|
|
ar
|
|
|
Nee niet meer doen. Is ook helemaal geen garantie dat het weer hosanna wordt. Gewoon een compleet frisse naam |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Moet hij nooit doen. Veel te vroeg in zijn carrière. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Aan de andere kant je, hij zit nu wel zonder club én Oranje zoekt waarschijnlijk een coach. Aardige selectie ook. Je weet nooit of het nog eens voorbij komt en waarmee je dan moet werken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo goed was Slot nou niet in goede spelers herkennen die ergens tussen passen. Niet bij ons, en idem bij Liverpool. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 20:07 schreef van geil het volgende:Zo goed was Slot nou niet in goede spelers herkennen die ergens tussen passen. Niet bij ons, en idem bij Liverpool. Dat niet nee. Maar een team opbouwen kan hij wel. Aantal vedette's zullen ook wel verdwijnen, dus het zou wel een aardig moment kunnen zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Maar goed, ik zou altijd voor Bosz kiezen. Logischer punt in zijn carrière. Slot heeft nog decennia de tijd. En Bosz heeft ook al regelmatig aangegeven het te willen doen. De vraag is uiteraard wel of hij zich niet inmiddels aan PSV gecommitteerd heeft. Hij heeft wel niet al te lang terug zijn contract verlengd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 20:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Maar goed, ik zou altijd voor Bosz kiezen. Logischer punt in zijn carrière. Slot heeft nog decennia de tijd. En Bosz heeft ook al regelmatig aangegeven het te willen doen. De vraag is uiteraard wel of hij zich niet inmiddels aan PSV gecommitteerd heeft. Hij heeft wel niet al te lang terug zijn contract verlengd. Eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nou, dat wereldvreemde commentaar van Koeman na afloop riep wel déjà-vu op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 20:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Maar goed, ik zou altijd voor Bosz kiezen. Logischer punt in zijn carrière. Slot heeft nog decennia de tijd. En Bosz heeft ook al regelmatig aangegeven het te willen doen. De vraag is uiteraard wel of hij zich niet inmiddels aan PSV gecommitteerd heeft. Hij heeft wel niet al te lang terug zijn contract verlengd. bosz heeft toch al bijgetekend ? ik zou bosz ook zeker toejuichen maar ik vind slot misschien wel de beste keus voor oranje en die is vrij |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 21:12 schreef kenny het volgende:[..] bosz heeft toch al bijgetekend ? ik zou bosz ook zeker toejuichen maar ik vind slot misschien wel de beste keus voor oranje en die is vrij Hij heeft bijgetekend ja, maar je weet niet of er clausules in zijn contract zitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Waarom? Is toch t hoogst haal bare |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bondscoach baantje is leuk als je geen zin meer hebt om dagelijks op het veld te staan. Arne is nog zo jong en kan nog zoveel jaren mee. Die moet nu nog lekker elke dag op het veld willen staan en clubs leiden.
Begreep Nagelsmann daarom ook nooit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juni 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 22:29 schreef MMM het volgende:[..] Bondscoach baantje is leuk als je geen zin meer hebt om dagelijks op het veld te staan. Arne is nog zo jong en kan nog zoveel jaren mee. Die moet nu nog lekker elke dag op het veld willen staan en clubs leiden. Begreep Nagelsmann daarom ook nooit. Als je zo redeneert dan zou bondscoach worden een aangelegenheid voor bejaarde trainers zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 22:51 schreef tomson het volgende:[..] Als je zo redeneert dan zou bondscoach worden een aangelegenheid voor bejaarde trainers zijn. Is vaak ook zo.
Of in ieder geval iemand die al jarenlang clubs heeft geleid en wat minder wil.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juli 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Maar t is ook een enorme eer. En de kans is er niet zo vaak. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Heeft lekker gecashed en denk dat het niet verkeerd is nu op te pakken. Als hij er wat van weet te maken, kan ie met een heerlijk gevoel met pensioen. Wordt er in september ook 58 dus vind het wel de ideale leeftijd dit aan te gaan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Hij wordt 48 in september, niet 58 ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Uiteindelijk wordt ie dan ook 58 in september he |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: mee eens , of hij nu een sabbatical year neemt of coach van oranje wordt , daarbij zou sipke weer zijn rechterhand kunnen worden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, gaan we wel vanuit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juli 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Shit ja, zit verkeerdom te rekenen. Maar goed doe het eens 8 jaar als het lekker loopt nog eens 8 jaar cashen in het buitenland. Kan allemaal toch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juli 2026 door VVout -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooi al die verhalen nu rondom Arne maar kans klein lijkt me, en zou ook raar zijn in bloei carrière (kleine knauw dan gehad) en vrij jong al amper wat gaan doen voor langere tijd, want ek pas weer over 2 jaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik denk dat het een hele grote kanshebber is. En terecht. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kanshebber altijd van knvb kant,, zou logisch zijn van knvb, maar zou apart van hem zijn vooral om je carrière laag pitje al te zetten door min meer lange sabatical te nemen al, en op club niveau gebied, heeft leeftijd nog even carrière te maken in Europa.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Elke trainer vind het een eer om bondscoach te kunnen worden. Ongeacht leeftijd. Én het hoogst haalbare..daar doe je het voor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik wil je toch even corrigeren King Ar ,Feyenoord is het hoogst haalbare in Nederland 😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2026 - 19:02 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik wil je toch even corrigeren King Ar ,Feyenoord is het hoogst haalbare in Nederland 😂 👏 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2026 - 18:56 schreef ar het volgende:Elke trainer vind het een eer om bondscoach te kunnen worden. Ongeacht leeftijd. Én het hoogst haalbare..daar doe je het voor. Ik heb 2 keer afgezegd. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2026 - 19:02 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik wil je toch even corrigeren King Ar ,Feyenoord is het hoogst haalbare in Nederland 😂 Hahaha juistem👊 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2026 - 19:02 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik wil je toch even corrigeren King Ar ,Feyenoord is het hoogst haalbare in Nederland 😂 Dat wel natuurlijk 👊 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2026 - 19:02 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik wil je toch even corrigeren King Ar ,Feyenoord is het hoogst haalbare in Nederland 😂 +1908 👌 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908