BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 oktober 2023 - 16:58   quote  deeplink  
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2023/10/ajax-fans-ergeren-zich-kapot-aan-instagram-post-van-jay-gorter-wat-een-pannenkoek?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Hahaha
remco k
 remco k - zaterdag 07 oktober 2023 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Gewoon een domme jongen en een slechte keeper.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 oktober 2023 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 oktober 2023 - 17:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon een domme jongen en een slechte keeper.
Gister prima reflexen maar elke bal op goal ben ik bang waar die hem heen Boxt als die hem al heeft...
p111
 p111 - zaterdag 07 oktober 2023 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 oktober 2023 - 17:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Gister prima reflexen maar elke bal op goal ben ik bang waar die hem heen Boxt als die hem al heeft...
Wat ik al zei een ballenstopper lijnkeeper en een onrust in de achterhoede,wat we nou juist niet moeten hebben.
AkaS
 AkaS - zondag 08 oktober 2023 - 10:39   quote  deeplink  
Probleem bij Ajax nu is ook mede dat er spelers zijn die zichzelf velen malen beter vinden dan dat ze in werkelijkheid zijn.

Gorter is er blijkbaar eentje van.

Een ander voorbeeld is Bergwijn. Man man man wat brengt hij weinig. Hij zou echt beelden van Overmars moeten gaan bekijken en hier lering uit gaan trekken.

Taylor is er ook zo eentje. Man wat vindt hij zichzelf goed maar hij moet gewoon heel hard werken, ballen veroveren en zijn bek houden. En niet zo arrogant doen als hij een keertje scoort nadat hij ik weet niet hoeveel 100% kansen heeft verkloot.

De laatste weken werkt hij hard en in die rol bevalt hij mij beter,
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 oktober 2023 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 10:39 schreef AkaS het volgende:
Probleem bij Ajax nu is ook mede dat er spelers zijn die zichzelf velen malen beter vinden dan dat ze in werkelijkheid zijn.

Gorter is er blijkbaar eentje van.

Een ander voorbeeld is Bergwijn. Man man man wat brengt hij weinig. Hij zou echt beelden van Overmars moeten gaan bekijken en hier lering uit gaan trekken.

Taylor is er ook zo eentje. Man wat vindt hij zichzelf goed maar hij moet gewoon heel hard werken, ballen veroveren en zijn bek houden. En niet zo arrogant doen als hij een keertje scoort nadat hij ik weet niet hoeveel 100% kansen heeft verkloot.

De laatste weken werkt hij hard en in die rol bevalt hij mij beter,
Klopt, helemaal eens!
hjf
 hjf - zondag 08 oktober 2023 - 12:37   quote  deeplink  
Gorter is zo'n mannetje met bravoure. Dat mag je hebben en het past ook wel bij de Amsterdamse mentaliteit. Maar bravoure moet gepaard gaan met klasse hebben. Punten pakken. En daar mankeert het juist bij hem aan. Hij brengt totaal geen rust in de verdediging. Integendeel: onrust. En dan krijg je veel tegendoelpunten, omdat de verdediging niet goed is georganiseerd. En dat begint toch echt bij de doelman. Daarom zou ik Dinand Ramaj eens een eerlijke kans willen geven en hem 5 wedstrijden willen zien. En de komende wedstrijden krijgen we een loodzwaar programma. Dus alle kans om hem eens echt te zien wat hij kan. Het seizoen is toch al grotendeels verloren. Daarom gaan bouwen aan een elftal, die de komende jaren weer aan prijzen winnen mag denken. Maar wel met een andere trainer. En hoe raar het ook klinkt. Ik ben voor een terugkeer van Frank de Boer. Laat de geschiedenis zich maar herhalen. Succes vandaag!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 oktober 2023 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 12:37 schreef hjf het volgende:
Gorter is zo'n mannetje met bravoure. Dat mag je hebben en het past ook wel bij de Amsterdamse mentaliteit. Maar bravoure moet gepaard gaan met klasse hebben. Punten pakken. En daar mankeert het juist bij hem aan. Hij brengt totaal geen rust in de verdediging. Integendeel: onrust. En dan krijg je veel tegendoelpunten, omdat de verdediging niet goed is georganiseerd. En dat begint toch echt bij de doelman. Daarom zou ik Dinand Ramaj eens een eerlijke kans willen geven en hem 5 wedstrijden willen zien. En de komende wedstrijden krijgen we een loodzwaar programma. Dus alle kans om hem eens echt te zien wat hij kan. Het seizoen is toch al grotendeels verloren. Daarom gaan bouwen aan een elftal, die de komende jaren weer aan prijzen winnen mag denken. Maar wel met een andere trainer. En hoe raar het ook klinkt. Ik ben voor een terugkeer van Frank de Boer. Laat de geschiedenis zich maar herhalen. Succes vandaag!
Kan ik het wel mee eens zijn, op dit moment is het lastig een goede trainer te vinden al had Frank de Boer zijn verdediging wel beter op orde, liefst dan met Bogarde
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 oktober 2023 - 13:12   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 oktober 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - zondag 08 oktober 2023 - 13:22   quote  deeplink  
🤣
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 oktober 2023 - 22:01   quote  deeplink  
John van 't Schip gaat een nieuwe rol bekleden bij Ajax. Dat meldt het Algemeen Dagblad zondagavond. De 59-jarige oud-speler van de club gaat naar verluidt plaatsnemen in het technisch management.

Van 't Schip wil Ajax, voor zo ver zijn privésituatie dat toelaat, helpen met zijn ervaring en clubkennis. Samen met onder meer Klaas-Jan Huntelaar zal Van 't Schip het technische management gaan vormen bij Ajax. De Amsterdammers wachten namelijk eerst op algemeen directeur Alex Kroes, voordat er een vaste td nieuwe td wordt aangesteld.

In de winterse transferperiode zal het technische management, met daarin Van 't Schip, verantwoordelijk zijn voor de gang van zaken op de transfermarkt. Voor de rest zijn er nog geen details bekend over het aanstaande dienstverband van de oud-aanvaller bij Ajax.

Met Van 't Schip voegt Ajax in ieder geval een echte clubman toe aan zijn organisatie. De 59-jarige oud-international speelde bijna zijn hele loopbaan bij Ajax, terwijl hij ook jeugd-, assistent- en interim-trainer is geweest in Amsterdam. De laatste trainersklus van Van 't Schip was bij de Griekse bond, terwijl hij tegenwoordig werkzaam is als analist voor Viaplay.
p111
 p111 - zondag 08 oktober 2023 - 22:09   quote  deeplink  
Begin van de reorganisatie !!!!
nummer10
 nummer10 - zondag 08 oktober 2023 - 22:24   quote  deeplink  
Goed om te lezen dat ze eigenlijk pas wat doen tot dat onze nieuwe ad begint.. tenminste met het aanstellen van belangrijke functies..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 oktober 2023 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 22:24 schreef nummer10 het volgende:
Goed om te lezen dat ze eigenlijk pas wat doen tot dat onze nieuwe ad begint.. tenminste met het aanstellen van belangrijke functies..
Van het Schip neemt de taken van Mislintat over gezamenlijk met Huntelaar dus geen AD maar TD
nummer10
 nummer10 - zondag 08 oktober 2023 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 22:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Van het Schip neemt de taken van Mislintat over gezamenlijk met Huntelaar dus geen AD maar TD
Tijdelijk tot dat de ad begint en een td aan gaat stellen wat ik zo lees.. en heel eerlijk denk ik dat die daar al mee bezig is stiekum

Maar dan ben je er nog niet..
hjf
 hjf - maandag 09 oktober 2023 - 09:59   quote  deeplink  
Volgens mij moeten ze helemaal niet wachten tot maart volgend jaar om Alex Kroes te laten starten als Algemeen Directeur. De club staat in lichterlaaie. Dus ga met AZ praten en los het op. Dan kan daarna snel de juiste Technisch Directeur worden aangetrokken. Dat is hard nodig om in de winter transferwindow puin te ruimen die Mislantat heeft achtergelaten met een nieuwe hoofdtrainer aan het roer (Frank de Boer).
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 oktober 2023 - 15:18   quote  deeplink  
https://www.ajaxfanatics.nl/perez-ziet-ajacied-opzichtig-falen-nul-tackles-en-nul-intercepties/

We hebben het hier vaak over de aankopen die te kort schieten maar...

Heb het hier al vaker geroepen, Taylor kan niet mee verdedigen, of hij verzaakt.
Is voor een middenvelder bittere noodzaak.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 10 oktober 2023 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Dat is dan het enige lichtpuntje, ik zeg, gooi hem maar erin. Die Gorter vind ik niks
p111
 p111 - dinsdag 10 oktober 2023 - 15:40   quote  deeplink  
Als Steijn zich op de kaart wil zetten bij Ajax dan zal hij actie moeten ondernemen,beginnende om die zenuewepees uit het doel te halen en Saleh/Sosa op links LCV Hato RCV Sutalo en rechtsb/Rensch/Gaaey /Middenveld Halitovic-v/d Boomen en Berghuis.Rv Forb/Sp/Brobbey/L/Bergwijn.
==============================================================================================
Met die gasten proberen elke dag weer druk zetten terug verdedigen en tot het gaatje gaan.
Kopen of Huren Donny/vd Beek / en voor op rechts/voor Becker en evt Tete 28 jaar als rechtsb/doet het prima maar aflopen/contr/dus niet duur.
En als Stein dat niet doet/wil dan wegwezen en Frankie vragen met Bogarde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 oktober 2023 door p111 --
remco k
 remco k - dinsdag 10 oktober 2023 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2023 - 15:40 schreef p111 het volgende:
Als Steijn zich op de kaart wil zetten bij Ajax dan zal hij actie moeten ondernemen,beginnende om die zenuewepees uit het doel te halen en Saleh/Sosa op links LCV Hato RCV Sutalo en rechtsb/Rensch/Gaaey /Middenveld Halitovic-v/d Boomen en Berghuis.Rv Forb/Sp/Brobbey/L/Bergwijn.
==============================================================================================
Met die gasten proberen elke dag weer druk zetten terug verdedigen en tot het gaatje gaan.
Kopen of Huren Donny/vd Beek / en voor op rechts/voor Becker en evt Tete 28 jaar als rechtsb/doet het prima maar aflopen/contr/dus niet duur.
En als Stein dat niet doet/wil dan wegwezen en Frankie vragen met Bogarde.
Ah we gaan Vos niet meer opstellen?
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 oktober 2023 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2023 - 17:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ah we gaan Vos niet meer opstellen?
Vind vos niet heel speciaal, maar dat mag en kan je ook helemaal niet verwachten in dit niet draaiend elftal..

Maar 5 gele kaarten nu al is wel erg veel natuurlijk...
remco k
 remco k - woensdag 11 oktober 2023 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 oktober 2023 - 12:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vind vos niet heel speciaal, maar dat mag en kan je ook helemaal niet verwachten in dit niet draaiend elftal..

Maar 5 gele kaarten nu al is wel erg veel natuurlijk...
Ah. Je vind tahirovic en vd boomen beter.

Misschien moet je eens kijken wat Vos doet. Dat is met stip op 1 ineens je beste middenvelder man. Maar jij vind hem niet bijzonder.

Snap je ook wat zijn taak op die plek is?
hjf
 hjf - woensdag 11 oktober 2023 - 13:58   quote  deeplink  
Naar mijn mening moeten we in de winter transferwindow maar even een pas op de plaats maken. Ik denk eerder aan vertrekkende spelers die geen toegevoegde waarde hebben, maar toch nog wat op kunnen leveren (Steven Bergwijn naar de zandbak zou mooi zijn). Dit is simpel gezegd nu al een verloren seizoen waar we met z'n allen maar even mee moeten dealen. Er wordt bijvoorbeeld geroepen om Donny van de Beek. Gaat ie dan het verschil maken? Ik denk het niet. Hoeveel minuten heeft hij de afgelopen 12 maanden gespeeld? Gaat hem niet worden. Laten we eerst weer het scoutingsapparaat op poten gaan zetten en dan echte versterkingen halen en de jeugdopleiding compleet renoveren.
p111
 p111 - woensdag 11 oktober 2023 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2023 - 17:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ah we gaan Vos niet meer opstellen?
Shit Vos vergeten,prima talent uiteraard maar pas 18 jaar,dus regelmatig opstellen,en lees dat Kaplan weer minuten gaat maken,daar heb ik veel verwachtingen van.
p111
 p111 - woensdag 11 oktober 2023 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 oktober 2023 - 13:58 schreef hjf het volgende:
Naar mijn mening moeten we in de winter transferwindow maar even een pas op de plaats maken. Ik denk eerder aan vertrekkende spelers die geen toegevoegde waarde hebben, maar toch nog wat op kunnen leveren (Steven Bergwijn naar de zandbak zou mooi zijn). Dit is simpel gezegd nu al een verloren seizoen waar we met z'n allen maar even mee moeten dealen. Er wordt bijvoorbeeld geroepen om Donny van de Beek. Gaat ie dan het verschil maken? Ik denk het niet. Hoeveel minuten heeft hij de afgelopen 12 maanden gespeeld? Gaat hem niet worden. Laten we eerst weer het scoutingsapparaat op poten gaan zetten en dan echte versterkingen halen en de jeugdopleiding compleet renoveren.
Donny v/d Beek is nu wat ouder en wat meer ervaring,en in het tempo van de eredivisie komt hij veel meer tot zijn recht,ik ben overtuigd dat hij voor Ajax weer een meerwaarde kan worden.
Pietje
 Pietje - woensdag 11 oktober 2023 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 oktober 2023 - 16:13 schreef p111 het volgende:

[..]

Donny v/d Beek is nu wat ouder en wat meer ervaring,en in het tempo van de eredivisie komt hij veel meer tot zijn recht,ik ben overtuigd dat hij voor Ajax weer een meerwaarde kan worden.
Ik twijfel. Donny van de Beek heeft de afgelopen twee jaar nauwelijks gespeeld en mist dus een enorme dosis wedstrijdervaring.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 oktober 2023 door Pietje --
remco k
 remco k - woensdag 11 oktober 2023 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 oktober 2023 - 16:13 schreef p111 het volgende:

[..]

Donny v/d Beek is nu wat ouder en wat meer ervaring,en in het tempo van de eredivisie komt hij veel meer tot zijn recht,ik ben overtuigd dat hij voor Ajax weer een meerwaarde kan worden.
Donny heeft in 3 jaar tijd nog geen 1000 minuten gemaakt. Dat is bij elkaar opgeteld 11 hele wedstrijden.
Pietje
 Pietje - woensdag 11 oktober 2023 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 oktober 2023 - 21:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Donny heeft in 3 jaar tijd nog geen 1000 minuten gemaakt. Dat is bij elkaar opgeteld 11 hele wedstrijden.
Dat is ook precies waar ik op doelde. Je moet maar afwachten hoe hij er voor staat, terwijl Manchester United wel de volle mep wil hebben.
hjf
 hjf - donderdag 12 oktober 2023 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 oktober 2023 - 21:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is ook precies waar ik op doelde. Je moet maar afwachten hoe hij er voor staat, terwijl Manchester United wel de volle mep wil hebben.
Een reden des te meer om het niet te doen Pietje.
Pietje
 Pietje - donderdag 12 oktober 2023 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 oktober 2023 - 09:58 schreef hjf het volgende:

[..]

Een reden des te meer om het niet te doen Pietje.
Inderdaad. Het is een enorme gok. En Ajax kan zich geen nieuw fiasco permitteren na het echec met de spelers van Mislintat.
nummer10
 nummer10 - donderdag 12 oktober 2023 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 oktober 2023 - 15:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Inderdaad. Het is een enorme gok. En Ajax kan zich geen nieuw fiasco permitteren na het echec met de spelers van Mislintat.
Pietje... Niemand kan nog voetballen bij ons... Als diezelfde spelers in een elftal zouden komen wat wel zou draaien of waar een lijn in zat zag het er allemaal heel anders uit
.. en daar ben ik van overtuigd..

Echt niemand is een toevoeging op dit moment..

Rensch en Taylor vind ik zelf niet veel, maar worden met de week nog minder
Bergwijn en Berghuis idem
Brobbey werkt enkel enorm hard..

Vd boomen en tahirovic in de voorbereiding de betere, niks van over..

2 Kroatisch internationals kunnen plots niks meer?

2 top talenten (mannsverk en gaeei) zouden niet kunnen voetballen?

Akpom 27 doelpunten in de ppl2 (geen minuut in de spits)

Fc metz en Georgisch international met de meeste minuten (nog geen 1 min in de spits gestaan)

Ik denk echt dat ze niet zo slecht zijn als wat wij nu zien.. en dat komt omdat het na 100 dagen Steijn nog steeds loszand is en geen team...

Mocht er een nieuwe trainer komen die geen vooroordeel heeft en ze nog niet af heeft gebrand en het is dan nog zoon ellende met die spelers dan word het een ander verhaal
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 12 oktober 2023 - 17:08   quote  deeplink  
Zoals ik het hier lees kan vd Beek schijnbaar ineens niet meer voetballen.

Traint hard mee bij Manchester wellicht harder dan bij Ajax nu het geval is.

Niet dat mijn voorkeur bij van de Beek ligt maar weet zeker dat hij beter speelt dan de meeste nieuwelingen die zijn aan getrokken

Mocht hij spelen waar dan ook dan zou hij zich 200% in zetten, daar ben ik van overtuigd.

Ik zou echt niet aanraden hem terug te kopen maar waarom niet huren ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 12 oktober 2023 - 19:10   quote  deeplink  
Georges Mikautadze heeft met Georgië voor een hattrick gezorgd tegen Thailand. Georges nam de helft van de productie voor zijn rekening.

Snap niet waarom Steyn hem op een andere positie zet, laat hem dan eens invallen voor Brobbey

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 oktober 2023 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 12 oktober 2023 - 19:59   quote  deeplink  
Excuus 4 goals van Mikautadze
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 12 oktober 2023 - 20:43   quote  deeplink  
Taylor aanvallend goed voor Jong Oranje maar wederom veel balverlies waar Jong Georgië geen gebruik van maakte.
remco k
 remco k - vrijdag 13 oktober 2023 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 oktober 2023 - 19:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Georges Mikautadze heeft met Georgië voor een hattrick gezorgd tegen Thailand. Georges nam de helft van de productie voor zijn rekening.

Snap niet waarom Steyn hem op een andere positie zet, laat hem dan eens invallen voor Brobbey
Hij speelde tegen Thailand. Dat is een lager niveau hier dan de 3e klasse. Kom op zeg.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 13 oktober 2023 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2023 - 11:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij speelde tegen Thailand. Dat is een lager niveau hier dan de 3e klasse. Kom op zeg.
Maar het is wel een feit wat hij zelf zegt, hier stond die wel op zijn oorspronkelijke positie en scoort toch 4x
p111
 p111 - vrijdag 13 oktober 2023 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 oktober 2023 - 21:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is ook precies waar ik op doelde. Je moet maar afwachten hoe hij er voor staat, terwijl Manchester United wel de volle mep wil hebben.
Nou ik zeg ook nergens dat je er veel voor moet betalen,en klopt hij heeft weinig gespeeld,dus moet ook weinig kosten. En je weet wat hij kan dus als je hem voor een normale prijs kan kopen het was een goede bewegende middenvelder goed in de combinatie en prima scorend en een Ajacied.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 13 oktober 2023 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2023 - 11:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij speelde tegen Thailand. Dat is een lager niveau hier dan de 3e klasse. Kom op zeg.
Hij doet het ook goed tijdens de trainingen van Ajax , dit heeft hij laten weten naar de media.
Hij heeft niet voor niets gevraagd om een keer in de spits te staan.

Het was geen Jong Georgië, hij scoort gewoon makkelijk.

Sommige spelers worden na een paar minuten spelen al afgeserveerd

Geef die man vertrouwen door hem de kans te geven in de spits,
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 13 oktober 2023 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2023 - 11:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar het is wel een feit wat hij zelf zegt, hier stond die wel op zijn oorspronkelijke positie en scoort toch 4x
Daarom, geef hem de kans dan weten we het...nu gissen we maar wat
remco k
 remco k - zaterdag 14 oktober 2023 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2023 - 11:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar het is wel een feit wat hij zelf zegt, hier stond die wel op zijn oorspronkelijke positie en scoort toch 4x
Ja mooi. Dat is hetzelfde als dat Brobbey er ineens 12 maakt tegen dc bal op het dak 6e klasse. Kom op zeg. Sinds wanneer gaan we aan dit soort nikszeggende feitjes waarde hechten. Die gozer kan er werkelijk waar niks van en laat met zijn inzet ook niet zien recht te hebben op meer.
remco k
 remco k - zaterdag 14 oktober 2023 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2023 - 14:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij doet het ook goed tijdens de trainingen van Ajax , dit heeft hij laten weten naar de media.
Hij heeft niet voor niets gevraagd om een keer in de spits te staan.

Het was geen Jong Georgië, hij scoort gewoon makkelijk.

Sommige spelers worden na een paar minuten spelen al afgeserveerd

Geef die man vertrouwen door hem de kans te geven in de spits,
Dus hij zegt zelf dat hij het goed in de media en dat betekend wat?

Brobbey is momenteel aan het sleuren en trekken en begint een steeds betere indruk te maken. Dan ga je daar toch niet zo’n hoger het vertrouwen geven die alleen maar sjokt in de minuten die hij maakt.
p111
 p111 - zaterdag 14 oktober 2023 - 19:11   quote  deeplink  
Brobbey gaat steeds beter presteren zet echt als enige druk en is een stuk beter als 2 maanden terug,als je hem nu weer op de bank zet maak je hem kapot.Die Georgier moet zijn kans grijpen in beker wedstrijden of inval beurten enz.
p111
 p111 - zaterdag 14 oktober 2023 - 19:12   quote  deeplink  
Ik hoop gauw Kaplan te zien,daar zie ik echt een versterking in.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 oktober 2023 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2023 - 16:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus hij zegt zelf dat hij het goed in de media en dat betekend wat?

Brobbey is momenteel aan het sleuren en trekken en begint een steeds betere indruk te maken. Dan ga je daar toch niet zo’n hoger het vertrouwen geven die alleen maar sjokt in de minuten die hij maakt.
Mikautadze verdient gewoon een kans, dan pas kan je er wat van zeggen.

Brobbey werkt hard verdiend op dit moment de basis hoor dat wel maar moet wel meer gaan scoren, want hij heeft er genoeg verprutst.

Overigens was jij ook niet altijd tevreden over hem

En hij zou meer moeten oefenen met het hoofd, want een spits moet ook kopsterk zijn.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 15 oktober 2023 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2023 - 16:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja mooi. Dat is hetzelfde als dat Brobbey er ineens 12 maakt tegen dc bal op het dak 6e klasse. Kom op zeg. Sinds wanneer gaan we aan dit soort nikszeggende feitjes waarde hechten. Die gozer kan er werkelijk waar niks van en laat met zijn inzet ook niet zien recht te hebben op meer.
Heb je snel gezien dan. Krijgt ook niet het vertrouwen, net nieuw hier en bijna alleen maar op verkeerde posities gespeeld.

Brobbey werkt hard maar overtuigd ook totaal niet.
Kan prima na een uurtje gewisseld worden zodat anderen geprobeerd kunnen worden.
remco k
 remco k - zondag 15 oktober 2023 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2023 - 20:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mikautadze verdient gewoon een kans, dan pas kan je er wat van zeggen.

Brobbey werkt hard verdiend op dit moment de basis hoor dat wel maar moet wel meer gaan scoren, want hij heeft er genoeg verprutst.

Overigens was jij ook niet altijd tevreden over hem

En hij zou meer moeten oefenen met het hoofd, want een spits moet ook kopsterk zijn.
Onzin. Een kans verdien je door beter te trainen dan een ander. Die jongen heeft in de minuten die hij heeft gespeeld nog geen enkele bal goed geraakt en doet ook helemaal niks om energie in zijn minuten te stoppen. Hij sjokt maar wat rond.

Nee sorry, dat is geen voorwaarde om uberhaubt minuten te mogen maken. Sterker nog, met zo’n instelling hoor je niet eens bij de wedstrijd selectie te zitten.

Ik was ook zeker geen fan meer van Brobbey, en ik denk dat er wel betere spitsen zijn voor Ajax. Maar mikautadze is er daar geen van, ik denk zelfs de slechtste aankoop ooit voor Ajax.
remco k
 remco k - zondag 15 oktober 2023 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 - 11:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb je snel gezien dan. Krijgt ook niet het vertrouwen, net nieuw hier en bijna alleen maar op verkeerde posities gespeeld.

Brobbey werkt hard maar overtuigd ook totaal niet.
Kan prima na een uurtje gewisseld worden zodat anderen geprobeerd kunnen worden.
Het enige wat hij moet doen om vertrouwen te krijgen van publiek trainer en mede spelers is hard werken. En dat kan je ook doen op een plek die niet je favoriete is.

Overigens even nagekeken, maar hij speelde bij zijn oude club ook weleens vanaf links.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 oktober 2023 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 - 12:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Onzin. Een kans verdien je door beter te trainen dan een ander. Die jongen heeft in de minuten die hij heeft gespeeld nog geen enkele bal goed geraakt en doet ook helemaal niks om energie in zijn minuten te stoppen. Hij sjokt maar wat rond.

Nee sorry, dat is geen voorwaarde om uberhaubt minuten te mogen maken. Sterker nog, met zo’n instelling hoor je niet eens bij de wedstrijd selectie te zitten.

Ik was ook zeker geen fan meer van Brobbey, en ik denk dat er wel betere spitsen zijn voor Ajax. Maar mikautadze is er daar geen van, ik denk zelfs de slechtste aankoop ooit voor Ajax.
Je kan een training absoluut niet vergelijken met een wedstrijd voor het echie, daarnaast moet hij eigenlijk meerdere wedstrijden op doen anders pakt hij nog geen ritme.

Een goaltjes dief moet je niet op andere posities zetten.

Hoe kan jij dit nou zeggen van die 1,5 minuut dat hij gespeeld heeft, hier moet je een voetballer niet op afrekenen.

Natuurlijk zijn er betere spitsen die het bij Ajax beter zullen doen dan Brobbey en Mikautadze maar geef hem een minuten in de spits dan weten we het, wie weet is hij de slechtste aankoop ooit en heb je gelijk maar het is onzin dat je hem nu al afrekent.
nummer10
 nummer10 - zondag 15 oktober 2023 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 - 12:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Het enige wat hij moet doen om vertrouwen te krijgen van publiek trainer en mede spelers is hard werken. En dat kan je ook doen op een plek die niet je favoriete is.

Overigens even nagekeken, maar hij speelde bij zijn oude club ook weleens vanaf links.
Als je vanaf dag 1 al überhaupt geen vertrouwen krijgt van de trainer (en dat geldt niet alleen voor hem) dan is het verdomd lastig om te presteren...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.1197381