BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - zondag 13 augustus 2023 - 11:33   quote  deeplink  
Nou hebben we nog een keeper van 21 en een keeper van 22 !!!!Rulli maanden uitgeschakeld net als Pasveer.Begint lekker dit seizoen
Pietje
 Pietje - zondag 13 augustus 2023 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 augustus 2023 - 08:09 schreef Ajax we love you het volgende:
Het gaat dit jaar helemaal niets worden met Ajax. Slecht beleid, slechte mensen, slechte tructuur. Allemaal gewoon kut. We zijn weer terug bij af en nog verder dan dat vrees ik.
Wacht maar af, want Ajax gaat ons verrassen! Ik vond Ajax gisterenavond tegen Heracles niet slecht spelen hoor en bij vlagen zelfs heel goed.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 augustus 2023 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 13:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wacht maar af, want Ajax gaat ons verrassen! Ik vond Ajax gisterenavond tegen Heracles niet slecht spelen hoor en bij vlagen zelfs heel goed.
Inderdaad Pietje ik vind die negativiteit voordat er 1x tegen de bal geschopt wordt zo negatief.
Mislintat werd met name door de media de grond in geschreven voordat er 1 minuut gespeeld is.
Verweij en Driessens zijn ongelooflijke droplullen, boren Ajax met de dag steeds verder de grond in, van zelf worden supporters dan ook kritisch op alles wat Ajax betreft.

Het elftal is in opbouw, er komen nog spelers bij
Vanzelf sprekend zullen er kut wedstrijden tussen zitten maar ik denk echt dat het alleen maar beter wordt.

Waar draait het bij Ajax om? Ik denk toch om de prestaties het liefst met mooi voetbal.
Weer Champions League spelen, meer niet!!!
Pietje
 Pietje - zondag 13 augustus 2023 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 13:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad Pietje ik vind die negativiteit voordat er 1x tegen de bal geschopt wordt zo negatief.
Mislintat werd met name door de media de grond in geschreven voordat er 1 minuut gespeeld is.
Verweij en Driessens zijn ongelooflijke droplullen, boren Ajax met de dag steeds verder de grond in, van zelf worden supporters dan ook kritisch op alles wat Ajax betreft.

Het elftal is in opbouw, er komen nog spelers bij
Vanzelf sprekend zullen er kut wedstrijden tussen zitten maar ik denk echt dat het alleen maar beter wordt.

Waar draait het bij Ajax om? Ik denk toch om de prestaties het liefst met mooi voetbal.
Weer Champions League spelen, meer niet!!!
Veel Ajacieden zijn er goed in om nieuwe spelers en coaches af te branden voor zij goed en wel begonnen zijn, voor zij ook maar één bal geraakt hebben.
Vergeet daarbij niet, dat al die nieuwe spelers aan elkaar moeten wennen, ingespeeld moeten raken en moeten wennen aan een andere taal en omgeving.
Daarom was ik gisteren blij verrast met het vertoonde spel, al was het "maar" Heracles, met alle respect.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 13 augustus 2023 - 19:32   quote  deeplink  
Is het niet het proberen waard om Pavlidis op te halen bij AZ als concurrentie voor Brobbey? Prima spits, kent de Eredivisie en scoort altijd en overal....
Scout2
 Scout2 - zondag 13 augustus 2023 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 19:32 schreef bertus bikkel het volgende:
Is het niet het proberen waard om Pavlidis op te halen bij AZ als concurrentie voor Brobbey? Prima spits, kent de Eredivisie en scoort altijd en overal....
Alleen op Europees niveau zie je dat ie telkens een paar stapjes tekort komt.
Leuk voor de eredivisie.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 augustus 2023 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 19:32 schreef bertus bikkel het volgende:
Is het niet het proberen waard om Pavlidis op te halen bij AZ als concurrentie voor Brobbey? Prima spits, kent de Eredivisie en scoort altijd en overal....
Vragen meer dan 20 miljoen. Dan beter Douvikas werd topscoorder is jonger en waarschijnlijk ook een stuk goedkoper.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 13 augustus 2023 - 20:06   quote  deeplink  
Schijnen nu toch voor die Akpom te gaan uit Engeland.
Ben benieuwd of de topscorer uit de tweede divisie hier uit de voeten kan in de Eredivisie. Moet kunnen lijkt mij. Wel weer dure aankoop.
Nu nog een 4 en een 10. Of worden Kudus en Berghuis gezien als 10 ?
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2023 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 20:06 schreef bertus bikkel het volgende:
Schijnen nu toch voor die Akpom te gaan uit Engeland.
Ben benieuwd of de topscorer uit de tweede divisie hier uit de voeten kan in de Eredivisie. Moet kunnen lijkt mij. Wel weer dure aankoop.
Nu nog een 4 en een 10. Of worden Kudus en Berghuis gezien als 10 ?
Berghuis Klaassen en Taylor worden als tien gezien sowieso.
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2023 - 21:06   quote  deeplink  
Akpom is statistisch niet heel geweldig op afgelopen seizoen na niet geweldig.
Wel is het een jongen die zelf kan voetballen en dus een actie heeft, hij is fysiek sterk en kan een bal vast houden.

Ik was niet heel positief toen ik de naam hoorde, maar ben inmiddels wel wat bijgedraaid, al is het maar om het drama dat Brobbey geleverd heeft gisteren want wat was hij slecht zeg. Ik hoop zo dat die jongen zijn potentieel gaat waarmaken maar ben er bang voor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 augustus 2023 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 21:06 schreef remco k het volgende:
Akpom is statistisch niet heel geweldig op afgelopen seizoen na niet geweldig.
Wel is het een jongen die zelf kan voetballen en dus een actie heeft, hij is fysiek sterk en kan een bal vast houden.

Ik was niet heel positief toen ik de naam hoorde, maar ben inmiddels wel wat bijgedraaid, al is het maar om het drama dat Brobbey geleverd heeft gisteren want wat was hij slecht zeg. Ik hoop zo dat die jongen zijn potentieel gaat waarmaken maar ben er bang voor.
We gaan het zien Remco, want het schijnt volgens de berichtgeving dat hij voor Ajax kiest boven Lyon die Champions League speelt.

Op dit moment is alles beter dan Brobbey al hoop ik dat Brobbey ooit zal uitgroeien tot een topspits.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 augustus 2023 - 21:50   quote  deeplink  
Het schijnt dat Lens zich terug getrokken heeft nadat ze hadden gehoord dat Akpom in gesprek was met Ajax met de voor hem bekende Mislintat.

Bedrag komt uit op ongeveer 12 miljoen

Hij vliegt morgen naar Amsterdam en wordt dan gekeurd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - zondag 13 augustus 2023 - 22:34   quote  deeplink  
Nou dat word billen knijpen voor Brobbey
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 augustus 2023 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 22:34 schreef p111 het volgende:
Nou dat word billen knijpen voor Brobbey
Kan heel goed banken worden voor Brobbey wanneer Akpom wedstrijd fit is
remco k
 remco k - maandag 14 augustus 2023 - 07:30   quote  deeplink  
Als Akpom structureel laat zien wat ik van zijn video’s heb gezien zit Brobbey vrij snel op de bank en is hij op meerdere vlakken een van de duurste missers van Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 augustus 2023 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 07:30 schreef remco k het volgende:
Als Akpom structureel laat zien wat ik van zijn video’s heb gezien zit Brobbey vrij snel op de bank en is hij op meerdere vlakken een van de duurste missers van Ajax.
Inderdaad heb ze ook gezien, uit alle standen makkelijk scorend
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 augustus 2023 - 08:57   quote  deeplink  
Geweldig nieuws, mocht het waar zijn...
Ajax probeert Tagliafico terug te halen, hij zou er voor open staan om terug te keren
p111
 p111 - maandag 14 augustus 2023 - 09:54   quote  deeplink  
Nou dat lijkt mij een prima deal,onze linksback positie is zeer zwak bezet.Welkom back Nico
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 14 augustus 2023 - 10:56   quote  deeplink  
Eindelijk gaat Ajax knallen op de transfer markt!!

Ben heel blij als Akpom naar Ajax komt, zo'n spits maakt gewoon met zo'n lichaam en techniek gewoon 35 goals. Brobbey moet nog rijpen, dat is duidelijk. Toch een foutje van Overmars om hem terug te halen.

Tagliafico zou ook leuk zijn voor de LB, en dan mag Wijndal meteen vertrekken!!

Nu ook akkoord met Dinamo Zagreb over een gescoute speler!! Eindelijk weer iemand die gescout is ipv duistere andere redenen.

Het zal allemaal nog wel even duren voordat ze goed samenspelen, maar ik zie weer zonneschijn.....

Ik hoop dat Kudus toch nog blijft, ik zie hem het liefst achter de spitsen ipv Taylor. Kudus kan zo goed in de kleine ruimte spelen en kansen creeeren.

Zie Maduro ook hoofdcoach worden van Ajax over een paar jaar.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 augustus 2023 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 10:56 schreef Ajax we love you het volgende:
Eindelijk gaat Ajax knallen op de transfer markt!!

Ben heel blij als Akpom naar Ajax komt, zo'n spits maakt gewoon met zo'n lichaam en techniek gewoon 35 goals. Brobbey moet nog rijpen, dat is duidelijk. Toch een foutje van Overmars om hem terug te halen.

Tagliafico zou ook leuk zijn voor de LB, en dan mag Wijndal meteen vertrekken!!

Nu ook akkoord met Dinamo Zagreb over een gescoute speler!! Eindelijk weer iemand die gescout is ipv duistere andere redenen.

Het zal allemaal nog wel even duren voordat ze goed samenspelen, maar ik zie weer zonneschijn.....

Ik hoop dat Kudus toch nog blijft, ik zie hem het liefst achter de spitsen ipv Taylor. Kudus kan zo goed in de kleine ruimte spelen en kansen creeeren.

Zie Maduro ook hoofdcoach worden van Ajax over een paar jaar.
Loveyou hahahaha
Pietje
 Pietje - maandag 14 augustus 2023 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 08:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Geweldig nieuws, mocht het waar zijn...
Ajax probeert Tagliafico terug te halen, hij zou er voor open staan om terug te keren
Wow, dat zou grandioos nieuws zijn. Mocht het inderdaad kloppen, dan zal Ajax eerst proberen om Wijndal te verkopen. Nico is wat mij betreft altijd welkom.
p111
 p111 - maandag 14 augustus 2023 - 12:17   quote  deeplink  
Nou Nico van harte welkom,Wijndal is voor mij toch echt mislukt bij Ajax.
Pietje
 Pietje - maandag 14 augustus 2023 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 12:17 schreef p111 het volgende:
Nou Nico van harte welkom,Wijndal is voor mij toch echt mislukt bij Ajax.
En niet alleen voor jou :-)
nummer10
 nummer10 - maandag 14 augustus 2023 - 13:05   quote  deeplink  
Niiiico
Pietje
 Pietje - maandag 14 augustus 2023 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 13:05 schreef nummer10 het volgende:
Niiiico
Ik hoop toch zo dat het meer dan een gerucht is... Nico, de ideale schoonzoon werd een jaar of twee geleden nog gezegd. Voor mij is hij de ideale Ajacied! :-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 augustus 2023 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 11:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wow, dat zou grandioos nieuws zijn. Mocht het inderdaad kloppen, dan zal Ajax eerst proberen om Wijndal te verkopen. Nico is wat mij betreft altijd welkom.
Zeer zeker Wijndal van de hand doen
Pietje
 Pietje - maandag 14 augustus 2023 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 17:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zeer zeker Wijndal van de hand doen
Maar ja, welke club trapt daar in? Hij heeft Ajax €10 miljoen gekost, dat zal dan wel een verliespost opleveren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 augustus 2023 - 17:31   quote  deeplink  
Klaassen en Wijndal deden het allerbelabberdst vanmiddag tegen Go-Ahead op de toekomst wat ik heb gelezen, zelf heb ik het duel niet gezien
Schijnbaar zorgde een fout van Berghuis voor de 0-1

Ajax bestond uit reserves + jeugd

Ajax begon met de nodige wijzigingen aan het duel met Go Ahead en diende vooral om een aantal nieuwelingen en andere spelers aan het werk te zien. Onder meer Steven Berghuis en Davy Klaassen startten, maar ook aanwinsten Forbs en Diant Ramaj begonnen aan het duel. Ajax had het lastig met Go Ahead en dat leidde in de eerste helft tot de tegengoal. Thimo Baeten profiteerde na een opbouwfout van de Amsterdammers.

In de tweede helft maakte trainer Maurice Steijn de nodige wijzigingen, maar dat leidde niet meer tot de gelijkmaker. Mika Godts raakte nog de paal na een snelle vrije trap en ook Berghuis kreeg een aantal goede kansen, maar Go Ahead hield stand.
p111
 p111 - maandag 14 augustus 2023 - 17:53   quote  deeplink  
Het scooren is het probleem al weken kansen genoeg maar afmaken is op dit moment een probleem,ook afgelopen zaterdag had 4-1 wel 7 of 8-2 kunnen zijn,maar Brobbey mist zekfs open kansen voor het doel,als de nw spits ze er in gaat schieten dan kan Brobbey het schudden.
Pietje
 Pietje - maandag 14 augustus 2023 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 17:53 schreef p111 het volgende:
Het scooren is het probleem al weken kansen genoeg maar afmaken is op dit moment een probleem,ook afgelopen zaterdag had 4-1 wel 7 of 8-2 kunnen zijn,maar Brobbey mist zekfs open kansen voor het doel,als de nw spits ze er in gaat schieten dan kan Brobbey het schudden.
In feite was dat ook vorig seizoen vaak het het probleem. Veel teveel kansen om zeep geholpen.
Scout2
 Scout2 - maandag 14 augustus 2023 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 18:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

In feite was dat ook vorig seizoen vaak het het probleem. Veel teveel kansen om zeep geholpen.
Dat niet alleen je hebt er ook een paar rondlopen die denken dat ze wereldtop zijn, en verzuimen te werken voor de ploeg.

Mede daarom zie ik het ook niet zitten in Berghuis op 10, dan heb je met Kudus en Berghuis twee lamzakken in je ploeg.

Van klaassen weet ik dat je alles geeft maar die heeft zijn tijd gehad, die kan ik beter hebben dan die andere lamzakken.

Berghuis op 10 is daarnaast sterk af te raden die kan het op die positie ook niet belopen, en wil dat ook niet. Ook omdat je middenveld met die twee nieuwe jongens al niet veel snelheid heeft moet er m.i een beest op 10.

Kudus zou dat kunnen met de juiste instelling.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2023 door Scout2 --
p111
 p111 - maandag 14 augustus 2023 - 19:41   quote  deeplink  
Om Kudus en Berghuis lamzakken te noemen slaat kant nog wal het zijn gewoon prima voetballers en voetballers hebben allemaal mindere periodes.
Pietje
 Pietje - maandag 14 augustus 2023 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 19:04 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Dat niet alleen je hebt er ook een paar rondlopen die denken dat ze wereldtop zijn, en verzuimen te werken voor de ploeg.

Mede daarom zie ik het ook niet zitten in Berghuis op 10, dan heb je met Kudus en Berghuis twee lamzakken in je ploeg.

Van klaassen weet ik dat je alles geeft maar die heeft zijn tijd gehad, die kan ik beter hebben dan die andere lamzakken.

Berghuis op 10 is daarnaast sterk af te raden die kan het op die positie ook niet belopen, en wil dat ook niet. Ook omdat je middenveld met die twee nieuwe al niet veel snelheid heeft moet er m.i een beest op 10.

Kudus zou dat kunnen met de juiste instelling.
Ik had het vooral over het missen van kansen, soms zelfs voor open doel.
Verder ben ik het volstrekt eens met p111 om Berghuis en Kudus lamzakken te noemen, gaat mij veel en veel te ver. Je eigen spelers...
Scout2
 Scout2 - maandag 14 augustus 2023 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 19:41 schreef p111 het volgende:
Om Kudus en Berghuis lamzakken te noemen slaat kant nog wal het zijn gewoon prima voetballers en voetballers hebben allemaal mindere periodes.
Dan bedoel ik dat zij hun man veel te vaak onnodig laten lopen.
Scout2
 Scout2 - maandag 14 augustus 2023 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 19:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik had het vooral over het missen van kansen, soms zelfs voor open doel.
Verder ben ik het volstrekt eens met p111 om Berghuis en Kudus lamzakken te noemen, gaat mij veel en veel te ver. Je eigen spelers...
Mij niet.

lamzak
lamzak logo #10835
iemand die lui en slap gedrag vertoont; lapzwans; luiaard; luilak; nietsnut; slappeling, ook: iemand die zich beroerd, vervelend gedraagt

De definitie is gewoon correct.
Pietje
 Pietje - maandag 14 augustus 2023 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 21:03 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Mij niet.

lamzak
lamzak logo #10835
iemand die lui en slap gedrag vertoont; lapzwans; luiaard; luilak; nietsnut; slappeling, ook: iemand die zich beroerd, vervelend gedraagt

De definitie is gewoon correct.
Zozo. Ben jij neerlandicus, purist?
Al die begrippen ken ik wel, maar "lamzak" heeft een zeer negatieve lading.
Laten we het maar over voetbal hebben.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 augustus 2023 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 17:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Klaassen en Wijndal deden het allerbelabberdst vanmiddag tegen Go-Ahead op de toekomst wat ik heb gelezen, zelf heb ik het duel niet gezien
Schijnbaar zorgde een fout van Berghuis voor de 0-1

Ajax bestond uit reserves + jeugd

Ajax begon met de nodige wijzigingen aan het duel met Go Ahead en diende vooral om een aantal nieuwelingen en andere spelers aan het werk te zien. Onder meer Steven Berghuis en Davy Klaassen startten, maar ook aanwinsten Forbs en Diant Ramaj begonnen aan het duel. Ajax had het lastig met Go Ahead en dat leidde in de eerste helft tot de tegengoal. Thimo Baeten profiteerde na een opbouwfout van de Amsterdammers.

In de tweede helft maakte trainer Maurice Steijn de nodige wijzigingen, maar dat leidde niet meer tot de gelijkmaker. Mika Godts raakte nog de paal na een snelle vrije trap en ook Berghuis kreeg een aantal goede kansen, maar Go Ahead hield stand.
Na een helft uitgezet was niets bijzonders. Wees maar blij dat Medic er is want die jongen die er vandaag en in de voorbereiding stond is echt slecht.

Voor de rest weinig bijzonders gezien. Eerste helft vond ik Forbs ook niet goed.
nummer10
 nummer10 - maandag 14 augustus 2023 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 13:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik hoop toch zo dat het meer dan een gerucht is... Nico, de ideale schoonzoon werd een jaar of twee geleden nog gezegd. Voor mij is hij de ideale Ajacied! :-)
Eens... Vond het toen ook belachelijk dat die moest banken
p111
 p111 - dinsdag 15 augustus 2023 - 09:02   quote  deeplink  
Het laatste wat ik las dat het Nico helaas niet gaat worden ivm transfer/salaris ,dat is Ajax juist aan het korten en Nico verdiend te veel bij Lyon.
Pietje
 Pietje - dinsdag 15 augustus 2023 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2023 - 09:02 schreef p111 het volgende:
Het laatste wat ik las dat het Nico helaas niet gaat worden ivm transfer/salaris ,dat is Ajax juist aan het korten en Nico verdiend te veel bij Lyon.
Dat is dan heel spijtig!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 15 augustus 2023 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2023 - 09:02 schreef p111 het volgende:
Het laatste wat ik las dat het Nico helaas niet gaat worden ivm transfer/salaris ,dat is Ajax juist aan het korten en Nico verdiend te veel bij Lyon.
Ik las dat het een lastig verhaal wordt, niet dat het niet ging worden.

Weet wel het blijft een gerucht...

Heb ergens de hoop dat ze er nog uitkomen en anders door schakelen
Pietje
 Pietje - dinsdag 15 augustus 2023 - 10:00   quote  deeplink  
Ik las dat Tagliafico graag wil terugkeren bij Ajax. Dan zal hij zich realiseren dat hij salaris zal moeten inleveren in ruil voor veel meer speeltijd dan bij Lyon.
remco k
 remco k - dinsdag 15 augustus 2023 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2023 - 19:04 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Dat niet alleen je hebt er ook een paar rondlopen die denken dat ze wereldtop zijn, en verzuimen te werken voor de ploeg.

Mede daarom zie ik het ook niet zitten in Berghuis op 10, dan heb je met Kudus en Berghuis twee lamzakken in je ploeg.

Van klaassen weet ik dat je alles geeft maar die heeft zijn tijd gehad, die kan ik beter hebben dan die andere lamzakken.

Berghuis op 10 is daarnaast sterk af te raden die kan het op die positie ook niet belopen, en wil dat ook niet. Ook omdat je middenveld met die twee nieuwe jongens al niet veel snelheid heeft moet er m.i een beest op 10.

Kudus zou dat kunnen met de juiste instelling.
Kudus heeft in zijn Ajax periode tot nu toe nog niet laten zien dat hij defensief de juiste meters maakt voor de tien plek. Tegen flink wat ploegen kom je daar mee weg, maar tegen ploegen met een ietwat goede counter ga je ze gewoon om je oren krijgen.
Kudus moet lekker op rechtsbuiten blijven en laat die jongen daar eens een seizoen spelen. Uiteindelijk heeft hij echt nog letterlijk niets gepresteerd anders dan een flink aantal mooie individueel acties.
Scout2
 Scout2 - dinsdag 15 augustus 2023 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2023 - 10:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Kudus heeft in zijn Ajax periode tot nu toe nog niet laten zien dat hij defensief de juiste meters maakt voor de tien plek. Tegen flink wat ploegen kom je daar mee weg, maar tegen ploegen met een ietwat goede counter ga je ze gewoon om je oren krijgen.
Kudus moet lekker op rechtsbuiten blijven en laat die jongen daar eens een seizoen spelen. Uiteindelijk heeft hij echt nog letterlijk niets gepresteerd anders dan een flink aantal mooie individueel acties.
Daar heb je gelijk in, daarom staat er ook met de juiste instelling.
Maar ik zie er liever een 10 bijkomen, Klaassen, Taylor, Berghuis. Komen m.i allen op een bepaald terrein tekort.
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 15 augustus 2023 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2023 - 10:00 schreef Pietje het volgende:
Ik las dat Tagliafico graag wil terugkeren bij Ajax. Dan zal hij zich realiseren dat hij salaris zal moeten inleveren in ruil voor veel meer speeltijd dan bij Lyon.
Eens Pietje, als hij zo graag wil dan laat dat maar zien doordat hij salaris wil inleveren, geldt ook voor Zyjech trouwens...
Struikelblok is denk ik meer wat Lyon voor hem wil hebben....
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 15 augustus 2023 - 15:51   quote  deeplink  
Maar ja, aan de andere kant: als we zowel Sanchez als Wijndal goed kunnen verkopen....
Kun je voor Nico gerust wat meer betalen toch?
Dit is nl een absolute winnaar en een echte ajacied en aanjager!!!
Daar moet je nu eenmaal meer voor over hebben...
Pietje
 Pietje - dinsdag 15 augustus 2023 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2023 - 15:48 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Eens Pietje, als hij zo graag wil dan laat dat maar zien doordat hij salaris wil inleveren, geldt ook voor Zyjech trouwens...
Struikelblok is denk ik meer wat Lyon voor hem wil hebben....
Nico is verzot op Amsterdam (net als ik) en dat steekt hij niet onder stoelen of banken.
Ik ben al heel lang weg uit Amsterdam, maar kom er nog vaak.
Pietje
 Pietje - dinsdag 15 augustus 2023 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2023 - 15:51 schreef bertus bikkel het volgende:
Maar ja, aan de andere kant: als we zowel Sanchez als Wijndal goed kunnen verkopen....
Kun je voor Nico gerust wat meer betalen toch?
Dit is nl een absolute winnaar en een echte ajacied en aanjager!!!
Daar moet je nu eenmaal meer voor over hebben...
Helemaal eens, Bertus!
remco k
 remco k - woensdag 16 augustus 2023 - 00:28   quote  deeplink  
En toch.

Nico ging weg bij Ajax als een bank speler. In hoeverre is hij nog de speler waar iedereen verliefd op werd. Hij heeft veel gespeeld in Frankrijk, maar is me niet heel positief opgevallen.

Is het niet de naam waar iedereen zo blij van wordt?
Scout2
 Scout2 - woensdag 16 augustus 2023 - 06:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2023 - 00:28 schreef remco k het volgende:
En toch.

Nico ging weg bij Ajax als een bank speler. In hoeverre is hij nog de speler waar iedereen verliefd op werd. Hij heeft veel gespeeld in Frankrijk, maar is me niet heel positief opgevallen.

Is het niet de naam waar iedereen zo blij van wordt?
Klopt is ook alweer 30/31, ik zou het niet doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.1046221