|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Timon, maak ons EEN keer blij en trots. Ga weg. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ook niet aardig.
Maar wel terecht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En mocht weer gewoon keepen. Wat heb je daar nu aan? Zo bouw je toch niets op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wie dan? Vervanger is er nog niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We hebben toch meer keepers die in de toekomst in kunnen vallen. Laat die ervaring opdoen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Er is sowieso nog een kans dat Wellenreuther blijft, als tweede keeper.
Dat zal vooral met hemzelf te maken hebben. Feyenoord zal het wel prima vinden als hij weer tweede keeper wil worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 - 21:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Er is sowieso nog een kans dat Wellenreuther blijft, als tweede keeper. Dat zal vooral met hemzelf te maken hebben. Feyenoord zal het wel prima vinden als hij weer tweede keeper wil worden. Nou, IK NIET! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik zou het zelf wel prima vinden als hij blijft als tweede keeper. Anders moet je ook weer een extra vervanger gaan halen. Hij loopt volgend jaar uit zijn contract, dit 'probleem' lost zich ook vanzelf op.
Belangrijkste voor mij is dat er een betere eerste keeper komt. Of Wellenreuther dan blijft als tweede keeper of vertrekt om elders eerste keeper te worden, het is mij om het even. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Dan adviseer ik jou niet als staflid. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| hahaha, dat zegt weinig, er is niemand op dit forum die ik als staflid zou adviseren ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 - 21:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:hahaha, dat zegt weinig, er is niemand op dit forum die ik als staflid zou adviseren ;) Jammer dat ik niet even door je hoofd ging.
Had je hoog zitten T. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik voel me hier ook tekort gedaan T ;( Wat Wellie betreft ben ik ook wel uitgekeken op die nare trekjes. En toen Bijlow vorig jaar weer eens fit aan het raken was zei Wellie toch nadrukkelijk dat hij geen tweede viool wilde spelen ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: quote:Op zaterdag 11 juli 2026 - 22:48 schreef tomson het volgende:Ik voel me hier ook tekort gedaan T ;( Wat Wellie betreft ben ik ook wel uitgekeken op die nare trekjes. En toen Bijlow vorig jaar weer eens fit aan het raken was zei Wellie toch nadrukkelijk dat hij geen tweede viool wilde spelen ? hahahaha, misschien als John de Wolf nog eens wat anders gaat doen, dan zal ik jullie namen als opvolger aandragen! ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Cultuurbewaker zou me als gegoten passen hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| En ik heb ook wel genoeg van Wellenreuther gezien, maar ik hoef hem alleen niet koste wat kost de deur uit te werken. Zolang er maar iemand bijkomt die beter is. Of Wellie dan deze zomer gaat of de volgende (als ie uit zijn contract is gelopen), het zal allemaal wel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ja toch! Als jij nou dat gaat doen.
Ze zoeken ook nog een voetbalman in de RvC trouwens. MMM, interesse? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 - 22:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] [..] hahahaha, misschien als John de Wolf nog eens wat anders gaat doen, dan zal ik jullie namen als opvolger aandragen! ;) ;) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| wolfsburg heeft serieuze interesse , make my day |
|
|
|