|
|
|
Stylzz
|
|
|
19x verloren. Honderden miljoenen uitgegeven. Voetbal wat niet om aan te gluren is.
Dat hij er nog mag zitten is een wonder |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Liever niet. Sowieso zelden een succes als iemand terugkeert |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 - 06:56 schreef Stylzz het volgende:19x verloren. Honderden miljoenen uitgegeven. Voetbal wat niet om aan te gluren is. Dat hij er nog mag zitten is een wonder A. Slot heeft niet zelf die miljoenen uitgegeven. Hij is, in tegenstelling tot doorgaans in de Premier League, hoofcoach en geen manager. Hij zal ongetwijfeld input leveren, maar hij beslist niet over de transfers. B. De selectie is, ondanks de velen uitgegeven miljoenen, niet in balans. Twee spitsen gehaald voor veel geld (waarbij Isak eigenlijk nooit topfit en beschikbaar is geweest), maar geen goede vleugelspeler erbij gehaald na het vertrek van Luis Diaz. Ook geen goede centrale verdediger erbij gehaald. Sowieso heeft ook Slot te maken met heel veel blessures dit seizoen. C. Ja, de resultaten zijn niet goed. Maar vergeet niet dat het overlijden van Diogo Jota impact zal hebben. Zoiets moet je niet onderschatten. Geen manager heeft een draaiboek van hoe je daar succesvol mee omgaat. D. Hij is vorig jaar kampioen geworden. En hij behaalt straks de CL plek. Ja, dat behaalt van Persie bij ons ook. Grote verschil zit hem in dat kampioenschap. Mensen schrijven dat makkelijk toe aan Klopp, maar feit is en blijft dat Liverpool maar 2 kampioen is geworden deze eeuw. Of zelfs 35 jaar zo je wilt. E. Liverpool is niet een club waar een trainer zomaar ontslagen wordt. Totaal anders dan United of Chelsea waarbij elk jaar een trainer ontslagen wordt.
Kortom, er zijn zeker verzachtende omstandigheden en hij zal bij de clubleiding krediet hebben door vorig jaar. Slot is verder overal als trainer succesvol geweest. En Liverpool ontslaat niet zomaar een trainer.
Mochten ze dat wel ineens doen, zou ik hem direct terughalen naar Feyenoord als hij dat wil. Beste trainer die ik zelf heb meegemaakt bij Feyenoord.
Overigens, ik vind het erg bijzonder dat je het een wonder vindt dat Slot er nog mag zitten, maar als het over RvP lijkt te gaan, dan lijk je een stuk begripvoller en lees ik dat je het maar gemakkelijk vindt dat iedereen zo snel roept dat hij weg moet. Misschien interpreteer ik het verkeerd, maar ik meen enigszins tegenstrijdige berichten te lezen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja interpreteer je verkeerd. Als je een beginnend coach kiest, dan moet je m niet ontslaan als hij beginnersfouten maakt. Daar heb je voor getekend. Overigens had hij al lang al ontslagen moeten zijn.
Een wonder coach als Slot mag nooit zo vaak verliezen in een seizoen. Dan hoor je eruit te vliegen. Zeker bij Liverpool. Het is ongekend dat hij er nog zit. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Dan heb ik het inderdaad anders geïnterpreteerd. Ik ben het overigens met je eens dat je een beginnend trainer wat krediet moet geven. Maar daar zit wat mij betreft wel een grens aan. Zeker als je zoveel fouten maakt als RvP heeft gedaan. Het is niet dat het bij één of 2 foutjes is gebleven.
Ik vind dat bij slot iets anders gezien hij heeft laten zien het wel te kunnen. Ik denk dat er genoeg factoren zijn waardoor de resultaten niet zo zijn als je zou verwachten van Slot. En ik denk dat een Salah een grote stoorzender is. Van Dijk presteert trouwens ook niet naar verwachting. Liverpool had moeten doorselecteren op de oudere spelers. Helaas hebben ze juist Luis Diaz laten gaan ipv Salah..
Ik ben het wel met je eens dat een coach als Slot niet zoveel zou mogen verliezen. Toch zou ik juist hem wel het krediet geven. Guardiola kreeg dat ook bij een slecht seizoen bij een City. Die is toch ook aardig teruggekomen daarna. Wint de beker, kan zelfs nog kampioen worden. Bewezen succestrainers geef je juist extra tijd. |
|
|
|
|
|