|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
HELD kan van dit topic af.
Je mag voor elke club kiezen. Maar loop dan niet zo te koop dat Feyenoord je club is, kind van Zuid etc.
Gewoon een rat ben je dan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Niks uit carriere oogpunt begrijpen maar gewoon vaststellen dat deze jongen van Zuid zelf gezegd heeft dat in NL alleen Feyenoord zijn club is en enige optie om na buitenland weer terug te keren. Een doodordinaire leugenaar dus. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Sja. Ik gun het hem van harte dat ie alles afscheurt in de eerste de beste wedstrijd. En vrolijk aansluit bij toppers als Karadorp en Malacia. Ook twee van die zogenaamde echte Feyenoorders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Je zit vast bij een club waar je in eerste instantie al nooit naar toe had moeten gaan. Nu wordt er een transfersom verlangt en heeft ie ook niet veel keus om weg te komen. Hoop voor hem dat er in de PL nog een clubje zich meld voor hem. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Komen wij uit Rotterdam? Ja maar jij vanaf nu uit Eindhoven! Ga daar maar logo's aflikken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het zal wel. Hij was nergens een stabiele kracht, dat hoge pieken en diepe dalen is nooit uit zijn spel gegaan. Moet nog zien hoeveel PSV aan hem gaat hebben.
Verder is zonde dat ie voor een andere Nederlands (top)club gaat spelen, maar ik herinner me nog wel dat elke contractverlenging al een hoop gedoe was. Dus verbazen doet het me niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Je wilt zo graag een stap hogerop, andere competitie en al die blablabla. 2 jaar later met ongeveer 60 tot 70 wedstrijdjes op papier in het buitenland, en nu sta je weer hier? Dus zwaar geflopt in het buitenland? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 - 21:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Het zal wel. Hij was nergens een stabiele kracht, dat hoge pieken en diepe dalen is nooit uit zijn spel gegaan. Moet nog zien hoeveel PSV aan hem gaat hebben. Verder is zonde dat ie voor een andere Nederlands (top)club gaat spelen, maar ik herinner me nog wel dat elke contractverlenging al een hoop gedoe was. Dus verbazen doet het me niet. Leegreg Fer als zaakwaarnemer, zegt genoeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Clubliefde bestaat pas als ze niet meer voetballen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ja of wanneer ze aan t eind lekker willen komen afbouwen. Zeker degenen die het wel redden in het buitenland. Als het pensioen lonkt willen de kinderen naar een Nederlandse school. Gaat niet op voor de Vrij trouwens, die mag niet van zn vrouw hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 - 21:26 schreef MMM het volgende:HELD kan van dit topic af. Je mag voor elke club kiezen. Maar loop dan niet zo te koop dat Feyenoord je club is, kind van Zuid etc. Gewoon een rat ben je dan. Eens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 - 22:25 schreef tomson het volgende:[..] Ja of wanneer ze aan t eind lekker willen komen afbouwen. Zeker degenen die het wel redden in het buitenland. Als het pensioen lonkt willen de kinderen naar een Nederlandse school. Gaat niet op voor de Vrij trouwens, die mag niet van zn vrouw hahaha Zij kon niet naar Nederland voor haar werk in Milaan ,dus voetbalt hij nu nog verder weg van Milaan in Athene.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Zoals ik al eerder schreef dit is erger dan dat Berguis deed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerst moet t echt zo zijn en dan nog. Je kunt voor Feyenoord zijn en voor een andere club spelen. Daar zijn er legio van. Psv is ook gewoon zo maar een club. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 - 07:31 schreef Stylzz het volgende:Eerst moet t echt zo zijn en dan nog. Je kunt voor Feyenoord zijn en voor een andere club spelen. Daar zijn er legio van. Psv is ook gewoon zo maar een club. Daar ben ik het mee eens. Maar dan moet je niet eerder uitspreken wat Luts in dit geval heeft gedaan. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Altijd beter dan die andere club hoor,, en zo is de tendens ook bij onze oud spelers En die andere club had hij echt nooit gedaan weet ik wel zeker
Al krijgt hij ook nu veel over zich heen en zal zich daarin Vergist hebben nu lijkt me,, aangezien ook nu aardig wat weerstand is Maar ikzelf vind dit echt veel minder erg hoor dan die andere club En zal er echt minder mee zitten maar hee iedereen kijkt er anders tegenaan
Al is het van hem ook gewoon oliedom hij van die dingetjes post Om vervolgens wel andere club te gaan in Nederland dan ons.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 - 08:08 schreef MightyAce het volgende:[..] Daar ben ik het mee eens. Maar dan moet je niet eerder uitspreken wat Luts in dit geval heeft gedaan. Heeft nooit gezegd dat hij nooit bij een andere Nederlandse club zou spelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maar je weet precies wat ik bedoel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee? Dat t een Feyenoorder is? Kan best zo zijn. Kind van zuid ook. Begonnen bij Sparta. Elke contractverlenging was moeizaam. Dus. Voetbal zijn brood, Feyenoord zijn club. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Jij beleeft het anders, dat mag. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
| Advocaat van de duivel spelen lukt je goed Stylzz😀 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tja. Ik zie de emotie wel. Maar realistisch genoeg dat de romantiek al lang dood is. Wij stelletje Dino’s hier zien dat vaak anders.
Plus. Hij kiest niet tussen ons en een andere club. Wij zijn namelijk geen keuze. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Je hebt natuurlijk gelijk Stylzz. Maar moet het nog even een plekje geven en vind hem nu een geweldige zak hooi. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
‘Echte waarheid zal snel naar buiten komen’.
Aldus Geertruida op Instagram.. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
| Veel mensen fan van FC Geertruida zo te lezen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En dat kun je niet meteen zeggen natuurlijk. Wat een poppenkast hahaha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha hij reageert dan weer op de kritieken lijkt me,, een soap Dat geen soap waard is, doe wat je wil doen Geert,, wij hebben geen interesse Want al voorzien en interessantere clubs hebben geen interesse lijkt me dan dus ach.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb t voordeel dat ik Geertruida nooit onbetwist vond bij ons. Dus, sowieso, stap ik hier vrij makkelijk overheen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ben hem en zn kwaliteiten wel steeds meer gaan waarderen, want was begin absoluut geen hoogstaand talent en zelfs veel dachten van wat is dat voor houthakker
En zn debuut en wat wedstrijde erna weet ik nog waar je dacht van oei die kan er niet veel van
maar uiteindelijk aardig verbeterd en voor ons belangrijke spelert geworden maar nooit helemaal onbetwist, had en heeft altijd wat momenten van niet helemaal gefocust ofzo zal ik het maar noemen.
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat zou de waarheid zijn dan . Dat hij graag terug wilde naar Feyenoord maar ze geen geld hadden en al 5 backs ? Zou dat een slap excuus vinden want hij hoefde van niemand weg. Dat hij ging om te cashen is logisch ,en nu naar een concurent omdat weer te doen ,om straks op 10 - 01 - 2027 massaal uitgefloten te worden door je eigen familie.
Al de gasten van Gullit ,Wijnaldum Rekik Bruma Malacia tot Karsdorp je kijkt nooit meer naar ze als Feyenoorders . Tijd heelt alle wonden maar de glans van dit soort gasten is er wel vanaf. En bij Geert helemaal met ik zal alleen voor Feyenoord spelen bah bah bah |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Na die opmerking op Instagram kan hij eigenlijk niet meer terug, anders zet je jezelf wel erg voor joker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dat laatste heeft hij nooit gezegd toch? |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 - 10:47 schreef Stylzz het volgende:Ik heb t voordeel dat ik Geertruida nooit onbetwist vond bij ons. Dus, sowieso, stap ik hier vrij makkelijk overheen. Wordt ook net gedaan alsof het de beste speler is die Feyenoord gehad heeft sinds v.Hanegem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Komkommertijd. Dan maar even botvieren op Geert |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 - 11:08 schreef MMM het volgende:Na die opmerking op Instagram kan hij eigenlijk niet meer terug, anders zet je jezelf wel erg voor joker. Nou ik ben benieuwd ,maar ga er niet op wachten . Zal net als Fer wel een keer terugkomen maar van mij hoeft het niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het bedreigen en beledigen omdat hij stotterd gaat te ver. Verders geen problemen mee dat velen hem zien als een verrader. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 - 10:47 schreef Stylzz het volgende:Ik heb t voordeel dat ik Geertruida nooit onbetwist vond bij ons. Dus, sowieso, stap ik hier vrij makkelijk overheen. eens |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben heel erg teleurgesteld in deze jongen. En nu zeggen ik kom snel met de waarheid waarom. Bah bah |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 - 13:49 schreef piet de paler het volgende:Ik ben heel erg teleurgesteld in deze jongen. En nu zeggen ik kom snel met de waarheid waarom. Bah bah Gaat het 100% bij Feyenoord neerleggen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
1 hij gaat niet naar ajakkes 2 blijkbaar dingen gezegd op social media ach boeiend 3 wij hebben geen behoefte aan hem want posities bezet 4 intersantere clubs kwamen niet die wensen rb of hem willen voldoen |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 - 11:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wat zou de waarheid zijn dan . Dat hij graag terug wilde naar Feyenoord maar ze geen geld hadden en al 5 backs ? Zou dat een slap excuus vinden want hij hoefde van niemand weg. Dat hij ging om te cashen is logisch ,en nu naar een concurent omdat weer te doen ,om straks op 10 - 01 - 2027 massaal uitgefloten te worden door je eigen familie. Al de gasten van Gullit ,Wijnaldum Rekik Bruma Malacia tot Karsdorp je kijkt nooit meer naar ze als Feyenoorders . Tijd heelt alle wonden maar de glans van dit soort gasten is er wel vanaf. En bij Geert helemaal met ik zal alleen voor Feyenoord spelen bah bah bah Brrr eens. Je kunt nog terugkomen in je nadagen bij Cambuur bv maar dit doe je gewoon niet. Een paar weken geleden kwam ik hem nog Popie jopie doen tegen en nu gaat hij dan naar die Lampjes. Brrr engnek voor mij heb je volledig afgedaan. |
|
|
|