|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2026 - 14:15 schreef Leuv het volgende:Zou werkelijk vreselijk zijn en minimaal 30M€ te weinig. Die patatbakker is een paria en nog erger dan DtK. Als ik jou zo hoor dan zou hij de pannen van het dak gespeeld hebben bij ons. Dat is er volgens mij nooit uitgekomen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord lijkt een aanzienlijk bedrag over te houden aan het vertrek van Leo Sauer naar VfB Stuttgart. De Telegraaf meldt dat de Rotterdammers vijftien miljoen euro gegarandeerd ontvangen. Volgens het Algemeen Dagblad kan de totale transfersom door bonussen boven de vijftien miljoen euro uitkomen.
Naast de vaste transfersom en eventuele bonussen heeft Feyenoord ook een doorverkooppercentage bedongen. Daardoor kan de transfer op termijn nog meer geld opleveren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2026 - 16:02 schreef tomson het volgende:[..] Als ik jou zo hoor dan zou hij de pannen van het dak gespeeld hebben bij ons. Dat is er volgens mij nooit uitgekomen. Die jongen heeft in álle jeugdelftalen tot de top behoord. Ook bij zijn nationale team. Hij had verleden jaar pech met wat blessures maar heeft het meeste talent van al onze jeugdspelers de afgelopen 20 jaar. Deze speelt binnen 3 jaar bij de absolute top en dan doen wij hem voor een fooi weg. Alleen al merchandizing kan hij goud opbrengen. Amateurtje die Belg die verkoopt wat we moeten houden en aanhoudt waar geen supporter voor naar het stadion komt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Dat talent heeft hij al 2 jaar niet laten zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Dat mag je niet zeggen Henk. Dan heb je er geen kijk op volgens onze meesterscout Leuv. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2026 - 16:17 schreef MMM het volgende:Dat mag je niet zeggen Henk. Dan heb je er geen kijk op volgens onze meesterscout Leuv. Krijg er de bibbers van MMM. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als ik leuv zo hoor praten, doet hij me geloven het volgende wereld wonder is en het over heel andere speler heeft dan onze Sauer,, ik moet zeggen je wel echt goeie Vertegenwoordiger bent op deze manier en zie graag jou ivanusec en andere spelers van ons vertegenwoordigen die weg mogen of niet voldoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
| Tzit er wel in maar komt er niet uit. Duel kracht heeft ie niet echt. Nu in de mannen voetbal komt ie te kort. Bij de jongens ging het nog wel. Nu niet. Dus strik erom en verpatsen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vast bedrag van 15 miljoen wat met bonussen kan oplopen tot 17 miljoen euro.
Prima deal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mijn speler is het niet. En de prijs lijkt goed, nu door. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij wel eens gelezen dat de meeste Duitse teams gelijk aftikken de zandbak ook. Weet iemand dat? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Geen idee, vroeger tikten Duitsers zoiezo nogal wat af😁 Tegenwoordig zijn ze wel wat rustiger. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2026 - 17:36 schreef MMM het volgende:Vast bedrag van 15 miljoen wat met bonussen kan oplopen tot 17 miljoen euro. Prima deal. zeker prima uitgehandeld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geluk dat er vier clubs interesse hadden en roma plus Benfica op t laatst nog ff de prijs op kwamen drijven. Maakt t makkelijk handelen voor onze frituurder |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2026 - 16:17 schreef MMM het volgende:Dat mag je niet zeggen Henk. Dan heb je er geen kijk op volgens onze meesterscout Leuv. Alleen jij niet MMM. Je hebt afgelopen seizoen zo zitten hakken op onze trainer dat je dichter bij een 020 trol zit dan een 010 supporter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2026 - 20:37 schreef Leuv het volgende:[..] Alleen jij niet MMM. Je hebt afgelopen seizoen zo zitten hakken op onze trainer dat je dichter bij een 020 trol zit dan een 010 supporter. Dat was volkomen terecht. Gelukkig zagen Eenhoorn en Rigaux ook in dat we te maken hadden met een incapabele trainer. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2026 - 21:10 schreef MMM het volgende:[..] Dat was volkomen terecht. Gelukkig zagen Eenhoorn en Rigaux ook in dat we te maken hadden met een incapabele trainer. Precies wat ik zeg. Als 020 trol. Een echte supporter staat achter zijn club. Nooit dat een echte supporter |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2026 - 21:47 schreef Leuv het volgende:[..] Precies wat ik zeg. Als 020 trol. Een echte supporter staat achter zijn club. Nooit dat een echte supporter Jammer dat je de beste Feyenoord trainer niet zo steunde als domoor RvP.
quote: quote: Geen vertrouwen in Slot toen? Nep supporter. Een echte supporter staat achter de club.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2022 - 09:14 schreef Leuv het volgende:Er wordt hier altijd net gedaan of het een tovenaar is. Proces ? Bullshit. Ik zal jullie snel uit de droom helpen. Slot blijft maar dezelfde fouten maken en gebruikt continu dezelfde spelers die hij misbruikt op meerdere posities. Dit kost Geertruida al zijn WK en remt andere spelers af in de selectie. Walemark, Peixao, Bullaude, Wieffer, Benita, Hartman en zo kan ik nog wel even doorgaan, geen van deze spelers zal onder Slot ook maar iets beter worden Arne was volgens Leuv een prutser. RvP was God. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2022 - 11:41 schreef Leuv het volgende:[..] Klopt. Ik vind het al heel lang niet goed maar je mag er hier niets over zeggen. Iedereen is idolaat van die Slot en ik moet bekennen dat hij zich ook werkelijk heel goed presenteert. Echter er mag ook best geconcludeerd worden dat we met Slot nog altijd niets beter zijn geworden. Het voetbal is nog altijd niet om aan te zien en bouwen gebeurd ook niet. De meesten die tijdens de transferperiode zijn gekomen spelen niet of nauwelijks. Hij blijft ook maar vasthouden aan zijn eigen vastigheden die wekelijk tijdens de wedstrijd gecorrigeerd moeten worden. Ik kan hier best alle details gaan opsommen die niet kloppen in het elftal maar ik neem aan dat jij deze ook wel ziet. En dan vuistdiep bij RvP zitten na 1,5 jaar afbraakvoetbal en de ene na de andere schandalige keuze.
Schitterend. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| hahaha ik vind het wel vermakelijk die leuv , tegen de stroom in en vol houden dat v persie een top trainer is , is hij denk ik wel de enigste die dat denkt hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2026 - 22:49 schreef kenny het volgende:hahaha ik vind het wel vermakelijk die leuv , tegen de stroom in en vol houden dat v persie een top trainer is , is hij denk ik wel de enigste die dat denkt hahaha Naast rvp zelf dan he. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Op zich jammer dat hij weg is. Zag wel wat in hem. Denk ook dat hij nog een stuk meer waard gaat worden. Maar ja, zal meer aan de hand zijn, waarbij zijn vader waarschijnlijk al snel wil cashen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Onal was een goede verbetering geweest, maar die is al weg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Of, zoals ze het daar zeggen, Goering |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| een goede deal heeft Rigaux eruit gesleept en Leo veel succes daar |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Lekker bedrag, tot ziens. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Voor ons uitstekend! Maar Hij moet wel eigenlijk aan spelen toekomen en dat Is daar maar de vraag want is geen heel verkeerde club zeker niet afg seizoen
misschien kan hij na n tijd het oppikken daar,, zou leuk zijn voor hem en gun hem het beste dat zoiezo 💪 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij heeft bij de Duitsers,natuurlijk indruk gemaakt Bij die interland. Ik vond hem of goed en soms niets Wens hem veel succes |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou het niet weten, puur om 1 wedstrijd halen is niet echt beleid natuurlijk ook,, wel staat hij al tijden te boek als best goed talent
Maar het lukt hem maar niet in ons shirt echt indruk te maken en door te breken en ze hopen dan dat er daar wel uitkomt op termijn,, maar daarvoor betalen ze wel erg veel centjes eigenlijk want het is ook geen premier league club enzo
Zelf vind ik dat hij in veel dingen vooral een jeugdspeler is en komt daar maar niet vanaf Als ik hem tips zou mogen geven eerst is vooral sportschool want komt fysiek zo tekort overall gezien om vervolgens weer stappen te kunnen zetten in acties die hij wil maken en uberhaupt wat pittiger in duels
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Het is er bij ons eigenlijk nooit uitgekomen. Potentie? Ja! Maar wanneer gaat het echt lonen? Dus prima zaken gedaan door de td! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Succes. Mooi bedrag voor waar hij nu staat. Jammer dat het niet helemaal uit is gekomen bij ons. Maar het zou me niet verbazen als hij elders wel tot bloei komt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|