BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: In memoriam, Peter (Nenam_tiL) 08-06-1963 - 06-10-2016

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - maandag 21 november 2016 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 13:33 schreef Ajax Warrior het volgende:
Om aan alle vragen een einde te maken doe ik hier 1 keer op reageren. Er is geen sprake geweest van een voedselvergiftiging. Dat werd wel in eerste instantie gesuggereerd, mede door het laatste contact wat Loetje met Peter heeft gehad. Wat wel de oorzaak is van het overlijden kan ik met respect voor de nabestaanden hier niet aangeven. Hopelijk hebben jullie begrip voor deze situatie. Bij vragen kunnen jullie me gerust een PB sturen.
Is goed te begrijpen, Warrior. Respect!
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 14:50   quote  deeplink  
Vannacht lag ik op bed en zat ik er aan te denken, zoals zovaak. Ik kan en wil het niet bevatten. Ik mis je Peet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 februari 2017 - 22:49   quote  deeplink  
Via dit topic ook nog even een oproep voor een eventuele herdenking. Tot nu toe is de animo vraag gering!

http://forum.headliner.nl/topic-29903/#1541045
nummer10
 nummer10 - maandag 06 februari 2017 - 00:33   quote  deeplink  
zou best willen maar ligt er helemaal aan en wanneer.. maar zeker een mooi iets warrior !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2017 door nummer10 --
hjf
 hjf - dinsdag 07 februari 2017 - 07:53   quote  deeplink  
Ik zou ook graag willen, maar ik werk tot half mei 7 dagen per week 10 uur per dag. Dat brengt mijn beroep nu eenmaal met zich mee. Na half mei wil ik zeker komen.
Wanderlei Silva
 Wanderlei Silva - maandag 08 mei 2017 - 18:11   quote  deeplink  
Zo, hier schrik ik wel van hoor, we lagen elkaar niet.
Op de begin jaren van headliner na, we waren één van
de eerste bijna 10jaar geleden.. we waren allebij te
koppig om nog normaal met elkaar om te gaan, maar dit
gun je niemand, veelste jong, we deelde wel 2 dingen Ajax
en Litmanen. Maar nu deel ik vooral mn medeleven, rust in vrede.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 mei 2017 door Wanderlei Silva --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 juni 2017 - 09:15   quote  deeplink  
Gap, vandaag zou je 54 jaar zijn geworden. Helaas heb je het niet gehaald. Ik treur nog elke dag om je verlies. Ik mis je ouwe! Vanavond drink ik er 1 op je! En ik weet heel zeker dat jij vanaf boven met mij mee drinkt! Proost gap!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 08 juni 2017 - 10:37   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Peet, mocht je er aan toe komen, zorg dan dat er een lekker stuk taart voor me klaar staat op mn werk straks, dan neem ik vanavond ook 1 biertje en proost ik op jou!
We missen je man!
Jaccio
 Jaccio - donderdag 08 juni 2017 - 12:02   quote  deeplink  
Ik heb hem niet gekend en ook op het forum heb ik weinig van hem meegemaakt, maar wil toch op deze manier mijn respect en medeleven betuigen en hoop dat het me niet kwalijk wordt genomen.

Bij ons zeggen ze altijd 'sterker dan de dood is de herinnering, en die blijft'

Sterkte mannen.
Els
 Els - donderdag 08 juni 2017 - 16:12   quote  deeplink  
Ik moest vandaag ook aan hem denken. Blijft raar dat iemand zo jong ons heeft moeten verlaten. Sterkte voor al zijn (forum)vrienden.
Loetje
 Loetje - donderdag 08 juni 2017 - 18:07   quote  deeplink  
Vandaag zouden we groot feest moeten hebben, maar het is stilstaan bij een vriend die er niet meer is. Ondanks dat ik zeker weet dat jij boven een feest aan het bouwen bent omdat Bosz weg is, heerst er voor mij een film van herinneringen met jou en dat zijn er vele!

Ik denk aan jou gap, mis je nog iedere dag!
Eide
 Eide - donderdag 08 juni 2017 - 19:58   quote  deeplink  
We denken aan je ouwe.
rene v
 rene v - donderdag 08 juni 2017 - 22:18   quote  deeplink  
Beste allemaal bedankt voor alle reacties tot nog toe.
Vandaag heb ik Peter een plekje gegeven in zijn lievelingsplaats Weesp waar hij het grootste deel van zijn leven heeft doorgemaakt.
Onder de rook van Amsterdam zal hij altijd dicht bij Ajax zijn en dus ook bij jullie.
Mis hem ook heel erg.
Hij was mijn tweelingbroer.
Rene Vermolen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 09 juni 2017 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 22:18 schreef rene v het volgende:
Beste allemaal bedankt voor alle reacties tot nog toe.
Vandaag heb ik Peter een plekje gegeven in zijn lievelingsplaats Weesp waar hij het grootste deel van zijn leven heeft doorgemaakt.
Onder de rook van Amsterdam zal hij altijd dicht bij Ajax zijn en dus ook bij jullie.
Mis hem ook heel erg.
Hij was mijn tweelingbroer.
Rene Vermolen
Bedankt Rene!
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 juni 2017 - 01:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 22:18 schreef rene v het volgende:
Beste allemaal bedankt voor alle reacties tot nog toe.
Vandaag heb ik Peter een plekje gegeven in zijn lievelingsplaats Weesp waar hij het grootste deel van zijn leven heeft doorgemaakt.
Onder de rook van Amsterdam zal hij altijd dicht bij Ajax zijn en dus ook bij jullie.
Mis hem ook heel erg.
Hij was mijn tweelingbroer.
Rene Vermolen
Bedankt Rene! Ik hoop dat het met jou ook wat beter gaat. Renato, Warrior en ik zijn en blijven je dankbaar dat we bij de uitvaart mochten zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 juni 2017 door Loetje --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 09 juni 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 22:18 schreef rene v het volgende:
Beste allemaal bedankt voor alle reacties tot nog toe.
Vandaag heb ik Peter een plekje gegeven in zijn lievelingsplaats Weesp waar hij het grootste deel van zijn leven heeft doorgemaakt.
Onder de rook van Amsterdam zal hij altijd dicht bij Ajax zijn en dus ook bij jullie.
Mis hem ook heel erg.
Hij was mijn tweelingbroer.
Rene Vermolen
Diep, maar dan ook echt DIEP RESPECT voor jouw post rene!

Bedankt voor je-zoveel betekenende-post man...

Kippenvel over mijn hele lijf.

Groet, Wouter
Eide
 Eide - zaterdag 17 juni 2017 - 09:04   quote  deeplink  
'Dat Amsterdamse zomergevoel is zo heerlijk'

Zomer in Amsterdam

,,De Amsterdamse straten zijn me lief. Ik wandel graag door de stad. Gewoon een beetje ronddolen, Amsterdam voelen. Een kop koffie drinken in een Amsterdams café, een beetje mensen kijken. Dat soort dingen doen me goed. Vooral in de lente en de zomer is de stad op zijn mooist. Dan is het hier zo mooi groen en levendig. Dat Amsterdamse zomergevoel is zo heerlijk.''

Uniek Amsterdam
,,Amsterdam is sterk in ontwikkeling en ik vind het altijd interessant om te zien welke nieuwe gebouwen er bij zijn gekomen. De stad heeft een unieke eigen stijl en daar hou ik van. Eeuwenoude historie en innovatie gaan hier zo mooi samen. Er verandert veel. Het is er drukker geworden en de wegen rondom de stad groter en voller. Maar de mentaliteit en de sfeer zijn hetzelfde gebleven en dat is mooi.''

'Het geluid van een ringelende tram kan ik zo waarderen'
Amsterdammer
,,Heel gek eigenlijk. Ik ben ergens anders geboren en opgegroeid, maar in Amsterdam kom ik echt tot mezelf. Het liefst ben ik in het centrum van de stad. Het Leidseplein, het Rembrandtplein; er gebeurt daar zoveel. Ik heb in mijn leven heel veel gereisd en heb veel plekken op de wereld gezien. Maar dit is de plek waar ik thuishoor. Ik bekijk de stad niet als toerist, maar als Amsterdammer. De kleine dingen zoals het ringelen van een tram of lentezonnetje op een terrasje, kan ik bijvoorbeeld het meest waarderen.''

Van vader op zoon
,,Als mijn zoontjes wat ouder zijn wil ik ze zeker meenemen naar Amsterdam. Voetbal kijken, de stad verkennen. Voor mij is het belangrijk dat ze kennismaken met de stad waar ik, hun vader, zo van houdt. Ik wacht tot ze iets ouder zijn. Dan begrijpen ze het misschien beter en kan ik meer vertellen over de historie van de stad, de mensen en het voetbal.''

'In mijn hoofd ben ik altijd in Amsterdam'
Amsterdam in gedachten
,,Ik bezoek Amsterdam heel vaak. Zo vaak zelfs, dat mensen zich afvragen of ik hier weer woon. Weet je wat het is? Ik ben fysiek misschien wel weg, maar in mijn hoofd ben ik altijd in Amsterdam.''

Jari Litmanen
remco k
 remco k - zaterdag 17 juni 2017 - 12:13   quote  deeplink  
Hmm, een bijzonder stukje om te lezen, zeker in het topic van Peter...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 17 juni 2017 - 18:40   quote  deeplink  
Prachtig om te lezen, Jari en Peter/// Helden!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 juni 2017 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2017 - 18:40 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Prachtig om te lezen, Jari en Peter/// Helden!
Aight..!!
Aartus
 Aartus - dinsdag 20 juni 2017 - 03:08   quote  deeplink  
Peter ouwe.Rust zacht jonge.Ik was lang niet meer on topic en lees dit nu voor het eerst.Doe Johan(Cruijff) daarboven effe de groeten gap.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 30 september 2017 - 21:21   quote  deeplink  
Rip ouwe kanjer..
remco k
 remco k - vrijdag 06 oktober 2017 - 06:56   quote  deeplink  
Ik drink er straks eentje voor je pik. Maak ze gek daarboven.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 06 oktober 2017 - 07:13   quote  deeplink  
Proost jongens!
Remco is wel wat vroeg met zn borrel, maar voor jou Peet, doen we dat!
Eide
 Eide - vrijdag 06 oktober 2017 - 07:54   quote  deeplink  
Rustig aan ouwe.
Eide
 Eide - vrijdag 06 oktober 2017 - 09:21   quote  deeplink  
Eberhard van der Laan overleden

Burgemeester Eberhard van der Laan is gisteravond overleden aan de gevolgen van longkanker. Volgens de gemeente stierf Van der Laan gisteravond ,,thuis in alle rust'' op 62-jarige leeftijd. Van der Laan was al enige tijd ernstig ziek.

Eind januari dit jaar maakte hij via een brief aan alle Amsterdammers bekend dat hij uitgezaaide longkanker had. Op 18 september meldde hij zich officieel ziek. ‘Lieve Amsterdammers. Zorg goed voor onze stad en voor elkaar. Vaarwel.’, schreef hij toen. ,,Het gemeentebestuur en de medewerkers van de gemeente Amsterdam betreuren het verlies van een geliefde burgemeester en leven mee met zijn familie en andere naasten'', staat in de verklaring.

Enorm populair
Van der Laan (1955) was enorm populair als burgemeester van Amsterdam. Na de mededeling over zijn ziekte verschenen er spontaan openlijke steunbetuigingen in de stad. Twee dagen na zijn ziekmelding, werd er voor zijn ambtswoning aan de Herengracht een massaal applaus georganiseerd. Van der Laan was toen al te zwak om naar buiten te komen.

Gedurende zijn zevenjarig burgemeesterschap groeide zijn populariteit door krachtdadig optreden, dichtbij de mensen staan en helder uitgedragen beleid.

Niet alleen het Amsterdamse maar heel het Nederlandse volk sloot Van der Laan in het hart door zijn optreden in het tv-programma Zomergasten waar hij openlijk over zijn ziekte praatte. In veel cafés en zalen in de hoofdstad keken Amsterdammers samen naar het drie uur durende interview. Opvallend was dat hij toen al in de verleden tijd over zijn burgemeesterschap sprak. ,,Het was mooi om te doen”, zei hij onder meer.

Een van de laatste momenten waarin Van der Laan in de openbaarheid trad, was tijdens een bezoek van de koning aan de Amsterdamse Jordaan, begin september. De kwetsbaarheid van de zieke burgemeester was duidelijk te zien toen hij aan de arm van de koning over straat liep. Het iconische beeld dat van het moment werd gemaakt, raakte mensen in het hele land.

Burgemeester
Eberhard van der Laan begon zijn politieke carrière in de jaren 80 als assistent van PvdA-wethouder Jan Schaefer. Naast zijn werk bij de gemeente werkte hij als advocaat bij het mede door hem opgerichte kantoor Kennedy Van der Laan. Van 1990 tot 1998 zat Van der Laan voor de PvdA in de Gemeenteraad, waar hij in 1993 fractievoorzitter werd. In juli 2010 werd hij, na korte tijd minister voor Wonen, Wijken en Integratie in het kabinet-Balkenende IV te zijn geweest, burgemeester van Amsterdam.

Van der Laan trouwde in 2004 met Femke Graas en is vader van vijf kinderen, van wie twee uit een eerder huwelijk.

Bron
remco k
 remco k - vrijdag 06 oktober 2017 - 09:22   quote  deeplink  
Een geliefd politici, dat is op zich al bijzonder. RIP..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 06 oktober 2017 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 oktober 2017 - 09:22 schreef remco k het volgende:
Een geliefd politici, dat is op zich al bijzonder. RIP..
absoluut mee eens.. prachtig mens was het, en boven al een echte ajacied.. Rust zacht !
Loetje
 Loetje - vrijdag 06 oktober 2017 - 12:53   quote  deeplink  
Vandaag een hele aparte dag. Kijk veel naar je foto en denk nog altijd iedere dag aan je! Gefeliciteerd daarboven gappie!
p111
 p111 - vrijdag 06 oktober 2017 - 12:57   quote  deeplink  
Rust zacht Eberhard,hopelijk krijgen ze die vreselijke ziekte snel onder de knie,helaas voor jou te laat.XXX
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 oktober 2017 - 16:41   quote  deeplink  
Verdriet alom hier! Ik mis je nog steeds gappie! Forever in my heart!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 06 oktober 2017 - 16:48   quote  deeplink  
RIP Eberhard en Peter. Het ga jullie goed. :(
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 oktober 2017 - 16:51   quote  deeplink  
Precies een jaar geleden werd je uit ons midden weggenomen. Tot op de dag van vandaag mis ik je gappie! Jij stond altijd voor mij klaar met raad en daad. Wat hadden wij vaak een lol aan de telefoon. Ook de huldiging en de lol die we daar hadden naast de Arena zal ik niet vergeten! Ik ben enorm dankbaar jou te hebben gekend. Rust zacht maatje. Ik neem er vanavond 1 op je!
rene v
 rene v - vrijdag 06 oktober 2017 - 23:12   quote  deeplink  
Bedankt dat jullie hem niet vergeten zijn.
Ik denk nog iedere dag aan hem.
Eide
 Eide - zaterdag 07 oktober 2017 - 09:17   quote  deeplink  
Hier ook hoor Rene. Ik kende Peet helemaal niet zo goed. Toch zie ik hier regelmatig dingen voorbij komen waar ik nog steeds zo'n typische reactie van Peet verwacht.
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 oktober 2017 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 oktober 2017 - 09:17 schreef Eide het volgende:
Hier ook hoor Rene. Ik kende Peet helemaal niet zo goed. Toch zie ik hier regelmatig dingen voorbij komen waar ik nog steeds zo'n typische reactie van Peet verwacht.
Wat jij nu zegt heb ik ook heel sterk. Ik zag hem dan wel wat vaker maar op dat forum he, ineens een totaal ander topic openen, of ineens zo'n post die noch kant, noch wal sloeg en daardoor het serieuze verdween voor een lach. Dat hadden we hier ook echt nodig en nog steeds eigenlijk.
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 oktober 2017 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 oktober 2017 - 23:12 schreef rene v het volgende:
Bedankt dat jullie hem niet vergeten zijn.
Ik denk nog iedere dag aan hem.
Wij zijn je nog iedere dag dankbaar dat we erbij konden zijn bij de crematie René! Hoe gaat het met je?
Eide
 Eide - zaterdag 07 oktober 2017 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 oktober 2017 - 16:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat jij nu zegt heb ik ook heel sterk. Ik zag hem dan wel wat vaker maar op dat forum he, ineens een totaal ander topic openen, of ineens zo'n post die noch kant, noch wal sloeg en daardoor het serieuze verdween voor een lach. Dat hadden we hier ook echt nodig en nog steeds eigenlijk.
Precies, dan ging hij plotseling een heel andere richting uit. Het werkte ook om een of andere reden.
hjf
 hjf - zaterdag 07 oktober 2017 - 18:08   quote  deeplink  
Wat blijft dit een gemis. Als ik het nummer Shine on your crazy Diamond hoor, dan denk ik aan jou. Doe de groeten aan Syd. R.I.P. maat.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 februari 2018 - 16:11   quote  deeplink  
Vannacht een buitengewoon bizarre nacht. Een waarvan ik twijfelde om het te delen maar het toch doe.

Soms moet je als mens relativeren over je leven, jezelf even afvragen of alles goed echt goed gaat en waar je verbeterpunten liggen. Veel dingen zo blij mee en sommige dingen geven het gevoel dat ik even die schop onder me hol nodig heb. Iets wat Warrior nu soms dpet en ik hem. Omdat het kan. Toch verlengen mijn gedachten dan ineens weer naar jou, lieve Peter!

Wat is en blijft dat gat ontiegelijk leeg. De momenten dat ik gecomplimenteerd werd voor de goede dingen en jij mij, soms met heerlijke harde en droge humor op mijn plekkie zetten. Lang niet altijd was ik het er mee eens, maar naderhand 6x zo hard. Vannacht was weer zon moment. Lach en traan lagen weer even dicht, heel dicht bij elkaar. Gewoon van die momenten waar ik praktisch kon invullen wat jij gezegd zou hebben. Ik mis je nog iedere dag.

Mijn verbeterpunten werden verbeterpunten. Je legde dat altijd zo goed uit. Ik denk aan je vriend!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 17 februari 2018 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 februari 2018 - 16:11 schreef Loetje het volgende:
Vannacht een buitengewoon bizarre nacht. Een waarvan ik twijfelde om het te delen maar het toch doe.

Soms moet je als mens relativeren over je leven, jezelf even afvragen of alles goed echt goed gaat en waar je verbeterpunten liggen. Veel dingen zo blij mee en sommige dingen geven het gevoel dat ik even die schop onder me hol nodig heb. Iets wat Warrior nu soms dpet en ik hem. Omdat het kan. Toch verlengen mijn gedachten dan ineens weer naar jou, lieve Peter!

Wat is en blijft dat gat ontiegelijk leeg. De momenten dat ik gecomplimenteerd werd voor de goede dingen en jij mij, soms met heerlijke harde en droge humor op mijn plekkie zetten. Lang niet altijd was ik het er mee eens, maar naderhand 6x zo hard. Vannacht was weer zon moment. Lach en traan lagen weer even dicht, heel dicht bij elkaar. Gewoon van die momenten waar ik praktisch kon invullen wat jij gezegd zou hebben. Ik mis je nog iedere dag.

Mijn verbeterpunten werden verbeterpunten. Je legde dat altijd zo goed uit. Ik denk aan je vriend!
:( onze gabber voor het leven!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 27 maart 2018 - 14:44   quote  deeplink  
Even dit topic weer omhoog helpen...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 08 juni 2018 - 19:29   quote  deeplink  
Hey gap,

Vandaag zou je 55 jaar zijn geworden. Nog elke dag ben je in mijn gedachten, nog elke dag mis ik jou! Nog elke dag heb ik verdriet om je verlies, maar vandaag vieren we samen feest!! Gefeliciteerd gap!!

Ik drink er 1 op jou! Proost!
remco k
 remco k - vrijdag 08 juni 2018 - 20:03   quote  deeplink  
Goed dat je dit in leven houd AW.
Loetje
 Loetje - vrijdag 08 juni 2018 - 21:18   quote  deeplink  
Mis je nog iedere dag vriend! Vanmiddag bij Boudewijn langsgeweest en daar nog over je gehad. Trek een gele rakker open daarboven! Doe ik het hier.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juni 2018 door Loetje --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 08 juni 2018 - 23:02   quote  deeplink  
Denk aan je Pé, zal niet snel veranderen ook.

Gefeliciteerd en proost gap.

:(
Hummel10
 Hummel10 - zondag 17 juni 2018 - 08:35   quote  deeplink  
Iemand op VP gebruikt nu de naam Nenam-til moest toch nog even goed kijken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 juni 2018 - 14:44   quote  deeplink  
Hey gap,

Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan je denk. Die bewuste zaterdag 8 oktober 2016 staat in mijn geheugen gegrift. Sindsdien voel ik me schuldig! Schuldig dat ik je juist die laatste week voor je dood niet heb gebeld. Drukte op het werk was het probleem. Dit terwijl ik tegen iedereen vertel dat drukte geen reden is om niet even een minuut of 5 via de telefoon van je te laten horen. Ik voel me schuldig omdat ik anders misschien jou had kunnen overtuigen naar het ziekenhuis te gaan. Of desnoods je uit het huis had getrokken en je naar het ziekenhuis had gebracht. Maar nee, ik was te druk. Ik had je fucking kunnen redden als ik niet zo veel aan mezelf had gedacht die bewuste week.

FUCK IT OUWE!!!! IK MIS JE!!! IK MIS JE ZO ERG DAT ER GEEN DAG IS DAT IK NIET AAN JE DENK!!! IK MIS ONZE TELEFOONTJES!! IK MIS JE CORRIGERENDE WOORDEN ALS IK WEER EENS IETS DOMS DEED!!! IK MIS DE LACH DOOR DE TELEFOON ALS IK JE WEER EENS ZEI DAT MISSY DE MIJNE WAS EN JIJ ALLEEN MOCHT DROMEN!!! IK MIS HET ALS JE ME IPPIE NOEMDE!!!

IK VOEL DE LEEGTE IN MIJN LICHAAM, MAAR BOVENAL DE SCHAAMTE DAT IK NIET VOOR JE HEB KLAARGESTAAN TOEN JE DAT HET HARDST NODIG HAD!!

GAP, IK MIS JE!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juni 2018 door Ajax Warrior --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 26 september 2018 - 19:17   quote  deeplink  
Dit had echt iets geweest voor Peter!!!

https://www.ajax1.nl/litmanen-staat-voor-terugkeer-in-amsterdam/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Heb het zelf gebeld en dat is best lachen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2018 door Ajax we love you --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 oktober 2018 - 08:02   quote  deeplink  
Precies 2 jaar geleden werd je uit ons midden weggenomen. Tot op de dag van vandaag mis ik je ouwe! Het gaat je goed daarboven gap! Voor altijd in mijn hart!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: In memoriam, Peter (Nenam_tiL) 08-06-1963 - 06-10-2016









0.0124299