BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 september 2023 - 09:44   quote  deeplink  
Mijn opstelling met de kans voor Mikautadze

Rensch Sutalo Hato Avila

......Vos .....vd Boomen

........Misehouy........

Berghuis Mikautadze Bergwijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 september 2023 door Jack Huntelaar --
hjf
 hjf - zaterdag 30 september 2023 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 09:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Mijn opstelling met de kans voor Mikautadze

Rensch Sutalo Hato Avila

......Vos .....vd Boomen

........Misehouy........

Berghuis Mikautadze Bergwijn
Hebben we geen keeper of zie ik iets over het hoofd? En Misehouy zou ik niet in de basis zetten. Ik zou hem langzaam brengen als invaller totdat hij een helft goed mee kan gaan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 september 2023 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 13:01 schreef hjf het volgende:

[..]

Hebben we geen keeper of zie ik iets over het hoofd? En Misehouy zou ik niet in de basis zetten. Ik zou hem langzaam brengen als invaller totdat hij een helft goed mee kan gaan.
We hebben op dit moment toch geen goede keeper, vandaar niet aangegeven.

Misehouy omdat we een goede 10 missen, gooi hem maar voor de leeuwen, doet het super goed bij Jong.
Berghuis op 10 kan natuurlijk ook, en dan Forbs op rechts.

Maar probeer eens wat
hjf
 hjf - zaterdag 30 september 2023 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 13:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

We hebben op dit moment toch geen goede keeper, vandaar niet aangegeven.

Misehouy omdat we een goede 10 missen, gooi hem maar voor de leeuwen, doet het super goed bij Jong.
Berghuis op 10 kan natuurlijk ook, en dan Forbs op rechts.

Maar probeer eens wat
Ik denk eerder dat we naar een vaste basiselftal moeten gaan, zodat er weer automatisme en een team gaat ontstaan. En dat gaat niet gebeuren als je maar wat gaat proberen. De trainingen zijn daar een uitgelezen mogelijkheid voor om dit voor elkaar te krijgen. En er zijn een aantal mensen (ik noem geen namen), die roepen dat Steijn moet vertrokken zonder dat zij met een alternatief komen waar ik om gevraagd heb.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 september 2023 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 13:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

We hebben op dit moment toch geen goede keeper, vandaar niet aangegeven.

Misehouy omdat we een goede 10 missen, gooi hem maar voor de leeuwen, doet het super goed bij Jong.
Berghuis op 10 kan natuurlijk ook, en dan Forbs op rechts.

Maar probeer eens wat
Je hebt ramaj al zien keepen ?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 september 2023 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 13:42 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat we naar een vaste basiselftal moeten gaan, zodat er weer automatisme en een team gaat ontstaan. En dat gaat niet gebeuren als je maar wat gaat proberen. De trainingen zijn daar een uitgelezen mogelijkheid voor om dit voor elkaar te krijgen. En er zijn een aantal mensen (ik noem geen namen), die roepen dat Steijn moet vertrokken zonder dat zij met een alternatief komen waar ik om gevraagd heb.
Grim Maduro Bogarde

En misschien is de trainer van denemarken nu wel te strikken ?

We moeten niet net zo doen alsof er geen trainers zijn... Normaal gesproken had namelijk Steijn er ook nooit gezeten natuurlijk...

Is ten cate zelf bijv geen optie ipv hulp voor steijn ?
remco k
 remco k - zaterdag 30 september 2023 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2023 - 17:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Donny van de Beek huren voor de 10 positie zou ik op dit moment niet verkeerd vinden, is creatief, vind vaak een opening
Die heeft twee jaar bijna niet gespeeld. Op basis waarvan is die nog goed genoeg?
remco k
 remco k - zaterdag 30 september 2023 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 09:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Mijn opstelling met de kans voor Mikautadze

Rensch Sutalo Hato Avila

......Vos .....vd Boomen

........Misehouy........

Berghuis Mikautadze Bergwijn
Je oogappel Taylor is de enige die een beetje groei laat zien en zeker beter dan vd bomen.

En Forbs is letterlijk de enige aanvaller die tot nu toe iets heeft laten zien dit seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 september 2023 door remco k --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 september 2023 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 16:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Je oogappel Taylor is de enige die een beetje groei laat zien en zeker beter dan vd bomen.

En Forbs is letterlijk de enige aanvaller die tot nu toe iets heeft laten zien dit seizoen.
Dat Taylor 1 van de betere is zegt ook veel...

Maar dat gedrag van hem irriteert me zo he... Laat hem dat nu is niet doen...
remco k
 remco k - zaterdag 30 september 2023 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 19:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat Taylor 1 van de betere is zegt ook veel...

Maar dat gedrag van hem irriteert me zo he... Laat hem dat nu is niet doen...
Welk gedrag ten opzichte van andere spelers dan. Hoort gewoon bij de jeugd van nu.

Het boeit me niet zo. Als ze maar door hebben dat het anders moet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 september 2023 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 16:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Je oogappel Taylor is de enige die een beetje groei laat zien en zeker beter dan vd bomen.

En Forbs is letterlijk de enige aanvaller die tot nu toe iets heeft laten zien dit seizoen.
Laten we het zien vanavond, ik hoop het maar het is niet mijn oogappel haha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 september 2023 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 16:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Je hebt ramaj al zien keepen ?
Nee heb alleen gelezen dat hij het goed deed bij Jong
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 september 2023 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 13:42 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat we naar een vaste basiselftal moeten gaan, zodat er weer automatisme en een team gaat ontstaan. En dat gaat niet gebeuren als je maar wat gaat proberen. De trainingen zijn daar een uitgelezen mogelijkheid voor om dit voor elkaar te krijgen. En er zijn een aantal mensen (ik noem geen namen), die roepen dat Steijn moet vertrokken zonder dat zij met een alternatief komen waar ik om gevraagd heb.
Ik hoop zonder Brobbey want die komt gigantisch te kort, heb je een goede spits met buitenspelers die een goede voorzet in huis hebben en een 10 die het gaatje weet te vinden en ook kan scoren dan ontlast je de verdediging gigantisch.

Dan is het 1 meer maken dan de tegenstander en je pakt 3 punten, zo simpel is het.

Ik snap dat Steyn nog aan het zoeken is want het loopt voor geen meter
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 september 2023 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 19:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Welk gedrag ten opzichte van andere spelers dan. Hoort gewoon bij de jeugd van nu.

Het boeit me niet zo. Als ze maar door hebben dat het anders moet.
Het vedette gedrag en dat geschreeuw.. vatosss putaaaa wtf joh hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 september 2023 - 20:39   quote  deeplink  
Mikautadze en Akpom hebben deze week gevraagd op meer speeltijd in de spits, hebben laten weten dat ze geen interesse hebben in een andere positie..

Ik denk ergens terecht, al zal de trainer daar zijn reden voor hebben blijkbaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 september 2023 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - zaterdag 30 september 2023 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 20:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Het vedette gedrag en dat geschreeuw.. vatosss putaaaa wtf joh hahaha
Dat is toch gewoon van deze tijd en een hoop frustratie wat er uit komt en zeker in zo’n volle ArenA.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 oktober 2023 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 20:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Mikautadze en Akpom hebben deze week gevraagd op meer speeltijd in de spits, hebben laten weten dat ze geen interesse hebben in een andere positie..

Ik denk ergens terecht, al zal de trainer daar zijn reden voor hebben blijkbaar
De trainer is niet goedwijs maar dat wisten wel al
nummer10
 nummer10 - zondag 01 oktober 2023 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 21:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon van deze tijd en een hoop frustratie wat er uit komt en zeker in zo’n volle ArenA.
Dan ben ik ouderwets..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 oktober 2023 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2023 - 01:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De trainer is niet goedwijs maar dat wisten wel al
Of hij vind ze niet goed genoeg, het kan ook zijn dat hij bang is voor het commentaar van Brobbey.

Ik vind dat hij ze beiden een kans moet geven, ze hebben Ajax genoeg gekost en wij weten totaal niet wat ze in hun mars hebben.

Ondanks het mooie doelpunt van gister vind ik de balcontrole van Brobbey beneden Ajax peil, we hebben heel wat betere spitsen gehad.

Moet wel zeggen dat hij zich uit de naad werkt, dit spreekt weer wel in zijn voordeel
remco k
 remco k - zondag 01 oktober 2023 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2023 - 11:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Of hij vind ze niet goed genoeg, het kan ook zijn dat hij bang is voor het commentaar van Brobbey.

Ik vind dat hij ze beiden een kans moet geven, ze hebben Ajax genoeg gekost en wij weten totaal niet wat ze in hun mars hebben.

Ondanks het mooie doelpunt van gister vind ik de balcontrole van Brobbey beneden Ajax peil, we hebben heel wat betere spitsen gehad.

Moet wel zeggen dat hij zich uit de naad werkt, dit spreekt weer wel in zijn voordeel
En hoevaak lukt het spelers uit tweede divisies om direct aan te sluiten op Europees subtop niveau. Want daarop is ingekocht.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 oktober 2023 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2023 - 12:00 schreef remco k het volgende:

[..]

En hoevaak lukt het spelers uit tweede divisies om direct aan te sluiten op Europees subtop niveau. Want daarop is ingekocht.
Hier zijn heel wat miljoenen aan uitgegeven.

Forbs speelde ook 2e divisie, kan best goed mee moet ik zeggen, natuurlijk moeten ze nog groeien.
Maar spelen ze niet dan groeien ze lang zo snel niet.

Overigens Hebben ze vaak allemaal 2e divisie gespeeld zoals al onze jeugdspelers.

Mikautadze 16 miljoen
Akpom 12.3 miljoen
Ik zou ze graag meerdere wedstrijden zien spelen of laat ze invallen
p111
 p111 - zondag 01 oktober 2023 - 22:11   quote  deeplink  
Alen Halilovic maakt dit seizoen een goede indruk bij Fortuna Sittard. De 27-jarige Kroaat speelde in het verleden voor FC Barcelona, AC Milan en Dinamo Zagreb maar heeft nog één droomclub.

"Ik heb voor drie van mijn favoriete clubs gespeeld. Barcelona, AC Milan, Dinamo Zagreb. Er is er nog ééntje over. Het is een Nederlandse club, hopelijk zal ik er ooit voor spelen", vertelt Halilovic tegenover Voetbal International.

Toch lijkt het duidelijk om Ajax te gaan, wanneer hij lovende woorden van Rafael van der Vaart aanhoort. "Rafael was een ongelooflijke speler. Hij had een beter schot dan ik, verder zie ik veel raakvlakken. Dat hij nu zo positief over mij is, geeft me een boost. Ajax is voor mij de grootste club van Nederland, historisch gezien. Ze hebben het nu even moeilijk met een jong team, maar met één goede wedstrijd kan het daar weer gaan draaien", besluit Halilovic.
=========================================================================================
Dit had natuurlijk een koopje geweest ,27 jaar een techn/begaafde speler en wij kopen spelers die alles naar de tegenpartij spelen,hoe stom kan je zijn mijn god,of wij zo,n geweldig middenveld hebben.Misschien in januari

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 oktober 2023 door p111 --
remco k
 remco k - maandag 02 oktober 2023 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2023 - 16:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hier zijn heel wat miljoenen aan uitgegeven.

Forbs speelde ook 2e divisie, kan best goed mee moet ik zeggen, natuurlijk moeten ze nog groeien.
Maar spelen ze niet dan groeien ze lang zo snel niet.

Overigens Hebben ze vaak allemaal 2e divisie gespeeld zoals al onze jeugdspelers.

Mikautadze 16 miljoen
Akpom 12.3 miljoen
Ik zou ze graag meerdere wedstrijden zien spelen of laat ze invallen
Forbs is een talent dat in de jong competitie van Engeland speelt. Dat is compleet wat anders dan de tweede divisie. Dat met elkaar vergelijken kan uberhaubt niet.

De rest zijn geen talenten van 18 of 20 maar spelers die er al zouden moeten staan.
remco k
 remco k - maandag 02 oktober 2023 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2023 - 22:11 schreef p111 het volgende:
Alen Halilovic maakt dit seizoen een goede indruk bij Fortuna Sittard. De 27-jarige Kroaat speelde in het verleden voor FC Barcelona, AC Milan en Dinamo Zagreb maar heeft nog één droomclub.

"Ik heb voor drie van mijn favoriete clubs gespeeld. Barcelona, AC Milan, Dinamo Zagreb. Er is er nog ééntje over. Het is een Nederlandse club, hopelijk zal ik er ooit voor spelen", vertelt Halilovic tegenover Voetbal International.

Toch lijkt het duidelijk om Ajax te gaan, wanneer hij lovende woorden van Rafael van der Vaart aanhoort. "Rafael was een ongelooflijke speler. Hij had een beter schot dan ik, verder zie ik veel raakvlakken. Dat hij nu zo positief over mij is, geeft me een boost. Ajax is voor mij de grootste club van Nederland, historisch gezien. Ze hebben het nu even moeilijk met een jong team, maar met één goede wedstrijd kan het daar weer gaan draaien", besluit Halilovic.
=========================================================================================
Dit had natuurlijk een koopje geweest ,27 jaar een techn/begaafde speler en wij kopen spelers die alles naar de tegenpartij spelen,hoe stom kan je zijn mijn god,of wij zo,n geweldig middenveld hebben.Misschien in januari
Ik snap wel dat Ajax hem in de zomer niet gehaald heeft. Verslijt clubs bij het leven en speelde eigenlijk nergens goed tot aan Fortuna.

Geen idee waarom hij nu eindelijk wel iets laat zien.
p111
 p111 - maandag 02 oktober 2023 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2023 - 11:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap wel dat Ajax hem in de zomer niet gehaald heeft. Verslijt clubs bij het leven en speelde eigenlijk nergens goed tot aan Fortuna.

Geen idee waarom hij nu eindelijk wel iets laat zien.
Misschien door de eredivisie,tegen Ajax speelde hij ook erg goed en nu tegen AZ ook een prima pot.Zijn handelingssnelheid is wat we zoeken.
p111
 p111 - maandag 02 oktober 2023 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2023 - 01:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De trainer is niet goedwijs maar dat wisten wel al
Waar slaat dat op,omdat die gasten alleen willen spelen op de 10 en de spits positie ??
p111
 p111 - maandag 02 oktober 2023 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2023 - 11:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Of hij vind ze niet goed genoeg, het kan ook zijn dat hij bang is voor het commentaar van Brobbey.

Ik vind dat hij ze beiden een kans moet geven, ze hebben Ajax genoeg gekost en wij weten totaal niet wat ze in hun mars hebben.

Ondanks het mooie doelpunt van gister vind ik de balcontrole van Brobbey beneden Ajax peil, we hebben heel wat betere spitsen gehad.

Moet wel zeggen dat hij zich uit de naad werkt, dit spreekt weer wel in zijn voordeel
Daarom is een voorbereiding en oefenwedstrijden zo belangrijk alles wat hij nog niet hebt gehad.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 oktober 2023 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2023 - 16:57 schreef p111 het volgende:

[..]

Daarom is een voorbereiding en oefenwedstrijden zo belangrijk alles wat hij nog niet hebt gehad.
Eens, volgens mij weet Steyn niet wat beide heren werkelijk in hun mars hebben, in trainingen zue je wel een bepaalde techniek en behendigheid maar het nuchter afwerken van de kansen in een vol stadion niet.

Ik snap dat hij de voorkeur geeft aan Brobbey hoor.

Vind alleen zijn bal aanname, zijn balcontrole niet best, ook koppend niet.
Het is puur lichamelijk wat hij op de mat legt.

Maar misschien steekt hij met kop en schouders boven ze uit, who knows
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 oktober 2023 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2023 - 11:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Forbs is een talent dat in de jong competitie van Engeland speelt. Dat is compleet wat anders dan de tweede divisie. Dat met elkaar vergelijken kan uberhaubt niet.

De rest zijn geen talenten van 18 of 20 maar spelers die er al zouden moeten staan.
Maar waarom zouden ze er niet direct staan?

Last een aantal oefenwedstrijden in of laat ze de laatste 20 minuten spelen maar dan wel echt in de spits.

Ik snap dat er nu nog geen gelegenheid voor is geweest, want dan zou je ruim in de stand voor moeten staan.

Beide heren hebben bijna 30 miljoen gekost dan moet je ze toch de kans geven
nummer10
 nummer10 - maandag 02 oktober 2023 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2023 - 16:56 schreef p111 het volgende:

[..]

Waar slaat dat op,omdat die gasten alleen willen spelen op de 10 en de spits positie ??
Daarvoor zijn ze ook gehaald toch ? Steijne mans wou concurrentie voor brobbey en dat heeft die gekregen... Maar nog geen minuut in de spits gespeelt..

Steijn is gewoon bang dat hij ongelijk gaat krijgen dus gooit die maar jeugd erin om zieltjes te winnen.. diezelfde jeugd die hij eerst niet goed genoeg achte..
remco k
 remco k - maandag 02 oktober 2023 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2023 - 17:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maar waarom zouden ze er niet direct staan?

Last een aantal oefenwedstrijden in of laat ze de laatste 20 minuten spelen maar dan wel echt in de spits.

Ik snap dat er nu nog geen gelegenheid voor is geweest, want dan zou je ruim in de stand voor moeten staan.

Beide heren hebben bijna 30 miljoen gekost dan moet je ze toch de kans geven
Uiteindelijk moeten spelers op de training laten zien dat ook te verdienen. Hoeveel ze ook gekost hebben.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 oktober 2023 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2023 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Uiteindelijk moeten spelers op de training laten zien dat ook te verdienen. Hoeveel ze ook gekost hebben.
Deze spelers hadden eerder binnen moeten zijn zodat ze de oefen campagnes hadden mee gemaakt voordat de competitie goed en wel begonnen was

Nu moeten ze het op de training laten zien, niet handig
remco k
 remco k - dinsdag 03 oktober 2023 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2023 - 21:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Deze spelers hadden eerder binnen moeten zijn zodat ze de oefen campagnes hadden mee gemaakt voordat de competitie goed en wel begonnen was

Nu moeten ze het op de training laten zien, niet handig
Onzin man. Ook bij Feyenoord zijn jongens heel laat pas erbij gekomen, en vorig jaar had Feyenoord hetzelfde.

Ik hoor alleen maar excuses waarom het niet lukt.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 oktober 2023 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2023 - 08:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Onzin man. Ook bij Feyenoord zijn jongens heel laat pas erbij gekomen, en vorig jaar had Feyenoord hetzelfde.

Ik hoor alleen maar excuses waarom het niet lukt.
Eens.. een goede coach had het allang op de rit, of in iedergeval beter dan dit
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 oktober 2023 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2023 - 08:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Onzin man. Ook bij Feyenoord zijn jongens heel laat pas erbij gekomen, en vorig jaar had Feyenoord hetzelfde.

Ik hoor alleen maar excuses waarom het niet lukt.
Geen half elftal aan nieuwe spelers in de basis bij Feijenoord, ook geen nieuwe trainer dus totaal geen onzin.

Niet dat ik hier mee een lans breekt voor Steyn want ik denk niet dat hij de kerst haalt
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 oktober 2023 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2023 - 12:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Geen half elftal aan nieuwe spelers in de basis bij Feijenoord, ook geen nieuwe trainer dus totaal geen onzin.

Niet dat ik hier mee een lans breekt voor Steyn want ik denk niet dat hij de kerst haalt
Vorig jaar kreeg slot wel degelijk een vreemdelingen legioen
remco k
 remco k - dinsdag 03 oktober 2023 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2023 - 12:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Geen half elftal aan nieuwe spelers in de basis bij Feijenoord, ook geen nieuwe trainer dus totaal geen onzin.

Niet dat ik hier mee een lans breekt voor Steyn want ik denk niet dat hij de kerst haalt
Regelmatig 6 of 7nieuwe spelers in de basis die er vorig jaar niet waren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 oktober 2023 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2023 - 13:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Regelmatig 6 of 7nieuwe spelers in de basis die er vorig jaar niet waren.
Echt niet, kijkend naar de basis van Feijenoord
De verdediging is nog in intact, op het middenveld is Stengs er bij gekomen, en in de voorhoede Minteh.

2 spelers, de rest van de nieuwelingen zit op de bank, niet te vergelijken met Ajax
remco k
 remco k - dinsdag 03 oktober 2023 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2023 - 14:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Echt niet, kijkend naar de basis van Feijenoord
De verdediging is nog in intact, op het middenveld is Stengs er bij gekomen, en in de voorhoede Minteh.

2 spelers, de rest van de nieuwelingen zit op de bank, niet te vergelijken met Ajax
Kijk eens naar een gemiddelde opstelling en gebruikte spelers. Constant met nieuwe jongens in de weer en jongens die vorig jaar bankzitters waren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 oktober 2023 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2023 - 14:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk eens naar een gemiddelde opstelling en gebruikte spelers. Constant met nieuwe jongens in de weer en jongens die vorig jaar bankzitters waren.
Ik kijk niet naar het gemiddelde, doe ik ook niet bij Ajax.

Ik kijk naar de basis 11 waar Slot mee start, zijn sterkste 11 waarmee hij 70 minuten speelt, die is op 2 a 3 posities veranderd t.o.v. vorig seizoen

Is toch niet te vergelijken met Ajax, de keeper, de verdediging op minimaal 2 posities, het middenveld op minimaal 1 positie, en de aanval op 1 positie.

Feijenoord - Ajax 2-5
remco k
 remco k - dinsdag 03 oktober 2023 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2023 - 15:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik kijk niet naar het gemiddelde, doe ik ook niet bij Ajax.

Ik kijk naar de basis 11 waar Slot mee start, zijn sterkste 11 waarmee hij 70 minuten speelt, die is op 2 a 3 posities veranderd t.o.v. vorig seizoen

Is toch niet te vergelijken met Ajax, de keeper, de verdediging op minimaal 2 posities, het middenveld op minimaal 1 positie, en de aanval op 1 positie.

Feijenoord - Ajax 2-5
Dat het bij Ajax meer is klopt. Maar je overdrijft het echt gigantisch. Nog even en je gaat goed praten dat we in het rechter rijtje staan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 oktober 2023 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2023 - 19:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat het bij Ajax meer is klopt. Maar je overdrijft het echt gigantisch. Nog even en je gaat goed praten dat we in het rechter rijtje staan.
Hahahaha nee hoor Remco, ik hoop dat Steyn dan ontslagen is voor die tijd, die kans is trouwens aanwezig op dit moment🤣🤣
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 04 oktober 2023 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2023 - 15:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik kijk niet naar het gemiddelde, doe ik ook niet bij Ajax.

Ik kijk naar de basis 11 waar Slot mee start, zijn sterkste 11 waarmee hij 70 minuten speelt, die is op 2 a 3 posities veranderd t.o.v. vorig seizoen

Is toch niet te vergelijken met Ajax, de keeper, de verdediging op minimaal 2 posities, het middenveld op minimaal 1 positie, en de aanval op 1 positie.

Feijenoord - Ajax 2-5
En Slot heeft waarschijnlijk meegezocht naar spelers die hij wel wilde.
Steijn staat doodleuk te verkondigen dat hij alleen blij is met spelers als Satulo.
Iets wat mogelijk ook nog in zijn nadeel werk tov die aankopen.

Steijn heeft ook nog even Mislintat tegengewerkt met het inbrengen van eigen jeugd op de aankopen.

Conceição geen gebruik van gemaakt terwijl er geen andere rechtsbuiten meer was.

En dan tegen Twente lopen kloten met 2 spelers op 6 om Vlap af te stoppen.
En een linksbuiten en twee spitsen. Dat hij het zelf nog snapt.

De eigen jeugd moet nu de kar trekken maar eigenlijk zijn die Taylor, Rensch, Gorter helemaal niet goed genoeg. En wordt er een groot deel van de vreemdelingen nu in het diepe gegooid. En helaas verzuipen die en kunnen amper met elkaar communiceren.

Kortom sta je nu op de plek waar je momenteel hoort.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 04 oktober 2023 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 oktober 2023 - 15:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En Slot heeft waarschijnlijk meegezocht naar spelers die hij wel wilde.
Steijn staat doodleuk te verkondigen dat hij alleen blij is met spelers als Satulo.
Iets wat mogelijk ook nog in zijn nadeel werk tov die aankopen.

Steijn heeft ook nog even Mislintat tegengewerkt met het inbrengen van eigen jeugd op de aankopen.

Conceição geen gebruik van gemaakt terwijl er geen andere rechtsbuiten meer was.

En dan tegen Twente lopen kloten met 2 spelers op 6 om Vlap af te stoppen.
En een linksbuiten en twee spitsen. Dat hij het zelf nog snapt.

De eigen jeugd moet nu de kar trekken maar eigenlijk zijn die Taylor, Rensch, Gorter helemaal niet goed genoeg. En wordt er een groot deel van de vreemdelingen nu in het diepe gegooid. En helaas verzuipen die en kunnen amper met elkaar communiceren.

Kortom sta je nu op de plek waar je momenteel hoort.
Hier ben ik het volledig mee eens
remco k
 remco k - woensdag 04 oktober 2023 - 21:24   quote  deeplink  
Ook wel apart trouwens dat Akpom eerst in een interview aangaf een speler te zijn zoals Dennis Bergkamp, een tweede negen die rondom de andere spits speelt vanaf 10. En nu zou hebben aangegeven dat hij alleen nog maar als spits gebruikt wil worden.
nummer10
 nummer10 - donderdag 05 oktober 2023 - 13:07   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1155447/steijn-wilde-avila-linksback-zetten-maar-die-zei-no-no-ik-speel-centraal.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 05 oktober 2023 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 oktober 2023 - 21:24 schreef remco k het volgende:
Ook wel apart trouwens dat Akpom eerst in een interview aangaf een speler te zijn zoals Dennis Bergkamp, een tweede negen die rondom de andere spits speelt vanaf 10. En nu zou hebben aangegeven dat hij alleen nog maar als spits gebruikt wil worden.
Laat Bergkamp er buiten haha Akpom lijkt meer op een houten klaas.
Las al wel eerder dat hij goed zou renderen net achter een spits.

Waarom Akpom of Mikautadze niet op 9 geprobeerd worden is me een raadsel.
Brobbey maakt wel af en toe een doelpuntje maar gaat ook genoeg verkeerd.
70 minuten Brobbey en 20 minuten 1 van de andere opties.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 oktober 2023 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 oktober 2023 - 15:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Laat Bergkamp er buiten haha Akpom lijkt meer op een houten klaas.
Las al wel eerder dat hij goed zou renderen net achter een spits.

Waarom Akpom of Mikautadze niet op 9 geprobeerd worden is me een raadsel.
Brobbey maakt wel af en toe een doelpuntje maar gaat ook genoeg verkeerd.
70 minuten Brobbey en 20 minuten 1 van de andere opties.
Vind ik ook, anders hebben we bijna 30 miljoen in het afvalputje gegooid zonder dat we weten of ze goed zijn of niet
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 oktober 2023 - 11:58   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1155769/doelman-ramaj-toont-zich-opnieuw-bij-jong-ajax-dat-is-werelds.html
p111
 p111 - zaterdag 07 oktober 2023 - 13:14   quote  deeplink  
Ik vind ook dat Stein die Duitser moet opstellen ik vind Gorter geen keeper maar een ballenstopper en een zenuwepees in het doel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.1058728