreven. De russische conpetitie is beter dan de nederlandse dus van de nummer 1 van rusland winnen zou in principe niet zomaar even lukken in een uitwedstrijd en dat is gebleken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 oktober 2015 door patrickpsv15 --
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 10 oktober 2015 - 14:20   quote  deeplink  
Wat verwachten jullie voor vanavond en as dinsdag van Oranje? Mocht Oranje beide duels winnen zijn de play offs dan haalbaar?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 oktober 2015 - 15:07   quote  deeplink  
Kazachstan - Ajaks

5-0..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 oktober 2015 door RenatoBos --
Pietje
 Pietje - zaterdag 10 oktober 2015 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2015 - 14:20 schreef Pieter08 het volgende:
Wat verwachten jullie voor vanavond en as dinsdag van Oranje? Mocht Oranje beide duels winnen zijn de play offs dan haalbaar?
Nee, want ik denk dat Turkije ook geen punten meer laat liggen. Ten eerste zijn die Turken super gemotiveerd en ten tweede, zowel IJsland als Tsjechië (hun tegenstanders) hebben zich al geplaatst voor het EK, dus die hoeven niet meer zo nodig. Spijtig, maar dit is mijn verwachting, Pieter.
Pietje
 Pietje - zaterdag 10 oktober 2015 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2015 - 15:07 schreef RenatoBos het volgende:
Kazachstan - Ajaks

5-0..
Jij hebt ook echt nergens verstand van, hè...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 oktober 2015 - 15:13   quote  deeplink  
Eens..!
Pietje
 Pietje - zaterdag 10 oktober 2015 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2015 - 15:13 schreef RenatoBos het volgende:
Eens..!
Dat jij nergens verstand van hebt???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Na Van Oostveen moet nu ook Bondscoach Blind opstappen!!!









0.0084848