|
|
van geil
|
|
|
Hij scoort nu een keer uit zo'n situatie, maar hoe vaak miste hij de laatste wedstrijden, terwijl anderen er beter voorstonden. Het is echt een ego. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nog 3 doelpuntjes dan staat hij op 9 met nu al 7 assists word dit zijn beste seizoen bij ons . Het is ook een jongen die het de hele wedstrijd kan opbrengen om mee terug te verdedigen. Ik zie het niet gebeuren dat hij na een goal naar het publiek gaat om een vingertje op zijn mond te doen omdat het publiek hem uitfloot . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Oneens. In een evenwichtige selectie met concurrentie absolute meerwaarde. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We hebben 1 aanvaller die een seizoen lang fit is, zowel aanvallend als verdedigend zijn taken uitvoert en regelmatig beslissend is. Wat dat betreft de laatste die je weg doet lijkt me.
Dat laat trouwens onverlet dat hij ook regelmatig teamgenoten over het hoofd ziet of negeert, van kansloze posities op doel schiet en er op los struikelt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat dus. Daarom. Van de hand doen zo lang t nog wat oplevert |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heeft geen concurrent in de secletie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 10:14 schreef Leon FR1908 het volgende:Nog 3 doelpuntjes dan staat hij op 9 met nu al 7 assists word dit zijn beste seizoen bij ons . Het is ook een jongen die het de hele wedstrijd kan opbrengen om mee terug te verdedigen. Ik zie het niet gebeuren dat hij na een goal naar het publiek gaat om een vingertje op zijn mond te doen omdat het publiek hem uitfloot . Gisteren nog, met zijn hand mondgebaren maken,praten . |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Vreselijk. Wat was ik hem graag na de tijd in het centrum tegengekomen. Het verdiend allemaal ruim bij onze club maar presteert al jaren kut en heeft dan ook nog een grote bek. Griezels zijn het. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Echt ? Hahaha top ventje 😂 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 11:20 schreef Leuv het volgende:[..] Vreselijk. Wat was ik hem graag na de tijd in het centrum tegengekomen. Het verdiend allemaal ruim bij onze club maar presteert al jaren kut en heeft dan ook nog een grote bek. Griezels zijn het. Dat vindt jij, ik denk dat hij ook voor 25 milj verkocht gaat worden. Elke analist vindt het een prima speler. Hij is wat druistig , maar is levnsgevaarlijk. En als de meeste analisten dit vinden, denk ik altijd Leuv vindt het niets |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja echt, best lang ook. @Leon
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Die gebaartjes, kleuterniveau, bij alle spelers die dat doen hoor.
Maar staat er wel vrijwel altijd, één van de fitste spelers, denk dat ie goed voor zichzelf zorgt qua fysiek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Doet hij goed ,je hoeft je door niemand te laten uitschelden. Ps zijn stats zijn nog beter als dat ik dacht.
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 11:38 schreef Cruzcontrol het volgende:Die gebaartjes, kleuterniveau. Maar staat er wel vrijwel altijd, één van de fitste spelers, denk dat ie goed voor zichzelf zorgt qua fysiek. Gedrag van sommige supporters in het stadion ook ;) Vindt het ook raar |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 11:35 schreef piet de paler het volgende:[..] Dat vindt jij, ik denk dat hij ook voor 25 milj verkocht gaat worden. Elke analist vindt het een prima speler. Hij is wat druistig , maar is levnsgevaarlijk. En als de meeste analisten dit vinden, denk ik altijd Leuv vindt het niets Ik vind het helemaal niets nee. Het rent en loopt en doet maar heeft geen enkel overzicht en verkwanselt merendeel van de aanvalsopzetten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Rustiggggggggggg Als hij ooit nog overzicht zou krijgen is het een wereldspeler. Zijn grillige spel nu , is ook moeilijk te verdedigen, we hebben alleen Ivanusec degelijk en geen verrassingen in zijn spel Makkelijk te verdedigen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zijn spel levert af en toe mooie treffers op, maar heeft ook al regelmatig doelpunten gekost als hij de spits niet vrij voor de keeper zet.
Maar ja als hij ALLES beheerste speelde die al lang niet meer bij ons. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 11:45 schreef piet de paler het volgende:Rustiggggggggggg Als hij ooit nog overzicht zou krijgen is het een wereldspeler. Zijn grillige spel nu , is ook moeilijk te verdedigen, we hebben alleen Ivanusec degelijk en geen verrassingen in zijn spel Makkelijk te verdedigen Ik hoef ook helemaal geen verrassing. Gewoon een goede voorzet die op tijd is gegeven en gevaarlijker is dan dat gehol met die bal. Moet je zijn corners eens zien. De kinderen hier thuis geven een betere corner. Het is droevig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus Ivanusec op die plek ?????????? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Is in alle opzichten een betere speler maar is het na zijn blessure helemaal kwijt. Ik had altijd Sauer daar neer gezet want die is in potentie de beste op die positie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heel traag geen verrassing in zijn spel ..tja Meningen verschillen prima toch |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Bij Robben wist je altijd wat hij ging doen. Maar omdat een reactie altijd trager is dan de actie zelf had hij altijd een halve seconde voorsprong. Genoeg om dat doelpunt te maken of die pass te geven. Daarom ook, het moet effectief zijn en geen circusact.
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laten we het er op houden dat Pax op de onderste 5 plaatsen staat dat het niet wil lukken, van een lange lijst. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 11:48 schreef Cruzcontrol het volgende:Zijn spel levert af en toe mooie treffers op, maar heeft ook al regelmatig doelpunten gekost als hij de spits niet vrij voor de keeper zet. Maar ja als hij ALLES beheerste speelde die al lang niet meer bij ons. Dat is zo inderdaad . En daarnaast denk ik toch dat hij de betere linksbuiten is in de eredivisie op dit moment. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eens. Het is mooi geweest Verkopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2025 door ar -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Voor ons al 2+ jaar onze beste en meest gevaarlijke diepgaande buitenspeler (op minteh vorig seizoen na dan)
want zeg nu zelf van wat je anders hebt of op kunt stellen blijft er gewoon niks meer van over,, zolang je op heel de buitenspeler posities geen beter hebt koesteren,, ook enige buitenspeler die al die jaren aan pakweg 10-15 goals per jaar komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Prime Ronaldinho in de eerste helft |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Stijgt weer boven zichzelf uit. 0 bescherming van de scheids. Terwijl Leao onze keeper meermaals mag torpederen. Hopen dat die slagers m straks niet ongestraft lopen slopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou de achterballen ook op goal schieten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De enige voldoende in de voorhoede. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geniaal, goed, en irritant. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Top hoor, zo zien we em graag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Prima wedstrijd. Af en toe net Ronaldinho, zoals MMM al zei. Zo knap ook dat hij - ik blijf het zeggen - zowel aanvallend als verdedigend zijn bijdrage heeft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 11:42 schreef Leuv het volgende:[..] Ik vind het helemaal niets nee. Het rent en loopt en doet maar heeft geen enkel overzicht en verkwanselt merendeel van de aanvalsopzetten. Daan Rots halen hahaha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Je moet paix gewoon echt veel meer waarderen in wat hij wel altijd beheerst,, het zal niet altijd zo goed zijn als vanavond maar hij gaat elke wedstrijd toch verdomd vaak mannetje voorbij of creëert wel echt veel kansen door zn samba en zn typische wegdraai acties,, dat is niet altijd normaal voor spelers,, had hij veel vervolgens wel in rendement afgerond speelde hij bij real of Barça.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 12 februari 2025 - 23:23 schreef bijft007 het volgende:Je moet paix gewoon echt veel meer waarderen in wat hij wel altijd beheerst,, het zal niet altijd zo goed zijn als vanavond maar hij gaat elke wedstrijd toch verdomd vaak mannetje voorbij of creëert wel echt veel kansen door zn samba en zn typische wegdraai acties,, dat is niet altijd normaal voor spelers,, had hij veel vervolgens wel in rendement afgerond speelde hij bij real of Barça. Je enige presterende aanvaller na vertrek Santi. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Jouw reaktie zegt meer over jou dan over mij. Rots speelt rechts en ik hoeft mijn gelijk niet te halen nitwit
Paixao: petje af, een goede wedstrijd al heeft hij ook weer zijn mindere kanten laten zien gisteravond. Ik loop niet zo snel de polonaise met hem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Deze kan veel korter. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Echte Brazilliaan , grillig , vreemd, maar o zo gevaarlijk Goed gespeelt Igor De wereld kijkt mee €€€€€€€€€€€€€&&& |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bij de BBC (Guillem Balague) werd gesproken over interesse van Liverpool en Arsenal. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Op tijd verlengd dus.
Hopelijk geen krankzinnig lage transferlimiet er in gemoffeld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 13 februari 2025 - 09:25 schreef Leuv het volgende:[..] Jouw reaktie zegt meer over jou dan over mij. Rots speelt rechts en ik hoeft mijn gelijk niet te halen nitwit Paixao: petje af, een goede wedstrijd al heeft hij ook weer zijn mindere kanten laten zien gisteravond. Ik loop niet zo snel de polonaise met hem. Hij kan ook op rechts spelen ,dus ik dacht die Rots is net zo goed en die speelt soms ook weleens op links . Maar dat is niet zo ,de prutser |
|
|
|