|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| ////Held, krijgt er een streep bij van mij. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Sinds zijn liedjes in de kroegen op t stadhuisplein een echte publiekslieveling geworden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Geen WK voor hem lijk het. Wel op de reservelijst. Dus afhankelijk van blessures bij concurrentie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bedankt. Maar dit kan echt niet meer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Deed het de laatste potjes toch echt niet zo slecht.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopt. Maar totaal geen snelheid meer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Maar dat heef5 ie eigenlijk nooit gehad |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Je zag sinds begin vorig seizoen tot nu flinke opgaande lijn in fysieke ongemakken dus lijkt me duidelijk het beste om wat anders voor te zoeken,, zn voetballende opbouwende kwaliteiten blijven wel top natuurlijk
en dan met name linksbenige cv daar los je dan gelijk zoveel mee op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Bedankt voor de mooie momenten geweldenaar Trauner///held!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Trauner geeft aan dat hij binnenkwam als speler, maar vertrekt 'als fan'. “Ik zal het missen om in De Kuip te spelen, de Feyenoordliedjes te horen (en te zingen 😉) en tijd door te brengen op 1908. Deze club is een deel van mijn leven geworden en zal dat altijd blijven. Ik heb gezien wat Feyenoord betekent voor de Rotterdammers, en ik ben ontzettend trots dat ik deze club op het veld heb vertegenwoordigd”, aldus Trauner, die zijn bericht afsluit met de bekende Feyenoord-term ‘Overal waar jij gaat |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Held! Veel succes met wat je verder nog gaat doen. En hopelijk tot weerziens! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Mooi mens. Zat er wel in dat hij deze window zou vertrekken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Altijd welkom met zijn caravan op het plein. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Echte topper. Wat was hij goed. Afgelopen seizoen met Wattenaatje en Ahmedhozic werd dat heel duidelijk. Wat waren we verwend in de jaren daarvoor met Hancko en Trauner.
Hoop dat hij nog ergens mooi contractje gaat krijgen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Hoop vooral dat we weer op dat niveau minimaal terug gaan komen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Prima vent, was eerste jaren een zekerheid. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Feyenoord held! Het ga je goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dank held!
Zijn eerste twee seizoenen waren top. Laatste 3 jaar helaas door blessures (te) weinig invloed gehad. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| de kale ketser , bedankt en het ga je goed |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 - 16:26 schreef MMM het volgende:Dank held! Zijn eerste twee seizoenen waren top. Laatste 3 jaar helaas door blessures (te) weinig invloed gehad. speelde in 2024 alle wedstrijden in de CL met Priske |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Europees vond ik hem vaak tekort komen, met die blunder in de conference League finale |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 - 18:56 schreef RenatoBos het volgende:[..] Europees vond ik hem vaak tekort komen, met die blunder in de conference League finale Volgens Grok was het dankzij Gernot dat we de volgende ronde haalden in de CL . Maar hij kwam soms snelheid te kort ,alleen dat was al vanaf het begin zo af en toe eigenlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 - 18:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Volgens Grok was het dankzij Gernot dat we de volgende ronde haalden in de CL . Maar hij kwam soms snelheid te kort ,alleen dat was al vanaf het begin zo af en toe eigenlijk. Who the fuck is Grok..? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik dacht dat zn contract al afgelopen was eigenlijk per 1 juni en dat het al zeker was en logisch ze niet net m doorgaan, want kan natuurlijk niet meer gezien zn fysieke afbouw sinds vorig seizoen tot nu, maar pas 1 juli dan zeker zn contract afloopt
Anyway was al wel bekend lijkt me. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Bedankt kale kletser je was echt onze rots in de branding in het slot tijdperk Veel van je genoten met name je opbouw was fantastisch net je heerlijke strakke inspeelpasses🙏 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Grok is net als chatgpt zon ai gebeuren weet ik dan Maar zit er eigenlijk ook verschil tussen de ai platforms eigenlijk Of eigenlijk nagenoeg hetzelfde maar dan mogelijk n iets kleinere kennis met ingebrachte dingen ofzo
Pin me er nooit op vast dat dingen echt 100 procent kloppen eigenlijk maar puur handig snel dingen wil weten of als ik twijfel bij zaken wat op ideeën komen, maar aftoe zelf denken of tot oplossingen komen is ook nog steeds niet verkeerd haha.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Daar heb ik de ballen verstand van |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 - 20:34 schreef bijft007 het volgende:Grok is net als chatgpt zon ai gebeuren weet ik dan Maar zit er eigenlijk ook verschil tussen de ai platforms eigenlijk Of eigenlijk nagenoeg hetzelfde maar dan mogelijk n iets kleinere kennis met ingebrachte dingen ofzo Pin me er nooit op vast dat dingen echt 100 procent kloppen eigenlijk maar puur handig snel dingen wil weten of als ik twijfel bij zaken wat op ideeën komen. Met Grok moet je spelen want die vergeet weleens een jaar of een aantal spelers . Daarom kan je er niet zomaar vanuit gaan dat het klopt . je moet doorblijven vragen . Maar als je een navigatie of je waterpomp wil vervangen van bv een renault 5 dan krijg je correcte informatie. Ook met wetten waar iemand niet mee bekend is . chatgpt moet je dowmloaden en Grok zit gewoon op je google |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Gemini zit ook op Google. Grok is van twittert. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Belangrijker wie er zo op mij zit dan Google, pffff. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: je heb gelijk ik dacht altijd dat hetzelfde was ,komt waarschijnlijk door die soort G logo dat ik dat altijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juni 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Aha Thanks, maar wel wijs om het gewoon te gebruiken om dingen te repareren of iets van zaken te weten waar je de ballen verstand van hebt hou ik me altijd voor. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Grok is van Musk dus daar doe ik niet mee |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Die autist is geweldig, merkt zelf niets van hoe gek hij is en de halve wereld is aan het wijzen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 - 20:46 schreef bijft007 het volgende:Aha Thanks, maar wel wijs om het gewoon te gebruiken om dingen te repareren of iets van zaken te weten waar je de ballen verstand van hebt hou ik me altijd voor. ik heb me multiriem ,bougies ,remvloeistof enzo gedaan met AI. Ook me navigatie systeem . Maar heb je vragen maak niet uit wat ai geef je gelijk antwoord met linkjes. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik ook niet ,echt een pleuris hekel aan die vent |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 - 20:48 schreef VVout het volgende:Die autist is geweldig, merkt zelf niets van hoe gek hij is en de halve wereld is aan het wijzen. Je moet er van houden. Grote rijke meneer idd. Maar laten we het maar weer bij voetbal houden, dan blijft t gezelliger denk ik. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Haha, dat rauwe randje idd. 😁 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 - 20:55 schreef tomson het volgende:[..] Je moet er van houden. Grote rijke meneer idd. Maar laten we het maar weer bij voetbal houden, dan blijft t gezelliger denk ik. Dat ie rijk is prima Dat ie een goedlopende onderneming heeft ook.
Maar hij is gewoon knettergek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Geniale mensen zijn vaak knettergek. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2026 door ar -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Prachtige tijd bij ons gehad, voor ons en voor hem, moeten we koesteren, maar aan alles komt een eind helaas, en kon ook nu niet meer fysiek dat is het eerlijke verhaal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 - 20:12 schreef bijft007 het volgende:Prachtige tijd bij ons gehad, voor ons en voor hem, moeten we koesteren, maar aan alles komt een eind helaas, en kon ook nu niet meer fysiek dat is het eerlijke verhaal. ❤️🤍🖤 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|