BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 mei 2026 - 06:56   quote  deeplink  
19x verloren. Honderden miljoenen uitgegeven.
Voetbal wat niet om aan te gluren is.

Dat hij er nog mag zitten is een wonder
MMM
 MMM - zaterdag 16 mei 2026 - 09:28   quote  deeplink  
Kom maar thuis, Arne
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 mei 2026 - 10:27   quote  deeplink  
Liever niet. Sowieso zelden een succes als iemand terugkeert
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 16 mei 2026 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2026 - 06:56 schreef Stylzz het volgende:
19x verloren. Honderden miljoenen uitgegeven.
Voetbal wat niet om aan te gluren is.

Dat hij er nog mag zitten is een wonder
A. Slot heeft niet zelf die miljoenen uitgegeven. Hij is, in tegenstelling tot doorgaans in de Premier League, hoofcoach en geen manager. Hij zal ongetwijfeld input leveren, maar hij beslist niet over de transfers.
B. De selectie is, ondanks de velen uitgegeven miljoenen, niet in balans. Twee spitsen gehaald voor veel geld (waarbij Isak eigenlijk nooit topfit en beschikbaar is geweest), maar geen goede vleugelspeler erbij gehaald na het vertrek van Luis Diaz. Ook geen goede centrale verdediger erbij gehaald. Sowieso heeft ook Slot te maken met heel veel blessures dit seizoen.
C. Ja, de resultaten zijn niet goed. Maar vergeet niet dat het overlijden van Diogo Jota impact zal hebben. Zoiets moet je niet onderschatten. Geen manager heeft een draaiboek van hoe je daar succesvol mee omgaat.
D. Hij is vorig jaar kampioen geworden. En hij behaalt straks de CL plek. Ja, dat behaalt van Persie bij ons ook. Grote verschil zit hem in dat kampioenschap. Mensen schrijven dat makkelijk toe aan Klopp, maar feit is en blijft dat Liverpool maar 2 kampioen is geworden deze eeuw. Of zelfs 35 jaar zo je wilt.
E. Liverpool is niet een club waar een trainer zomaar ontslagen wordt. Totaal anders dan United of Chelsea waarbij elk jaar een trainer ontslagen wordt.

Kortom, er zijn zeker verzachtende omstandigheden en hij zal bij de clubleiding krediet hebben door vorig jaar. Slot is verder overal als trainer succesvol geweest. En Liverpool ontslaat niet zomaar een trainer.

Mochten ze dat wel ineens doen, zou ik hem direct terughalen naar Feyenoord als hij dat wil. Beste trainer die ik zelf heb meegemaakt bij Feyenoord.

Overigens, ik vind het erg bijzonder dat je het een wonder vindt dat Slot er nog mag zitten, maar als het over RvP lijkt te gaan, dan lijk je een stuk begripvoller en lees ik dat je het maar gemakkelijk vindt dat iedereen zo snel roept dat hij weg moet. Misschien interpreteer ik het verkeerd, maar ik meen enigszins tegenstrijdige berichten te lezen...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 mei 2026 - 19:03   quote  deeplink  
Ja interpreteer je verkeerd.
Als je een beginnend coach kiest, dan moet je m niet ontslaan als hij beginnersfouten maakt. Daar heb je voor getekend.
Overigens had hij al lang al ontslagen moeten zijn.

Een wonder coach als Slot mag nooit zo vaak verliezen in een seizoen.
Dan hoor je eruit te vliegen. Zeker bij Liverpool. Het is ongekend dat hij er nog zit.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 16 mei 2026 - 20:03   quote  deeplink  
Dan heb ik het inderdaad anders geïnterpreteerd.
Ik ben het overigens met je eens dat je een beginnend trainer wat krediet moet geven. Maar daar zit wat mij betreft wel een grens aan. Zeker als je zoveel fouten maakt als RvP heeft gedaan. Het is niet dat het bij één of 2 foutjes is gebleven.

Ik vind dat bij slot iets anders gezien hij heeft laten zien het wel te kunnen. Ik denk dat er genoeg factoren zijn waardoor de resultaten niet zo zijn als je zou verwachten van Slot. En ik denk dat een Salah een grote stoorzender is. Van Dijk presteert trouwens ook niet naar verwachting. Liverpool had moeten doorselecteren op de oudere spelers. Helaas hebben ze juist Luis Diaz laten gaan ipv Salah..

Ik ben het wel met je eens dat een coach als Slot niet zoveel zou mogen verliezen. Toch zou ik juist hem wel het krediet geven. Guardiola kreeg dat ook bij een slecht seizoen bij een City. Die is toch ook aardig teruggekomen daarna. Wint de beker, kan zelfs nog kampioen worden. Bewezen succestrainers geef je juist extra tijd.
yoghurt17
 yoghurt17 - zaterdag 30 mei 2026 - 13:20   quote  deeplink  
Arne ontslagen. Snel halen voor 020 t doet
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 30 mei 2026 - 13:28   quote  deeplink  
EENSERT..!!!!!!!!!!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 30 mei 2026 - 13:31   quote  deeplink  
Mja Eenhoorn en Slot…….🫣
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 30 mei 2026 - 13:37   quote  deeplink  
Doennnn
tomson
 tomson - zaterdag 30 mei 2026 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2026 - 13:31 schreef RenatoBos het volgende:
Mja Eenhoorn en Slot…….🫣
Gaat m niet worden idd
bijft007
 bijft007 - zaterdag 30 mei 2026 - 13:50   quote  deeplink  
Wel vreemd voor n club als Liverpool, deden jaren lang met hun vorige trainer ook die vaak genoeg zon jaar had, en Arne al gelijk n kampioenschap behaald, misschien wat onenigheid spelers/Arne

Maar het past niet in hun tig laatste jaren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2026 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 mei 2026 - 13:52   quote  deeplink  
Niet meer aan beginnen.
En dat wil hij toch niet.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 30 mei 2026 - 13:58   quote  deeplink  
Gewoon volgende grote Europese topclub nemen mag hopen dat zn eerste topjaar Liverpool niet gelijk vergeten is.
MMM
 MMM - zaterdag 30 mei 2026 - 14:14   quote  deeplink  
Kom thuis Arne.

Schandalig behandeld bij Liverpool. Eerste seizoen kampioen, afgelopen seizoen heel veel gebeurd en dan eruit. You’ll Never Walk Alone, gauw mee stoppen daar.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 30 mei 2026 - 14:55   quote  deeplink  
Heeft mogelijk lijkt erop heel veel gelijkenissen met ons Priske tov rvp
Aangezien Klopp daar in Liverpool ook min of meer eigen man was daar dus krediet niet al te hoog is andere trainers

Al heeft slot heg dan gewoon echt erg goed gedaan dan daar, en bij minder jaar wat gebruikelijk is in premièr League eigenlijk gelijk hoppatee eruit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2026 door bijft007 --
MMM
 MMM - zaterdag 30 mei 2026 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2026 - 14:55 schreef bijft007 het volgende:
Heeft mogelijk lijkt erop heel veel gelijkenissen met ons Priske tov rvp
Aangezien Klopp daar in Liverpool ook min of meer eigen man was daar dus krediet niet al te hoog is andere trainers

Al heeft slot heg dan gewoon echt erg goed gedaan dan daar, en bij minder jaar wat gebruikelijk is in premièr League eigenlijk gelijk hoppatee eruit
Werd kampioen in zijn eerste seizoen! Iets wat Klopp ook eenmaal lukte, in 7 jaar. Ik vind het schandalig.

Vergelijking met Priske gaat niet op.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 30 mei 2026 - 15:46   quote  deeplink  
Onbegrijpelijke zet van Liverpool. Krijgt een selectie die niet in balans is. Salah, Van Dijk die veel slechter zijn geworden en Salah zich misdraagt en stoorzender is in de selectie. En bovenal het verlies van Jota. Liverpool is de afgelopen 30 jaar 2x kampioen geworden, waaronder 1x onder Slot. Dan zou je meer krediet verwachten.

Wat mij betreft direct Slot bellen om te vragen of hij naar Feyenoord wil komen. Hoewel het in principe kansloos zal zijn, moet je het altijd proberen. Maar ik denk dat Slot naar een andere Europese (sub)topclub zal gaan. Hij zal nu niet terug willen naar de eredivisie. En de vraag zou ook zijn of hij met Eenhoorn nog samen wil werken. Niettemin moet je hem altijd bellen als directie van Feyenoord.

Wat betreft zijn assistenten: ik denk dat Hulshoff, Peeters en Reijnen straks met hem meegaan naar een andere club. Maar mocht je als Feyenoord ze kunnen vastleggen, moet je dat zeker doen. Gio zal nu wel als technisch manager komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2026 door feyenoord!!! --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 30 mei 2026 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2026 - 15:46 schreef MMM het volgende:

[..]

Werd kampioen in zijn eerste seizoen! Iets wat Klopp ook eenmaal lukte, in 7 jaar. Ik vind het schandalig.

Eens. Slot heeft bij al zijn clubs gepresteerd. Dit is zijn eerste mindere seizoen geweest. In zijn eerste jaar kampioen. Liverpool is nou ook niet de club die deze eeuw de kampioenschappen aan elkaar rijgt.. En het overlijden van Jota.. er is daar veel gebeurd.

Elke vergelijking met Priske en RvP gaat mank. Slot presteerde namelijk wel in zijn eerste seizoen in tegenstelling tot Priske en RvP.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 30 mei 2026 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2026 - 15:49 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Eens. Slot heeft bij al zijn clubs gepresteerd. Dit is zijn eerste mindere seizoen geweest. In zijn eerste jaar kampioen. Liverpool is nou ook niet de club die deze eeuw de kampioenschappen aan elkaar rijgt.. En het overlijden van Jota.. er is daar veel gebeurd.

Elke vergelijking met Priske en RvP gaat mank. Slot presteerde namelijk wel in zijn eerste seizoen in tegenstelling tot Priske en RvP.
Het is respectloos hem nu al te ontslaan, en is ook niks voor Liverpool eigenlijk. Erg vreemd.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 30 mei 2026 - 16:04   quote  deeplink  
Vind Priske zn prestaties in ch League nogal onderbelicht eigenlijk,,
Net of dat normaal was voor onze club volgende hoogste podium tussenronde overleven en volg ronde halen maar goed kampioenschap gelijk 1e jaar behalen staat wel.

Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 30 mei 2026 - 16:53   quote  deeplink  
Z.s.m. halen en betrekken in de aanloop naar het nieuwe seizoen. Hij weet hoe het werkt bij Feyenoord, ondanks vele wisselingen. Is meteen je zwakste positie goed opgevuld. Welkom!!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 mei 2026 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2026 - 16:53 schreef Frobin1974 het volgende:
Z.s.m. halen en betrekken in de aanloop naar het nieuwe seizoen. Hij weet hoe het werkt bij Feyenoord, ondanks vele wisselingen. Is meteen je zwakste positie goed opgevuld. Welkom!!
Gaat ie niet meer doen
Plus een tweede keer is zelden een succes
bijft007
 bijft007 - zaterdag 30 mei 2026 - 17:27   quote  deeplink  
Gaat hij natuurlijk niet al doen gelijk paar niveaus terug, ook qua geld
Zie je zelden tot nooit al zo snel

zou ook enorm dom zijn qua carrière en mogelijk dan volgende nlse trainer die niet lang de top buitenland carrière maakt

FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 mei 2026 - 17:38   quote  deeplink  
Arne is echt wel op menig lijstje van diverse grotere clubs dan Feyenoord.
En dat is hem gegund.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 mei 2026 - 18:12   quote  deeplink  
Milan
bijft007
 bijft007 - zaterdag 30 mei 2026 - 18:21   quote  deeplink  
Oei dat zou meest riskante keus zijn die hij waarachijnlijk kan nemen juist ac Milan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 mei 2026 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2026 - 15:46 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 30 mei 2026 - 19:26   quote  deeplink  
Het is wat mij betreft meer hoop, ik weet dat hij niet gaat komen en inderdaad het is beter van niet op dit moment. Misschien over een jaar of 8... wij gaan de CL in met RvP...
tomson
 tomson - zaterdag 30 mei 2026 - 19:32   quote  deeplink  
Slot komt maar voor 1 ding terug naar NL en dat is voorlopig Koeman zn baantje nog.
Wel een bjjzondere keuze. Bestuurlijk is het daar al 15 jaar in dezelfde handen.
Al is het beeld misschien vertekend door de lange periode dat Klopp kon blijven ziten.
Toen die Amerikanen daar net binnen waren hadden ze ook wel wat verloop van trainers.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 31 mei 2026 - 14:14   quote  deeplink  
Gegokt en verloren

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2026/05/bizarre-wending-voor-reijnen-na-slot-exit-bij-liverpool-terugkeer-bij-feyenoord-onzeker?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
MMM
 MMM - zondag 07 juni 2026 - 17:58   quote  deeplink  
Kom thuis Arne.

Het headliners forum smeert elke dag dat mooie bolletje in met verzachtende olie.
van geil
 van geil - zondag 07 juni 2026 - 17:59   quote  deeplink  
😒
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 juni 2026 - 18:01   quote  deeplink  
Schat de kans heel laag in, maar een belletje voor de zekerheid is geen moeite natuurlijk...
MMM
 MMM - zondag 07 juni 2026 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2026 - 18:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Schat de kans heel laag in, maar een belletje voor de zekerheid is geen moeite natuurlijk...
Totaal kansloos inderdaad. Die kan overal aan de slag
ar
 ar - zondag 07 juni 2026 - 18:02   quote  deeplink  
Die gaat echt niet komen.
van geil
 van geil - zondag 07 juni 2026 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2026 - 18:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Heb m al toegevoegd in de groepsapp.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 juni 2026 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2026 - 18:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Alleen als hij behoefte heeft aan een warm bad is er misschien een kans. Laatste jaar bij Liverpool zal wel een beetje erin gehakt hebben.

Maar goed, als ik hem was zou ik even de afstand bewaren en kijken wat er komt. Een goed Duits elftal bijvoorbeeld. Misschien dat Oranje aanklopt en hij dat (nu al) wil doen. Ik zou alleen niet zo snel bij een Engelse middenmotor instappen. Wat dat betreft goed ook dat hij Fulham afwees denk ik. Zou een andere competitie doen of er moet een plek bij een echte goede Engelse club vrijkomen. Maar dat zal pas op zijn vroegst in de loop van het seizoen misschien ergens zijn. En misschien dat hij ooit over 10-20 jaar nog eens terug kan komen bij Feyenoord, als ie zin heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2026 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 juni 2026 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2026 - 18:07 schreef van geil het volgende:

[..]

Heb m al toegevoegd in de groepsapp.
Goed bezig! Laat hem direct ook even een account aanmaken voor het forum.
tomson
 tomson - zondag 07 juni 2026 - 18:09   quote  deeplink  
Hahaha... dromen mag.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 juni 2026 - 18:39   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wacht op t ontslag van Koeman
bijft007
 bijft007 - zondag 07 juni 2026 - 18:47   quote  deeplink  
Lijkt me niet toch dat hij nu al amper wat wil doen door bondscoach te worden
Ik denk zelf Bosz na het wk bondscoach wordt eigenlijk.
kenny
 kenny - zondag 07 juni 2026 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2026 - 18:02 schreef ar het volgende:
Die gaat echt niet komen.
weet je niet , wat ik in de media hoorde dat hij gescheiden leefde in engeland van zijn familie , het kan zo maar zijn dat hij dicht bij zijn familie wil wezen en werken
(inmiddels heeft hij ook fullham al afgezegd )

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2026 door kenny --
DMD
 DMD - zondag 07 juni 2026 - 19:17   quote  deeplink  
Je moet het altijd proberen, alleen zorgen dat hij ver weg blijft bij de transferzaken.

Is niet een bijster goede "scout" gebleken.
DMD
 DMD - zondag 07 juni 2026 - 19:19   quote  deeplink  
quote:

[..]

Is nog 1 slechte keuze verwijderd van een traject als EtH.

Voor je het weet ben je passé.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 juni 2026 - 19:21   quote  deeplink  
Ik vond dit seizoen bij Liverpool echt een brevet van onvermogen
DMD
 DMD - zondag 07 juni 2026 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2026 - 19:21 schreef Stylzz het volgende:
Ik vond dit seizoen bij Liverpool echt een brevet van onvermogen
Laten we heel eerlijk zijn, lijkt enorm op zijn laatste seizoen bij ons.

- Kampioen geworden
- kreeg meer inspraak in de aankopen
- aankopen die op voorspraak van Slot gehaald werden
- verwachtingen werden bij lange na niet gehaald
- Als club blijf je achter met een sloot spelers die sterk in waarde verminderd zijn.

Hij werd hier nog 2de, maar titel prolongatie was natuurlijk de doelstelling.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 juni 2026 - 19:31   quote  deeplink  
En zijn optredens in de media waren daar ook best tenenkrommend.

Maar inderdaad
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 juni 2026 - 19:33   quote  deeplink  
Zijn gezeur langs de lijn begon me ook wel een beetje tegen te staan daar. Dat geouwehoer tegen de 4de man. En ging ook steeds vaker over de arbitrage na afloop. En dan heb ik misschien maar een kwart van de wedstrijden van Liverpool gezien. Kan je nagaan als je alles ziet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 juni 2026 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2026 - 19:29 schreef DMD het volgende:

[..]

Laten we heel eerlijk zijn, lijkt enorm op zijn laatste seizoen bij ons.

- Kampioen geworden
- kreeg meer inspraak in de aankopen
- aankopen die op voorspraak van Slot gehaald werden
- verwachtingen werden bij lange na niet gehaald
- Als club blijf je achter met een sloot spelers die sterk in waarde verminderd zijn.

Hij werd hier nog 2de, maar titel prolongatie was natuurlijk de doelstelling.
tja, dat laatste heb je ook niet altijd in eigen hand. We haalden 84 punten dat seizoen, wat een kampioenswaardig aantal is. Maar PSV had er 91. Soms heb je pech. Jaar ervoor werd je met 82 punten wel kampioen.

Was wel zo dat er in dat laatste seizoen wat meer dubieuze aankopen kwamen. Dure jongens, die vaak niet voldeden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

0.0497670