|
|
MMM
|
|
|
quote: Denk dat de huidige TD daar ook tegen aan loopt momenteel. Snel moeten inkrimpen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 17:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Je ziet toch dat het allemaal los komt nu het WK op zijn einde loopt? Al deze geruchten van de afgelopen dagen waren er weken terug nog niet. Precies. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ook eens en opgeruimd staat netjes |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Beter voor iedereen dat hij vertrekt. Elke euro lijkt mooi meegenomen gezien er geen andere clubs lijken te zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien als je heel geduldig bent dat er in de loop van augustus een club komt die er 1-2 miljoen bovenop legt. Maar dan loop je ook het risico met hem te blijven zitten. En dan heb je ook zijn ontevreden kop weer op de club rondlopen.
Gezien het feit dat hij mislukt is bij ons, nog maar een contract voor een jaar heeft en ook op het WK zich totaal niet laten zien heeft, is het voor mij totaal geen verrassing dat zijn tranfsersom maar de helft of zelfs wat minder is dan dat Feyenoord zelf voor hem betaald heeft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 17:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Misschien als je heel geduldig bent dat er in de loop van augustus een club komt die er 1-2 miljoen bovenop legt. Maar dan loop je ook het risico met hem te blijven zitten. En dan heb je ook zijn ontevreden kop weer op de club rondlopen. Gezien het feit dat hij mislukt is bij ons, nog maar een contract voor een jaar heeft en ook op het WK zich totaal niet laten zien heeft, is het voor mij totaal geen verrassing dat zijn tranfsersom maar de helft of zelfs wat minder is dan dat Feyenoord zelf voor hem betaald heeft. 50% doorverkooppercentage voor als er per ongeluk een Arabische club zich meld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 17:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Je ziet toch dat het allemaal los komt nu het WK op zijn einde loopt? Al deze geruchten van de afgelopen dagen waren er weken terug nog niet. Echt gelul, welke transfer heeft dan invloed van het WK. Gio heeft de knuppel heel duidelijk in het hoenderhok gegooid. Met nette woorden; een onwerkbare situatie. Denk ook dat hij harde gesprekken met spelers heeft gehad, dat is nog gissen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker opgetiefd. Bijna gratis, maar dat moet dan maar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 17:36 schreef van geil het volgende:[..] Echt gelul, welke transfer heeft dan invloed van het WK. Gio heeft de knuppel heel duidelijk in het hoenderhok gegooid. Met nette woorden; een onwerkbare situatie. Denk ook dat hij harde gesprekken met spelers heeft gehad, dat is nog gissen. Eenhoorn en Rigaux zeiden al precies hetzelfde in hun eerste persconferentie, als dat Gio van de week zei. Er is wat dat betreft niets wezenlijks veranderd.
Het is de markt die los komt. Twente had een pakweg een maand terug ook al miljoenen voor Zerrouki kunnen bieden he? Of Porto voor Hwang. Beide notabene ook spelers die op het WK zaten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T zal wel. Ik denk er heel anders over. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Maar goed ook, anders zijn we snel uitgepraat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 17:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Je ziet toch dat het allemaal los komt nu het WK op zijn einde loopt? Al deze geruchten van de afgelopen dagen waren er weken terug nog niet. Hahaha ja nou! Echt een hausse. De sneeuwbal is begonnen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, waarom hebben jij en van geil nou zoveel moeite met dat concept? Ik had gedacht dat dat helemaal niet controversieel, dat de transfermarkt relatief rustig als er nog een hoop landen/teams op het WK in actie komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Dat wordt wat na de finale. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Maar goed. Blij dat t weg is. Al had ik m voor dit bedrag laten wegrotten op een bijveld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zandzakken voor de deur |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, waarom hebben jij en van geil nou zoveel moeite met dat concept? Ik had gedacht dat dat helemaal niet controversieel, dat de transfermarkt relatief rustig als er nog een hoop landen/teams op het WK in actie komen. Omdat t nog steeds net zo rustig is als een week geleden. Echt helemaal niets veranderd En wat er nu weggaat had t wk nul invloed op. Niks |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Maar dit is pas de eerste krimper eigenlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En eigenlijk eentje die je wel kon intekenen. Niet moeilijk vanaf te komen. Wellie is er misschien ook 1, maar die moet je wel vervangen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:11 schreef Stylzz het volgende:[..] En eigenlijk eentje die je wel kon intekenen. Niet moeilijk vanaf te komen. Wellie is er misschien ook 1, maar die moet je wel vervangen Ja precies, en dat is geen krimp. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:10 schreef Stylzz het volgende:[..] Omdat t nog steeds net zo rustig is als een week geleden. Echt helemaal niets veranderd En wat er nu weggaat had t wk nul invloed op. Niks Onzin. Er komt nu al een aantal dagen steeds meer nieuws naar buiten.
Dat was 2/3 weken geleden niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nul invloed van t wk wat je leest en hoort Nul |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hier een uitgebreid artikel over het effect van het WK.
https://www.nytimes.com/athletic/7359469/2026/06/15/transfer-window-open-market/
Paar quotes:
---------------
“The Premier League will drive spending as usual, with quite a few clubs seeming keen to really go hard — or they are saying they will. But then it depends on where that money trickles down into Europe, and where those clubs will then spend.”
It’s a good point.
There are very few clubs who can act as true transfer-market protagonists. Most have to be reactive, and while that’s the case every year, a summer World Cup accentuates that disadvantage, forcing more business into the window’s latter stages, when options are more limited.
-------------
Everybody The Athletic spoke to agreed that the World Cup is condensing all these issues into a much shorter period of time.
----------------
Whatever the angle, there seems to be a lot of wait-and-see. It’s another reason why progress is slow.
Everybody The Athletic spoke to predicted that would be the case for the next few weeks at least, until around the quarter-finals stage in the second week of July. Between clubs waiting for the Premier League sides to start spreading the cash around, players waiting to see what opportunities fall to them and also hoping against hope they can obtain a reputational jolt, it’s no wonder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Zerrouki wisten we in maart al dat Twente m wilde. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nee joh, veel eerder dan dat nog. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dus , had hij allang weg kunnen zijn. Zeker voor dit schijtbedrag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat had vorig jaar zomer al moeten gebeuren eigenlijk ja. Maar goed, Twente zal toen nog minder geld hebben gehad, geen Europees voetbal toen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daarom. Alles wat er nu bij Feyenoord gebeurt staat los van t wk. Boven in de voedselketen gebeurt vrijwel niets. Zodra dat gebeurt werkt t door, maar vrijwel nihil tot t niveau van ons |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als er daadwerkelijk geen andere interesse is: neem het verlies. Grote, onwillige ballast minder, ook qua salaris. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:30 schreef Stylzz het volgende:Daarom. Alles wat er nu bij Feyenoord gebeurt staat los van t wk. Boven in de voedselketen gebeurt vrijwel niets. Zodra dat gebeurt werkt t door, maar vrijwel nihil tot t niveau van ons Je heb gelijk man ,not hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou, zeg mij een verkoop of aankoop waar t wk invloed ophad |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| De meeste want er is ook nog een vakantie periode van spelers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Er is al een tijdje digitale communicatie hè.
Ik ontken niet dat t wk invloed heeft Maar niet nu al op de onderste regionen van de voedselketen. Waar wij zelf ook zitten. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Wees blij dat er een speler weg is die werkelijk niemand meer wilde. Alle opbrengst = pure winst. En nu bij de enkels afzagen in de Kuip graag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:30 schreef Stylzz het volgende:Daarom. Alles wat er nu bij Feyenoord gebeurt staat los van t wk. Boven in de voedselketen gebeurt vrijwel niets. Zodra dat gebeurt werkt t door, maar vrijwel nihil tot t niveau van ons Dat Hoffenheim interesse heeft in Sauer heeft zeker niets te maken met het feit dat ze een week terug hun linksbuiten voor 50 miljoen aan Newcastle verkocht hebben?
Hwang en Zerrouki speelden een paar weken terug nog op het WK. Waarom denk je dat die transfers nu lijken te komen ipv een maand terug?
De eerste keeper van Wolfsburg schijnt te willen vertrekken na de degradatie van Wolfsburg. Deze maand in verband met o.a. Brugge en Atalanta gebracht. Niet voor niets dat ze een nieuwe keeper zoeken en dus bij Wellenreuther uitkomen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:38 schreef Stylzz het volgende:[..] Er is al een tijdje digitale communicatie hè. Ik ontken niet dat t wk invloed heeft Maar niet nu al op de onderste regionen van de voedselketen. Waar wij zelf ook zitten. Zolang er maar geen Charisteas in het laatste halfuurtje van de window binnenkomt. Al vond ik hem eigenlijk niet eens zo slecht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zolang er maar Charisteas in het laatste halfuurtje van de window binnenkomt. Al vond ik hem eigenlijk niet eens zo slecht Haha. We hebben ergere gehad |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:13 schreef MMM het volgende:[..] Onzin. Er komt nu al een aantal dagen steeds meer nieuws naar buiten. Dat was 2/3 weken geleden niet. eens , er komt nu schot in de zaak |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 😂😂😂 veel ergere inderdaad |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| je hoort weinig omtrent Ueda , ik had daar wel meer interesse van verwacht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Absoluut nog 1,5 weekie wachten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat lopen jullie nu te zeiken over die 2 miljoen... Ik had hem voor 5 euro weggedaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar