|
|
patrickpsv15
|
|
|
Sterkte. Ik kan hem ook nog goed herinneren. Van 10 jaar geleden zelfs. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Peter forever!!! Helemaal naar de klote nu!!!! Mis je ouwe. Nog even biertje! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
sterkte voor de mensen die hem goed kende |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hij zal voor altijd in ons hart zitten!!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En geen dag zal hetzelfde meer zijn!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 februari 2019 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ik kende hem niet AW maar snap wel wat je voelt, en denk of nee weet ik wel zkr dat die had genoten van dit seizoen CL.. |
|
|
|
|
Crazy76
|
|
|
Peter....nenam-til....pitbull....❌❌❌ Voor altijd in mijn hart! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
welkom... neem aan een oud forum lid ? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Heel jammer dat hij vanavond niet meer kan meemaken! RIP |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Peter, gap, vriend, je heb deze wedstrijd niet meer mogen meemaken maar hij is voor jou ouwe!! Proost gap, bedankt voor je steun vanaf boven!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Gefeliciteerd ouwe!!
PROOST EN NEEM ER BOVEN 1 VAN MIJ!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ouwe, alweer 3 jaar geleden ben jij uit ons midden weggenomen. Nog steeds mis ik je! Proost gap, neem er 1 op je! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mis hem ook nog iedere dag. Vanavond een kaarsje laten branden voor hem. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Shine on your crazy Diamond Peter |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wij zullen Peter nooit vergeten!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 oktober 2019 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jij gaf kleur hier op het Ajax forum, ik zal je nooit vergeten amigo! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Jij hoort bovenaan gap... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 23:43 schreef Ajax Warrior het volgende:Ouwe, alweer 3 jaar geleden ben jij uit ons midden weggenomen. Nog steeds mis ik je! Proost gap, neem er 1 op je! Fuck man, is dat alweer 3 jaar geleden.... Geen onverwachte telefoontjes meer, goede gozer was je en blijf je. Niemand zal je vergeten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2020 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Alweer 4 jaar geleden werd je uit ons midden weggenomen. De dag dat ik het hoorde zal ik nooit meer vergeten. De begrafenis was mooi, maar het gemis enorm groot. Vanaf de hemel draag jij de Ajax-sjaal van Litmanen met ziel en zaligheid. Vriend, je zit voor altijd in mijn hart! Proost ouwe, ik neem er vanavond 1 op je! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Hij wordt niet vergeten, dat is het mooiste |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
sterkte ! 4 jaar alweer ? jesus wat gaat de tijd snel |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Peet, our man! Denk altijd nog aan je gap. XXX |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Sterkte voor degene die Peet in hun hart dragen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Peet wordt erg gemist ook door mij. Geen belletjes meer van die gozer met een gigantisch groot hart. Altijd oprecht geïnteresseerd. Mijn vorige post was grappig bedoeld. Hij hield ook wel van humor, soms hoop ik dat hij alsnog reageert en dat het gewoon een nachtmerie was! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Gefeliciteerd daarboven gap! Vanavond proost ik op je!!
Ik vergeet je nooit! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juni 2021 - 09:02 schreef Ajax Warrior het volgende:Gefeliciteerd daarboven gap! Vanavond proost ik op je!! Ik vergeet je nooit! Ik doe met jullie mee, gap! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik ook gappies, ik vond hem destijds de man waar de meeste humor vandaan kwam! Goh wat moest ik vaak lachen wanneer hij reageerde op bepaalde posts..
Hij noemde mij vaak Sjakie, gap of pik
Nadien vond ik het hier niet meer zo grappig, ben daardoor een poos niet op dit forum verschenen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 juni 2021 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juni 2021 - 09:02 schreef Ajax Warrior het volgende:Gefeliciteerd daarboven gap! Vanavond proost ik op je!! Ik vergeet je nooit! Proost gap. Ik drink vanavond een glaasje met je mee! Op Peet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een memorabel persoon op dit forum, ik moet nog regelmatig denken aan onze verhitte discussies, maar zeker ook aan de avonden aaneen ouwehoeren op dit forum..
Een groot gemis hier.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Morgen alweer 8 jaar geleden vriend! Vandaag om mijn nek bij het kampioenschap. Nog steeds in mijn hart! Neem vanavond een biertje op je gap! En pas een beetje op mijn hond. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 oktober 2024 - 20:27 schreef Ajax Warrior het volgende:Morgen alweer 8 jaar geleden vriend! Vandaag om mijn nek bij het kampioenschap. Nog steeds in mijn hart! Neem vanavond een biertje op je gap! En pas een beetje op mijn hond. Wat mis ik deze gap hier, wat heb ik om hem gelachen en later getreurd De kleurrijkste ooit van dit forum wat een schokgolf hier toen het vreselijke bericht binnen kwam Rest in peace my friend 🙏 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
RIP gap! Vanavond neem ik er 2 op je! Het ga je goed daarboven. |
|
|
|