BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: VVV - Ajax (zaterdag 18 augustus 2018, 18:30);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:24   quote  deeplink  
Pff. Drie punten maar wat een drama zeg
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:24   quote  deeplink  
Jezus wat een wedstrijd.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:25   quote  deeplink  
Het is ons eigen schuld dat we deze wedstrijd niet goed gespeeld hebben.
Hadden we maar als een echte team moeten spelen, wat Ajax ( heel vaak ) niet doet.

Deze 3 punten zijn mooi meegenomen, maar zeker niet verdiend.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:25   quote  deeplink  
Dus we gaan het alleen echt laten zien in Europa??? Dan weet ik wel wat voor seizoen het word!

Kan je beter paar x naar een wedstrijd in de cl of el. Heb je tenminste waar voor je geld, wat je normaal zo uitgeven aan een sk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 augustus 2018 door Ajax Warrior --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:25 schreef Ajax Warrior het volgende:
Dus we gaan het alleen echt laten zien in Europa??? Dan weet ik wel wat voor seizoen het word!
Eéntje zoals twee jaar terug met Bosz..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:25 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Heb even toevoeging erbij gezet! ;-)
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:28   quote  deeplink  
Was te verwachten dat het zo een wedstrijd zou worden. Ik ben er niet van geschrokken iniedergeval
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:28 schreef Jaccio het volgende:
Was te verwachten dat het zo een wedstrijd zou worden. Ik ben er niet van geschrokken iniedergeval
Pardon???

Sorry hoor, maar alles wat je mag verwachten was er niet. Dat heb ik uit diverse lijnen gehoord. Dat je dan niet schrikt van dit spel en het resultaat gaat dat er bij mij niet in!

Ik heb meer het idee dat we weer zo'n seizoen krijgen dat spelers het alleen Europees willen laten zien hoe goed ze zijn!

Ben alweer benieuwd naar de reacties van spelers en trainer na de wedstrijd! Weet al precies wat ze gaan zeggen!
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:31   quote  deeplink  
Goed, even bijgekomen.

Wat een goed interview van de aanvoerder van VVV en wat een goed punt van Bruggink. Het lijkt alsof scheidsrechters amper nog fluiten voor pingels en de VAR af gaan wachten. Iedereen zag toch meteen een penalty zoals Post zei. Heel mooie discussie
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:25 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En dan tegen Kiev eruit...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:32   quote  deeplink  
Neres weggevallen, Balde er nog tot de winter uit, Labyad die gewoon terug moet naar Utrecht!!! En nu???? Tijd voor extra aankopen qua buitenspelers.
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:32 schreef Ajax Warrior het volgende:
Neres weggevallen, Balde er nog tot de winter uit, Labyad die gewoon terug moet naar Utrecht!!! En nu???? Tijd voor extra aankopen qua buitenspelers.
Dit deel ik volledig met je.

Hoelang zou Neres eruit liggen?
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Pardon???

Sorry hoor, maar alles wat je mag verwachten was er niet. Dat heb ik uit diverse lijnen gehoord. Dat je dan niet schrikt van dit spel en het resultaat gaat dat er bij mij niet in!

Ik heb meer het idee dat we weer zo'n seizoen krijgen dat spelers het alleen Europees willen laten zien hoe goed ze zijn!

Ben alweer benieuwd naar de reacties van spelers en trainer na de wedstrijd! Weet al precies wat ze gaan zeggen!
Tja, ik wist echt wel dat ze vvv niet zoek gingen spelen. Het spel van die gasten, het kunstgras, de hoge verwachtingen na de wedstrijd tegen Luik.
Had al een 1-2 moeizame overwinning voorspeld. Is nou niet helemaal exact uitgekomen, maar echt bizar ver van de realiteit was het ook niet.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:32 schreef Ajax Warrior het volgende:
Lang en Johnsen hebben het ook nog niet en Cerny is ook maar afwachten.
Ondanks dat ik het ook mager vind, gaat het niet gebeuren.
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:37   quote  deeplink  
Een nieuwe buitenspeler is wel noodzakelijk. Op Neres en Tadic na, acht ik helaas nu niemand al klaar om daar te staan. Lang niet, Johnsen niet en Labyad zelfs niet
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:37   quote  deeplink  
Cerny vind ik zo jammer
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:39   quote  deeplink  
Let op, PSV zal nu met 0-4 winnen in Sittard, zonder moeite.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 augustus 2018 door Hasjkoph --
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:39 schreef Hasjkoph het volgende:
Let op, PSV zal nu met 0-4 winnen in Sittard, zonder moeite.
Ja logisch toch ook.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ja logisch toch ook.
Maar wat daar logisch zou zijn, zal ook daadwerkelijk gebeuren. Terwijl wij enorme moeite hebben met VVV.
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:42   quote  deeplink  
Hoe maak je een hecht team hiervan?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

Kan je beter paar x naar een wedstrijd in de cl of el. Heb je tenminste waar voor je geld, wat je normaal zo uitgeven aan een sk.
Ik ga bijna alleen maar europees. Heb geen seizoenkaart en geen tijd voor.
Doordeweeks paar avondjes lukt me beter. Leuke potjes ook vaak.
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:41 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Maar wat daar logisch zou zijn, zal ook daadwerkelijk gebeuren. Terwijl wij enorme moeite hebben met VVV.
Maar dat is het verschil qua beleving en met de tegenstander. Tegenstanders van PSV voetballen wel meer dan tegen Ajax en daarmee speel je ze in de kaart.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:37 schreef Loetje het volgende:
Een nieuwe buitenspeler is wel noodzakelijk. Op Neres en Tadic na, acht ik helaas nu niemand al klaar om daar te staan. Lang niet, Johnsen niet en Labyad zelfs niet
Tadic/Huntelaar/Ziyech bij blessure Neres is ook veel te statisch..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar dat is het verschil qua beleving en met de tegenstander. Tegenstanders van PSV voetballen wel meer dan tegen Ajax en daarmee speel je ze in de kaart.
Ja, schijtvervelend.
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zijn totaal andere spelers en komen allemaal vanuit het middenveld. Er is geen diepgang meer nu.
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 augustus 2018 - 20:58   quote  deeplink  
Spelers raken wel veel lang geblesseerd bij ons he
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 augustus 2018 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:58 schreef Loetje het volgende:
Spelers raken wel veel lang geblesseerd bij ons he
Zie Dolberg ..........
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 augustus 2018 - 21:31   quote  deeplink  
Veltman, Bande...
p111
 p111 - zaterdag 18 augustus 2018 - 21:41   quote  deeplink  
Als we gewoon de eerste helft die kansen benutten dan is er niks aan de hand,dan piept er niemand meer.Wat ik wel vind is dat er in een veel te laag tempo gespeeeld word.Pas de laatste 10 minuten wordt er wat tempo gespeeld !!! waarom niet vanaf minuut 1 zeer irritant

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 augustus 2018 door p111 --
Eide
 Eide - zaterdag 18 augustus 2018 - 21:55   quote  deeplink  
Het was wel billenknijpen vandaag zeg. Het tempo lag verschrikkelijk laag. Daardoor kreeg VVV steeds de tijd er kort op te zitten. Dat vreselijke lijmveld daar helpt ook niet. Je ziet de ballen afremmen. Dat mag alleen geen excuus zijn.

Ik vond de veldbezetting na het vertrek van Neres heel erg zwak. Tadic en Ziyech speelde samen op dezelfde vierkante meter. Labyad was nauwelijks aanspeelbaar en vrijwel elke bal was meteen inleveren. Tagliafico was wel vaak aanspeelbaar op links maar werd totaal niet gezocht... dan moet dus alles dwars door het midden waar Tadic, Ziyech, De Jong en KJH allemaal op dezelfde meters aan het pielen waren. Dat maakt het wel heel eenvoudig verdedigen.

Ik vond het optreden van Frenkie de Jong positief. Hij was stukken nadrukkelijker aanwezig dan voorgaande wedstrijden en hield zich ook nadrukkelijker bezig met aanvallen.

Verder mogen we niet klagen over de VAR vandaag. Zoals ik al eerder schreef; de pingel voor Huntelaar was volledig terecht. Er was geen enkele intentie om de bal te spelen. Die gozer was te laat en gaf Huntelaar gewoon een beuk om te voorkomen dat hij kon aannemen en afwerken. Gewoon een prima beslissing van Blom en de VAR. Bij de goal van VVV hebben we, vind ik, mazzel gehad. Die speler van VVV heeft even het shirt van Nico vast, maar die was al uit balans. Die aanraking heeft hem denk ik niet meer uit balans gebracht. Ik vond de treffer onterecht afgekeurd.

Al met al blij met de punten, maar de manier waarop verdiend bepaald geen schoonheidsprijs.
Ajax we love you
 Ajax we love you - zaterdag 18 augustus 2018 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 19:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niks anders, tegen Heracles waren er ook kansen. Tempo is er niet, veld wordt niet breed gemaakt en besef is er weer niet. En in principe sta je zelfs achter. Inderdaad, totaal anders
Ja anders spelers maakt geen flikker uit. Gewoon traag voetbal en alles door het midden. Moet wel zeggen nadat Neres eruit ging was het eigenlijk over met de echte kansen. Hij loopt wel heel slim en is technisch vaardig, die Labyad doet niets!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - zaterdag 18 augustus 2018 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 19:50 schreef JOOD het volgende:
Koop die Unerstall maar :)
Zo, die gozer is echt goed, maar volgens mij heeft PSV doe al gekocht. Met zo'n keeper wordt je kampioen
Ajax we love you
 Ajax we love you - zaterdag 18 augustus 2018 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat is idd niet verkeerd, maar die Kut Ten hag gaat dat niet doen. Die man moet gewoon weg
Enigma
 Enigma - zaterdag 18 augustus 2018 - 22:08   quote  deeplink  
Weer een zeer zwakke, aan het oog en de ziel pijn doende, zaadpot.
De jong is niet gelukkig, had weg gewild. Zyech is by far de beste speler maar niet effectief, Huntelaar wordt te oud maar is nuttig. Mazraoui is de zwakste schakel op ten Hag met zijn zootje na. Over de absolute miskoop Labyad praten we niet eens; die moet naar pearl oid; lulletje lampekatoen.

Dit Ajax is gedoemd ten onder te gaan tegen elk team dag het middenveld hard laat spelen en een verdediging heeft die kort op de man spelen. Dat kan opgelost worden door snelheid en gogme plus keiharde discipline. Alle drie vallen of staan met vertrouwen. Vertrouwen in elkaar krijg je als je een team bent, team wordt gecreëerd door coach. Coach faalt aan alle kanten en behoort dus wegens niet functioneren en handelingsverlegen te zijn ontslagen te worden.

Ajax heeft Bosz of een van Gaal nodig: coaches die spelers maken en een team kunnen bouwen. Discipline, duidelijkheid en consistentie. Deze staf mist dat allemaal ook al zijn ze consistent in falen. Om te janken, huilen etc et . Overmars en Sar moeten nu snoeihard ingrijpen en daarmee meteen een signaal afgeven anders is dit de doodsteek voor Ajax. Woensdag kan wel eens gehaktdag en bijltjesdag in 1 worden.
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 augustus 2018 - 22:10   quote  deeplink  
Eerste 2 stukken helemaal mee eens. Hou me hart ook vast voor de komende wedstrijden. Het is los zand.
AkaS
 AkaS - zaterdag 18 augustus 2018 - 23:02   quote  deeplink  
Vandaag aangekomen op vakantiestemming en dus niet naar de wedstrijd gekeken.
Maar gezien de uitslag en de commentaren niet veel gemist.

Ten Hag heeft eindelijk zijn voorbereiding gehad en zijn team en tactiek er helemaal ingeslepen.

Blind natuurlijk voor de allesbepallende balans gezorgd.

Labyad, gelukkig en dankzij ten Hag is deze aanwinst voor ons inzetbaar. Wat een topper.

Sjapoo voor Overmars zelfs als Tadic of Ziyech nog zou wegvallen is het kampioenschap en CL binnen handbereik. Deze keer niets aan het toeval overgelaten.

Maar los van alles, en los van het mogelijk wegvallen van Neres, is het toch fijn dat er 3 punten zijn meegenomen uit het altijd lastige Venlo. En dat na een Europese veldslag op hoog niveau tegen een Europese topploeg!

Niet zo negatief allemaal hoor;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 augustus 2018 door AkaS --
nummer10
 nummer10 - zondag 19 augustus 2018 - 02:05   quote  deeplink  
vreemd... vorig jaar onder keizer en de jaren ervoor lagen zulke partijen aan het kunstgras en de blessures.. nu is tenhag de schuldige ? wel een kut pot overigens
Eide
 Eide - zondag 19 augustus 2018 - 08:18   quote  deeplink  
Nee hoor, vorig jaar was er eveneens vaak kritiek op de trainer. Lees bijvoorbeeld de wedstrijdtopics tegen Rosenborg maar eens terug.

Edit: Ajax - Vitesse 2017 . Een lange klaagzang waarbij er een kip-ei discussie is of het aan Keizer ligt of het materiaal waar hij mee moet werken (ergo Overmars)

Aangezien het nu niet aan het spelersmateriaal kan liggen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2018 door Eide --
Enigma
 Enigma - zondag 19 augustus 2018 - 10:10   quote  deeplink  
Het excuus, (als je dat al mag gebruiken met een surplus aan kwaliteit), van kunstgras oid, had gegolden als er een stijgende lijn te zien was geweest in het traject van het laatste half jaar en zeker vanaf start voorbereiding. Dat is er niet, dus ja, dit is terug te voeren en aan te rekenen aan de coach en zijn staf.

Ik weet dat sommigen Bosz niet zien zitten maar zie eens het verschil in beleving, charisma en rust. Plus een team bilder. Dat alles heeft ten Hag niet; kleurloos, duf en totaal geen klik met wie dan ook die Ajax begrijpt. Het is een Utrecht/Twente trainer, bij druk zakt hij door het ijs. Kiev zal alles bepalend zijn voor komende weken met Vitesse en PSV op komst.

Zyech weg en het team zakt in elkaar, geef hem een superaanbieding en koop een diepe spits die ballen wel afmaakt. Andere kant: dan wordt het falen van Hag verbloemd want zelfs Femke Halsema ken met dit team prijzen pakken, wie met deze spelers dit spel op de mat legt moet met gierende banden wegwezen. Achterlijke Mandril dat het is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2018 door Enigma --
remco k
 remco k - zondag 19 augustus 2018 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2018 - 10:10 schreef Enigma het volgende:
Het excuus, (als je dat al mag gebruiken met een surplus aan kwaliteit), van kunstgras oid, had gegolden als er een stijgende lijn te zien was geweest in het traject van het laatste half jaar en zeker vanaf start voorbereiding. Dat is er niet, dus ja, dit is terug te voeren en aan te rekenen aan de coach en zijn staf.

Ik weet dat sommigen Bosz niet zien zitten maar zie eens het verschil in beleving, charisma en rust. Plus een team bilder. Dat alles heeft ten Hag niet; kleurloos, duf en totaal geen klik met wie dan ook die Ajax begrijpt. Het is een Utrecht/Twente trainer, bij druk zakt hij door het ijs. Kiev zal alles bepalend zijn voor komende weken met Vitesse en PSV op komst.

Zyech weg en het team zakt in elkaar, geef hem een superaanbieding en koop een diepe spits die ballen wel afmaakt. Andere kant: dan wordt het falen van Hag verbloemd want zelfs Femke Halsema ken met dit team prijzen pakken, wie met deze spelers dit spel op de mat legt moet met gierende banden wegwezen. Achterlijke Mandril dat het is
Niet eens wat Bosz betreft. Slechts een handje vol echt goede wedstrijden gespeeld. Eigenlijk pas vanafeyeboord is het gaan draaien toen. En dat was toch echt al ruim na de winterstop.
remco k
 remco k - zondag 19 augustus 2018 - 11:13   quote  deeplink  
Ik zou aankopen echt schandalig vinden.

Haal unuvar erbij. Laat lang spelen. Breng Cerny weer voorzichtig. Ga 3-5-2 spelen.

Wel heel stom van Neres zelf hoor. Hij blijft gewoon doorspelen en trekt zelfs nig twee flinke sprints nadat hij er al flink last van heeft.

Overigens is het wel heel erg slecht gesteld met de eigen opleiding als je gister alleen twee verdedigers uit de opleiding op het veld hebt staan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 augustus 2018 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2018 - 02:05 schreef nummer10 het volgende:
vreemd... vorig jaar onder keizer en de jaren ervoor lagen zulke partijen aan het kunstgras en de blessures.. nu is tenhag de schuldige ? wel een kut pot overigens
Je maakt wederom je eigen invulling, echter was het veld vorig jaar stukken dramatischer. Toen speelden we ook op een zondagmiddag, en was het tussen 21 en 29 augustus enkel droog en zo rond de 30 graden. Nu was het zaterdagavond, koeler dan vorig jaar en heeft het de afgelopen dagen geregend. Voor kunstgras zijn al dit soort dingen van effect. Daarnaast hebben we het op kunstgras altijd moeilijk, maar pakken we de punten wel. Alleen mag je wel vooruitgang zien, en helaas zie ik die enkel als ze Europees spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 augustus 2018 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2018 - 11:13 schreef remco k het volgende:
Ik zou aankopen echt schandalig vinden.

Haal unuvar erbij. Laat lang spelen. Breng Cerny weer voorzichtig. Ga 3-5-2 spelen.

Wel heel stom van Neres zelf hoor. Hij blijft gewoon doorspelen en trekt zelfs nig twee flinke sprints nadat hij er al flink last van heeft.

Overigens is het wel heel erg slecht gesteld met de eigen opleiding als je gister alleen twee verdedigers uit de opleiding op het veld hebt staan.
Sorry Remco, ben ik het niet mee eens wat betreft aankopen. Ajax wil vooruit, hoopt op spelen in de CL en zal dus zeker nu niet teveel terug moeten gaan vallen op jeugd wat nog moet groeien. Met Bande ben je al een speler langdurig kwijt, misschien komt Neres er bij. En dan??? Sorry maar wat er achter klaar staat is niet van het niveau wat Ajax wil nastreven.
remco k
 remco k - zondag 19 augustus 2018 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2018 - 11:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry Remco, ben ik het niet mee eens wat betreft aankopen. Ajax wil vooruit, hoopt op spelen in de CL en zal dus zeker nu niet teveel terug moeten gaan vallen op jeugd wat nog moet groeien. Met Bande ben je al een speler langdurig kwijt, misschien komt Neres er bij. En dan??? Sorry maar wat er achter klaar staat is niet van het niveau wat Ajax wil nastreven.
Dat is vaker gedacht en dan stond er toch vaak zon speler op vanuit de jeugd.

Ajax behoort wel haar eigen DNA te behouden. En ik schreef het vorig jaar al. Maar wat komt er nu door uit de jeugd? Eigenlijk gewoon niks.

Maar goed. Mocht er wel wat gekocht worden is het mij ook best hoor. Maar ik denk niet dat die jingen direct het verschil kan maken. Er moet gewoon een jongen staan die een voorzet kan geven en diepgang heeft. De rest zorgen andere spelers wel voor.

Zoals gisteren kan in ieder geval niet met alleen maar jongens die in de bal blijven komen en dus de trechter in lopen.

Van mijn part zorg je dat tagliafico daar telkens in kan duiken en heb je de diepgang bij je blanks.

We hebben echt een pracht van een selectie en ten Hag mag toch ook weleens iets bedenken wat er boor zorgt dat er niet meteen weer met centen gegooid hoeft te worden.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 augustus 2018 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zijn totaal andere spelers en komen allemaal vanuit het middenveld. Er is geen diepgang meer nu.
Dat vind ik dus ook..
Pietje
 Pietje - zondag 19 augustus 2018 - 11:38   quote  deeplink  
Zaterdag kan ik nooit kijken. Ik heb de uitslagen op teletekst gezien en zag dat zowel Ajax als PSV vlak voor tijd de overwinning "pakten". Beide clubs hebben dus niet te klagen.
Bovendien zag ik dat de "VAR" een doelpunt van VVV heeft laten annuleren.

Uit jullie commentaar hier, las ik dat Neres al vroeg uit de wedstrijd moest door een ernstige blessure? Wat is er gebeurd? Wat voor blessure heeft hij?

Zo wordt het voorin wel heel magertjes.
Eide
 Eide - zondag 19 augustus 2018 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2018 - 11:30 schreef remco k het volgende:

[..]
Maar wat komt er nu door uit de jeugd? Eigenlijk gewoon niks.
De generatie die nu Jong Ajax speelt niet veel meer bij. De volgende groep talentvolle jongens zit bij de O17. Brobbey, Ünüvar en Gravenberch zijn wel potentiële toppers als zezich blijven ontwikkelen.
Pietje
 Pietje - zondag 19 augustus 2018 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2018 - 11:38 schreef Eide het volgende:

[..]

De generatie die nu Jong Ajax speelt niet veel meer bij. De volgende groep talentvolle jongens zit bij de O17. Brobbey, Ünüvar en Gravenberch zijn wel potentiële toppers als zezich blijven ontwikkelen.
En zelfs dat moet je nog maar afwachten.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 augustus 2018 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2018 - 11:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is vaker gedacht en dan stond er toch vaak zon speler op vanuit de jeugd.

Ajax behoort wel haar eigen DNA te behouden. En ik schreef het vorig jaar al. Maar wat komt er nu door uit de jeugd? Eigenlijk gewoon niks.

Maar goed. Mocht er wel wat gekocht worden is het mij ook best hoor. Maar ik denk niet dat die jingen direct het verschil kan maken. Er moet gewoon een jongen staan die een voorzet kan geven en diepgang heeft. De rest zorgen andere spelers wel voor.

Zoals gisteren kan in ieder geval niet met alleen maar jongens die in de bal blijven komen en dus de trechter in lopen.

Van mijn part zorg je dat tagliafico daar telkens in kan duiken en heb je de diepgang bij je blanks.

We hebben echt een pracht van een selectie en ten Hag mag toch ook weleens iets bedenken wat er boor zorgt dat er niet meteen weer met centen gegooid hoeft te worden.
Misschien is eigen jeugd gewoon niet goed genoeg op dit moment. Dan is aankopen een oplossing voor dit moment mocht Neres er ook lang uit zijn.

Dit is toch echt het moment dat je vol voor CL en kampioenschap moet gaan.
Zonder Neres is er helemaal geen snelheid meer voorin en wordt je te voorspelbaar.
Eide
 Eide - zondag 19 augustus 2018 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2018 - 11:38 schreef Pietje het volgende:
Zaterdag kan ik nooit kijken. Ik heb de uitslagen op teletekst gezien en zag dat zowel Ajax als PSV vlak voor tijd de overwinning "pakten". Beide clubs hebben dus niet te klagen.
Bovendien zag ik dat de "VAR" een doelpunt van VVV heeft laten annuleren.

Uit jullie commentaar hier, las ik dat Neres al vroeg uit de wedstrijd moest door een ernstige blessure? Wat is er gebeurd? Wat voor blessure heeft hij?

Zo wordt het voorin wel heel magertjes.
Neres lijkt een hamstringblessure te hebben.

Bij het doelpunt van VVV probeert Tagliafico een bal te raken met het hoofd. Hij raakt hierbin uit balans en loopt achteruit richting een VVV speler die een hand tegen zijn schouder aan zet. In een reflex pakt die VVV speler de mouw terwijl hij aanlegt. Hierbij trekt hij dus aan de mouw van Tagliafico door de beweging die je daarbij met de arm maakt.

Het is nauwelijks te zien of dit effect heeft op de balans van Nico. Er staat duidelijk spanning op het shirt in de richting waar Nico heen beweegt maar Nico was al uit balans. Laten we het er op houden dat het een hele lichte overtreding was waarbij je lang kan napraten of je daarvoor moet fluiten.

Omgekeerd was de VAR beslissing om KJH een strafschop te geven gewoon terecht. Geen enkele discussie over mogelijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: VVV - Ajax (zaterdag 18 augustus 2018, 18:30);

0.0166528