BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: In memoriam, Peter (Nenam_tiL) 08-06-1963 - 06-10-2016

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 oktober 2016 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2016 - 14:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Jij als beste vriend van Peet: mijn oprechte condoleances! Ik wens je veel kracht toe om hier mee om te gaan.
Bedankt Pietje. Het is zwaar, maar ik probeer het beste ervan te maken. Zoals ik mij nu voel zou ik meestal Peter bellen. Die trooste mij met zijn woorden en had altijd opbeurende woorden klaar. Ik probeer hem in gedachten nu steeds te bellen maar hij neemt niet meer op. Zijn steun zal ik missen, maar onze bijna dagelijkse gesprekken aan de telefoon zeker!
Pietje
 Pietje - zondag 09 oktober 2016 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2016 - 14:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bedankt Pietje. Het is zwaar, maar ik probeer het beste ervan te maken. Zoals ik mij nu voel zou ik meestal Peter bellen. Die trooste mij met zijn woorden en had altijd opbeurende woorden klaar. Ik probeer hem in gedachten nu steeds te bellen maar hij neemt niet meer op. Zijn steun zal ik missen, maar onze bijna dagelijkse gesprekken aan de telefoon zeker!
Ik heb ooit ook Peet's telefoonnummer gekregen, maar bellen kan ik helaas niet (meer) omdat ik twee gehoortoestellen draag. Ik ben zo goed als doof. Als er per se ergens over gebeld moet worden, dan doet mijn vrouw dat. Het is een gigantische handicap, veroorzaakt door mijn eigen schuld: ik ben heel vaak naar popconcerten geweest in mijn jonge jaren en die boxen daar stonden altijd veel te hard... Berouw komt na de zonde...

Ik wens jou en je vrouw (en kinderen) heel veel sterkte. Als ik je kan helpen, dan kun je me ALTIJD een PB sturen.
Loetje
 Loetje - zondag 09 oktober 2016 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2016 - 14:38 schreef Ajax Warrior het volgende:
Jongens, ik ben nog steeds enorm aangeslagen. Heb het erg lastig hiermee. Elke keer lees ik jullie berichten en komen de tranen weer terug. Mijn maatje, mijn vertrouweling, mijn beste vriend is er niet meer. Bedankt allemaal voor de lovende woorden.

Ik zal al deze lovende woorden ook proberen over te brengen naar zijn naaste familie en bovenal Melissa, die hij altijd kolibrie noemde.
Wellicht een print maken?
nummer10
 nummer10 - zondag 09 oktober 2016 - 16:09   quote  deeplink  
jesus.. ik als oud forumlid moet hier toch even op reageren want schrik me kapot !!! RIP peter !!!
RoodWit81
 RoodWit81 - zondag 09 oktober 2016 - 16:23   quote  deeplink  
Wat een afgrijselijk bericht... Ik lees al jaren mee op dit forum en hij was er altijd om zijn mening te geven, een lolletje te maken of iemand op z'n plek te zetten. Ik heb hem nooit persoonlijk gekend, maar hij kwam altijd over als een oprechte en fijne vent. Ik wens iedereen die dan ook heel veel sterkte met dit verlies.

Rust zacht.
Enigma
 Enigma - zondag 09 oktober 2016 - 17:31   quote  deeplink  
Verschrikkelijk in diep triest voor alle betrokkenen, met name zijn dochter en eventueel partner. (dat weet ik niet)

Heb ooit een pb gesprekje met hem gehad. Een vriendelijke maar vooral oprechte vent zoals ik
hem heb ervaren.

Af en toe kijk ik op dit forum en bij zijn reacties heb ik veelal dan een glimlach.

Iedereen sterkte en vooral zijn geliefden veel kracht toegewenst. Ooit zie je elkaar weer maar dat neemt de pijn niet weg.
Twanus1
 Twanus1 - zondag 09 oktober 2016 - 20:15   quote  deeplink  
RI
Twanus1
 Twanus1 - zondag 09 oktober 2016 - 20:16   quote  deeplink  
RIP
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 09 oktober 2016 - 20:16   quote  deeplink  
Sterkte iedereen hier en ook voor zijn familie.
Mitchajax
 Mitchajax - zondag 09 oktober 2016 - 20:40   quote  deeplink  
Ik lees al stiekem achter schermen een jaar of 6 het forum. Nooit gedacht een account aan te maken. Het gekke is dat het me heel wat doet zonder Nenam-Til(peet) te kennen of met hem gesproken te hebben. De beste man had invloed op mij, zonder dat hij dat wist. Met mij misschien vele anderen..

Ik wens iedereen die hem een warm hart toedraagt ongelooflijke veel sterkte!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 09 oktober 2016 - 21:02   quote  deeplink  
Wat vreselijk nieuws! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Wens zijn nabestaanden en ook iedereen op het forum hier heel veel sterkte met dit verlies.

Ken hem alleen van dit forum en een aantal PB's, maar wat een fantastische en lieve man was dit!
aaadjuh
 aaadjuh - zondag 09 oktober 2016 - 21:12   quote  deeplink  
Gecondoleerd familie en forum leden met het verlies.
Pim
 Pim - zondag 09 oktober 2016 - 21:14   quote  deeplink  
Heel veel sterkte toegewenst aan de familie en vrienden van Peter. Ik zal hem enorm missen hier en kon zijn reacties erg waarderen ondanks dat ik het vaak niet met hem eens was. Rust in vrede Peter!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 oktober 2016 - 22:09   quote  deeplink  
Ik ben enorm geraakt door alle mooie woorden, zowel van de Ajacieden alsmede van de Feijenoorders (jaja heeft hij het toch voor elkaar) over Peter. Enorm goed om te lezen hoe geliefd hij toch was. Ik wil jullie ook namens de nabestaanden enorm bedanken voor alle lieve woorden die jullie hier, maar zeker ook op de andere clubforums opschrijven. Nogmaals dank hiervoor.
nummer10
 nummer10 - zondag 09 oktober 2016 - 22:14   quote  deeplink  
spreekt voorzich warrior.. speciaal mijn accountje weer op actief gezet na jaren voor deze echte ajacied... volgde het forum nog jaren maar nooit de behoefte gehad om me er weer mee te bemoeien.. totdat ik dit bericht las
... want hoe belangrijk is voetbal dan nog.. ook voor jou warrior geld.. headup soldier en sterkte
hjf
 hjf - maandag 10 oktober 2016 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2016 - 14:19 schreef Loetje het volgende:
Melissa he.... 9 jaar. Ik kan het niet bevatten en dit gaat lang duren voor daar verandering in komt.
Ik heb het van dichtbij meegemaakt Loetje. Mijn eerste vrouw was na een ziekbed van bijna 5 jaar in 2004 op 42-jarige leeftijd overleden. Mijn jongens waren toen 10 en 16 jaar. Ik hoop dat Melissa de komende jaren een goede begeleiding krijgt om dit te verwerken. Want Melissa was alles voor Peter en voor Melissa was pappie niet anders. R.I.P. Peter.
hjf
 hjf - maandag 10 oktober 2016 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2016 - 22:09 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik ben enorm geraakt door alle mooie woorden, zowel van de Ajacieden alsmede van de Feijenoorders (jaja heeft hij het toch voor elkaar) over Peter. Enorm goed om te lezen hoe geliefd hij toch was. Ik wil jullie ook namens de nabestaanden enorm bedanken voor alle lieve woorden die jullie hier, maar zeker ook op de andere clubforums opschrijven. Nogmaals dank hiervoor.
Heel veel sterkte man. Als ik wat voor je kan betekenen, dan kun je mij altijd een PB sturen.
Loetje
 Loetje - maandag 10 oktober 2016 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2016 - 07:54 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik heb het van dichtbij meegemaakt Loetje. Mijn eerste vrouw was na een ziekbed van bijna 5 jaar in 2004 op 42-jarige leeftijd overleden. Mijn jongens waren toen 10 en 16 jaar. Ik hoop dat Melissa de komende jaren een goede begeleiding krijgt om dit te verwerken. Want Melissa was alles voor Peter en voor Melissa was pappie niet anders. R.I.P. Peter.
Dan had jij dus ook een enorme lijdensweg samen met je vrouw?! Jezus man... Dit zijn gewoon niet te bevatten dingen en dit is voor niemand dragelijk.
JanM
 JanM - maandag 10 oktober 2016 - 11:56   quote  deeplink  
Hoe onwerkelijk en oneerlijk! Sterkte iedereen!
Pietje
 Pietje - maandag 10 oktober 2016 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2016 - 22:09 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik ben enorm geraakt door alle mooie woorden, zowel van de Ajacieden alsmede van de Feijenoorders (jaja heeft hij het toch voor elkaar) over Peter. Enorm goed om te lezen hoe geliefd hij toch was. Ik wil jullie ook namens de nabestaanden enorm bedanken voor alle lieve woorden die jullie hier, maar zeker ook op de andere clubforums opschrijven. Nogmaals dank hiervoor.
:-)
Pietje
 Pietje - maandag 10 oktober 2016 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2016 - 07:54 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik heb het van dichtbij meegemaakt Loetje. Mijn eerste vrouw was na een ziekbed van bijna 5 jaar in 2004 op 42-jarige leeftijd overleden. Mijn jongens waren toen 10 en 16 jaar. Ik hoop dat Melissa de komende jaren een goede begeleiding krijgt om dit te verwerken. Want Melissa was alles voor Peter en voor Melissa was pappie niet anders. R.I.P. Peter.
Allemachtig, wat een heftige post is dit!

Tja, soms lacht het leven je toe en soms is datzelfde leven een hel.
Ztjes
 Ztjes - maandag 10 oktober 2016 - 12:05   quote  deeplink  
Heel veel sterkte voor familieleden en vrienden.

Nenam_til is een Ajacied, een clubman, met brede belangstelling voor leden en ook andere clubs. Je liep allang mee, maar je was geen meeloper. Die zijn er al genoeg.

Het eerste wat ik altijd las, was het ongezouten humoristische commentaar van de man achter de avatar van Jari Litmanen.

Ik ga je vreselijk missen. Nenam_til R.I.P.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 oktober 2016 door Ztjes --
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 10 oktober 2016 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2016 - 11:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Allemachtig, wat een heftige post is dit!

Tja, soms lacht het leven je toe en soms is datzelfde leven een hel.
Ik vind het wel bijzonder om te zien dat mensen zoals jou dan ineens weer van zich laten horen. Saamhorigheid brengt mensen dichterbij elkaar. En het feit dat hij zich ook veel op het Feyenoord Forum liet zien geeft aan hoe bijzonder en oprecht mens hij was.
Pietje
 Pietje - maandag 10 oktober 2016 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2016 - 15:44 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik vind het wel bijzonder om te zien dat mensen zoals jou dan ineens weer van zich laten horen. Saamhorigheid brengt mensen dichterbij elkaar. En het feit dat hij zich ook veel op het Feyenoord Forum liet zien geeft aan hoe bijzonder en oprecht mens hij was.
Het is een feit dat in tijden van ellende mensen troost bij elkaar zoeken. Ik ben daar beslist niet anders in.
FR-D@@N
 FR-D@@N - maandag 10 oktober 2016 - 17:42   quote  deeplink  
RIP
Wens zijn nabestaanden en ook iedereen op het forum hier heel veel sterkte met dit verlies.YNWA
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 10 oktober 2016 - 19:04   quote  deeplink  
Mijn Pé is niet meer?
Mag ik je nog wel iets zeggen vriend?

Alle keren las ik de topics door en grinnikte als ik bij een post van jou kwam.
Het gaf mij de kracht om de moeite te nemen om ook te gaan reageren.

Jaren terug (2010?) Praatte we uren op dit (jouw) forum, later zelfs tot in de late uurtjes via PB. Je wou mij iets bijbrengen, wijze woorden door een mafketel met een groot hart, tenminste, zo zag ik het.

Ik ben een man van afstand, hiermee bedoel ik dat ik niet snel mensen toelaat in mijn persoonlijke kring, daarentegen ben ik wel een heel sociaal persoon en dat was jij ook.
Ik nam de tijd voor jou om over alles te praten (exen, kids, ruzies, vechten, botbreuken, muziek etc.) en daarvan heb ik geen spijt.

Waar ik wel heel, maar dan ook heel veel spijt van heb, is dat ik nooit accepteerde dat je me ging bellen en laat staan ik jou! Waarom in godsnaam wou ik dat niet??
Belde jij mij nu maar, ik zou opnemen voordat 'ie overging, maakt me niet uit waarover, wanneer of hoelang!

Sorry Peter, dat ik nooit mijn nummer heb gegeven...

Ik wil je in ieder geval nog wel meegeven, dat alles wat je me verteld hebt, niet voor niets is geweest. Ik ben een nettere jongen geworden op bepaalde vlakken en ik heb geleerd om dingen weg te slikken. (Hier zou je anders heel vies op reageren..)

In mijn gedachten ben je een klein iel mannetje met een leeuwenhart en een mening waar je U tegen zegt. Zo stel ik je me voor. Ik heb je nooit ontmoet en in real life gesproken, maar ik ken je, ik wil je kennen en jij zal mij ook kennen, dat beloof ik je!

De rest van mijn leven zal ik dingen doen, waar jij mij in stuurt, omdat ik aan je denk Peet.

Rust zacht hoef ik niet te zeggen toch? Je gaat volgens mij rechtop met een trommel op je troon staan en rammen voor jouw Ajax!
Ik zing met je mee vriend, voor altijd!

Mijn verdriet deel ik met de rest van het forum, het is namelijk niet te bevatten dit.

Familie en vooral Melissa en de mama van Melissa, moge jullie de kracht vinden om dit op een rustige manier te verwerken, ook bij jullie ben ik met mijn gedachten.

Veel liefs en brutaaltjes voor Pé, van APIK, Wouter.

Nog een laatste verdrietig verzoek: Het cafe mag/moet Peter zijn naam dragen.
enough
 enough - maandag 10 oktober 2016 - 19:27   quote  deeplink  
Dank APIK /Wout .

Natuurlijk moet het cafè zijn naam dragen

100.000 POSTS WAS ZIJN TROTS
Loetje
 Loetje - maandag 10 oktober 2016 - 19:33   quote  deeplink  
Wauw Apik. Wat betreft het Cafe, ik steun het idee!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 10 oktober 2016 - 20:09   quote  deeplink  
Wat een geweldige post APIK!! Tranen in mijn ogen. En wat betreft de naam van het café, ik ben voor. Net als iets anders waar Peter voorvechter van was. Alle bannen eraf.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 10 oktober 2016 - 20:44   quote  deeplink  
Mooi geschreven APIK, ook bij mij rollen wederom de tranen over m'n wangen.
Tjonge, wat zullen we hem enorm missen op het forum!
En wat betreft het Cafe; Helemaal mee eens
remco k
 remco k - maandag 10 oktober 2016 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2016 - 19:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Mijn Pé is niet meer?
Mag ik je nog wel iets zeggen vriend?

Alle keren las ik de topics door en grinnikte als ik bij een post van jou kwam.
Het gaf mij de kracht om de moeite te nemen om ook te gaan reageren.

Jaren terug (2010?) Praatte we uren op dit (jouw) forum, later zelfs tot in de late uurtjes via PB. Je wou mij iets bijbrengen, wijze woorden door een mafketel met een groot hart, tenminste, zo zag ik het.

Ik ben een man van afstand, hiermee bedoel ik dat ik niet snel mensen toelaat in mijn persoonlijke kring, daarentegen ben ik wel een heel sociaal persoon en dat was jij ook.
Ik nam de tijd voor jou om over alles te praten (exen, kids, ruzies, vechten, botbreuken, muziek etc.) en daarvan heb ik geen spijt.

Waar ik wel heel, maar dan ook heel veel spijt van heb, is dat ik nooit accepteerde dat je me ging bellen en laat staan ik jou! Waarom in godsnaam wou ik dat niet??
Belde jij mij nu maar, ik zou opnemen voordat 'ie overging, maakt me niet uit waarover, wanneer of hoelang!

Sorry Peter, dat ik nooit mijn nummer heb gegeven...

Ik wil je in ieder geval nog wel meegeven, dat alles wat je me verteld hebt, niet voor niets is geweest. Ik ben een nettere jongen geworden op bepaalde vlakken en ik heb geleerd om dingen weg te slikken. (Hier zou je anders heel vies op reageren..)

In mijn gedachten ben je een klein iel mannetje met een leeuwenhart en een mening waar je U tegen zegt. Zo stel ik je me voor. Ik heb je nooit ontmoet en in real life gesproken, maar ik ken je, ik wil je kennen en jij zal mij ook kennen, dat beloof ik je!

De rest van mijn leven zal ik dingen doen, waar jij mij in stuurt, omdat ik aan je denk Peet.

Rust zacht hoef ik niet te zeggen toch? Je gaat volgens mij rechtop met een trommel op je troon staan en rammen voor jouw Ajax!
Ik zing met je mee vriend, voor altijd!

Mijn verdriet deel ik met de rest van het forum, het is namelijk niet te bevatten dit.

Familie en vooral Melissa en de mama van Melissa, moge jullie de kracht vinden om dit op een rustige manier te verwerken, ook bij jullie ben ik met mijn gedachten.

Veel liefs en brutaaltjes voor Pé, van APIK, Wouter.

Nog een laatste verdrietig verzoek: Het cafe mag/moet Peter zijn naam dragen.
Tering man.. Ik zoek al een paar dagen naar de woorden die mijn gevoel omschrijven.. Nu ik dit lees kan ik niet anders doen dan schrijven dat jouw gevoel van de eerste tot de laatste letter ook mijn gevoel is..

Pfff, pittig dit...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 10 oktober 2016 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2016 - 19:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Mijn Pé is niet meer?
Mag ik je nog wel iets zeggen vriend?

Alle keren las ik de topics door en grinnikte als ik bij een post van jou kwam.
Het gaf mij de kracht om de moeite te nemen om ook te gaan reageren.

Jaren terug (2010?) Praatte we uren op dit (jouw) forum, later zelfs tot in de late uurtjes via PB. Je wou mij iets bijbrengen, wijze woorden door een mafketel met een groot hart, tenminste, zo zag ik het.

Ik ben een man van afstand, hiermee bedoel ik dat ik niet snel mensen toelaat in mijn persoonlijke kring, daarentegen ben ik wel een heel sociaal persoon en dat was jij ook.
Ik nam de tijd voor jou om over alles te praten (exen, kids, ruzies, vechten, botbreuken, muziek etc.) en daarvan heb ik geen spijt.

Waar ik wel heel, maar dan ook heel veel spijt van heb, is dat ik nooit accepteerde dat je me ging bellen en laat staan ik jou! Waarom in godsnaam wou ik dat niet??
Belde jij mij nu maar, ik zou opnemen voordat 'ie overging, maakt me niet uit waarover, wanneer of hoelang!

Sorry Peter, dat ik nooit mijn nummer heb gegeven...

Ik wil je in ieder geval nog wel meegeven, dat alles wat je me verteld hebt, niet voor niets is geweest. Ik ben een nettere jongen geworden op bepaalde vlakken en ik heb geleerd om dingen weg te slikken. (Hier zou je anders heel vies op reageren..)

In mijn gedachten ben je een klein iel mannetje met een leeuwenhart en een mening waar je U tegen zegt. Zo stel ik je me voor. Ik heb je nooit ontmoet en in real life gesproken, maar ik ken je, ik wil je kennen en jij zal mij ook kennen, dat beloof ik je!

De rest van mijn leven zal ik dingen doen, waar jij mij in stuurt, omdat ik aan je denk Peet.

Rust zacht hoef ik niet te zeggen toch? Je gaat volgens mij rechtop met een trommel op je troon staan en rammen voor jouw Ajax!
Ik zing met je mee vriend, voor altijd!

Mijn verdriet deel ik met de rest van het forum, het is namelijk niet te bevatten dit.

Familie en vooral Melissa en de mama van Melissa, moge jullie de kracht vinden om dit op een rustige manier te verwerken, ook bij jullie ben ik met mijn gedachten.

Veel liefs en brutaaltjes voor Pé, van APIK, Wouter.

Nog een laatste verdrietig verzoek: Het cafe mag/moet Peter zijn naam dragen.
Zo, wat een mooie tekst. Daar heb ik bewondering voor.

Ik ben het roerend eens. Net zo als remco kom ik ook lastig uit mijn woorden.

En ik steun je het idee over het café, net zo dat Arena naar Johan Cruijff moet worden vernoemd.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 11 oktober 2016 - 08:19   quote  deeplink  
heel netjes APIK...

wat betreft het cafe.. waar het forum voor mij ooit begon met een aantal van hier zoals remco APIK en natuurlijk peter.. zeg ik DOEN
Stanley
 Stanley - dinsdag 11 oktober 2016 - 09:02   quote  deeplink  
Café Peter
Peters Café
Nenam_Til's Café

Wat gaat het worden ?

Het AjaxPeet Café..?

Het is mooi om te zien hoeveel harmonie er kan zijn. Hierbij voelen we nagenoeg allemaal hetzelfde alleen door een ieder anders verwoord, mooi !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 oktober 2016 door Stanley --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 oktober 2016 - 12:25   quote  deeplink  
Ook vele mooie woorden hier voor een hele mooie man die natuurlijk veel te vroeg van ons heen is gegaan. Ik weet al niet hoe vaak ik dit topic reeds gelezen heb, keer op keer weer, waarom, omdat het me een goed gevoel geeft die hartverwarmende reacties te lezen als het me ff allemaal teveel word. Ik mis hem behoorlijk kan ik jullie zeggen, en o wat kwam dit nieuws hard aan.
Ik hoop dat jullie hier de weg vinden dit verlies te kunnen verwerken en Peter altijd te blijven herinneren..

Sterkte mannen..
Pietje
 Pietje - dinsdag 11 oktober 2016 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2016 - 19:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Mijn Pé is niet meer?
Mag ik je nog wel iets zeggen vriend?

Alle keren las ik de topics door en grinnikte als ik bij een post van jou kwam.
Het gaf mij de kracht om de moeite te nemen om ook te gaan reageren.

Jaren terug (2010?) Praatte we uren op dit (jouw) forum, later zelfs tot in de late uurtjes via PB. Je wou mij iets bijbrengen, wijze woorden door een mafketel met een groot hart, tenminste, zo zag ik het.

Ik ben een man van afstand, hiermee bedoel ik dat ik niet snel mensen toelaat in mijn persoonlijke kring, daarentegen ben ik wel een heel sociaal persoon en dat was jij ook.
Ik nam de tijd voor jou om over alles te praten (exen, kids, ruzies, vechten, botbreuken, muziek etc.) en daarvan heb ik geen spijt.

Waar ik wel heel, maar dan ook heel veel spijt van heb, is dat ik nooit accepteerde dat je me ging bellen en laat staan ik jou! Waarom in godsnaam wou ik dat niet??
Belde jij mij nu maar, ik zou opnemen voordat 'ie overging, maakt me niet uit waarover, wanneer of hoelang!

Sorry Peter, dat ik nooit mijn nummer heb gegeven...

Ik wil je in ieder geval nog wel meegeven, dat alles wat je me verteld hebt, niet voor niets is geweest. Ik ben een nettere jongen geworden op bepaalde vlakken en ik heb geleerd om dingen weg te slikken. (Hier zou je anders heel vies op reageren..)

In mijn gedachten ben je een klein iel mannetje met een leeuwenhart en een mening waar je U tegen zegt. Zo stel ik je me voor. Ik heb je nooit ontmoet en in real life gesproken, maar ik ken je, ik wil je kennen en jij zal mij ook kennen, dat beloof ik je!

De rest van mijn leven zal ik dingen doen, waar jij mij in stuurt, omdat ik aan je denk Peet.

Rust zacht hoef ik niet te zeggen toch? Je gaat volgens mij rechtop met een trommel op je troon staan en rammen voor jouw Ajax!
Ik zing met je mee vriend, voor altijd!

Mijn verdriet deel ik met de rest van het forum, het is namelijk niet te bevatten dit.

Familie en vooral Melissa en de mama van Melissa, moge jullie de kracht vinden om dit op een rustige manier te verwerken, ook bij jullie ben ik met mijn gedachten.

Veel liefs en brutaaltjes voor Pé, van APIK, Wouter.

Nog een laatste verdrietig verzoek: Het cafe mag/moet Peter zijn naam dragen.
Allemachtig Wout, wat een schitterend mooie woorden. Ik ben serieus heel erg trots op je!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 oktober 2016 - 12:50   quote  deeplink  
Inderdaad, ik vind het ook altijd indrukwekkend om dit soort teksten te lezen die recht uit het hart komen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 11 oktober 2016 - 14:47   quote  deeplink  
Tjeee ik verschrik me te barsten hier....pffff m'n maatje hier op het forum plotsklap weg....ik sprak hem altijd aan met Narreke want hij had een bizondere humor....het was een echte gangmaker...Iedereen hier heel veel sterkte toegewenst met name zijn nog jong dochtertje Melissa!

Peet, Narreke rust zacht....
hjf
 hjf - dinsdag 11 oktober 2016 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2016 - 08:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan had jij dus ook een enorme lijdensweg samen met je vrouw?! Jezus man... Dit zijn gewoon niet te bevatten dingen en dit is voor niemand dragelijk.
Dat was het zeker Loet. Ik heb het ook jarenlang weggestopt omdat ik belangrijke zorgtaken had. 6 jaar na haar overlijden kreeg ik mijn 3e burn out en zware depressies. Gewoonweg omdat ik allemaal niet meer trok. Dat heeft 4 jaar geduurd. Na lange periode van therapie ben ik goed uitgekomen, maar wel als mens veranderd en voel mij sterker dan de afgelopen 30 jaar bij elkaar.
hjf
 hjf - dinsdag 11 oktober 2016 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2016 - 19:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Mijn Pé is niet meer?
Mag ik je nog wel iets zeggen vriend?

Alle keren las ik de topics door en grinnikte als ik bij een post van jou kwam.
Het gaf mij de kracht om de moeite te nemen om ook te gaan reageren.

Jaren terug (2010?) Praatte we uren op dit (jouw) forum, later zelfs tot in de late uurtjes via PB. Je wou mij iets bijbrengen, wijze woorden door een mafketel met een groot hart, tenminste, zo zag ik het.

Ik ben een man van afstand, hiermee bedoel ik dat ik niet snel mensen toelaat in mijn persoonlijke kring, daarentegen ben ik wel een heel sociaal persoon en dat was jij ook.
Ik nam de tijd voor jou om over alles te praten (exen, kids, ruzies, vechten, botbreuken, muziek etc.) en daarvan heb ik geen spijt.

Waar ik wel heel, maar dan ook heel veel spijt van heb, is dat ik nooit accepteerde dat je me ging bellen en laat staan ik jou! Waarom in godsnaam wou ik dat niet??
Belde jij mij nu maar, ik zou opnemen voordat 'ie overging, maakt me niet uit waarover, wanneer of hoelang!

Sorry Peter, dat ik nooit mijn nummer heb gegeven...

Ik wil je in ieder geval nog wel meegeven, dat alles wat je me verteld hebt, niet voor niets is geweest. Ik ben een nettere jongen geworden op bepaalde vlakken en ik heb geleerd om dingen weg te slikken. (Hier zou je anders heel vies op reageren..)

In mijn gedachten ben je een klein iel mannetje met een leeuwenhart en een mening waar je U tegen zegt. Zo stel ik je me voor. Ik heb je nooit ontmoet en in real life gesproken, maar ik ken je, ik wil je kennen en jij zal mij ook kennen, dat beloof ik je!

De rest van mijn leven zal ik dingen doen, waar jij mij in stuurt, omdat ik aan je denk Peet.

Rust zacht hoef ik niet te zeggen toch? Je gaat volgens mij rechtop met een trommel op je troon staan en rammen voor jouw Ajax!
Ik zing met je mee vriend, voor altijd!

Mijn verdriet deel ik met de rest van het forum, het is namelijk niet te bevatten dit.

Familie en vooral Melissa en de mama van Melissa, moge jullie de kracht vinden om dit op een rustige manier te verwerken, ook bij jullie ben ik met mijn gedachten.

Veel liefs en brutaaltjes voor Pé, van APIK, Wouter.

Nog een laatste verdrietig verzoek: Het cafe mag/moet Peter zijn naam dragen.
Hulde APIK voor deze post. Kippenvel. Dit komt recht uit je hart man. En wat mij betreft steun ik jouw idee om Peter te eren met zijn naam op het café. Hij verdient het!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 11 oktober 2016 - 22:54   quote  deeplink  
Heel veel sterkte Warrior en Loetje, jullie waren dicht betrokken....tjee ik kan het nog steeds niet bevatten...
remco k
 remco k - dinsdag 11 oktober 2016 - 23:16   quote  deeplink  
Misschien een raar idee. Maar aangezien nenam zon groot voorstander was van normale omgang tussen Feyenoord en Ajax supporters met name op het forum, wat zou men ervan vinden om tijdens de klassieker het forum op zwart te zetten. Of misschien 1 helft. Puur ter nagedachtenis van Nenam.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 oktober 2016 - 06:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2016 - 23:16 schreef remco k het volgende:
Misschien een raar idee. Maar aangezien nenam zon groot voorstander was van normale omgang tussen Feyenoord en Ajax supporters met name op het forum, wat zou men ervan vinden om tijdens de klassieker het forum op zwart te zetten. Of misschien 1 helft. Puur ter nagedachtenis van Nenam.
Ook hier sta ik achter. Mooi gebaar
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 oktober 2016 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2016 - 23:16 schreef remco k het volgende:
Misschien een raar idee. Maar aangezien nenam zon groot voorstander was van normale omgang tussen Feyenoord en Ajax supporters met name op het forum, wat zou men ervan vinden om tijdens de klassieker het forum op zwart te zetten. Of misschien 1 helft. Puur ter nagedachtenis van Nenam.
Goed idee, of juist een gezamenlijk topic waar we respectvol de wedstrijd beleven.
Maar dat zal lastiger zijn denk ik.
ZerauS
 ZerauS - woensdag 12 oktober 2016 - 08:53   quote  deeplink  
Pffff wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Wens alle vrienden en nabestaanden heel veel sterkte met dit verlies. Rust zacht Peter.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 oktober 2016 - 13:45   quote  deeplink  
Vanmorgen hebben we afscheid mogen nemen van Peter. Het was kort, maar waanzinnig krachtig. Zowel Warrior, Renato als ik waren zeer onder de indruk. Het bloed zweet en tranen klonk onder andere uit de speakers en er waren zeer fraaie jeugdfoto's en vele plates van Ajax te zien. Met dank aan Warrior hebben we nog Ajax sjaaltjes op de kist kunnen leggen. Verder veel mensen gesproken waar onze Peter het altijd over had.

Een moeilijk, maar zeer mooi afscheid. Het idee ligt er dan ook om als forummers Peter op 8 juni te herdenken. Warrior zal daar nog wel nader over vertellen.

Voor nu hou ik me even rustig.

Peet, we missen je en het ga je goed boven in een hartverwarmende hemel.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 12 oktober 2016 - 13:56   quote  deeplink  
Heb al een paar dagen niet op Headliner gekeken ben erg druk geweest. Open hem net staat dit er.... Sterkte voor iedereen die hem (persoonlijk) kende.
Heb hem een enkele keer via PB gesproken en op de topic's zelf. Nooit woorden gehad en vond hem een leuke inbreng hebben hier!

Rust zacht Peter!
ar
 ar - woensdag 12 oktober 2016 - 18:53   quote  deeplink  
Dat moet gewoon kunnen, en dat zal lukken ook.
enough
 enough - woensdag 12 oktober 2016 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2016 - 18:53 schreef ar het volgende:
Dat moet gewoon kunnen, en dat zal lukken ook.
;-) !!
ZerauS
 ZerauS - woensdag 12 oktober 2016 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2016 - 19:12 schreef Loetje het volgende:
Ik kan dit wellicht nu niet helder zeggen, neem het me niet kwalijk. Maar wat heb ik veel van jou geleerd en wat heb ik stappen kunnen maken met jou op de achtergrond.

Ik ben ruimdenkender geworden door jou.
Ik ben mensen en gevoelens gaan lezen door jou.
Ik heb incasseringsvermogen gekregen door jou.
Ik ben vergevingsgezinder geworden door jou.

Jou wil ik bedanken voor deze prachtige jaren vriendschap. Je bent er niet meer.

Rust zacht topper, ik hou van je!
Heel mooi geschreven Loetje. Komt rechtstreeks uit het hart en het raakt mij ook zoals jij dit verwoord.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: In memoriam, Peter (Nenam_tiL) 08-06-1963 - 06-10-2016









0.0094139