|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 augustus 2023 - 12:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wat lul je nou man... Zonder de gewenste aankopen inclusief de salaris hoogte van de laatste jaren hadden we geen Tadic, Blind, Antony, Martinez, Kudus gehad. Daarmee ook waarschijnlijk geen prijzen, en niet zulke hoge verkoop bedragen zoals vorig seizoen Met een lager salaris huishouden kan je geen goede spelers aantrekken op de dag van vandaag kerel Blijven wij sportief achter op PSV en Feijenoord Jij, ik, Ajax willen toch naar de top van Europa, dan zal je mee moeten gaan anders wordt je weg gevaagd, een middenmotor in onze Mickey Mouse competitie Laat de salaris hoogte maar fijn staan anders komt er helemaal niemand meer naar Ajax want ook sportief lopen wij het komend seizoen achter op PSV en Feijenoord omdat hun Champions League spelen Waarom moet er nu op bezuinigd worden dan ? 1 jaar geen cl ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 augustus 2023 - 21:22 schreef remco k het volgende:[..] Ach kerel ga gewoon eens lekker slapen in plaats van dat azijn zeiken. Lijkt wel of je niks anders kan man. Bah. En iedereen zich maar ach dagen waarom er zoveel weg blijven hier. Wel eens in de spiegel gekeken kerel ? Zoals je weet loop ik ook al even mee op het forum en er zijn er ook genoeg die weg zijn gegaan en dan niet door mij maar door een clubje mannen die denken dat het forum voor hen is en de baas uithingen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik zeg juist dat er niet bezuinigd moet worden, moet je bij nummer 10 zijn Pietje... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 06 augustus 2023 - 11:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik zeg juist dat er niet bezuinigd moet worden, moet je bij nummer 10 zijn Pietje... Dus er hoeft niet bezuinigd te worden en toch moeten de grootverdieners weg en werken ze aan nieuwe constructie qua salarissen waarbij prestatie het loon bepaald? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ben benieuwd met welke spits Mislintat aan komt, had gelezen dat de naam Wout Weghorst rond zingt in de JC ArenA maar heb hier toch mijn twijfels over.
Ik denk dat Ajax meer heeft aan een technische spits omdat Brobbey hier in te kort schiet.
Al moet ik zeggen dat het karakter van Wout me wel aan spreekt
Wat denken jullie er over? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 augustus 2023 - 11:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik zeg juist dat er niet bezuinigd moet worden, moet je bij nummer 10 zijn Pietje... Huh?? Wat heb ik hier mee te maken? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wederom mijn excuses Pietje, ik heb de slaap nog in mijn ogen schijnbaar... hahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 augustus 2023 - 11:36 schreef nummer10 het volgende:[..] Dus er hoeft niet bezuinigd te worden en toch moeten de grootverdieners weg en werken ze aan nieuwe constructie qua salarissen waarbij prestatie het loon bepaald? Prestatie heeft toch altijd de salarissen betaald, daarom had je grootverdieners...
Die houdt je altijd al zullen ze dit niet openbaar maken.
Dus jij wilt achter PSV en Feijenoord aanhollen want dan gaat je sportief achteruit |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Wat praat je toch in raadsels man, wat bedoel je nou precies? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 augustus 2023 - 11:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ben benieuwd met welke spits Mislintat aan komt, had gelezen dat de naam Wout Weghorst rond zingt in de JC ArenA maar heb hier toch mijn twijfels over. Ik denk dat Ajax meer heeft aan een technische spits omdat Brobbey hier in te kort schiet. Al moet ik zeggen dat het karakter van Wout me wel aan spreekt Wat denken jullie er over? Heb meer interesse inhoudelijk over voetbal als in de salarissen bij Ajax dus hierbij:
Welke spits namen zien jullie graag komen? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 06 augustus 2023 - 12:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Prestatie heeft toch altijd de salarissen betaald, daarom had je grootverdieners... Die houdt je altijd al zullen ze dit niet openbaar maken. Dus jij wilt achter PSV en Feijenoord aanhollen want dan gaat je sportief achteruit Bassey was een grootverdiener... Goede prestatie geleverd indd... En indd door enorme uitgaves te doen en teveel grootverdieners in de selectie ga je indd Feyenoord en psv achterna... Financieel kut dus |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 06 augustus 2023 - 12:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heb meer interesse inhoudelijk over voetbal als in de salarissen bij Ajax dus hierbij: Welke spits namen zien jullie graag komen? Nou geen Wout Weghorst... Die spits van Utrecht niet wat ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Douvikas is wel meer technisch |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Douvikas scoorde wel veel en makkelijk afgelopen seizoen, gisteren wederom 2x tegen Espanyol |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Geeft helemaal niks, vriend. Ik was alleen wat verbaasd. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zit er nog al eens naast de laatste tijd, elke keer bij jou maatje hahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Nogmaals geen punt, ik was alleen wat verbaasd. Ik had geen idee wat je bedoelde :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 augustus 2023 - 12:48 schreef nummer10 het volgende:[..] Bassey was een grootverdiener... Goede prestatie geleverd indd... En indd door enorme uitgaves te doen en teveel grootverdieners in de selectie ga je indd Feyenoord en psv achterna... Financieel kut dus Prestaties van het team zorgen voor meer geld en dus hogere salarissen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Tuurlijk dat snap ik, maar is het niet teveel van het goede geweest (de te dure spelers)
Las laatst ergens dat ze lagere lonen willen gaan betalen, maar als ze dus goed presteren (kampioen en cl behalen) dat ze daardoor meer geld kunnen gaan verdien.. presteren ze het seizoen erop weer niet dat ze het weer lager kunnen zetten.. zo ontloop je wel financiële risicos en zullen spelers meer geven omdat ze dan meer kunnen gaan verdienen en zullen niet snel verslappen anders leveren ze weer geld in..
Vind het niet eens zo heel gek denk ik |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
opstelling van Ajax
Geronimo Rulli; Deyvne Rensch, Olivier Aertssen, Jorrel Hato, Anass Salah-Eddine; Benjamin Tahirovic, Kenneth Taylor, Davy Klaassen; Mohammed Kudus, Brian Brobbey, Steven Bergwijn.
Opvallend is dat Branco van den Boomen op de bank begint
De aanwinsten Diant Ramaj, Carlos Forbs en Jakov Medic zijn er al bij tegen Dortmund, maar beginnen wel op de bank. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Vind Kudus opvallend gezien zijn aanstaande transfer.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 augustus 2023 - 16:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:opstelling van Ajax Geronimo Rulli; Deyvne Rensch, Olivier Aertssen, Jorrel Hato, Anass Salah-Eddine; Benjamin Tahirovic, Kenneth Taylor, Davy Klaassen; Mohammed Kudus, Brian Brobbey, Steven Bergwijn. Opvallend is dat Branco van den Boomen op de bank begint De aanwinsten Diant Ramaj, Carlos Forbs en Jakov Medic zijn er al bij tegen Dortmund, maar beginnen wel op de bank. En wat ik opvallend vind, is het feit dat Steijn vasthoudt aan Aertssen. Dat kan echt niet. Die jongen is in de oefencampagne betrokken geweest bij elke tegengoal. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Maar die transfer is nog lang niet zeker. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 06 augustus 2023 - 16:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:opstelling van Ajax Geronimo Rulli; Deyvne Rensch, Olivier Aertssen, Jorrel Hato, Anass Salah-Eddine; Benjamin Tahirovic, Kenneth Taylor, Davy Klaassen; Mohammed Kudus, Brian Brobbey, Steven Bergwijn. Opvallend is dat Branco van den Boomen op de bank begint De aanwinsten Diant Ramaj, Carlos Forbs en Jakov Medic zijn er al bij tegen Dortmund, maar beginnen wel op de bank. Denk om Klaassen in de etalage te zetten ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Een blessure en je bent die miljoenen gewoon kwijt.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat is natuurlijk wel waar. Tja ik kan niet kijken in de bovenkamer van Steijn. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kudus dolt daar 3 man, het is toch echt geen kleintje Jammer dat hij vertrekt ondanks dat hij soms erbarmelijk speelt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kudus weer debiel aan het pingelen en de bal kwijt. Hato al diverse slechte passes. Rensch Klaassen en Aertsen scherp begonnen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
En daar gaan we weer, Rensch man man |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kudus loopt weer eens niet met z’n man mee. Rensch loopt amper mee. Aertsen staat lucht te dekken en Hato heeft geen man.
Defensief is het echt dramatisch. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Mooi doelpunt van Bergwijn en Brobbey |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Prachtige goal. Goede loopactie Brobbey en een prachtige bal van Bergwijn. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 augustus 2023 - 17:10 schreef remco k het volgende:Kudus loopt weer eens niet met z’n man mee. Rensch loopt amper mee. Aertsen staat lucht te dekken en Hato heeft geen man. Defensief is het echt dramatisch. Inderdaad niet alert ingrijpen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Begint toch echt gewoon bij Kudus hoor die voor de 100e keer niks doet. Het is een verdediger van dortmund die daar door komt hè. Rensch blijft in eerste instantie bij zijn eigen man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kudus Ben ik totaal niet rouwig om als die verkocht wordt. Meestal geblesseerd en als hij speelt voegt hij eigenlijk veel acties zonder rendement toe. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 augustus 2023 - 17:15 schreef remco k het volgende:Kudus Ben ik totaal niet rouwig om als die verkocht wordt. Meestal geblesseerd en als hij speelt voegt hij eigenlijk veel acties zonder rendement toe. In de spits ging het een poosje redelijk, hij moet inderdaad niet te veel pielen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Rulli al meerdere keren met prima reddingen. Ajax staat non stop onder druk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Haller is toch wel een ander niveau spits dan Brobbey hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De felheid en het voetbal van tahirovic kan mij wel bekoren hoor. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kudus verdedigd ook nauwelijks mee, en wil vaak te veel spelers passeren, hij zou wat eenvoudiger spelen maar helaas Hij kan wel degelijk goed voetballen maar gaat te lang door in zijn acties |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Salah Eddine ook goed begonnen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik hoop dat hij dat niveau een keer aan gaat tikken maar ben er bang voor |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het ziet er op dit moment niet verkeerd uit |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik zou graag Vos en van der Boomen willen zien op het middenveld in de 2e helft |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind de eerste twintig minuten hoopvol. Twaalf minuten onder druk gestaan en 1 kans weggeven. Aanvallend best redelijk gevoetbald en een mooie goal gemaakt. En dat met een aantal jongens die zeker geen basis speler zullen zijn. En Dortmund staat met hun best mogelijke 11. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Slappe vrije trap van Kudus |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vd boomen ja maar waarom Vos, die is toch echt gewoon nog te licht. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 augustus 2023 - 17:27 schreef remco k het volgende:Ik vind de eerste twintig minuten hoopvol. Twaalf minuten onder druk gestaan en 1 kans weggeven. Aanvallend best redelijk gevoetbald en een mooie goal gemaakt. En dat met een aantal jongens die zeker geen basis speler zullen zijn. En Dortmund staat met hun best mogelijke 11. Ik sta er ook van te kijken, met zo'n jonge verdediging ziet er niet verkeerd uit.klaassen nog niet weg doen, kan nog altijd belangrijk zijn voor deze jonge ploeg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En toch. Het staat regelmatig niet goed bij het druk zetten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nee die heeft body en is gewoon goed, vind ik wat ik in een aantal minuten gezien heb
Daarom ben ik benieuwd hoe hij het nu doet |
|
|
|