BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Igor Paixão///held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 10 december 2025 - 15:47   quote  deeplink  
Er is absoluut geen reden om op basis van enkele wedstrijden een speler als miskoop en wanbeleid te oormerken.
Hoe goedkoop of duur zij ook waren.
Er is wel een geduldgrens. Wat mij betreft over het algemeen 1 seizoen. Dan gaan kosten en eerdere prestaties echt een rol spelen.
MMM
 MMM - woensdag 10 december 2025 - 16:01   quote  deeplink  
Je mag van een aankoop van 10 miljoen toch wel direct invloed verwachten? Ik vind een jaar aanpassingstijd voor dergelijke spelers (leeftijd, zelfde continent) echt te lang.

Borges gaat de komende weken minuten maken (Moussa afwezig na komende zondag) en zal moeten leveren.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 10 december 2025 - 16:10   quote  deeplink  
Dat hangt ook samen met wennen aan ander spelsysteem, en wie speelt er basis op die plek.
Ik moet nog zien of Sauer het vertrouwen bij RvP houdt, en Borges daarmee meer speelminuten gaat krijgen. Dat helpt mee in wennen aan automatismen en in dienst van het elftal en speelwijze denken én spelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 december 2025 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2025 - 07:55 schreef Stylzz het volgende:
Ik heb geen idee wat men hier nu aan t doen is
Paixao was top.
In t begin was t de struikelkabouter
Loop dit topic door en zie dat men in t begin zijn potentie al zag, maar dat hij vanaf maart pas impact ging maken.

Lijkt me dat spelers als Sauer en Borges ook gewoon die tijd mogen krijgen.
Dat laatste lijkt mij logisch ,heb allang vertrouwen in Sauer maar alleen
nog niet bij ons omdat het spel dat wij spelen nog niet bij hem past .
Borges heb ik ook wel vertrouwen in .
Je ziet dat hij beter zijn man voorbij komt als Sauer alleen mist hij snelheid wat opzich geen probleem hoeft te zijn ,
als hij nog meer een handenbinder word .
Paixão mis ik nog elke wedstrijd maar dat is logisch en dat zal niemand ontkennen lijkt mij.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Igor Paixão///held topic

0.0542390