BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dick Advocaat ///Held FRedder in nood topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 juni 2026 - 22:35   quote  deeplink  
Gertjan V.
Krachthonk gratis.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 juni 2026 - 22:43   quote  deeplink  
Wel zelf bouwen
MMM
 MMM - maandag 08 juni 2026 - 08:26   quote  deeplink  
Het begint nu vervelend te worden. Focus je lekker op het WK.

Jij bepaald de gang van zaken gelukkig niet bij Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 juni 2026 - 10:05   quote  deeplink  
Dick geeft altijd antwoord op vragen, ongefilterd.
En vind dit nog meevallen.
Sterker nog, er zitten ook waarheden in

https://www.fr12.nl/nieuws/advocaat-reageert-op-ontslag-van-persie-vreemde-gang-van-zaken?twit=378

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juni 2026 door Stylzz --
kenny
 kenny - maandag 08 juni 2026 - 10:20   quote  deeplink  
kan die man niet is even in de spiegel kijken voordat hij weer heel vervelend begint te toeteren
feyenoord doet niks verkeerd , robin heeft alle kansen gehad en is eigenlijk veel te lang de hand boven zijn hoofd gehouden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juni 2026 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2026 - 10:05 schreef Stylzz het volgende:
Dick geeft altijd antwoord op vragen, ongefilterd.
En vind dit nog meevallen.
Sterker nog, er zitten ook waarheden in

https://www.fr12.nl/nieuws/advocaat-reageert-op-ontslag-van-persie-vreemde-gang-van-zaken?twit=378
Helemaal mee eens
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 08 juni 2026 - 14:19   quote  deeplink  
Dit is wel behoorlijk laatdunkend vind ik: "Een mannetje van 38 dat bij Club Brugge een paar jaar als technisch directeur heeft gewerkt, komt binnen bij het grote Feyenoord, kent nog niemand en komt ineens met dit soort teksten".

Bovendien, ik heb een sterk vermoeden dat deze beslissing net zo goed door Eenhoorn is genomen. Dat is bepaald geen broekie of nieuwe naam. Iedereen weet dat de positie van Van Persie onhoudbaar was geworden voor de lange termijn. Bevestigd door zo'n beetje alle Feyenoordwatchers. En dit was al het geval voor de komst van de nieuwe directeuren.

Verder mag Dickie natuurlijk best wat zeggen, maar ik had het dan wel bij het positieve over Robin gelaten en dat het niet zijn keuze zou zijn geweest. Hij hoeft niet zo persoonlijk te maken richting Rigaux. Tot twee maal toe. Die weliswaar de sportieve verantwoording draagt, maar voor zover ik weet ligt de formele verantwoording en beslissingsbevoegheid bij de statutaire directie en RvC.

Kortom, ik vind het een beetje makkelijk scoren van Dickie. Dit is net zo goed de beslissing van bijvoorbeeld Eenhoorn. Maar over hem hoor ik hem niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juni 2026 door T-FeYeN00rD --
CobusIII
 CobusIII - maandag 08 juni 2026 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2026 - 14:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Dit is wel behoorlijk laatdunkend vind ik: "Een mannetje van 38 dat bij Club Brugge een paar jaar als technisch directeur heeft gewerkt, komt binnen bij het grote Feyenoord, kent nog niemand en komt ineens met dit soort teksten".

Bovendien, ik heb een sterk vermoeden dat deze beslissing net zo goed door Eenhoorn is genomen. Dat is bepaald geen broekie of nieuwe naam. Iedereen weet dat de positie van Van Persie onhoudbaar was geworden voor de lange termijn. Bevestigd door zo'n beetje alle Feyenoordwatchers. En dit was al het geval voor de komst van de nieuwe directeuren.

Verder mag Dickie natuurlijk best wat zeggen, maar ik had het dan wel bij het positieve over Robin gelaten en dat het niet zijn keuze zou zijn geweest. Hij hoeft niet zo persoonlijk te maken richting Rigaux. Tot twee maal toe. Die weliswaar de sportieve verantwoording draagt, maar voor zover ik weet ligt de formele verantwoording en beslissingsbevoegheid bij de statutaire directie en RvC.

Kortom, ik vind het een beetje makkelijk scoren van Dickie. Dit is net zo goed de beslissing van bijvoorbeeld Eenhoorn. Maar over hem hoor ik hem niet.
Zo werkt dat...de volgende zondebok is al weer gevonden....Rigaux.
Het is natuurlijk bespottelijk dat men denkt dat Rigaux hier alleen in heeft gehandeld. Eenhoorn en de rest wist dit natuurlijk ook al lang en hebben meebeslist.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juni 2026 door CobusIII --
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 juni 2026 - 15:05   quote  deeplink  
Eenhoorn sprak zich niet uit in die persconferentie.
Hij wel. Dus daarom zegt Dick t over hem.
Das een mening, over die persconferentie.
Niet over t ontslag uiteindelijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 08 juni 2026 - 15:56   quote  deeplink  
Eenhoorn zat er wel knikkend naast. Die hebben de hele persco benadrukt dat ze een vergelijkbare visie hebben, met hun eigen specialiteiten.
CobusIII
 CobusIII - maandag 08 juni 2026 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2026 - 15:05 schreef Stylzz het volgende:
Eenhoorn sprak zich niet uit in die persconferentie.
Hij wel. Dus daarom zegt Dick t over hem.
Das een mening, over die persconferentie.
Niet over t ontslag uiteindelijk.
Dick hoeft helemaal niets te zeggen....het is een 'ons kent ons' wereldje.
Dick had ook kunnen zeggen; "Jammer dat het zo gelopen is maar zo is de voetbalwereld. Rigaux en Eenhoorn hebben het nu voor het zeggen en moeten hun invulling er aan geven. Ik heb vertrouwen in de toekomst van v Persie". Dan had hij niemand hoeven te beschadigen en tegelijkertijd zijn loyaliteit aan v persie duidelijk kunnen maken. Dick ken t het wereldje dondersgoed.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 juni 2026 - 17:09   quote  deeplink  
Boeit die man toch niet meer. Zou ik ook hebben
Bijna 80
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 juni 2026 - 17:19   quote  deeplink  
Dickie speelt op de man.
Dickie doet alsof hij al een seizoen bij de entourage hoort en kan oordelen over tevredenheid over Robin, daarbinnen.

Wel, bedankt Dick. Je afsluitende bijdrage is hopeloos.
van geil
 van geil - maandag 08 juni 2026 - 17:26   quote  deeplink  
Benieuwd wat Dick er van vindt.
R()b
 R()b - maandag 08 juni 2026 - 17:35   quote  deeplink  
ja ja Dick de geweldenaar, mister gelijkspel, mister Conference league, mister wissel.
Vleugje narcisme, 30cl zuur, en een lading vriendjespolitiek.

Dick zijn adviesbaan in het pluche, was zwaar gekoppeld aan die van Rvp.
Dus dan hebben we een trainer, met nog een jaar Disney Dick.
Daar zit niemand op te wachten.
Weg wezen beide heel snel.
Dan erbij waren wij de enige club wereldwijd, die 1 trainer heeft met 38 assistenten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dick Advocaat ///Held FRedder in nood topic

0.0288958