|
|
R()b
|
|
|
quote: Dat valt wel mee. Italianen zijn net rommelmarkt lui, iets wat 0,25 cent kost afdingen naar 0,10 cent. En dan 85 maanden over doen, ipv 6 of 12 zoals in jou verhaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 29 juni 2026 - 18:30 schreef R()b het volgende:[..] Dat valt wel mee. Italianen zijn net rommelmarkt lui, iets wat 0,25 cent kost afdingen naar 0,10 cent. En dan 85 maanden over doen, ipv 6 of 12 zoals in jou verhaal. Wanbetalers, in mijn sector ook (horeca). Grieken ook altijd. Aziaten betalen meestal direct na levering diensten, en Nederlanders netjes binnen 14 dagen. Onze betalingstermijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Is deze kneus al verkocht |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De enige club die hem wil hebben, kan hem niet betalen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juli 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| betalen ze maar eerst 5 miljoen en dan 3 in termijnen . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Doen ze niet. Maximaal 3 miljoen denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: We moeten er hoe dan ook vanaf |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zit ff te denken hoe dit dan moet werken. Want wie gaat Twente dan verkopen zodat ze Zerrouki nodig hebben? Hoe werkt deze sneeuwbal? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Harry Potter rolt m van een berg af. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 - 20:48 schreef Stylzz het volgende:[..] Zit ff te denken hoe dit dan moet werken. Want wie gaat Twente dan verkopen zodat ze Zerrouki nodig hebben? Hoe werkt deze sneeuwbal? Ik denk dat ie smelt.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 - 20:48 schreef Stylzz het volgende:[..] Zit ff te denken hoe dit dan moet werken. Want wie gaat Twente dan verkopen zodat ze Zerrouki nodig hebben? Hoe werkt deze sneeuwbal? Ze hebben hem nu al nodig. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| twente heeft 4,5 milj over voor zerrouki , ik vind het een lastige , hij heeft nog maar 1 jaar contract 4,5 milj pakken of vast houden aan die 6 milj ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 18:31 schreef kenny het volgende:twente heeft 4,5 milj over voor zerrouki , ik vind het een lastige , hij heeft nog maar 1 jaar contract 4,5 milj pakken of vast houden aan die 6 milj ? Wel doen. Zeker als er van elders geen dwingende belangstelling is. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Als het een openingsbod is van twente zou ik nog even kijken of het op te rekken is naar 5,5M en anders verkopen. Iedereen blij. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Ik gun het Twente niet, maar ga inderdaad voor 5 á 5,5. Komt er weer salaris vrij, matige voetballerweg, onrustzaaier weg en ruimte voor jeugd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 19:58 schreef Frobin1974 het volgende:Ik gun het Twente niet, maar ga inderdaad voor 5 á 5,5. Komt er weer salaris vrij, matige voetballerweg, onrustzaaier weg en ruimte voor jeugd. Zou Twente ook in het spel kunnen zitten om interesse op te wekken bij andere clubs? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 20:02 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zou Twente ook in het spel kunnen zitten om interesse op te wekken bij andere clubs? Dat is het laatste wat Twente wil neem ik aan. Die willen dat er geen andere interesse komt, zodat Feyenoord genoodzaakt is om te pakken wat ze kunnen pakken. Zelfs als het maar 2-3 miljoen is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 20:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat is het laatste wat Twente wil neem ik aan. Die willen dat er geen andere interesse komt, zodat Feyenoord genoodzaakt is om te pakken wat ze kunnen pakken. Zelfs als het maar 2-3 miljoen is. Nee ik bedoel meer dat ze weten dat er geen weg terug is voor hem omdat hijzelf de deur heeft dicht gegooid . En misschien om hem te helpen tonen ze interesse waardoor zijn naam nonstop viraal gaat ,en de kans groter is dat er een andere club uit het buitenland komt om hem weg te halen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 20:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee ik bedoel meer dat ze weten dat er geen weg terug is voor hem omdat hijzelf de deur heeft dicht gegooid . En misschien om hem te helpen tonen ze interesse waardoor zijn naam nonstop viraal gaat ,en de kans groter is dat er een andere club uit het buitenland komt om hem weg te halen Ah, dat lijkt me wat vergezocht eerlijk gezegd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: weet ik niet want nu brengen ze naar buiten dat ze 4.5 over hebben voor hem. Maar dat niet bij Feyenoord als bod gebracht . Twente kan hem pakken voor dat geld als er geen andere club komt. Komt er wel een andere club dan hebben zij recht op een percentage . Hoger de transfersom hoe hoger het percentage |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja is wat vergezocht denk ik ook ,maar er zullen clubs zijn die zo een tonnetje meer eruit kunnen slepen met een paar woorden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| 20 dagen ouwehoeren over een schijtbod ,en er dan ook nog meekomen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2026 - 18:31 schreef kenny het volgende:twente heeft 4,5 milj over voor zerrouki , ik vind het een lastige , hij heeft nog maar 1 jaar contract 4,5 milj pakken of vast houden aan die 6 milj ? Weg ermee. Graag. Teab. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Al weg? Breng hem gewoon..desnoods met een paard en huifkar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Met een vuurpijl lijkt me wat provocerend. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lawinepijl dan, aan elke kant achter zijn oren één. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Niet naar Twente laten gaan voor een poepprijs . Dat verdient hij niet ,en die ponyclub ook niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Bod van 2,5 miljoen is toch erg laag? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eens.
Wel benieuwd waarom Feyenoord verder wil praten bij dit soort biedingen. Je zou zeggen gat is veel te groot? Rond de 5 miljoen lijkt mij acceptabel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T schijnt rond te zijn. Iets meer dan 2 miljoen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Dat is wel teleurstellend. Ik wist wel dat we geen winst op hem gingen maken, maar dit is wel heel erg weinig. Dan had ik toch nog even gewacht op andere interesse uit het buitenland. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 16:31 schreef MMM het volgende:Eens. Wel benieuwd waarom Feyenoord verder wil praten bij dit soort biedingen. Je zou zeggen gat is veel te groot? Rond de 5 miljoen lijkt mij acceptabel Omdat dit een zandzak aan je luchtballon is.
Meneer wilt alleen naar Twente, naja... zegt ook weer genoeg over je instelling. Weg!!! |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: vind ik ook , en weer zijn die rukkers de lachende derde , hopelijk komt er een andere club , voor 2,5 milj zijn er zat clubs die hem graag aan zich binden |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 16:52 schreef kenny het volgende:[..] vind ik ook , en weer zijn die rukkers de lachende derde , hopelijk komt er een andere club , voor 2,5 milj zijn er zat clubs die hem graag aan zich binden Tja kan zijn, maar hij wilt alleen naar Twente. Je kan hem ook een jaar lang tribune zetten, dan krijg je er niets voor. Ook prima |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Schandalig laag bedrag. Bah |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Al vaak genoeg gezegd, Twente zal niet meer dan 2-3 miljoen willen en kunnen betalen. Dus dat dit bod op tafel ligt zou geen verbazing moeten opwekken.
Als je meer wil hebben, moet er interesse elders zijn. Blijkbaar is dat er niet. Dan moet je afwegen wat wijsheid is. Hem er voorlopig bijhouden en hopen dat het in augustus nog los komt? Met het risico dat hij helemaal niet gaat. Twente zal tegen die tijd ook een ander hebben gehaald natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja maar t WK is toch nog? 🤣 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ramiz Zerrouki gaat inderdaad overgenomen worden door FC Twente zoals Tubantia meldt. De middenvelder gaat een 4-jarig contract tekenen bevestigen bronnen rond de speler. Uiteenlopende geluiden over de transfersom die FC Twente overmaakt aan Feyenoord.
Het bedrag dat FC Twente betaalt aan Feyenoord is in ieder geval fors minder dan de circa 7 miljoen euro die drie jaar geleden door Feyenoord is betaald aan FC Twente. De schattingen lopen uiteen tussen 2,5 en 4 miljoen euro.
Telegraaf |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wel veelzeggend dat er dus geen andere clubs zijn met interesse |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Geen TD die 5 mil gaat neerleggen voor zo'n speler. Zou jij hem kopen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je ziet toch dat het allemaal los komt nu het WK op zijn einde loopt? Al deze geruchten van de afgelopen dagen waren er weken terug nog niet. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| blij dat hij weg is , dan maar verlies , we moeten zwaar inkrimpen |
|
|
|