BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dick Advocaat ///Held FRedder in nood topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - woensdag 06 mei 2026 - 13:32   quote  deeplink  
Veel gehad aan mijn opa op technisch vlak en ook andere zaken, fijn om gewoon eens gedachten uit te wisselen zonder verdere druk. Was er dik 90 en toch mis je dat toen hij naar de eeuwige jachtvelden ging.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 mei 2026 - 14:07   quote  deeplink  
Als Dick het graag wilt er gewoon bijhouden ongeacht wie er aan het roer staat. Deze man heeft zo idioot veel know-how..
MMM
 MMM - vrijdag 05 juni 2026 - 22:09   quote  deeplink  
Hij vond de uitspraken van Rigaux belachelijk.

Die hoeft niet meer te komen dan. En verder niet mee bemoeien Dickie.

Gelukkig zat Theo Janssen er nog voor de kritische noot, dat RvP er gewoon een tering bende van maakt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 05 juni 2026 - 22:30   quote  deeplink  
Wat heeft Dickie precies gezegd?
MMM
 MMM - vrijdag 05 juni 2026 - 22:41   quote  deeplink  
De TD, in dit geval dus Rigaux, is een omhooggevallen scout waarbij Dick het een belachelijke persconferentie vond.
van geil
 van geil - vrijdag 05 juni 2026 - 22:47   quote  deeplink  
Was het eigenlijk ook.
Ik had de indruk dat Eenhoorn constant oogcontact zocht om te corrigeren.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 juni 2026 - 22:54   quote  deeplink  
T is allemaal een beetje georchestreerd lijkt t
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 05 juni 2026 - 23:48   quote  deeplink  
Het zal nodig zijn bij een club als Feyenoord.
Je kan moeilijk de club in de handen van een trainer leggen.
En evalueren lijkt mij logisch omdat ze vanuit een eigen structuur
willen gaan werken.
Robin heeft zelf gezegt dat hij geen TD wil hebben die dicht op de groep zit.(Kees v Wonderen)
Dat bepaald hij niet en daar zal over gesproken moeten worden.
Ik gun Robin nog een seizoen maar wel onder de vleugels van want
zonder Dick had hij ook geen tweede geworden.
kenny
 kenny - zaterdag 06 juni 2026 - 00:50   quote  deeplink  
logisch dat dickie het opneemt voor v persie alleen slaat het nergens op , mag een TD aub beoordelen of een trainer voldoet ? of moet er eerst toestemming gevraagd worden aan de trainer of hij hem mag beoordelen , het slaat nergens op , daarbij het aantal blunders dat bij heerenveen en bij ons heeft gemaakt geeft alle reden om hem te opnieuw te beoordelen

schrijnend vond ik ook met Q die nog maar eens aangaf te hebben gebotst met v persie , ook dat geeft maar weer aan dat v persie nog veel moet leren om een goede trainer te worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juni 2026 door kenny --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 06 juni 2026 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2026 - 22:41 schreef MMM het volgende:
De TD, in dit geval dus Rigaux, is een omhooggevallen scout waarbij Dick het een belachelijke persconferentie vond.
Dat is in ieder geval het einde van Dickie zou je dan zeggen. Erg conservatieve insteek ook.

Rigaux zei verder ook helemaal geen rare dingen, alleen sprak hij nog niet direct zijn steun uit naar Van Persie. Logisch, want dat zou dan niet op basis van eigen indrukken zijn. Anyway, daar zal de onvrede van Dickie vandaan komen denk ik.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 06 juni 2026 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2026 - 22:47 schreef van geil het volgende:
Was het eigenlijk ook.
Ik had de indruk dat Eenhoorn constant oogcontact zocht om te corrigeren.
Hmm, dat haalde ik er niet zo uit. Wat ik wel zag dat ze elkaar een beetje opzochten, om te laten zien dat ze op dezelfde lijn zitten. Wat in de praktijk nog deels zal moeten blijken natuurlijk. Een paar gesprekjes brengt maar zo ver.

Misschien dat Eenhoorn wel liever had gewild dat Rigaux nog iets diplomatieker was geweest omtrent de trainer? Iedereen die keek naar die persco zag de krantenkoppen al weer voor zich natuurlijk.
kenny
 kenny - zaterdag 06 juni 2026 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2026 - 00:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat is in ieder geval het einde van Dickie zou je dan zeggen. Erg conservatieve insteek ook.

Rigaux zei verder ook helemaal geen rare dingen, alleen sprak hij nog niet direct zijn steun uit naar Van Persie. Logisch, want dat zou dan niet op basis van eigen indrukken zijn. Anyway, daar zal de onvrede van Dickie vandaan komen denk ik.
eens Rigaux heeft niet zoveel verkeerd gezegd , iedereen heeft gezien dat er veel fout ging dan is het toch logisch dat daar uitvoerig naar gekeken wordt
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 06 juni 2026 - 01:30   quote  deeplink  
Sowieso nogal onnodig trouwens van Dickie om er zo met gestrekt been in te gaan. Weinig collegiaal. Zeker omdat Rigaux nauwelijks zit. Denkt blijkbaar vooral aan zijn eigen belang.

En als dit je beoordeling is over Van Persie, tja: "Het is een enorm bezeten trainer, maar een paar dingen heeft hij niet goed gedaan en dat weet hij zelf ook. Als je zes basisspelers mist en je bent tweede geworden. Dan heb je het goed gedaan."

Anyway, de vorige keer dat Advocaat werd afgelost, braken er mooie jaren aan. Hopelijk meer van hetzelfde dan.
R()b
 R()b - zaterdag 06 juni 2026 - 02:02   quote  deeplink  
Disney Dick is seniel aan het worden, aangedikte vriendjespolitieke antwoorden.
Japie Stam hebben we al gehoord.
Morgen Hiddink nog even stotteren op de buis.
Oh en Leuv nog even Leuven.
Hebben we het hele riedeltje wel weer gehad onderhand.
Leuv
 Leuv - zaterdag 06 juni 2026 - 08:17   quote  deeplink  
Volledig eens met Advocaat, het is te gek voor woorden. Er is nu al geen klik met deze TD. Hoe snel kun je je eigen glazen ingooien.
MMM
 MMM - zaterdag 06 juni 2026 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2026 - 08:17 schreef Leuv het volgende:
Volledig eens met Advocaat, het is te gek voor woorden. Er is nu al geen klik met deze TD. Hoe snel kun je je eigen glazen ingooien.
Spreek voor jezelf.

Heel goed begin van onze Belgische vriend. Nu RvP er komende week uitgooien en we gaan met een schone lei de competitie in.
Leuv
 Leuv - zaterdag 06 juni 2026 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2026 - 08:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.

Heel goed begin van onze Belgische vriend. Nu RvP er komende week uitgooien en we gaan met een schone lei de competitie in.
Ben je weer aan het rondfietsen met je vlaggetje en je toeter? Ik zou er ook een ratel bij pakken als ik jou was.
R()b
 R()b - zaterdag 06 juni 2026 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Volledig eens met Advocaat, het is te gek voor woorden. Er is nu al geen klik met deze TD.
We hebben niks met Dick te maken, die zit er net 3 weken.
En kan ook weer gaan het seizoen is klaar.
Een 'klik' met de nieuwe TD is helemaal niet nodig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 juni 2026 - 12:00   quote  deeplink  
Haha zo is dat
MMM
 MMM - zaterdag 06 juni 2026 - 13:59   quote  deeplink  
Advocaat moet wegwezen. Heeft hier niks meer te zoeken.

Kan misschien mee naar RvP zijn nieuwe club?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juni 2026 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 juni 2026 - 14:13   quote  deeplink  
Vind dat Dick meer respect verdient.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 06 juni 2026 - 14:25   quote  deeplink  
Wellicht. Maar hij had het hier ook wel moeten geven vind ik. Zeker als je bedenkt dat ze volgend seizeon misschien nog wel samen moeten werken. Althans, enkele weken terug werd er nog geroepen dat Dickie wellicht door zou gaan. Maar inmiddels lijkt dat een stuk minder vanzelfsprekend.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 juni 2026 - 14:29   quote  deeplink  
Vond wat hij zei niet zo spannend. De opmerking over een TD was algemeen.
Dick moet gewoon lekker in de zon gaan zitten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 juni 2026 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2026 - 14:13 schreef Stylzz het volgende:
Bij mij altijd een speciale plek in me hart voor die man.
Heeft ons 2x bij gestaan in moeilijke tijden.
Misschien word hij nog uitgenodigd voor een gesprek
MMM
 MMM - zaterdag 06 juni 2026 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2026 - 14:13 schreef Stylzz het volgende:
Dick ging gisteren gigantisch de mist in. Een schandalige reactie op Rigaux.

Rigaux heeft niets miszegt. Volkomen terecht dat er na zo’n schandalig seizoen een analyse komt. Zeer verstandig.

Rigaux en Eenhoorn kunnen echter geen kant meer op nu. RvP moet eruit, hem laten zitten kan die twee ook schaden als we straks in oktober alweer uitgespeeld zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juni 2026 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 juni 2026 - 14:52   quote  deeplink  
Welnee, dat hoeven ze helemaal niet. RvP is niet verantwoordelijk voor wat Dick zegt.
En t zou schandalig zijn als ze dat doen voor hun eigen hachje.

T is overigens beter als ze m wel wegsturen, dat sowieso.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juni 2026 door Stylzz --
MMM
 MMM - zaterdag 06 juni 2026 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2026 - 14:52 schreef Stylzz het volgende:
Welnee, dat hoeven ze helemaal niet. RvP is niet verantwoordelijk voor wat Dick zegt.
En t zou schandalig zijn als ze dat doen voor hun eigen hachje.

T is overigens beter als ze m wel wegsturen, dat sowieso.
Als je zegt het seizoen te analyseren kom je op zoveel fouten van een trainer, dat je niet anders kan dan hem te ontslaan.

Als je zo nadrukkelijk zegt te gaan analyseren en hem vervolgens laat zitten, met eigenlijk de garantie dat hij nog meer domme dingen gaat doen, krijg je als TD en AD natuurlijk ook bakken met kritiek.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 06 juni 2026 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Wie heeft er geen klik met de TD dan? RvP? Advocaat? Jijzelf?
Want volgens mij is het grootste deel van het Legioen juist enthousiast over Rigaux.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 juni 2026 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2026 - 14:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Als je zegt het seizoen te analyseren kom je op zoveel fouten van een trainer, dat je niet anders kan dan hem te ontslaan.

Als je zo nadrukkelijk zegt te gaan analyseren en hem vervolgens laat zitten, met eigenlijk de garantie dat hij nog meer domme dingen gaat doen, krijg je als TD en AD natuurlijk ook bakken met kritiek.
Krijg je sowieso.
Garantie krijg je alleen in de winkels.
Idem bij een nieuwe trainer, nul garantie.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 juni 2026 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2026 - 14:55 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Wie heeft er geen klik met de TD dan? RvP? Advocaat? Jijzelf?
Want volgens mij is het grootste deel van het Legioen juist enthousiast over Rigaux.
kinderhand is snel gevuld in dit geval.
Iedereen is al lang blij dat er een TD is en t geen van Wonderen is.

Voor de rest is t allemaal wensdenken
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 06 juni 2026 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2026 - 14:29 schreef Stylzz het volgende:
Vond wat hij zei niet zo spannend. De opmerking over een TD was algemeen.
Dick moet gewoon lekker in de zon gaan zitten.
Ik vraag mij echt af of het wel zo algemeen bedoeld was. Hij noemt immers ook Eenhoorn als AD vervolgens bij naam. Maar zelfs zo'n algemene opmerking over een TD slaat nergens op. Volgens deze redenering van Advocaat, zou de trainer toch vooral alles moeten bepalen. En dan eventueel de AD, maar de TD niet. Terwijl je een trainer juist helemaal niet alles moet laten bepalen. Je moet juist iemand hebben die er boven staat en de lange termijn bewaakt. En ervoor zorgen dat ook bij een vertrek van een trainer er een goede basis ligt.

Het is bovendien gewoon genant als je een TD een veredelde hoofscout noemt. En Rigaux heeft overigens helemaal niets geks gezegd. Of men moet het vreemd vinden dat je een seizoen gaat analyseren/evalueren nadat je tweede bent geworden met enorm slecht voetbal, ongeveer het laagste puntenaantal ooit en de hoogst mogelijke moeite.

Dick Advocaat moet alle credits krijgen voor zijn trainerscarrière, maar Dick is geen bestuurder. En hier slaat hij de plank volledig mis. En totaal respectloos naar Rigaux, of als het algemeen bedoeld is, naar elke TD ter wereld.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 06 juni 2026 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2026 - 15:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

kinderhand is snel gevuld in dit geval.
Iedereen is al lang blij dat er een TD is en t geen van Wonderen is.

Voor de rest is t allemaal wensdenken
Tsja, je moet altijd afwachten hoe het straks gaat natuurlijk. Maar op basis van wat we nu weten: heeft bij Club Brugge goed werk afgeleverd. Club Brugge is qua beleid sowieso een voorbeeld voor veel clubs van onze grootte, denk ik. En zijn teksten zijn vooralsnog heel logisch.

Dan moeten we afwachten en hem de kans geven. Maar vooralsnog ben ik positief. Punt was dat er werd gesteld dat er nu al geen klik is. Vandaar de vraag met wie? Want dat Advocaat en RvP niet zo positief zijn, dat snap ik. Die vrezen voor hun baan. En terecht natuurlijk na zo'n slecht seizoen.

Maar goed.. je kunt ook stellen dat een kinderhand snel gevuld is. Je kunt ook alles in het negatieve trekken. Ik zie echter reden tot optimisme. Eenhoorn en Rigaux hebben in elk geval ervaring in hun vak en beiden bij clubs gewerkt met goede resultaten. Laat ze het nu maar bij ons laten zien. Voor affikken zie ik nu geen enkele reden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 juni 2026 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2026 - 15:01 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ik vraag mij echt af of het wel zo algemeen bedoeld was. Hij noemt immers ook Eenhoorn als AD vervolgens bij naam. Maar zelfs zo'n algemene opmerking over een TD slaat nergens op. Volgens deze redenering van Advocaat, zou de trainer toch vooral alles moeten bepalen. En dan eventueel de AD, maar de TD niet. Terwijl je een trainer juist helemaal niet alles moet laten bepalen. Je moet juist iemand hebben die er boven staat en de lange termijn bewaakt. En ervoor zorgen dat ook bij een vertrek van een trainer er een goede basis ligt.

Het is bovendien gewoon genant als je een TD een veredelde hoofscout noemt. En Rigaux heeft overigens helemaal niets geks gezegd. Of men moet het vreemd vinden dat je een seizoen gaat analyseren/evalueren nadat je tweede bent geworden met enorm slecht voetbal, ongeveer het laagste puntenaantal ooit en de hoogst mogelijke moeite.

Dick Advocaat moet alle credits krijgen voor zijn trainerscarrière, maar Dick is geen bestuurder. En hier slaat hij de plank volledig mis. En totaal respectloos naar Rigaux, of als het algemeen bedoeld is, naar elke TD ter wereld.
Eens!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 juni 2026 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2026 - 15:06 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Laat ze het nu maar bij ons laten zien. Voor affikken zie ik nu geen enkele reden.
Precies, dat is wat ik ook zeg. Alleen vind ik de verwachtingen veel te hoog.
Feyenoord moet altijd voor de hoogste plekken meedoen, maar de realiteit is dat dit zelden zo is.
We hopen al jaren dat wel structureel wordt, maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat het eigenlijk korte pieken, korte dalen en lange plateaus in t midden zijn.

Dus ophemelen op basis van niets is wat mij betreft ook niet nodig. Resultaten uit t verleden etc.

Laat het inderdaad eerst maar zien.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 06 juni 2026 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2026 - 15:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies, dat is wat ik ook zeg. Alleen vind ik de verwachtingen veel te hoog.
Feyenoord moet altijd voor de hoogste plekken meedoen, maar de realiteit is dat dit zelden zo is.
We hopen al jaren dat wel structureel wordt, maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat het eigenlijk korte pieken, korte dalen en lange plateaus in t midden zijn.

Dus ophemelen op basis van niets is wat mij betreft ook niet nodig. Resultaten uit t verleden etc.

Laat het inderdaad eerst maar zien.
Ach, ik denk dat er niemand is die serieus verwacht dat we komend seizoen kampioen gaan worden. En meedoen voor de hoogste plekken? Verwachten dat we meedoen voor plek 1-3 lijkt me normaal toch? Dat moet ook kunnen met hoe we er nu voor staan als club, lijkt me. En dan hoop je dat je wat kan inlopen van de achterstand op PSV. Maar dat zal, als het gaat lukken, vast meerdere jaren nodig hebben.

En ik denk dat men het positief vind dat er nu geanalyseerd wordt wat er afgelopen seizoen mis ging en dat er gekeken wordt naar de positie van RvP. Want anders loop je straks weer achter de feiten aan na 10 wedstrijden.

Volgens mij heerst er nu gewoon weer optimisme onder het grootste deel van het Legioen. Omdat Eenhoorn bewezen heeft bij AZ dat hij wat kan als AD. En omdat Rigaux een goed verleden heeft bij Brugge. Geeft dat garanties? Nee, die heb je inderdaad nooit. Maar daarmee mag er toch wel optimisme zijn? Dat is wat anders dan denken dat we de komende jaren altijd meedoen om de titel of wel even kampioen zullen worden.

En als we deze mensen de kans willen geven om het te laten zien.. dan helpt het dus niet als mensen nu al gaan roepen dat Rigaux het verprutst heeft in zijn eerste optreden (op basis van wat dan?). En al helemaal niet dat een man als Dick Advocaat op nationale tv zulke onzin gaat lopen roepen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 06 juni 2026 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2026 - 14:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Krijg je sowieso.
Garantie krijg je alleen in de winkels.
Idem bij een nieuwe trainer, nul garantie.
Voortouw nemen op beoordeling trainer is feitelijk zeggen dat zij later hun besluit kunnen communiceren op basis van eigen conclusie. En niet op uitsluitend voorgangers. Dat laatste zou juist als zwak gekenschetst kunnen worden.

Ik verwacbr desondanks dat Robin aanblijft en in ieder geval de aanvangsperiode voort kan zetten. Met argumentatie dus.
tomson
 tomson - zaterdag 06 juni 2026 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2026 - 01:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Sowieso nogal onnodig trouwens van Dickie om er zo met gestrekt been in te gaan. Weinig collegiaal. Zeker omdat Rigaux nauwelijks zit. Denkt blijkbaar vooral aan zijn eigen belang.

En als dit je beoordeling is over Van Persie, tja: "Het is een enorm bezeten trainer, maar een paar dingen heeft hij niet goed gedaan en dat weet hij zelf ook. Als je zes basisspelers mist en je bent tweede geworden. Dan heb je het goed gedaan."

Anyway, de vorige keer dat Advocaat werd afgelost, braken er mooie jaren aan. Hopelijk meer van hetzelfde dan.
Precies dit. Zo onnodig. Om zo te reageren in de media is echt dom. Stemmingmakerij.
Juist een veteraan als Advocaat die al zolang meeloopt. Flikte Fred Rutten ook
al een kunstje bij Curaçao. Ook die was niet bepaald collegiaal.
Nou komt hij hier weer tussendoor fietsen, omdat RvP inmiddels een soort
beschermeling geworden is.
CobusIII
 CobusIII - zondag 07 juni 2026 - 10:55   quote  deeplink  
Advocaat denkt alleen aan de B.V. Advocaat.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 juni 2026 - 11:49   quote  deeplink  
Dickie zegt het zelf al: ik ben niet benaderd voor de komende periode.
Dick is ontstemd.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 07 juni 2026 - 12:24   quote  deeplink  
Eens, Dick denkt aan zichzelf en is ontevreden nu hij niet meer benaderd wordt.
Wat overigens ook raar zou zijn. Een trainer moet zelf zijn functie kunnen uitvoeren. En niet standaard met een hulplijn erbij.
bijft007
 bijft007 - zondag 07 juni 2026 - 13:28   quote  deeplink  
Waar het volgend mij gewoon op neerkomt Dicky leest ook die persco anders dan wat daadwerkelijk zeg en bedoeld wordt, Dicky denkt dat het een aanval is op rvp, wat het niet eens is

Hij zegt in weze dat ze daarover nog gaan beslissen en dat van hun kant de beslissingen genomen gaan worden hoe wat en waar, wat logisch is want hun hebben logischerwijs die functie daarover te beslissen en daarvoor aangesteld

Dus vind het in de beginne een goed duidelijk signaal, ze hebben tenslotte ook geen ballenjongens aangesteld die niks geen bevoegdheid hebben he anders had je ook alleen alsnog bij 1 directeur kunnen houden
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 juni 2026 - 14:09   quote  deeplink  
Er is wat mij betreft te weinig nieuws en dan krijg je dit geneuzel
VVout
 VVout - zondag 07 juni 2026 - 17:05   quote  deeplink  
Iedere podcast Co en anaalist wordt gewoon wakker met een natte droom en denkt iets zinnigs te schrijven. Wacht wel ff het WK af en daarna zien we hoe alles ontwikkeld. Voor die tijd is het voorsorteren en zie ik nog weinig gebeuren.
van geil
 van geil - zondag 07 juni 2026 - 17:56   quote  deeplink  
Is Dickie al gestenigd?
tomson
 tomson - zondag 07 juni 2026 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2026 - 14:09 schreef Stylzz het volgende:
Er is wat mij betreft te weinig nieuws en dan krijg je dit geneuzel
Weinig nieuws lol
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 juni 2026 - 18:13   quote  deeplink  
hahaha, u vraagt, wij draaien.
bijft007
 bijft007 - zondag 07 juni 2026 - 18:23   quote  deeplink  
Haha🤣
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 juni 2026 - 18:38   quote  deeplink  
Morgen roep ik t weer
tomson
 tomson - zondag 07 juni 2026 - 22:29   quote  deeplink  
Haha dan wordt er een nieuwe trainer gepresenteerd
van geil
 van geil - zondag 07 juni 2026 - 22:30   quote  deeplink  
Brian?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dick Advocaat ///Held FRedder in nood topic

0.0307230