|
|
R()b
|
|
|
Mikos Gouka, journalist en clubwatcher, vindt dat Shiloh 't Zand zich tijdens de wedstrijd tussen Feyenoord en Heracles Almelo (5-2) op een positieve manier heeft bewezen door de Braziliaanse speler Igor Paixão te blesseren.
Mikos Gouka, ook rijp voor een sanatorium. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat is niet de gehele context van t verhaal. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Niet echt
“Dat ik dan reacties lees als: ‘Hoe kan dat nou?’ Daar begrijp ik nou niks van”, begint Gouka in de AD Voetbalpodcast. De journalist heeft er best begrip voor dat het vervelend is dat Paixão niet verder kon na een tik van iemand die bij Feyenoord onder contract staat. “Maar die jongen komt in De Kuip om zich te bewijzen, wil op het randje spelen en raakt dan iemand.” De situatie zou volgens de Feyenoord-volger anders zijn als ’t Zand bewust op zoek was om iemand te blesseren.
Pluspuntje voor ‘t Zand Gouka denkt dat het moment tussen Paixão en ’t Zand erg goed kan uitpakken voor laatstgenoemde. “Dat moment pleit in zijn voordeel. Als ik trainer van Feyenoord zijn, zou ik denken: ‘Kijk, die heeft in ieder geval begrepen waar het om gaat’. Ik denk dat hij juist een pluspuntje had
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Als tie bij ons had meegedaan had ie uiteraard wel een kaart hiervoor gehad.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waarschijnlijk wel ja maar ook dat is niet de context van het verhaal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik volg de KKD regelmatig en t Zand maakte bij Dordrecht vorig seizoen ook al een goeie indruk op me. Benieuwd hoe zijn seizoen verder uitpakt, alsook dat van Benita natuurlijk. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
't Zand heeft nu al het postuur van Timber, kun je nagaan over jaar of 2. Is jongen van Zuid, en is het zoveelste talent van de club. Een middenveld met -af en toe- Zechiel, 't Zand en Milambo kan zo maar binnenkort. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Nee, maar dit was dan weer mijn eigen verhaal, een verhaal op zich. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Maar mooi dat uitgeleende spelers zich op deze manier verder ontwikkelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 december 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een van de belangrijkste spelers. |
|
|
|