BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Igor Paixão///held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 mei 2025 - 21:02   quote  deeplink  
Iedereen hier zit er wel eens naast. Ut lijken wel mensen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 21 mei 2025 - 21:15   quote  deeplink  
Voetbal is toch ook geen exacte wiskunde...

Wat nu waar is, is over een half jaar weer achterhaald...

Dat gequote slaat nergens op eigenlijk, zelfverheerlijking of bashen van anderen..

Zelfs per wedstrijd kan t van hoog naar laag en andersom gaan..

Beleidsmatig kun je echter wel dingen aankaarten en opvolgen en patronen ontdekken.

Maar t blijft toch vooral emotie van t moment hoor!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 mei 2025 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2025 - 21:15 schreef Cruzcontrol het volgende:

Dat gequote slaat nergens op eigenlijk, zelfverheerlijking of bashen van anderen..

Beleidsmatig kun je echter wel dingen aankaarten en opvolgen en patronen ontdekken.

Quoten als je er naast hebt gezeten. Veel leuker.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 mei 2025 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2025 - 21:15 schreef Cruzcontrol het volgende:

Ach hij vond het leuk, ik vind het meer sneu..
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 21 mei 2025 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2025 - 21:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ach hij vond het leuk, ik vind het meer sneu..
Das waar maat!
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 21 mei 2025 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2025 - 21:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Quoten als je er naast hebt gezeten. Veel leuker.
Ook heel waar, en zo mooi toch!

Ach, vroeger zat je op de tribune en na afloop in de kroeg, zat je ook allerlei meningen te verkondigen...
Leuke was, stond allemaal niet voor eeuwig hier op schrift voor azijnpissers om er een half jaar later over te beginnen..

Misschien degenen die met een glaasje water alles in hun schriftje noteerden..

Och, lekker laten doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2025 door Cruzcontrol --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 mei 2025 - 09:31   quote  deeplink  
Wie kaatst moet de bal verwachten.
Ik vond dit humor, misschien eens nadenken , dat jou waarheid niet altijd de waarheid is.
Maar troost je het was grappig bedoeld.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 mei 2025 - 10:01   quote  deeplink  
T is selectief. Maar gefeliciteerd met je grap.
VVout
 VVout - donderdag 22 mei 2025 - 10:43   quote  deeplink  
Contract tot en met: 30 jun. 2029 en 30 miljoen, voor mij met zijn huidige vorm en positie miet te rijmen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 mei 2025 - 11:52   quote  deeplink  
De ontvanger leest hoe hij het wil lezen.
Platte tekst kun je niet laten zien hoe je het bedoeld.
Manco in mijn Nederlands, ik spreek in huis Frans, en de taal der liefde
Over Paxao gesproken het zou mij niets verbazen als hij blijft.
Het plezier wat hij onder het voetballen uitstraslt, zou hij dat ook in een zwaardere competitie ook krijgen .
Ga in Juni een maand naar Mali ................ik zag dat er toch een paar aardige talenten daar vandaan komen.
Zal eens rondkijken ;) tussen de geiten en de stront

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2025 door piet de paler --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 22 mei 2025 - 14:57   quote  deeplink  
Ik denk dat Feyenoord en Paixao gewoon afgesproken hebben dat hij de 2 Champions League kwalificatie rondes blijft en dan verder zien.
Zag je ook andersom naar ons bij Hwang en Ivanusec dacht ik..

Als de Champions League groepsfase wel of niet gehaald wordt scheelt geen slok op een borrel, maar een halve fles.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 22 mei 2025 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2025 - 14:57 schreef Cruzcontrol het volgende:
Ik denk dat Feyenoord en Paixao gewoon afgesproken hebben dat hij de 2 Champions League kwalificatie rondes blijft en dan verder zien.
Zag je ook andersom naar ons bij Hwang en Ivanusec dacht ik..

Als de Champions League groepsfase wel of niet gehaald wordt scheelt geen slok op een borrel, maar een halve fles.
Dat zou een unicum zijn voor ons.
tomson
 tomson - donderdag 22 mei 2025 - 18:36   quote  deeplink  
Is dan niet het gevolg dat hij niet meer speelgerechtigd is bij de volgende club ?
Als hij in de voorrondes voor A speelt, kan hij de poulefase dan nog voor B uitkomen ?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 22 mei 2025 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2025 - 15:38 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Dat zou een unicum zijn voor ons.
Ja, misschien hebben we geleerd van andere clubs waar we spelers willen halen en die die truc ook toepassen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2025 door Cruzcontrol --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 22 mei 2025 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2025 - 18:36 schreef tomson het volgende:
Is dan niet het gevolg dat hij niet meer speelgerechtigd is bij de volgende club ?
Als hij in de voorrondes voor A speelt, kan hij de poulefase dan nog voor B uitkomen ?
Voorrondes niet volgens mij...
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 22 mei 2025 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2025 - 18:36 schreef tomson het volgende:
Dit was voor vorig seizoen, denk nu ook dus...

Wanneer moet de definitieve Champions League-selectie worden doorgegeven aan de UEFA?
De UEFA-richtlijnen schrijven voor dat alle ploegen tot 3 september 23.59 uur hebben om de definitieve selectie door te geven aan de UEFA. Tot die tijd mogen ploegen in Europa nadenken over wie zij in willen schrijven. In totaal mogen clubs 25 spelers op de lijst zetten. Dit geldt enkel voor spelers die ouder zijn dan 21 jaar.

Aangezien er de afgelopen weken al voorronde wedstrijden werden gespeeld en spelers mogelijk door transfers al voor een andere ploeg uitkwamen, zijn er speciale regels omtrent het inschrijven van getransfereerde spelers. Een speler die in de voorronde voor een andere club speelde, mag gewoon voor zijn nieuwe club meedoen in de groepsfase.
tomson
 tomson - donderdag 22 mei 2025 - 20:26   quote  deeplink  
Aha. Nou dan is dat ook duidelijk. Ik had even m'n twijfels..
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 22 mei 2025 - 20:29   quote  deeplink  
Ff de twijfels wegnemen, wilde het zelf ook weer ff zeker weten..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 mei 2025 - 13:54   quote  deeplink  
Barcalona..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 27 mei 2025 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2025 - 13:54 schreef RenatoBos het volgende:
Barcalona..
O je bedoelt Barcelona ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 mei 2025 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 mei 2025 - 17:45   quote  deeplink  
Bedoelt
VVout
 VVout - dinsdag 27 mei 2025 - 18:33   quote  deeplink  
eimer-popcorn-mit-karten-und-coca-cola-106468164.jpg?ct=jpeg
bijft007
 bijft007 - dinsdag 27 mei 2025 - 18:38   quote  deeplink  
Teken maar gewoon nieuw contractje van 1 extra jaar wat je tot 1 van best betaalde maakt, soms moet je zulke dingen gewoon wagen als je weer iets verder wil

ipl standaard jong kopen en na 2-3 jaar op voor ons topniveau verkopen, athans niet teveel tegelijk want kost je dan normaliter weer tijd om als club stappen te zetten

Salaris voor belangrijke dragende spelers wat omhoog mettertijd om wat kanjers te behouden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 mei 2025 door bijft007 --
VVout
 VVout - dinsdag 27 mei 2025 - 18:46   quote  deeplink  
Heeft gewoon nog een contract tot 30 jun. 2029. Heb hem niet voor niets zelf horen zeggen dat hij ook afwacht wat Feyenoord wil.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 27 mei 2025 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2025 - 18:46 schreef VVout het volgende:
Heeft gewoon nog een contract tot 30 jun. 2029. Heb hem niet voor niets zelf horen zeggen dat hij ook afwacht wat Feyenoord wil.
Puur opwaarderen dat salaris gaat het dan om voor bewezen diensten, maar weet niet of feyenoord al zo ver is om zulke dingen verantwoord te kunnen doen om ze uit handen premier league te houden.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 mei 2025 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2025 - 16:52 schreef piet de paler het volgende:

[..]

O je bedoeld Barcelona ;)
😉
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 mei 2025 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2025 - 17:45 schreef Stylzz het volgende:
Bedoelt
😂
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 27 mei 2025 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2025 - 18:38 schreef bijft007 het volgende:
Teken maar gewoon nieuw contractje van 1 extra jaar wat je tot 1 van best betaalde maakt, soms moet je zulke dingen gewoon wagen als je weer iets verder wil

ipl standaard jong kopen en na 2-3 jaar op voor ons topniveau verkopen, athans niet teveel tegelijk want kost je dan normaliter weer tijd om als club stappen te zetten

Salaris voor belangrijke dragende spelers wat omhoog mettertijd om wat kanjers te behouden.
Is oktober pas verlengd met 2 jaar.

Igor is een verstandig mannetje, hoort em nooit van die rare dingen zeggen.

Weet wat goed voor hem en Feyenoord is.

Zou mij niet verbazen dat ie blijft in de CL kwalificatie en bij kwalificatie gewoon blijft of bij geen kwalificatie toch vertrekt, wat dan ook wel zal moeten financieel gezien.

Denk ik maar zo he.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 mei 2025 door Cruzcontrol --
tomson
 tomson - dinsdag 27 mei 2025 - 21:10   quote  deeplink  
Samen met Hancko toch wel degene van wie een vertrek zo goed als onvermijdelijk lijkt.
Het kan niet anders of er gaan (interessante) treintjes voorbij komen voor hem. Heeft ruim de aandacht getrokken dit seizoen. Maar waarom dan nog blijven met risico op blessures etc. omdat je oude club nog belangrijke wedstrijden te spelen heeft ?
VVout
 VVout - woensdag 28 mei 2025 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Paixão was dit seizoen de meest bepalende speler in het aanvalsspel van Feyenoord. De Braziliaan was bij dertig doelpunten van de Rotterdammers betrokken als afmaker (16 goals) of aangever (14 assists) en lijkt deze zomer een grote transfer te gaan maken. Met een stijging van tien miljoen euro komt de nieuwe, geschatte waarde van Paixão uit op 35 miljoen, waarmee het marktwaardenteam van Transfermarkt alvast anticipeert op een mogelijk grote transfer die de vleugelaanvaller komende zomer kan maken. De verwachting is dat de Braziliaan bij een overstap de status van Mats Wieffer en Santiago Gimenez als duurste verkopen ooit van de club zou kunnen overnemen.
https://www.transfermarkt.nl/paixao-bekroont-seizoen-met-grootste-stijging-in-waarde-hato-meest-waardevol/view/news/454419
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 31 mei 2025 - 20:57   quote  deeplink  
Screenshot-20250531-205254-X.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Igor Paixão///held topic

0.0273511