|
|
|
Melissa.Vnenamtil
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 september 2025 - 08:42 schreef hjf het volgende:[..] Hallo Melissa. Wat leuk, dat jij je meld op het forum. Jouw vader was een bijzonder mens. Zijn humor was onbegrensd. Naast Ajacied waren hij en ik enorme grote Pink Floyd fans. En dat schept een band. Als ik aan hem denk, dan zeg ik naar boven: Shine on your crazy Diamond. Ons lijflied. Ik hoop je vaker te zien op het forum. Groetjes van mij. Fijn om te weten dat ik mijn humor in iedergeval niet van een vreemde heb! Dat mijn vader een grote Pink Floyd fan was verbaast me niks, met het aantal cd's dat we hier nog van hem hebben liggen. Het grappige is dat mijn vriend ook een enorme Pink Floyd fan is, ze hadden elkaar wel gemogen denk ik. Wish you were here is een prachtig album! Ik zal zeker nog wel wat van mezelf laten horen hier! |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zondag 07 september 2025 - 21:52 schreef Melissa.Vnenamtil het volgende:[..] Fijn om te weten dat ik mijn humor in iedergeval niet van een vreemde heb! Dat mijn vader een grote Pink Floyd fan was verbaast me niks, met het aantal cd's dat we hier nog van hem hebben liggen. Het grappige is dat mijn vriend ook een enorme Pink Floyd fan is, ze hadden elkaar wel gemogen denk ik. Wish you were here is een prachtig album! Ik zal zeker nog wel wat van mezelf laten horen hier! Van harte welkom kanjer! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2025 - 17:54 schreef Melissa.Vnenamt1l het volgende:Lieve forumleden, Ik vind het heel mooi om te zien hoeveel mijn vader voor jullie betekent heeft en jullie voor hem. Onzettend bedankt voor alle lieve berichtjes en sterkte wensen, dat doet mij (en mijn moeder) goed. Het is niet in woorden te omschrijven hoe blij ik ben dat ik deze pagina gevonden heb en hoe raar het voelt om zijn voetstappen nu een bericht hier te plaatsen. (Ik heb geprobeerd een account aan te maken, helaas krijg ik geen verificatie mail) Lieve Melissa,
Wat bijzonder om een berichtje van jou te mogen lezen hier.
Ik weet nog als de dag van gister hoe papa iedere zaterdag met jou zag als quality time. Dat je graag las en papa graag boeken kocht voor je.
Wat je mag weten en wat je denk ik ook wel weet, is dat papa hartstikke dol was op jou. Dat vertelde hij eigenlijk bijna dagelijks aan telefoon tegen me.
Gaat het goed met je?
Liefs, Sylvester. |
|
|
|
|
|