BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zondag 24 september 2017, 14:30); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - zondag 24 september 2017 - 15:48   quote  deeplink  
'Ik weet ook niet waar het aan ligt. De wil en scherpte is er echt wel, maar het zat er gewoon niet in vandaag. We moeten maar eens goed met elkaar gaan praten om uit te zoeken waar het probleem ligt.'

De cliché uitspraken die we straks om 1630 te horen krijgen
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 24 september 2017 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 15:45 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met het kopen van De Arena.
???
Die hebben ze niet gekocht en gaat ook echt niet gebeuren.
bahbah
 bahbah - zondag 24 september 2017 - 15:49   quote  deeplink  
Inconpetent zooitje bij elkaar.
Rijkste club van nl....
En een terugval die niet meer te verantwoorden is....
Hoe dan ook,met dit zootje gaat het noooit worden
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 24 september 2017 - 15:51   quote  deeplink  
Zoals Vitesse nu degelijk staat te verdedigen, dat lukt AJax niet eens bij een 2-0 voorsprong in eigen huis tegen Groningen.
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2017 - 15:51   quote  deeplink  
Ik kom net thuis (mijn schoondochter staat op het punt van bevallen) en kijk op teletekst en hier op het forum naar het commentaar van jullie. Godsamme wat ben ik kwaad en teleurgesteld. Ik wist dat Ajax deze wedstrijd niet zou winnen, maar als ik jullie moet geloven (en dat doe ik) dan is er weer geen enkele bezieling.

Ik ben nooit een voorstander van het (snel) ontslaan van een trainer, maar ik lees hier dat sommigen constateerden dat Keizer uitstraalt het ook niet meer te weten. En dat kan en mag niet. Jezus nog aan toe, "thuis" MOET je van Vitesse winnen!

Wat een verloren seizoen. Geen Europees en de titel kun je nu ook al vergeten.

Ik snap er geen donder van. Waar zijn de nieuwe spelers? Wöber? En die Colombiaan? Keizer houdt maar vast aan het oude groepje. Dijks kun je toch niet handhaven?
bahbah
 bahbah - zondag 24 september 2017 - 15:51   quote  deeplink  
Benieuwd hoelang we dit nog pikken
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2017 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 15:51 schreef bahbah het volgende:
Benieuwd hoelang we dit nog pikken
Dat vraag ik me ook af!
bahbah
 bahbah - zondag 24 september 2017 - 15:53   quote  deeplink  
Totaal geen gevaar....in nog geen 600 minuten gaan we nog scoren
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 24 september 2017 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 15:51 schreef Pietje het volgende:
Ik kom net thuis (mijn schoondochter staat op het punt van bevallen) en kijk op teletekst en hier op het forum naar het commentaar van jullie. Godsamme wat ben ik kwaad en teleurgesteld. Ik wist dat Ajax deze wedstrijd niet zou winnen, maar als ik jullie moet geloven (en dat doe ik) dan is er weer geen enkele bezieling.

Ik ben nooit een voorstander van het (snel) ontslaan van een trainer, maar ik lees hier dat sommigen constateerden dat Keizer uitstraalt het ook niet meer te weten. En dat kan en mag niet. Jezus nog aan toe, "thuis" MOET je van Vitesse winnen!

Wat een verloren seizoen. Geen Europees en de titel kun je nu ook al vergeten.

Ik snap er geen donder van. Waar zijn de nieuwe spelers? Wöber? En die Colombiaan? Keizer houdt maar vast aan het oude groepje. Dijks kun je toch niet handhaven?
Keizer mag inderdaad wat ons betreft de laan uit.
bahbah
 bahbah - zondag 24 september 2017 - 15:53   quote  deeplink  
Gaatcook zeker 0-3 worden
bahbah
 bahbah - zondag 24 september 2017 - 15:54   quote  deeplink  
Keizer moet nu weg!!!!!!!!!!!!
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2017 - 15:54   quote  deeplink  
Nog even en we staan in het rechter rijtje.
Eide
 Eide - zondag 24 september 2017 - 15:55   quote  deeplink  
En als dan zo'n bal ook niet valt...
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 24 september 2017 - 15:57   quote  deeplink  
Laten we het daar eens over hebben. Wie is de favoriete trainer voor Ajax, om Ajax weer heel goed te laten spelen ?

Ook op Europees niveau ? ? ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2017 door Onze Ajax --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 24 september 2017 - 15:57   quote  deeplink  
Hahahahaha wtf
En nu Cerny er weer in. Die Keizer jonge wat een mafkees...

De ene keer Neres en de andere Cerny voor Kluivert. Maak nou eens een keuze man lul. Geef 1 het vertrouwen hier hebben die jongens niks aan.
bahbah
 bahbah - zondag 24 september 2017 - 15:57   quote  deeplink  
Klaar medt Keizer en zijn vriendjes.....

Het word steeds erger....het is geen incident meer dit
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2017 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 15:57 schreef NatjosFC het volgende:
Hahahahaha wtf
En nu Cerny er weer in. Die Keizer jonge wat een mafkees...

De ene keer Neres en de andere Cerny voor Kluivert. Maak nou eens een keuze man lul. Geef 1 het vertrouwen hier hebben die jongens niks aan.
Daar denk ik net zo over. Keizer weet het gewoon niet. Zonder enige vastigheid wordt het niks. Elke speler die de ene keer wel speelt, dan er weer naast staat, krijgt geen enkel houvast. Wat een waardeloos gedoe is dit. Hij wil kennenlijk iedereen te vriend houden, maar voetbal is een hard vak. Je moet af en toe een impopulaire maatregel nemen en durven op lange tenen staan.

Maar dit werkt niet. Waardeloos.
bahbah
 bahbah - zondag 24 september 2017 - 16:02   quote  deeplink  
Keizer met ZIJN vriendjes moeten oprotten!!!!!!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 24 september 2017 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Daar denk ik net zo over. Keizer weet het gewoon niet. Zonder enige vastigheid wordt het niks. Elke speler die de ene keer wel speelt, dan er weer naast staat, krijgt geen enkel houvast. Wat een waardeloos gedoe is dit. Hij wil kennenlijk iedereen te vriend houden, maar voetbal is een hard vak. Je moet af en toe een impopulaire maatregel nemen en durven op lange tenen staan.

Maar dit werkt niet. Waardeloos.
Precies!
bahbah
 bahbah - zondag 24 september 2017 - 16:09   quote  deeplink  
Die bergkamp bepaald de opstelling joh
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 24 september 2017 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:09 schreef bahbah het volgende:
Die bergkamp bepaald de opstelling joh
Die moet ook oprotten.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 24 september 2017 - 16:13   quote  deeplink  
Stuur maar lekker naar Arsenal, daar zijn ze al jaren gewend aan incompetente trainers en ze zijn er van gaan houden lijkt het.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 24 september 2017 - 16:14   quote  deeplink  
Viergever wie anders. Die man kun je opzeiken wat je wilt, maar dat is de enige die Ajax kan redden uit deze ondergang.
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2017 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:12 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Die moet ook oprotten.
Ik zag gisteren een artikel in de krant over Bergkamp, die je te vriend moet houden als je wat wilt bereiken bij Ajax...
Jaccio
 Jaccio - zondag 24 september 2017 - 16:14   quote  deeplink  
Of je schort dat hele technische hart en RvC gewoon op
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 24 september 2017 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:14 schreef Jaccio het volgende:
Of je schort dat hele technische hart en RvC gewoon op
Dat zou iedereen heel graag willen.
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2017 - 16:16   quote  deeplink  
En volgende week Heerenveen uit... Haha. Dat wordt weer heerlijk 0 punten. Eide, noteer mij maar vast voor je wedstrijdtopic volgende week: sc Heerenveen-Ajax: 4-1
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 24 september 2017 - 16:19   quote  deeplink  
PSV liep ook fucking kut. Maar wat een verschil na 2 speelronden. Hun 15 punten,koploper en het lek is boven en wij kunnen helemaal niks en het seizoen lijkt al voorbij. Ajax moet hopen dat ze geen 4e worden ofzo en play offs moeten spelen.
Jaccio
 Jaccio - zondag 24 september 2017 - 16:23   quote  deeplink  
RvC weg, technisch hart weg en FdB terug met Keizer ernaast.
Van Gaal directeur en Seedorf een functie geven.

Kan me niet schelen wat iedereen zegt. Dat gaat gewoon werken
bahbah
 bahbah - zondag 24 september 2017 - 16:24   quote  deeplink  
Kut Keizer met die Bergkamp.
Oprotten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 24 september 2017 - 16:24   quote  deeplink  
Wat een drama jongens. Ik ben erg benieuwd hoe de komende weken gaat verlopen binnen Ajax, en of er diverse personen ( eindelijk terecht ) vertrekken, zodat er dan weer rust in de tent komt.
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2017 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:19 schreef NatjosFC het volgende:
PSV liep ook fucking kut. Maar wat een verschil na 2 speelronden. Hun 15 punten,koploper en het lek is boven en wij kunnen helemaal niks en het seizoen lijkt al voorbij. Ajax moet hopen dat ze geen 4e worden ofzo en play offs moeten spelen.
Dat doet inderdaad pijn. Maar Utrecht speelt hoe dan ook anders tegen PSV dan ze tegen Ajax doen. Net als die Hagenezen. Desnoods verliezen ze 32 wedstrijden, als ze maar van Ajax winnen.
bahbah
 bahbah - zondag 24 september 2017 - 16:24   quote  deeplink  
Oprotten!!!!!!!!!!
Eide
 Eide - zondag 24 september 2017 - 16:25   quote  deeplink  
Wat een onvoorstelbare wanvertoning.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 september 2017 - 16:26   quote  deeplink  
Even lekker rellen nu???
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 24 september 2017 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat doet inderdaad pijn. Maar Utrecht speelt hoe dan ook anders tegen PSV dan ze tegen Ajax doen. Net als die Hagenezen. Desnoods verliezen ze 32 wedstrijden, als ze maar van Ajax winnen.
Klopt, maar het gaat me niet om de tegenstanders ik bedoel gewoon het verschil in stemming en prestaties.
Twee wedstrijden geleden had niemand hoop bij PSV en bij Ajax was de stemming ook niet al te best.
2 wedstrijden laten is de stemming bij PSV als nooit tevoren en bij Ajax is eigenlijk gewoon crisis. 5 punten achter op de koploper, kwaliteit te kort en een trainer die niks uitstraalt en weinig kan.
Loetje
 Loetje - zondag 24 september 2017 - 16:27   quote  deeplink  
We staan netjes op een Play off plek voor de EL! CL halen we toch niet aangezien we in de voorrondes instromen... Prima toch...

Man man man, het hele probleem is gewoon dat het probleem zoveel groter is dan sommige denken. Je kan best renoveren en dat moet ook. Maar dan moeten er echt heel veel koppen gaan rollen.

En de 2e helft was net zo slecht
bahbah
 bahbah - zondag 24 september 2017 - 16:29   quote  deeplink  
Weg met die snotneuzen!!!!!!
bahbah
 bahbah - zondag 24 september 2017 - 16:29   quote  deeplink  
En die kut bergkamp met die rotkop!!!!!!!!
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2017 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:26 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Klopt, maar het gaat me niet om de tegenstanders ik bedoel gewoon het verschil in stemming en prestaties.
Twee wedstrijden geleden had niemand hoop bij PSV en bij Ajax was de stemming ook niet al te best.
2 wedstrijden laten is de stemming bij PSV als nooit tevoren en bij Ajax is eigenlijk gewoon crisis. 5 punten achter op de koploper, kwaliteit te kort en een trainer die niks uitstraalt en weinig kan.
Ik weet het Natjos. Ik begrijp wat je bedoelde. Helaas heb je maar al te gelijk.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 24 september 2017 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:27 schreef Loetje het volgende:
We staan netjes op een Play off plek voor de EL! CL halen we toch niet aangezien we in de voorrondes instromen... Prima toch...

Man man man, het hele probleem is gewoon dat het probleem zoveel groter is dan sommige denken. Je kan best renoveren en dat moet ook. Maar dan moeten er echt heel veel koppen gaan rollen.

En de 2e helft was net zo slecht
Dat is het enigste wat helpt, koppen rollen.
Zolang dat niet gedaan wordt, blijft Ajax met de huidige problemen zitten.
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:27 schreef Loetje het volgende:
We staan netjes op een Play off plek voor de EL! CL halen we toch niet aangezien we in de voorrondes instromen... Prima toch...

Man man man, het hele probleem is gewoon dat het probleem zoveel groter is dan sommige denken. Je kan best renoveren en dat moet ook. Maar dan moeten er echt heel veel koppen gaan rollen.

En de 2e helft was net zo slecht
Triest. Of eigenlijk bedoelde ik TRIEST... En ik zie helemaal niks wat een ommekeer zou kunnen inhouden. Het was slecht, het werd slechter en nu is het totaal waardeloos. En volgende wedstrijd wacht Heerenveen op ons. Geloof me, die ruiken bloed. En terecht.
Loetje
 Loetje - zondag 24 september 2017 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Triest. Of eigenlijk bedoelde ik TRIEST... En ik zie helemaal niks wat een ommekeer zou kunnen inhouden. Het was slecht, het werd slechter en nu is het totaal waardeloos. En volgende wedstrijd wacht Heerenveen op ons. Geloof me, die ruiken bloed. En terecht.
Ga nou eerst maar de juiste mensen aanpakken en erna weer over voetbal praten
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 24 september 2017 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:26 schreef Ajax Warrior het volgende:
Even lekker rellen nu???
+1
p111
 p111 - zondag 24 september 2017 - 16:37   quote  deeplink  
Wat is het toch je koopt Wober voor 7 miljoen en zet hem op de bank en stelt Dijks op de slechtste voetballer van de eredevisie je koopt een collombiaan en laat hem niet spelen je hebt een Braziliaan voor 12 miljoen en laat hem niet spelen wat de fuck is dat met die kut trainer.
Brandje
 Brandje - zondag 24 september 2017 - 16:38   quote  deeplink  
Hebben jullie ook wel eens zo moment, of dat nou over voetbal gaat of persoonlijk, dat je zoiets hebt van "ik weet het ook niet meer"? Nou dat heb ik na vandaag. Ik kan en wil niet eens beginnen waar en hoe het fout is gegaan. Iedereen die onze club leidt. De RvC, het TH, Keizer met staf. Iedereen faalt. Het aankoopbeleid, de tactiek van de trainer, de dooie lullen in de staf, de kaartclub die zichezelf maar blijft beschermen. We zijn net een boom die aan het afsterven is!!
Pffff deze doet echt pijn mannen!
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2017 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:37 schreef p111 het volgende:
Wat is het toch je koopt Wober voor 7 miljoen en zet hem op de bank en stelt Dijks op de slechtste voetballer van de eredevisie je koopt een collombiaan en laat hem niet spelen je hebt een Braziliaan voor 12 miljoen en laat hem niet spelen wat de fuck is dat met die kut trainer.
Ik ben het volstrekt me je eens. Kijk eens hoe PSV en Feyenoord met hun aankopen omgaan: Die spelen gewoon praktisch allemaal.
Ik snap er ook helemaal niks van. Wel weet ik dat ik er goed ziek van ben.
Jaccio
 Jaccio - zondag 24 september 2017 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:38 schreef Brandje het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo moment, of dat nou over voetbal gaat of persoonlijk, dat je zoiets hebt van "ik weet het ook niet meer"? Nou dat heb ik na vandaag. Ik kan en wil niet eens beginnen waar en hoe het fout is gegaan. Iedereen die onze club leidt. De RvC, het TH, Keizer met staf. Iedereen faalt. Het aankoopbeleid, de tactiek van de trainer, de dooie lullen in de staf, de kaartclub die zichezelf maar blijft beschermen. We zijn net een boom die aan het afsterven is!!
Pffff deze doet echt pijn mannen!
Haha dat heeft Keizer nou ook! 'Ik weet het ook niet meer'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2017 door Jaccio --
Brandje
 Brandje - zondag 24 september 2017 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ga nou eerst maar de juiste mensen aanpakken en erna weer over voetbal praten
Das een hele goede vriend. Want wie kan wie weg sturen? Corrigeer mij als ik er naast zit maar de ledenraad kan als enige de rvc weg sturen? Diezelfde RvC kan volgens mij als enige de dagelijkse directie(TH) weer weg sturen? Die dagelijkse directie kunnen de trainer en staf weer als enige weg sturen? De ledenraad wordt gekozen door een select clubje leden?
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2017 door Brandje --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 24 september 2017 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:37 schreef p111 het volgende:
Wat is het toch je koopt Wober voor 7 miljoen en zet hem op de bank en stelt Dijks op de slechtste voetballer van de eredevisie je koopt een collombiaan en laat hem niet spelen je hebt een Braziliaan voor 12 miljoen en laat hem niet spelen wat de fuck is dat met die kut trainer.
Dat laatste kun je Keizer echter niet de schuld voorgeven, die heeft Bosz ook niet kunnen overtuigen.
Die colombiaan wist je eigenlijk van te voren al. Maar dat Wöber niet speelt vind ik ook ongelofelijk inderdaad.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zondag 24 september 2017, 14:30); 1 - 2









0.0250329