|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 - 21:52 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja klopt maar dan is Sami alvast binnen ,en mocht Moussa dan gaan kunnen ze weer verder kijken. Diarra en ook van Persie zijn ook uitgeprobeerd op links dus er zijn opties. Maar het is nog geen uitgemaakte zaak dat ie vertrekt toch? Ik zou wel een beetje oppassen met spelers halen voordat hun concurrenten op die positie vertrokken zijn. Met een beetje pech blijven we bijvoorbeeld in de spits ook met teveel spelers zitten. Daar moet Ueda of Tengstedt eigenlijk nog wel weg. Ook om ruimte te creeren voor Van Persie.
En op links missen we een topper. De enige die daar afgelopen seizoen nog ok was, was notabene Sauer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 - 21:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Maar het is nog geen uitgemaakte zaak dat ie vertrekt toch? Ik zou wel een beetje oppassen met spelers halen voordat hun concurrenten op die positie vertrokken zijn. Met een beetje pech blijven we bijvoorbeeld in de spits ook met teveel spelers zitten. Daar moet Ueda of Tengstedt eigenlijk nog wel weg. Ook om ruimte te creeren voor Van Persie. En op links missen we een topper. De enige die daar afgelopen seizoen nog ok was, was notabene Sauer. Ja het is voorin nog helemaal niet in balans en misschien hebben ze al een linksbuiten op het oog he voor als Leo gaat . Verder zie ik Sami graag komen maar uiteraard alleen op een goede manier. Dus als Moussa vertrekt is dat beter ,ja zeker |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als Leo gaat moet er een linksbuiten voor terug.
Er moet eigenlijk sowieso al een TOP linksbuiten bij, zelfs als Leo blijft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ja ook eens en ga daar ook een beetje vanuit maar het lijkt al jaren de positie waar het minste aandacht uitgaat in de transferperiodes |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Is ook een moeilijke positie in te vullen. De 'bewezen' spelers op een niveau lager zijn vaak ook al onbetaalbaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 - 22:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Is ook een moeilijke positie in te vullen. De 'bewezen' spelers op een niveau lager zijn vaak ook al onbetaalbaar. 2 linksbuitens uit de jeugd nemen ,allebij telkens een halvie spelen 😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 - 22:10 schreef MMM het volgende:Als Leo gaat moet er een linksbuiten voor terug. Er moet eigenlijk sowieso al een TOP linksbuiten bij, zelfs als Leo blijft. Nergens voor nodig. Sauer is top! Er staan niet voor niets Duitse topclubs voor hem in de rij. Gewoon aanhouden en zijn contract verlengen of anders na dit seizoen voor +30M€ verkopen. Alles wat je er nu voor krijgt is te weinig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
+-30 milj verkopen?
Daarvoor moet je eerst een jaar echt laten zien je je belofte in kan lossen op ons niveau,, dus rustaaahg!!
Kan begrijpen je misschien afg seizoen weinig hebt gezien hoor Maar het niveau van hem liet te wensen over
met name in de duels nogal onder gesneeuwd en grote stappen te zetten om zn talent in te lossen
want je blijft geen jaren talent, voor nu veel sportschool in en diepgang zonder bal en schot trainen trainrn en nog is trainen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 - 22:10 schreef MMM het volgende:Als Leo gaat moet er een linksbuiten voor terug. Er moet eigenlijk sowieso al een TOP linksbuiten bij, zelfs als Leo blijft. eens denk ik ook |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik vind Sauer een half speler. En dan nog rechts ook ipv links. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| ook benfica meld zich , waar moet feyenoord akkoord mee gaan ? bedrag van 12 a 13milj lijkt mij misschien redelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Leuv schrijft 30 miljoen dus daar hou ik me aan vast |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: haha nou dan doe ik dat ook maar |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Haha, moet voor hem zelf nogal wat gebeuren, maar staat te boek als talent nog steeds en je betaald vooral voor dat (mogelijk) talent, maar heeft helaas praktisch stilgestaan afg seizoen in ontwikkeling of zelfs eerder achteruitgegaan gevoelsmatig.
Dan is de vraag, lukt het gio en trainers hem weer stevig op het paard te krijgen of Beur je liever nu mooi bedrag van 12 milj+- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| ik denk dat hij beter past bij een ploeg die reactie voetbal speelt , in de kleine ruimte vind ik hem niet sterk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Nou succes bij je nieuwe club |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Word of een gevalletje hoor je nooit meer wat van of enorm balen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Daarom denk ik dat het bedrag dat ze gaan vangen wel oke is. Misschien nog een doorverkoop p voor het geval en door... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| prima zo , bedankt en veel succes met je verdere loopbaan |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
12,5 + 2,5 bonussen , zijn de geruchten , 15milj prima goed uit onderhandeld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2026 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Snap je ook meteen de 9 voor Borges meer? 🤣
(Grapje he, ik vind Borges nog geen 4,5 waard en de huidige staat van Sauer is dit een goede verkoop)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2026 - 13:24 schreef Stylzz het volgende:[..] Snap je ook meteen de 9 voor Borges meer? 🤣 (Grapje he, ik vind Borges nog geen 4,5 waard en de huidige staat van Sauer is dit een goede verkoop) wat bedoel je hier ? lach je nou om je eigen verzinsels ? borges heeft jou TD gehaalt en is nou niet bepaald een succes |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
15 is prima.
Bij Feyenoord geen goede pot gespeeld. Teert echt op die ene interland tegen Duitsland |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2026 - 13:35 schreef kenny het volgende:[..] wat bedoel je hier ? lach je nou om je eigen verzinsels ? borges heeft jou TD gehaalt en is nou niet bepaald een succes Jezus doe niet zo sneu man. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: neem een voorbeeld aan jezelf |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Maar gaan we nu voor 10M er een significant betere linksbuiten er voor terughalen? Wie zou dat dan moeten zijn? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| En is Diarra Sauer in hierarchie dan al gepasseerd? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Zou werkelijk vreselijk zijn en minimaal 30M€ te weinig. Die patatbakker is een paria en nog erger dan DtK. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2026 - 13:40 schreef MMM het volgende:15 is prima. Bij Feyenoord geen goede pot gespeeld. Teert echt op die ene interland tegen Duitsland Een keer een verstandige uitspraak van jou zou een hoogtepunt van dit Forum zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Weet je Kenny Laat me lekker met rust, reageer niet meer op me. Ik ga t bij jou ook niet doen. Scheelt me een hoop negatieve energie en ik ben echt te oud voor dit gedrag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Sauer is al maanden stuk Dus niemand weet t |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Prima deal voor iemamd die voorin staat opgesteld en maar bij 12 doelpunten direct is betrokken. Achteraf viel hij mij zwaar tegen, dus prima deal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
64 optredens Twaalf doelpunten 8 assists. Dat zijn niet eens hele beroerde stats |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2026 - 14:15 schreef Leuv het volgende:Zou werkelijk vreselijk zijn en minimaal 30M€ te weinig. Die patatbakker is een paria en nog erger dan DtK. 4 goals en 2 assists in de Eredivisie.
45 miljoen!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Precies en reageer jij niet meer op mij mannetje. Mannetjes als jij maken onze club kapot. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook een doorverkoop percentage Aardige deal |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Best goeie deal dat is gewoon zo, als ze zeker weten hij echt dat toptalent is en ook op de training zullen ze het echt minder snel doen, maar voor nu is het gewoon mooie deal voor een speler die er niet aan te pas kwam bij ons
Gun hem zoiezo het beste, en ook als hij grote stappen weer te zetten dat moet hij wel echt zelf doen, omgekeerd kun je ook zeggen zon Stuttgart betaald teveel voor een speler die er bij ons niet aan komt vooralsnog zo werkt het ook wel weer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Slechtste deal ooit. Nog minder dan Aursnes destijds. Onze club wordt naar de klote geholpen door eerst DtK en nu die tyfusbelg. Ben er zo klaar mee dat we niet gewoon een normale club zijn wat we waren, maar een koopgekke handelshuis zijn geworden. Onze identiteit is volledig weg. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Ik vind het lastig te bepalen of het een goede deal is. Het hangt ervan af wat we er voor in de plaatst krijgen. Sauer had voor mij nog wel een seizoen mogen blijven, maar dat zou dan wel het jaar van de definitieve doorbraak moeten worden. De ontwikkeling van een talent gaat nooit lineair. Bij NAC heeft hij het redelijk tot goed gedaan, daarna blessure. Voor 12M gaan wij niet een gearriveerde international naar binnen halen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wel eens, maar het steekt dat wij onze talenten meestal kwijtraken voordat ze echt doorbreken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2026 - 15:51 schreef MightyAce het volgende:[..] Wel eens, maar het steekt dat wij onze talenten meestal kwijtraken voordat ze echt doorbreken. Eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2026 - 15:51 schreef MightyAce het volgende:[..] Wel eens, maar het steekt dat wij onze talenten meestal kwijtraken voordat ze echt doorbreken. Eens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Eerst maar eens kijken of tie de medische keuring doorkomt |
|
|
|