BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Seizoen 2023/24 met Maurice Steyn, Hedwiges Maduro en Said Bakkati

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 augustus 2023 - 18:44   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1145481/nieuwe-algemeen-directeur-in-amsterdam-ajax-haalt-van-der-sar-opvolger-weg-bij-az.html
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 augustus 2023 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2023 - 17:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Driessen zit er weer eens volkomen naast hahaha

Gisteren kwam hij nog met het bericht dat Martin van Geel de algemene directeur zou worden.

Vandaag wordt bekend gemaakt door Ajax dat Alex Kroes het wordt van AZ waar hij directeur International Football Strategy is, voorheen was hij eigenaar van Go Ahead Eagles.
Nee bij had de naam van geel horen vallen.. op het strand hahaha
Pietje
 Pietje - woensdag 02 augustus 2023 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2023 - 18:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Thanks Pietje. Ja wat meer tijd en toch altijd wel met voetbal/Ajax bezig.
In goede en slechte tijden!
Dat Ajax-gevoel ken ik ook maar al te goed. Ik ben (zoals je wellicht weet) 74 jaar en volg Ajax al zo'n 68 jaar. Ook als supporter. Als kind al, wanneer Ajax eens verloor, was ik ontroostbaar en in dikke tranen. En nog altijd ben ik niet te genieten bij puntverlies van mijn cluppie!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 augustus 2023 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2023 - 21:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat Ajax-gevoel ken ik ook maar al te goed. Ik ben (zoals je wellicht weet) 74 jaar en volg Ajax al zo'n 68 jaar. Ook als supporter. Als kind al, wanneer Ajax eens verloor, was ik ontroostbaar en in dikke tranen. En nog altijd ben ik niet te genieten bij puntverlies van mijn cluppie!
Daarom zelfde hier. Wel minder lang haha
Pietje
 Pietje - woensdag 02 augustus 2023 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2023 - 22:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom zelfde hier. Wel minder lang haha
Haha. Tja... minder lang lijkt mij wel logisch. Ik denk dat ik met afstand de absolute senior hier ben 😂😁
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 03 augustus 2023 - 00:09   quote  deeplink  
Warrior is ook een bok hoor 😄
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 augustus 2023 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2023 - 23:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Tja... minder lang lijkt mij wel logisch. Ik denk dat ik met afstand de absolute senior hier ben 😂😁
Dat denk ik ook pietje ! Met alle respect natuurlijk .. maar ben de 40 inmiddels ook gepasseerd en mijn zoon inmiddels al bijna 19.. man hoelang zitten we hier al niet..
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 augustus 2023 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2023 - 23:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Tja... minder lang lijkt mij wel logisch. Ik denk dat ik met afstand de absolute senior hier ben 😂😁
Dat denk ik ook pietje ! Met alle respect natuurlijk .. maar ben de 40 inmiddels ook gepasseerd en mijn zoon inmiddels al bijna 19.. man hoelang zitten we hier al niet..
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 augustus 2023 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 00:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Warrior is ook een bok hoor 😄
Maakt niks uit ! Volgens mij zitten we hier met elkaar al jaren.. eens of niet eens, soms woordenwisseling of niet.. ik respecteer iedereen hier... En ja weer een nieuw jaar nieuwe kansen en wat geweest is is geweest.. ik ben er namelijk van overtuigd dat als het in realllife was de communicatie (ook echt van mij uit) anders is dan hoe ik het hier type en anders overkomt..

Maar goed, nieuwe directeur.. lijkt mij een goede gezien wat die bij gae heeft laten zien en zijn interviews ooit bij vi hoe hij er naar kijkt.. beter dan de rest van de zooi wat er zit wat Remco en aw hebben aangekaart..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 augustus 2023 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 03 augustus 2023 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 00:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Warrior is ook een bok hoor 😄
Ik wacht nog steeds op je biertje maat!
Pietje
 Pietje - donderdag 03 augustus 2023 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 00:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook pietje ! Met alle respect natuurlijk .. maar ben de 40 inmiddels ook gepasseerd en mijn zoon inmiddels al bijna 19.. man hoelang zitten we hier al niet..
Haha. Ik weet het wel zeker hoor, dat ik de oudste ben. Met jouw 40+ ben je voor mij een jonge hond. Mijn kinderen zijn 44 en 42 jaar en komen gelukkig nog veel over de vloer bij ons, ondanks hun drukke baan.
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 augustus 2023 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 10:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Ik weet het wel zeker hoor, dat ik de oudste ben. Met jouw 40+ ben je voor mij een jonge hond. Mijn kinderen zijn 44 en 42 jaar en komen gelukkig nog veel over de vloer bij ons, ondanks hun drukke baan.
Lekker man zoals het moet ! Ik spreek of zie mijn ouders gelukkig ook nog iedere dag en die zijn de 70 inmiddels ook al gepasseerd... Gewoon koesteren dat ze er nog zijn en dat zullen jou kids zeker ook denken..
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 augustus 2023 - 11:27   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1145562/verbijstering-in-duitsland-om-ajax-miljoenen-je-mond-valt-open-van-verbazing.html
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 augustus 2023 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Wat heb ik aan wat de Duitse media er van vindt?
Pietje
 Pietje - donderdag 03 augustus 2023 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 11:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Lekker man zoals het moet ! Ik spreek of zie mijn ouders gelukkig ook nog iedere dag en die zijn de 70 inmiddels ook al gepasseerd... Gewoon koesteren dat ze er nog zijn en dat zullen jou kids zeker ook denken..
Absoluut!
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 augustus 2023 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 11:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wat heb ik aan wat de Duitse media er van vindt?
Gaat me met name om dit stukje, niet wat een ander ervan vind.

Slechts vier Duitse keepers waren ooit duurder. Dat een topclub als Ajax zoveel geld biedt, is een grote verrassing, zeker omdat zijn marktwaarde rond de 750.000 euro ligt.'

2 Bundesliga wedstrijden, 21 jaar en enkel een keepers talent.. dan mag jij vinden wat jij wilt maar 8 mil en max 10 is gewoon veel te veel.. laten we hopen dat hij het heel goed gaat doen en het 4 voudige of meer ooit op gaat leveren, dan hoor je me niet meer klagen ;)
Pietje
 Pietje - donderdag 03 augustus 2023 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 11:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wat heb ik aan wat de Duitse media er van vindt?
Nou... ik vind het wel heel erg veel geld voor zo'n jonge doelman die nog niets bewezen heeft en nog niet "op niveau" gespeeld heeft. Dan zou ik toch liever voor Olij of Noppert zijn gegaan. Die hebben beiden genoeg laten zien.
Maar wie weet wat een super talent die Duitse jongen is. Ik laat me graag (positief) verrassen.
p111
 p111 - donderdag 03 augustus 2023 - 12:44   quote  deeplink  
Echt van de zotte en onverwantwoordelijk terwijl je knoppert voor 1.5 miljoen kan krijgen !!!hersenloze actie van die Duitser en zijn verantwoordelijken.
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 augustus 2023 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 12:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou... ik vind het wel heel erg veel geld voor zo'n jonge doelman die nog niets bewezen heeft en nog niet "op niveau" gespeeld heeft. Dan zou ik toch liever voor Olij of Noppert zijn gegaan. Die hebben beiden genoeg laten zien.
Maar wie weet wat een super talent die Duitse jongen is. Ik laat me graag (positief) verrassen.
Precies dit pietje.. exact wat ik al zei..
Pietje
 Pietje - donderdag 03 augustus 2023 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 13:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Precies dit pietje.. exact wat ik al zei..
Dan zijn we het dus eens. 😁
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 augustus 2023 - 13:40   quote  deeplink  
Het zal wel een groot talent zijn, ik heb nog geen oordeel en ja Pietje ook ik laat me graag verrassen door deze jong duitse international
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 augustus 2023 - 16:00   quote  deeplink  
Moet toegeven dat het idd prijzig is om hem als 2e keeper achter Rulli te halen, ik verwacht dan ook dat Rulli volgend seizoen weg is, dan Diant Ramaj het stokje overnemen.

Maar goed blijft staan dat hij een groot talent is anders hadden ze hem niet gekocht, dus wie weet gaat hij nog veel geld opbrengen
Pietje
 Pietje - donderdag 03 augustus 2023 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 16:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Moet toegeven dat het idd prijzig is om hem als 2e keeper achter Rulli te halen, ik verwacht dan ook dat Rulli volgend seizoen weg is, dan Diant Ramaj het stokje overnemen.

Maar goed blijft staan dat hij een groot talent is anders hadden ze hem niet gekocht, dus wie weet gaat hij nog veel geld opbrengen
Of er is meer aan de hand met Rulli. Meer dan Sven Mislintat wil loslaten. Zo maar één suggestie hoor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 augustus 2023 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 17:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Of er is meer aan de hand met Rulli. Meer dan Sven Mislintat wil loslaten. Zo maar één suggestie hoor.
Zou goed kunnen Pietje
p111
 p111 - donderdag 03 augustus 2023 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 16:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Moet toegeven dat het idd prijzig is om hem als 2e keeper achter Rulli te halen, ik verwacht dan ook dat Rulli volgend seizoen weg is, dan Diant Ramaj het stokje overnemen.

Maar goed blijft staan dat hij een groot talent is anders hadden ze hem niet gekocht, dus wie weet gaat hij nog veel geld opbrengen
We hebben Gorter ook nog ?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2023 - 00:08   quote  deeplink  
Die gaat weg vermoed ik... En deze jongen mag het uitvechten met ruli.. zijn stats zijn niet zo geweldig.. sterker nog, belabberd....onbegrijpelijk die voor nu maar hoop dat hij het tegendeel gaat bewijzen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2023 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 augustus 2023 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 23:17 schreef p111 het volgende:

[..]

We hebben Gorter ook nog ?
Willen ze weer verhuren
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2023 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 00:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Willen ze weer verhuren
Ik denk verkopen nu... Gorter gaat niet weer verhuurd worden en volgend jaar op de bank plaats nemen...
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 augustus 2023 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 23:17 schreef p111 het volgende:

[..]

We hebben Gorter ook nog ?
Die gaat verhuurd worden, vermoed ik.
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 augustus 2023 - 11:50   quote  deeplink  
Oei, plagiaat zie ik nu...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 augustus 2023 - 11:53   quote  deeplink  
Dinamo Zagreb wil Sutalo niet voor 29,4 miljoen euro verkopen.

Dit vanwege de Champions League-voorrondes, waar Dinamo nog middenin zit. Vóór 15 augustus is een vertrek van Sutalo onbespreekbaar.

Dan denk ik dat Mislintat het moet laten lopen en voor nummer 2 moet gaan, wie dat ook is op zijn lijstje
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 04 augustus 2023 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 11:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Dinamo Zagreb wil Sutalo niet voor 29,4 miljoen euro verkopen.

Dit vanwege de Champions League-voorrondes, waar Dinamo nog middenin zit. Vóór 15 augustus is een vertrek van Sutalo onbespreekbaar.

Dan denk ik dat Mislintat het moet laten lopen en voor nummer 2 moet gaan, wie dat ook is op zijn lijstje
Las dat ze bezig waren met een andere Serviër en een Japanner.
Geen idee maar Sutalo 25 miljoen is wel flink.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 04 augustus 2023 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 00:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De fouten die hij op dit moment maakt leer je al vanaf de jeugd... Zo lastig is het niet hoor om aan de goede kant te dekken.. hij zal ongetwijfeld bijleren en beter worden, maar een wereld topper word het niet
Rensch is een slaper net als Wijndal. Lijken gewoon niet de focus te hebben om er elke wedstrijd te staan. Maken ook steeds simpele fouten hierdoor. Jammer maar de top gaan ze zo inderdaad niet halen.
remco k
 remco k - vrijdag 04 augustus 2023 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 16:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Rensch is een slaper net als Wijndal. Lijken gewoon niet de focus te hebben om er elke wedstrijd te staan. Maken ook steeds simpele fouten hierdoor. Jammer maar de top gaan ze zo inderdaad niet halen.
Ik vind echt dat men Rensch te kort doet. Die heeft nog zoveel tijd om zich door te ontwikkelen.

Hij is net 20, heeft al 92 wedstrijden bij het eerste van Ajax gespeeld hè. Wij verwachten wonderen van zo’n jongen.

Dit is het seizoen dat het team meer op hem moet kunnen gaan bouwen. Tot aan dit seizoen is het een talent geweest waar teveel van verwacht werd.

Niet voor niets dat zo’n jongen zo hoog stond bij de golden boy awards.

Niet naar jou bedoeld maar meer algemeen.

Af en toe dan vraag ik me af wat Ajacieden in hemelsnaam allemaal verwachten van talenten of jongens die er net zijn.

We verwachten maar dat dure aankopen er echt direct staan, heb je zelf weleens bij een andere baan direct op dag één top prestaties geleverd. Ik denk het niet.

Of waren we zelf op ons 18e als 100% betrouwbaars en foutloos. Dat weet ik ook wel zeker dat dit niet zo is.

We moeten met zijn allen dingen echt in een juist perspectief leren plaatsen.

In 2014 zou nooit meer een Nederlandse club de kwartfinale van de cl halen. 9 jaar later zijn we boos dat Ajax de cl niet heeft gewonnen onder ten Hag. Is de topscoorder in een poulefase van de cl niet goed genoeg voor Ajax. En is de trainer van destijds nog steeds een niksnut terwijl united hem in zijn armen heeft genomen.
Kan van der Sar er niks van terwijl hij aan de wieg heeft gestaan van ons succes en dat na 1 slecht seizoen.
Was Frenkie maar matig, voegde Eriksen niks toe bij Ajax.
En dan nog maar te zwijgen hoe we praten over Tadic en Blind.
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 augustus 2023 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 16:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind echt dat men Rensch te kort doet. Die heeft nog zoveel tijd om zich door te ontwikkelen.

Hij is net 20, heeft al 92 wedstrijden bij het eerste van Ajax gespeeld hè. Wij verwachten wonderen van zo’n jongen.

Dit is het seizoen dat het team meer op hem moet kunnen gaan bouwen. Tot aan dit seizoen is het een talent geweest waar teveel van verwacht werd.

Niet voor niets dat zo’n jongen zo hoog stond bij de golden boy awards.

Niet naar jou bedoeld maar meer algemeen.

Af en toe dan vraag ik me af wat Ajacieden in hemelsnaam allemaal verwachten van talenten of jongens die er net zijn.

We verwachten maar dat dure aankopen er echt direct staan, heb je zelf weleens bij een andere baan direct op dag één top prestaties geleverd. Ik denk het niet.

Of waren we zelf op ons 18e als 100% betrouwbaars en foutloos. Dat weet ik ook wel zeker dat dit niet zo is.

We moeten met zijn allen dingen echt in een juist perspectief leren plaatsen.

In 2014 zou nooit meer een Nederlandse club de kwartfinale van de cl halen. 9 jaar later zijn we boos dat Ajax de cl niet heeft gewonnen onder ten Hag. Is de topscoorder in een poulefase van de cl niet goed genoeg voor Ajax. En is de trainer van destijds nog steeds een niksnut terwijl united hem in zijn armen heeft genomen.
Kan van der Sar er niks van terwijl hij aan de wieg heeft gestaan van ons succes en dat na 1 slecht seizoen.
Was Frenkie maar matig, voegde Eriksen niks toe bij Ajax.
En dan nog maar te zwijgen hoe we praten over Tadic en Blind.
Een mooi epistel, Remco.
Ik ben het er volledig mee eens.
Ook ik vind dat je niet nu al zoveel van jongeren mag verwachten. Hoe serieus zij ook aan de weg timmeren, hun jonge leeftijd en dus hun speelsheid zal hen best nog wel even parten spelen, maar dat "hoort" nu eenmaal bij jeugdspelers.
Een selectie van een sportploeg (niet alleen een voetbalclub) moet in balans zijn: jeugd, ervarenheid (spelers tussen 25 en 30 jaar), spelers met diepgang, sterspelers en waterdragers.
En ja, Tadic en Blind... daar is genoeg over geschreven. Ook ik vind - en dat heb ik hier al zo vaak geschreven -, dat sommigen hier deze prachtspelers ernstig tekort doen!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 augustus 2023 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 17:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Een mooi epistel, Remco.
Ik ben het er volledig mee eens.
Ook ik vind dat je niet nu al zoveel van jongeren mag verwachten. Hoe serieus zij ook aan de weg timmeren, hun jonge leeftijd en dus hun speelsheid zal hen best nog wel even parten spelen, maar dat "hoort" nu eenmaal bij jeugdspelers.
Een selectie van een sportploeg (niet alleen een voetbalclub) moet in balans zijn: jeugd, ervarenheid (spelers tussen 25 en 30 jaar), spelers met diepgang, sterspelers en waterdragers.
En ja, Tadic en Blind... daar is genoeg over geschreven. Ook ik vind - en dat heb ik hier al zo vaak geschreven -, dat sommigen hier deze prachtspelers ernstig tekort doen!
Niks aan toe te voegen Remco, volledig mee eens.

Ik lees hier soms een hoop negativiteit, vindt ik echt jammer en niet alleen ik.

Want hier door zijn er hier echte Ajax supporters, forum leden van het eerste uur opgestapt die hier jaren lang wekelijks een prachtig wedstrijd topic plaatste.

Waarom zo onterecht negatief?
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 augustus 2023 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 17:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niks aan toe te voegen Remco, volledig mee eens.

Ik lees hier soms een hoop negativiteit, vindt ik echt jammer en niet alleen ik.

Want hier door zijn er hier echte Ajax supporters, forum leden van het eerste uur opgestapt die hier jaren lang wekelijks een prachtig wedstrijd topic plaatste.

Waarom zo onterecht negatief?
Haha. Je reageert op mij (en je noemt "Remco") en dat is niet erg gap!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 augustus 2023 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 18:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Je reageert op mij (en je noemt "Remco") en dat is niet erg gap!
Ach ja Pietje, hahaha mijn excuses maar heb ik gelijk ???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 augustus 2023 - 19:02   quote  deeplink  
Het is maar een gerucht dus neem het niet te serieus maar toch...

Ajax moet rekening houden met megabod uit Saudi-Arabië
Dominic Mostert
4 augustus 2023, 18:39

De interesse vanuit Saudi-Arabië in Steven Bergwijn neemt toe. Nadat FCUpdate in juni wist te melden dat er vanuit de oliestaat is geïnformeerd naar de aanvaller van Ajax, is nu duidelijk geworden dat meerdere Saudische clubs belangstelling hebben.

Ajax moet in de slotmaand van de transfermarkt dus rekening houden met een megabod uit de Saudi Pro League. In de nieuwste FCUpdate Podcast vertelt journalist Mounir Boualin wat hij weet over de belangstelling.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2023 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 augustus 2023 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 18:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ach ja Pietje, hahaha mijn excuses maar heb ik gelijk ???
Geen punt hoor en ik ben het zeker met je eens.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 augustus 2023 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 21:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Geen punt hoor en ik ben het zeker met je eens.
Gelukkig maar Hahahaha, zo niet dan toch hahahahaha
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 21:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Gelukkig maar Hahahaha, zo niet dan toch hahahahaha
😁😂
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 augustus 2023 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 16:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind echt dat men Rensch te kort doet. Die heeft nog zoveel tijd om zich door te ontwikkelen.

Hij is net 20, heeft al 92 wedstrijden bij het eerste van Ajax gespeeld hè. Wij verwachten wonderen van zo’n jongen.

Dit is het seizoen dat het team meer op hem moet kunnen gaan bouwen. Tot aan dit seizoen is het een talent geweest waar teveel van verwacht werd.

Niet voor niets dat zo’n jongen zo hoog stond bij de golden boy awards.

Niet naar jou bedoeld maar meer algemeen.

Af en toe dan vraag ik me af wat Ajacieden in hemelsnaam allemaal verwachten van talenten of jongens die er net zijn.

We verwachten maar dat dure aankopen er echt direct staan, heb je zelf weleens bij een andere baan direct op dag één top prestaties geleverd. Ik denk het niet.

Of waren we zelf op ons 18e als 100% betrouwbaars en foutloos. Dat weet ik ook wel zeker dat dit niet zo is.

We moeten met zijn allen dingen echt in een juist perspectief leren plaatsen.

In 2014 zou nooit meer een Nederlandse club de kwartfinale van de cl halen. 9 jaar later zijn we boos dat Ajax de cl niet heeft gewonnen onder ten Hag. Is de topscoorder in een poulefase van de cl niet goed genoeg voor Ajax. En is de trainer van destijds nog steeds een niksnut terwijl united hem in zijn armen heeft genomen.
Kan van der Sar er niks van terwijl hij aan de wieg heeft gestaan van ons succes en dat na 1 slecht seizoen.
Was Frenkie maar matig, voegde Eriksen niks toe bij Ajax.
En dan nog maar te zwijgen hoe we praten over Tadic en Blind.
Finale el vergeten waardoor bijv Sanchez voor record bedrag werd verkocht en er doorgebouwd kon worden en spelers als tadic aangetrokken kon worden.. precies de spelers waardoor het salarishuis nu niet klopt.. en we in deze fase zitten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 augustus 2023 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 01:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Finale el vergeten waardoor bijv Sanchez voor record bedrag werd verkocht en er doorgebouwd kon worden en spelers als tadic aangetrokken kon worden.. precies de spelers waardoor het salarishuis nu niet klopt.. en we in deze fase zitten
Wat lul je nou man...

Zonder de gewenste aankopen inclusief de salaris hoogte van de laatste jaren hadden we geen Tadic, Blind, Antony, Martinez, Kudus gehad.
Daarmee ook waarschijnlijk geen prijzen, en niet zulke hoge verkoop bedragen zoals vorig seizoen
Met een lager salaris huishouden kan je geen goede spelers aantrekken op de dag van vandaag kerel

Blijven wij sportief achter op PSV en Feijenoord

Jij, ik, Ajax willen toch naar de top van Europa, dan zal je mee moeten gaan anders wordt je weg gevaagd, een middenmotor in onze Mickey Mouse competitie

Laat de salaris hoogte maar fijn staan anders komt er helemaal niemand meer naar Ajax want ook sportief lopen wij het komend seizoen achter op PSV en Feijenoord omdat hun Champions League spelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2023 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - zaterdag 05 augustus 2023 - 12:36   quote  deeplink  
Feyenoord gaat er gewoon geruisloos uit en Psv moet nog voorronde spelen.Dus we zijn er nog niet je zal inderdaad moeten investeren zonder dat je de club opblaast met te grote uitgaven.Maar salarissen van 1 miljoen krijg je geen cat A spelers meer voor.Dus je moet ze lokken met een goed salaris/en indien mogelijk lage transfersom ook het liefst jonge spelers zodat ze weer met winst verkocht kunnen worden,en daar is Ajax de laatste jaren heel goed in.Het is in iedergeval belangrijk om dit seizoen minimaal tweede te worden en goed te presteren in de EL .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2023 door p111 --
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 augustus 2023 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 12:36 schreef p111 het volgende:
Feyenoord gaat er gewoon geruisloos uit en Psv moet nog voorronde spelen.Dus we zijn er nog niet je zal inderdaad moeten investeren zonder dat je de club opblaast met te grote uitgaven.Maar salarissen van 1 miljoen krijg je geen cat A spelers meer voor.Dus je moet ze lokken met een goed salaris/en indien mogelijk lage transfersom ook het liefst jonge spelers zodat ze weer met winst verkocht kunnen worden,en daar is Ajax de laatste jaren heel goed in.Het is in iedergeval belangrijk om dit seizoen minimaal tweede te worden en goed te presteren in de EL .
Haha. Heb jij een glazen bol?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 05 augustus 2023 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 16:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind echt dat men Rensch te kort doet. Die heeft nog zoveel tijd om zich door te ontwikkelen.

Hij is net 20, heeft al 92 wedstrijden bij het eerste van Ajax gespeeld hè. Wij verwachten wonderen van zo’n jongen.

Dit is het seizoen dat het team meer op hem moet kunnen gaan bouwen. Tot aan dit seizoen is het een talent geweest waar teveel van verwacht werd.

Niet voor niets dat zo’n jongen zo hoog stond bij de golden boy awards.

Niet naar jou bedoeld maar meer algemeen.

Af en toe dan vraag ik me af wat Ajacieden in hemelsnaam allemaal verwachten van talenten of jongens die er net zijn.

We verwachten maar dat dure aankopen er echt direct staan, heb je zelf weleens bij een andere baan direct op dag één top prestaties geleverd. Ik denk het niet.

Of waren we zelf op ons 18e als 100% betrouwbaars en foutloos. Dat weet ik ook wel zeker dat dit niet zo is.

We moeten met zijn allen dingen echt in een juist perspectief leren plaatsen.

In 2014 zou nooit meer een Nederlandse club de kwartfinale van de cl halen. 9 jaar later zijn we boos dat Ajax de cl niet heeft gewonnen onder ten Hag. Is de topscoorder in een poulefase van de cl niet goed genoeg voor Ajax. En is de trainer van destijds nog steeds een niksnut terwijl united hem in zijn armen heeft genomen.
Kan van der Sar er niks van terwijl hij aan de wieg heeft gestaan van ons succes en dat na 1 slecht seizoen.
Was Frenkie maar matig, voegde Eriksen niks toe bij Ajax.
En dan nog maar te zwijgen hoe we praten over Tadic en Blind.
Mag je vinden hoor.. Blind heeft het beide periodes gewoon goed gedaan maar werd gewoon minder. Tadic werd ook minder qua spel en invloed op het team. Gewoon een goed moment om afscheid te nemen. Berghuis, Klaassen en Taylor heb ik ook het gevoel bij dat ze Ajax niet meer naar een hoger niveau gaan brengen. Prima voor de breedte met hun ervaring.
Besiktas lijkt me ook prima voor ze.

Komen we bij Rensch ik zie het inderdaad niet. Mist denk ik net als Wijndal de echte mentaliteit om de top te halen. Twijfel ook over hun kwaliteiten dus zeg ik nee. Taylor red het ook niet vrees ik.
Tijd zal dit uitwijzen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 05 augustus 2023 - 20:32   quote  deeplink  
Kudus, Alvarez en Dairamy is nu volop beweging lijkt het. Ongeveer 90 miljoen dan moet er wel weer iets mogelijk zijn. Die Armeen op 10, 2 cv's, spits dan zijn ze aardig op de rit.
remco k
 remco k - zaterdag 05 augustus 2023 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 01:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Finale el vergeten waardoor bijv Sanchez voor record bedrag werd verkocht en er doorgebouwd kon worden en spelers als tadic aangetrokken kon worden.. precies de spelers waardoor het salarishuis nu niet klopt.. en we in deze fase zitten
Ach kerel ga gewoon eens lekker slapen in plaats van dat azijn zeiken. Lijkt wel of je niks anders kan man. Bah. En iedereen zich maar ach dagen waarom er zoveel weg blijven hier.
remco k
 remco k - zaterdag 05 augustus 2023 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 20:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mag je vinden hoor.. Blind heeft het beide periodes gewoon goed gedaan maar werd gewoon minder. Tadic werd ook minder qua spel en invloed op het team. Gewoon een goed moment om afscheid te nemen. Berghuis, Klaassen en Taylor heb ik ook het gevoel bij dat ze Ajax niet meer naar een hoger niveau gaan brengen. Prima voor de breedte met hun ervaring.
Besiktas lijkt me ook prima voor ze.

Komen we bij Rensch ik zie het inderdaad niet. Mist denk ik net als Wijndal de echte mentaliteit om de top te halen. Twijfel ook over hun kwaliteiten dus zeg ik nee. Taylor red het ook niet vrees ik.
Tijd zal dit uitwijzen.
Wat Tadic nu in zijn eerste twee wedstrijden liet zien is meer dan welke Ajax speler dit seizoen gaat laten zien.

En kritiek is wat anders dan structureel afzeiken van Ajax spelers. Dat doe jij ook niet hoor, dus voel je niet aangesproken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Seizoen 2023/24 met Maurice Steyn, Hedwiges Maduro en Said Bakkati









0.0141661