|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ferry de Haan zou het alternatief zijn, mocht het met Eenhoorn onverhoopt niet rondkomen. Al moet die eerste in dat geval ook nog overtuigd worden. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| dan gaat het ferry de haan worden met dank aan griezel v bodegom |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Het duurt schandalig lang. Tempo |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Geweldig. Nu het officiële bericht en dan snel een goede TD |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ik zou het liever zelf doen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| goed nieuws , nu vlug officieel maken en doorpakken met een geschikte TD |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je bent waarschijnlijk de enige |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Eenhoorn Lijkt me wel een prima keus, zoniet de beste er voor handen is👍 |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Hele mooie baan alleen snappen de meesten niet wat het allemaal inhoud. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Eenhoorn is top maar die belg als TD ben ik geen voorstander van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eenhoorn gaat ook sneuvelen in ‘t kerkhof Feyenoord Zo lang alles blijft zoals t is, hebben we aldoor een klein piekje en daarna weer een enorme dal.
Verwachtingen zijn veel te hoog. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2026 - 13:01 schreef Stylzz het volgende:Eenhoorn gaat ook sneuvelen in ‘t kerkhof Feyenoord Zo lang alles blijft zoals t is, hebben we aldoor een klein piekje en daarna weer een enorme dal. Verwachtingen zijn veel te hoog. Wat een onzin. Deze sleeping giant heeft gewoon de juiste leiders nodig en geen wannebees. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En Robin van Prutsie eruit knikkeren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2026 - 13:17 schreef Leuv het volgende:[..] Wat een onzin. Deze sleeping giant heeft gewoon de juiste leiders nodig en geen wannebees. Zo lang de organisatie structuur hetzelfde blijft, blijft t sappelen En gooit Eenhoorn sneller de handdoek dan je denkt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja graag weer een zacht ei die lekker ligt bij t legioen. Tot hij een paar keer verliest natuurlijk, dan moet ie zo snel mogelijk weer oprotten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2026 - 13:57 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja graag weer een zacht ei die lekker ligt bij t legioen. Tot hij een paar keer verliest natuurlijk, dan moet ie zo snel mogelijk weer oprotten Ik hoop en denk dat alleen Eenhoorn hiertoe in staat is. Of hij haalt v Bronckhorst ook binnen, om op de achtergrond mee te draaien, om direct te kunnen reageren |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Iedereen is gebaat bij rust en structuur, dus maar hopen het zo snel mogelijk allemaal wat meer vorm krijgt, en wat rvp betreft lijkt me dat hij gewoon blijft en nieuwe mens n niet zomaar (durven) hem aan kant schuiven, dus moet er om hem heen wel wat veranderen als je weer goeie spoor wil geraken
Uiteraard gewoon met paar spelers erbij als voltreffers, want belangrijkste blijft wat er op het veld gebeurd om alles rustig te houden meestal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Alleen de poppetjes veranderen gaat niet voldoende zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik zie liever die Duitser komen. Heeft met Union Berlin gewoon 7 jaar lang mooie resultaten behaald. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2026 - 14:27 schreef VVout het volgende:[..] Ik zie liever die Duitser komen. Heeft met Union Berlin gewoon 7 jaar lang mooie resultaten behaald. Te veel politiek betrokken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2026 - 14:27 schreef VVout het volgende:[..] Ik zie liever die Duitser komen. Heeft met Union Berlin gewoon 7 jaar lang mooie resultaten behaald. Haakte alleen telkens af bij zijn laatste functies . Ze hebben wel iemand nodig voor een langer termijn en niet eentje die er na 6 maanden geen zin meer in heeft. Heeft zeker een goede staat van dienst,dat wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 mei 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2026 - 14:18 schreef bijft007 het volgende:Iedereen is gebaat bij rust en structuur, dus maar hopen het zo snel mogelijk allemaal wat meer vorm krijgt, en wat rvp betreft lijkt me dat hij gewoon blijft en nieuwe mens n niet zomaar (durven) hem aan kant schuiven, dus moet er om hem heen wel wat veranderen als je weer goeie spoor wil geraken Uiteraard gewoon met paar spelers erbij als voltreffers, want belangrijkste blijft wat er op het veld gebeurd om alles rustig te houden meestal. Dan heb je nooit Eenhoorn gevolgd, die durft dit wel De USA sportcultuur is iets harder |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2026 - 13:56 schreef Stylzz het volgende:[..] Zo lang de organisatie structuur hetzelfde blijft, blijft t sappelen En gooit Eenhoorn sneller de handdoek dan je denkt Maar daar wordt toch juist aan gewerkt om die organisatie structuur te veranderen? Daar kan Eenhoorn verder mee aan de slag. Laten we Eenhoorn vooral de kans en de tijd geven. We hebben bij AZ gezien dat hij goed werk levert. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2026 - 13:57 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja graag weer een zacht ei die lekker ligt bij t legioen. Tot hij een paar keer verliest natuurlijk, dan moet ie zo snel mogelijk weer oprotten Dit is natuurlijk erg overdreven. Alsof we dit seizoen een paar keer hebben verloren.. het is toch al sinds november heel erg slecht spel. Elke trainer kan een keer verliezen. Dat gebeurde zelfs Slot. Maar RvP heeft weinig krediet over, want heeft weinig laten zien en komt daarnaast nog eens met bijzondere uitspraken. Toen we telkens verloren bleef hij maar aparte verhalen afsteken op de persconferenties. Een beetje realisme is soms heel ver te zoeken bij hem. Hij lijkt zelf ook niet door te hebben dat zijn uitspraken op zijn zachtst gezegd onhandig zijn.
Ik ben het met je eens dat een trainer wel wat tijd moet krijgen. Maar in dit geval is het toch duidelijk dat het niet werkt? Als jij wel aanknopingspunten ziet voor een goed seizoen nu onder RvP, dan ben ik heel benieuwd welke aanknopingspunten jij dan ziet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vergelijk t niet met RvP. Ik heb t meer over de supporters die denken de boel te moeten bepalen en tegenwoordig te verwend zijn en al snel eisen dat mensen moeten oppleuren. En dan is men heel snel vergeten hoe t eerst was en wat voor goeds mensen gedaan hebben.
Verwende ventjes die denken dat de club van hen is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2026 - 16:12 schreef Stylzz het volgende:Ik vergelijk t niet met RvP. Ik heb t meer over de supporters die denken de boel te moeten bepalen en tegenwoordig te verwend zijn en al snel eisen dat mensen moeten oppleuren. En dan is men heel snel vergeten hoe t eerst was en wat voor goeds mensen gedaan hebben. Verwende ventjes die denken dat de club van hen is RvP heeft dit seizoen niets goed gedaan.
Mag ik dan een andere trainer willen? |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Eens hoor. Andere trainer is heel belangrijk, RvP kan er helemaal niets van. Begon al met de keize van keeper, vervolgens de aanvoerdersband, verkeerde opstellingen en wedstrijdtactieken, het leek nergens op. Dus ja, weg ermee! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gewoon heel logisch wel en absoluut niet raar dat er veel mensen zijn die heel sceptisch zijn bij langer aanblijven rvp
Want ja eerlijk gezegd zat er weinig tactisch idee achter het voetbal afg tig maanden en werdt hulp Dicky evenals toen met gio ingeschakeld om weer terug naar de basis te gaan
Maar tegelijkertijd weet je dat het bij beginnende trainer zelden al top gaat, die kans is reeel gezien nooit heel groot en nog geen gave spelers naar kunnen of beter of samen als team te laten fungeren of je moet daarin echt een geboren trainer zijn
Maar je mag nu wel verwachten dat rvp progressie maakt en veel bij leert en meer logische beslissingen gaat nemen met spelers evenals wat meer ideeën hoe je het ook aan kan pakken qua tactiek
Daar hoort media Optredens ook bij want alles was in zn ogen vrij goed sprak hij uit na veel wedstrijden (kan zijn om spelers te beschermen) maar mensen zijn toch niet gek je kan het ook anders formuleren want dat stond haaks op wat mensen week in week uit vaak kregen te zien en dat stoort enorm. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Ruim 1 seizoen is voldoende om te zien dat hij het gewoon niet in zich heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja hoor en dan over drie maanden weer de volgende |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Maar nogmaals. Ik had t niet sec over de trainer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2026 - 14:27 schreef VVout het volgende:[..] Ik zie liever die Duitser komen. Heeft met Union Berlin gewoon 7 jaar lang mooie resultaten behaald. Zie wat geluiden voorbij komen dat ze allebei in beeld zijn. Die Belg als TD, die Duitser in een andere functie. Zijn meer posities te vervullen natuurlijk. Of wellicht dat de inhoud van de functies wat gaat veranderen tov de periode onder Dennis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfde structuur Nog meer functies Andere poppetjes Zelfde poppenkast. Zelfde eindresultaat over een tijdje.
Als je niet bij het eerste begint. Is t allemaal nieuwe wijn in oude zakken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt. Maar is wel wat t is. We kunnen joepie roepen omdat er andere mensen binnen komen. Maar als de invloed blijft zoals t is, met andere poppetjes ga je alsnog weer de volgende ijsberg raken |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2026 - 16:12 schreef Stylzz het volgende:Ik vergelijk t niet met RvP. Ik heb t meer over de supporters die denken de boel te moeten bepalen en tegenwoordig te verwend zijn en al snel eisen dat mensen moeten oppleuren. En dan is men heel snel vergeten hoe t eerst was en wat voor goeds mensen gedaan hebben. Verwende ventjes die denken dat de club van hen is Daar ben ik het in zijn algemeenheid mee eens. Al denk ik dat sommige het er zelf naar hebben gemaakt dat er om een vertrek wordt geroepen. Te Kloese had denk ik veel langer bij Feyenoord kunnen werken als hij gewoon het AD en TD-schap had gescheiden door een TD aan te stellen. RvP presteert helaas gewoon niet goed.
En dat er bij de RvC dingen fout gaan, lijkt mij ook duidelijk, aangezien elke weldenkende RvC zou ingrijpen als één iemand zo lang twee van je belangrijkste functies tegelijk gaat invullen.
En ja, bij Feyenoord hebben we een historie dat er best snel om het vertrek van iemand kan worden geroepen. Maar dat wil niet zeggen dat je iemand maar tot in den treure moet laten zitten als er overduidelijk dingen fout gaan. Daarbij moet je inderdaad de structuur van de club aanpassen, maar daar is men juist mee bezig. Dat is dan aan Eenhoorn om dat verder op te gaan pakken. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 - 10:47 schreef Stylzz het volgende:[..] Klopt. Maar is wel wat t is. We kunnen joepie roepen omdat er andere mensen binnen komen. Maar als de invloed blijft zoals t is, met andere poppetjes ga je alsnog weer de volgende ijsberg raken Volgens mij is men bezig de structuur aan te pakken, zodat die invloed gaat veranderen. En zelfs als dat niet zo is.. als het nu niet goed gaat, is het toch sowieso geen oplossing om alles bij het oude te laten? Dat er nog meer moet gebeuren, zijn we het denk ik allemaal over eens.
Maar het is toch niet verkeerd om blij te zijn met een aantal positieve ontwikkelingen, ook al moet er nog meer gebeuren in de structuur van de club? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2026 - 23:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zie wat geluiden voorbij komen dat ze allebei in beeld zijn. Die Belg als TD, die Duitser in een andere functie. Zijn meer posities te vervullen natuurlijk. Of wellicht dat de inhoud van de functies wat gaat veranderen tov de periode onder Dennis. Dan heb je wel meer ervaring zitten, waarbij je ook iets minder kwetsbaar bent als er iemand weg zou vallen. Al weet ik niet of Gio dan ook nog moet komen en wat dan de bedoeling is qua functies?
Rigaux - TD? Gio - Technisch manager? Ruhnert - hoofd scouting?
Zoiets dan ofzo? Even afwachten maar. Laten we maar beginnen met Eenhoorn en Rigaux. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 - 10:53 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Volgens mij is men bezig de structuur aan te pakken, zodat die invloed gaat veranderen. En zelfs als dat niet zo is.. als het nu niet goed gaat, is het toch sowieso geen oplossing om alles bij het oude te laten? Dat er nog meer moet gebeuren, zijn we het denk ik allemaal over eens. Maar het is toch niet verkeerd om blij te zijn met een aantal positieve ontwikkelingen, ook al moet er nog meer gebeuren in de structuur van de club? Er is niet iets positiefs aan alleen andere poppetjes. Er moeten entiteiten tussenuit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een type Eenhoorn, niet van het non-conformistische soort, zal dat zich niet laten welgevallen. Ofwel hij pakt dat aan, ofwel trekt zijn conclusies: Enige voordeel is dan wel dat de achterban op zeker weet dat- en waar het mis zit.
Het is wel dezelfde bestuurlijke bovenlaag die weet wie ze binnen halen. Tóch een vorm van zelfreflectie? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 - 10:47 schreef Stylzz het volgende:[..] Klopt. Maar is wel wat t is. We kunnen joepie roepen omdat er andere mensen binnen komen. Maar als de invloed blijft zoals t is, met andere poppetjes ga je alsnog weer de volgende ijsberg raken De invulling word nu toch anders met een TD en een AD. Als Gio ook nog eens aan boord komt als R.V.C lid dan ziet het eral beter uit. Nu hopelijk komt er ook een eenwording met de Kuip en dan ziet het er allemaal weer wat beter uit . Er moet een hoop gebeuren alleen al kijkend naar de 45 contractspelers. We mogen aannemen dat iedereen de tijd krijgt de komende 2 jaar. Als het voetbaltechnisch allemaal redelijk goed is dan hou je ook gewoon rust. Verliezen kan altijd maar de manier waarop is wel bepalend . |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 - 11:27 schreef Stylzz het volgende:[..] Er is niet iets positiefs aan alleen andere poppetjes. Er moeten entiteiten tussenuit. Maar men is toch bezig met eenwording stadion? En de uitkoop van de vrienden van Feyenoord staat volgens mij ook op de planning.
Misschien gaat het je niet snel genoeg, dat kan. Maar zoiets is niet direct geregeld.
Maar als je niets positiefs ziet aan de waarschijnlijke komst van Eenhoorn en Rigaux, dan vind ik dat eerlijk gezegd wel erg pessimistisch. Of je had zelf een enorm vertrouwen in Te Kloese, dat kan ook. Maar het lijkt mij heel positief dat bij een voetbalclub de functies van AD en TD gescheiden zijn. Zoiets is sowieso al teveel werk voor 1 persoon.
En als iemand weet hoe je een goede organisatie neer kan zetten, dan lijkt me dat Eenhoorn. AZ wordt voert al jaren gedegen beleid. Eenhoorn heeft al vaker gezegd dat er teveel entiteiten bij Feyenoord zijn. Dat lijkt me dan toch juist de man op dit op te gaan pakken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo lang stadion. VvF. STICO. Directie. RVC. Op deze wijze blijven bestaand, in deze stuctuur. Ga je er gewoon niet komen. En dan voorspel ik dat de mensen die nu komen binnen 2 jaar de bijl erbij neergooien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 mei 2026 door Stylzz -- |
|
|
|