BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik ben voor Robert Eenhoorn, eindelijk een goede naam.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 15 mei 2026 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2026 - 13:06 schreef Stylzz het volgende:
Die 45 contractspelers zijn een logisch gevolg van ook al jonge jeugd contracten moeten geven. Omdat je ze anders kwijt bent.
We focussen altijd op details, maar t is makkelijk roepen zonder t grote plaatje mee te nemen.

Zo lang stadion. VvF. STICO. Directie. RVC. Op deze wijze blijven bestaand, in deze stuctuur. Ga je er gewoon niet komen.
En dan voorspel ik dat de mensen die nu komen binnen 2 jaar de bijl erbij neergooien
Voor stadion zijn ze bezig met eenwording. VvF kan uitgekocht worden.
Stico afschaffen zie ik niet zomaar gebeuren. beheren natuurlijk ook het gouden aandeel.
Directie en RvC blijf je behouden natuurlijk. Al kun je wel poppetjes wisselen, maar dat is volgens jou geen oplossing. Wat wil je dan?

Ik denk dat Eenhoorn de organisatie op orde wil brengen. Als iedereen tegenwerkt, kan dat resulteren in het stoppen van hem. Dat zou wel heel erg jammer zijn. Maar je kunt niet een RvC afschaffen.

Wat is jouw oplossing dan?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 mei 2026 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2026 - 13:06 schreef Stylzz het volgende:
Zo lang stadion. VvF. STICO. Directie. RVC. Op deze wijze blijven bestaand, in deze stuctuur. Ga je er gewoon niet komen.
En dan voorspel ik dat de mensen die nu komen binnen 2 jaar de bijl erbij neergooien
Binnen de eerste selecties en de aan hen verbonden (uitgeleende) spelers beschikt Feyenoord over 43 contractspelers, Ajax over 29 contractspelers en PSV over 25 contractspelers.

Dat laatste wel mee eens maar ook daar zullen binnen 2 jaar stappen
in worden gemaakt.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 mei 2026 - 13:46   quote  deeplink  
Dat laatste verwacht ik echt niet.
Stadion ook. Veel te veel belangen. Eigen belang.

T had al lang kunnen en moeten gebeuren.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 15 mei 2026 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2026 - 13:46 schreef Stylzz het volgende:
Dat laatste verwacht ik echt niet.
Stadion ook. Veel te veel belangen. Eigen belang.

T had al lang kunnen en moeten gebeuren.
Oké, dus volgens jou kunnen we net zo goed stoppen, want het komt toch nooit goed. Nieuwe mensen heeft geen zin. Een oplossing voor de structuur komt er kennelijk toch niet.

Mocht je wel een oplossing voor je zien, ben ik benieuwd. Vooralsnog klinkt het enkel als pessimisme.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 mei 2026 - 14:37   quote  deeplink  
Dat is t ook.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 15 mei 2026 - 14:43   quote  deeplink  
Helder, het kan maar duidelijk zijn. Dan hoop ik dat dit weer bijdraait als de nieuwe bestuursleden ons hopelijk de goede richting uit gaan bewegen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 mei 2026 - 14:44   quote  deeplink  
Gewoon hoop blijven houden grote!!!
@Stylzz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 mei 2026 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 mei 2026 - 14:49   quote  deeplink  
Hoop is uitgestelde teleurstelling.
Wat dat betreft kun je beter naar de signalen kijken.
En die zijn qua poppetje positief
Maar qua organisatie niet.
VVout
 VVout - vrijdag 15 mei 2026 - 16:59   quote  deeplink  
Hoop doet leven ZZ, als het fout gaat zien we dan wel weer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 mei 2026 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2026 - 14:49 schreef Stylzz het volgende:
Hoop is uitgestelde teleurstelling.
Wat dat betreft kun je beter naar de signalen kijken.
En die zijn qua poppetje positief
Maar qua organisatie niet.
Dat is zo maar als we weer een goed en strijdend Feyenoord
zien (hopelijk).
Dan hebben we weer een heel seizoen om te gaan kijken of die
andere ontwikkelingen wat meer vaart gaan krijgen.
tomson
 tomson - vrijdag 15 mei 2026 - 19:58   quote  deeplink  
Nog steeds geen witte rook. Alle tijd die ze nu niet benutten is letterlijk verloren tijd imo.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 16 mei 2026 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2026 - 19:58 schreef tomson het volgende:
Nog steeds geen witte rook. Alle tijd die ze nu niet benutten is letterlijk verloren tijd imo.
Denk dat we de tweede helft wel een hoop nieuws gaan krijgen. Dan zitten de seizoenen erop.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 16 mei 2026 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2026 - 10:54 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dan heb je wel meer ervaring zitten, waarbij je ook iets minder kwetsbaar bent als er iemand weg zou vallen. Al weet ik niet of Gio dan ook nog moet komen en wat dan de bedoeling is qua functies?

Rigaux - TD?
Gio - Technisch manager?
Ruhnert - hoofd scouting?

Zoiets dan ofzo? Even afwachten maar. Laten we maar beginnen met Eenhoorn en Rigaux.
Iets in die richting ja. Niet helemaal duidelijk hoe en wat. Misschien ook dat sommigen voor dezelfde functie in beeld zijn. Zijn daarnaast ook wat verhalen dat Gio in de RvC terecht zou komen als opvolger van Troost. Daar heb je ook nog zeker 1 iemand nodig met een achtergrond uit het voetbal.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 16 mei 2026 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2026 - 00:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Iets in die richting ja. Niet helemaal duidelijk hoe en wat. Misschien ook dat sommigen voor dezelfde functie in beeld zijn. Zijn daarnaast ook wat verhalen dat Gio in de RvC terecht zou komen als opvolger van Troost. Daar heb je ook nog zeker 1 iemand nodig met een achtergrond uit het voetbal.
Ja, wat voetbalverstand zou welkom zijn in de RvC inderdaad. Zou Gio daar ook een goede voor vinden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 mei 2026 - 17:15   quote  deeplink  
Iemand toevallig nog het verhaal over Eenhoorn gelezen van VI? Krabbendam heeft een stukkie getikt, maar het zit achter de betaalmuur.
tomson
 tomson - woensdag 20 mei 2026 - 18:33   quote  deeplink  
Klote dat archive.ph niet meer werkt. Ik heb nog geen goed alternatief gevonden.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 21 mei 2026 - 08:48   quote  deeplink  
Waar blijft 'ie?
MightyAce
 MightyAce - donderdag 21 mei 2026 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2026 - 08:48 schreef netsurfer het volgende:
Waar blijft 'ie?
Het is uiteindelijk toch Angelos Charisteas geworden, sorry.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 mei 2026 - 10:24   quote  deeplink  
Wat ik hoorde is dat er wat gepraat moet worden over bevoegdheden.
En de verantwoordelijkheden tussen TD en AD.
Bovendien is er nog een inwerk periode van de AD.
Je zou kunnen spotten of Eenhoorn al in de kuip is.
tomson
 tomson - donderdag 21 mei 2026 - 18:48   quote  deeplink  
Het zou een echte domper zijn als dit nog spaak loopt. (afkloppen)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 21 mei 2026 - 18:53   quote  deeplink  
Zal toch niet? Eenhoorn lijkt me niet het type dat Feyenoord aan een lijntje houdt. Dus ik ben er overtuigd dat beide partijen eruit willen komen. En dat waarschijnlijk al een tijdje zijn. Enige wat dat betreft mis kan gaan, is als er opeens allemaal lijken uit de kast komen.

Maar goed, hoe dan ook, zou wel fijn zijn als de komst van hem en Rigaux snel aangekondigd wordt. Begin volgende week lijkt logisch, als Brugge klaar is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 21 mei 2026 - 18:54   quote  deeplink  
En wat voor wat het waard is, bever meldde gisteren dat Eenhoorn bij De Kuip was gesignaleerd.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 mei 2026 - 19:18   quote  deeplink  
Zo lang TK er zit hoef je ook geen openheid teeven.
Bij afscheid TK gewoon aanstelling Eenhoorn
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 21 mei 2026 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2026 - 19:18 schreef piet de paler het volgende:
Zo lang TK er zit hoef je ook geen openheid teeven.
Bij afscheid TK gewoon aanstelling Eenhoorn
Formeel misschien, maar het is ook in het belang dit te communiceren naar de achterban. Bovendien zit je met een transitieperiode, waarin Dennis er nog zit maar de nieuwe mensen ook al dingen gaan aanpakken. Zeker met het oog op de transferperiode en de voorbereiding daarop, waar de nieuwe leiding hun eigen stempel zal willen drukken.

Dus ik verwacht nog in mei de officiële aankondiging.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 mei 2026 - 19:50   quote  deeplink  
De TD is er al
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 mei 2026 - 19:58   quote  deeplink  
De technische dienst ja
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 21 mei 2026 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2026 - 19:50 schreef piet de paler het volgende:
De TD is er al
Die TD zit nog bij Brugge. Die spelen nog twee wedstrijden, zijn bij winst kampioen vanavond. Feyenoord heeft zelf verder zijn komst nog niet eens officieel bevestigd, laat staan dat ie er al is.
tomson
 tomson - donderdag 21 mei 2026 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2026 - 19:58 schreef Stylzz het volgende:
De technische dienst ja
Een boutje moertje schroeffie en een nippeltje
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 mei 2026 - 13:29   quote  deeplink  
Welkom en succes
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 mei 2026 - 13:31   quote  deeplink  
Robert Eenhoorn wordt de nieuwe algemeen directeur van Feyenoord. De 58-jarige Rotterdammer, die tussen 2014 en 2024 aan het roer stond bij AZ, zal per 1 juli officieel aan de slag gaan in De Kuip.
Begonnen bij het Rotterdamse Neptunus, maakte Eenhoorn in de jaren ’90 naam als tophonkballer in de Major League Baseball. Na zijn actieve carrière als speler ontwikkelde hij zich tot succesvol coach en sportbestuurder. Zijn sporen verdiende hij op dat vlak eerst in het honkbal, maar sinds 2014 ook nadrukkelijk in het voetbal.

Hoewel hij jarenlang succesvol bij AZ werkte, heeft Eenhoorn van kinds af aan een bijzondere band met Feyenoord. Zo was hij in 2007 een jaar lang ambassadeur van de club, en voetbalde hij ruim veertien jaar lang op de velden van Varkenoord bij de amateurtak van Feyenoord.

‘Het zal niemand verbazen dat ik als geboren en getogen Rotterdammer erg trots ben om bij Feyenoord aan de slag te gaan,’ aldus Eenhoorn. ‘Toen ik een tijdje geleden gepolst werd om eventueel Dennis te Kloese op te volgen, hebben we uitgebreid gesproken over mijn rol en mijn visie op de club en de visie van de club zelf. Dat waren vruchtbare gesprekken, waarna ik voelde dat Feyenoord nu voor mij de juiste keuze is.’

‘Ik kijk er naar uit om te beginnen, niet in de laatste plaats omdat voor mijn gevoel na een aantal goede jaren de club toe is aan een nieuwe, of noem het een vervolgstap. Het belangrijkste is dat we met elkaar de juiste koers uitstippelen en die gaan bevaren. De uitdaging is ervoor te zorgen dat de historische identiteit van Feyenoord behouden blijft maar dat we ook alle voorwaarden creëren, waar een moderne topsportorganisatie aan moet voldoen.’

Volgens Toon van Bodegom, voorzitter van de raad van commissarissen van Feyenoord, was Robert Eenhoorn direct de voornaamste kandidaat voor de positie van algemeen directeur. ‘Dat de naam van Robert zeer prominent bij ons op de lijst stond, is natuurlijk geen verrassing. Zijn ervaring en achtergrond speelden daarbij een rol. Maar belangrijker dan een cv is of iemands visie aansluit bij die van de club en of je de overtuiging hebt dat hij sturing kan geven aan dingen die beter kunnen en de club weer verder kunnen helpen. Dat was het geval. Wij zijn er dan ook van overtuigd dat we met elkaar, met Robert Eenhoorn en met zeer binnenkort ook een nieuwe TD, de komende jaren echt weer verder kunnen bouwen op het stevige fundament dat de laatste jaren is gelegd.’
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 23 mei 2026 - 13:43   quote  deeplink  
Welkom, succes!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 23 mei 2026 - 13:44   quote  deeplink  
Welkom en niu gaan
Al met het met de botte bijl...we moeten vooruit
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 23 mei 2026 - 14:31   quote  deeplink  
Maak dit topic ff officieel
Of een nieuwe
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 mei 2026 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2026 - 14:31 schreef Stylzz het volgende:
Maak dit topic ff officieel
Of een nieuwe
Eens, dit staat wat raar..
Mocht Piet het een slecht idee vinden verwijder ik de mijne wel..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 23 mei 2026 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2026 - 15:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eens, dit staat wat raar..
Mocht Piet het een slecht idee vinden verwijder ik de mijne wel..
Nee joh 😀

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik ben voor Robert Eenhoorn, eindelijk een goede naam.

0.0109848