BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Seizoen 2023/24 met Maurice Steyn, Hedwiges Maduro en Said Bakkati

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2023 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2023 - 14:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mocht hij komen dan kan onze Duitser niet meer kapot dus
Het is natuurlijk niet alleen mislintat. Het is een team en dat lijkt tot nu toe best aardig te werken.

Wel ben ik het eens dat de focus meer op Nederlandse spelers en talenten zou moeten zitten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 augustus 2023 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2023 - 15:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet alleen mislintat. Het is een team en dat lijkt tot nu toe best aardig te werken.

Wel ben ik het eens dat de focus meer op Nederlandse spelers en talenten zou moeten zitten.
Volledig mee eens maar blijkbaar loopt hier te weinig van rond of zijn ze te weinig beproefd omdat ze in een mindere competitie spelen zodat het "team" geen goed beeld krijgt
Pietje
 Pietje - zondag 27 augustus 2023 - 11:35   quote  deeplink  
Thiago Almada was vannacht weer ongelooflijk belangrijk voor zijn club bij een 4-0 overwinning scoorde hij één keer en gaf twee assists. Kom op Ajax, waar wacht je nog op?!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2023 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zondag 27 augustus 2023 - 11:44   quote  deeplink  
Almada werd gevraagd wat hij vindt van de belangstelling van Ajax. "Ik speel al bij een grote club", zei hij. Dat vind ik niet bepaald blijk van enthousiasme. Ajax zal echt met iets moois over de brug moeten komen om hem wel enthousiast te maken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 augustus 2023 - 12:54   quote  deeplink  
Wie weet wat hij moet kosten, die komt niet voor minder dan 27 miljoen, en nu al helemaal niet meer.
Het zou geweldig zijn indien hij wel komt maar vermoed dat het bij een gerucht blijft, zoals ook Tagliafico een week geleden..
En ook is er veel belangstelling van heel wat topclubs
Pietje
 Pietje - zondag 27 augustus 2023 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2023 - 12:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wie weet wat hij moet kosten, die komt niet voor minder dan 27 miljoen, en nu al helemaal niet meer.
Het zou geweldig zijn indien hij wel komt maar vermoed dat het bij een gerucht blijft, zoals ook Tagliafico een week geleden..
En ook is er veel belangstelling van heel wat topclubs
Datzelfde vrees ik ook. Het is te mooi om waar te zijn. Maar ik vind wel dat Ajax een dergelijke kwaliteitsimpuls nodig heeft. Met het aanstaande vertrek van Mo Kudus verliest Ajax zijn meest creatieve en behoorlijk renderende speler.
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2023 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2023 - 13:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij was destijds hard onderweg naar Europa. Uit mijn hoofd atletico Madrid of Chelsea, dat soort mega talenten volg ik dan vaak, en probeer er dan wat beelden of samenvattingen van te kijken. Het laatste half jaar heb ik weinig van hem gezien. Maar dit vind ik zo’n mooie voetballer en ik had verwacht dat hij alsnog naar de absolute wereldtop zou gaan.

Je hebt uberhaubt nooit garanties maar dit zijn jongens die binnen Europa op deze leeftijd voor 60 miljoen plus verkocht worden.
Nice, mocht het zo zijn ben ik echt benieuwd..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 augustus 2023 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2023 - 13:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Datzelfde vrees ik ook. Het is te mooi om waar te zijn. Maar ik vind wel dat Ajax een dergelijke kwaliteitsimpuls nodig heeft. Met het aanstaande vertrek van Mo Kudus verliest Ajax zijn meest creatieve en behoorlijk renderende speler.
Wat ik van Remco en anderen op diverse sites heb gelezen en wat ik er van gezien heb maakt Almada Ajax meer dan compleet.
Die mag best wat kosten wat mij betreft dan

Almada is buiten gewoon getalenteerd, die gaat over 2 jaar voor het 2 a 3 dubbele weg mocht hij 25 miljoen kosten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2023 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 augustus 2023 - 14:37   quote  deeplink  
Mocht Almada te duur zijn schakelen ze over naar Mikautadze die een stuk goedkoper is lees ik

Vraag me alleen waarom Mikautadze?

Almada is een 10 en Mikautadze is een 9

Mocht Klaassen vertrekken heb je meer aan Almada lijkt me
Pietje
 Pietje - zondag 27 augustus 2023 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2023 - 14:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Mocht Almada te duur zijn schakelen ze over naar Mikautadze die een stuk goedkoper is lees ik

Vraag me alleen waarom Mikautadze?

Almada is een 10 en Mikautadze is een 9

Mocht Klaassen vertrekken heb je meer aan Almada lijkt me
Mikautadze? Daar heb ik nog nooit van gehoord!
Pfff... Ajax is of wordt een waar vreemdelingenlegioen! Engels gaat kennelijk de voertaal worden in Amsterdam.
Pietje
 Pietje - zondag 27 augustus 2023 - 14:55   quote  deeplink  
Ik heb Mikautadze even op Google opgezocht. De spits van FC Metz. Het Franse voetbal volg ik niet.
remco k
 remco k - zondag 27 augustus 2023 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2023 - 14:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

Mikautadze? Daar heb ik nog nooit van gehoord!
Pfff... Ajax is of wordt een waar vreemdelingenlegioen! Engels gaat kennelijk de voertaal worden in Amsterdam.
Maar dat is geen probleem voor je bij al Almada? Die wil je wel graag zien en is niet minder buitenlander hè.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 augustus 2023 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2023 - 14:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

Mikautadze? Daar heb ik nog nooit van gehoord!
Pfff... Ajax is of wordt een waar vreemdelingenlegioen! Engels gaat kennelijk de voertaal worden in Amsterdam.
Gelukkig kan vrijwel iedereen dit, en anders via gebarentaal ;-)

Maakt me geen moer uit als het maar mooi aanvallend voetbal wordt waar in we Ajax herkennen en natuurlijk de schaal pakken
Pietje
 Pietje - zondag 27 augustus 2023 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2023 - 16:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar dat is geen probleem voor je bij al Almada? Die wil je wel graag zien en is niet minder buitenlander hè.
Daar heb je een punt... haha. Dan kies ik toch voor een buitenlander met de meeste kwaliteiten. Wow, wat ben jij wakker!
Pietje
 Pietje - zondag 27 augustus 2023 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2023 - 16:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Gelukkig kan vrijwel iedereen dit, en anders via gebarentaal ;-)

Maakt me geen moer uit als het maar mooi aanvallend voetbal wordt waar in we Ajax herkennen en natuurlijk de schaal pakken
Haha.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 28 augustus 2023 - 17:39   quote  deeplink  
Ajax heeft beet: medische keuring vindt dinsdag al plaats in Amsterdam'
Dominic Mostert
28 augustus 2023, 17:21

Georges Mikautadze wordt dinsdag verwacht in Amsterdam voor de medische keuring bij Ajax, zo meldt de Franse journalist Mohamed Toubache-Ter. Het lijkt er dan ook op dat Ajax en FC Metz akkoord zijn over de transfer van de aanvaller.

Zondag meldde Voetbal International al dat Mikautadze zijn zinnen heeft gezet op een transfer naar Ajax. Hij staat in de belangstelling van meerdere clubs, maar zou zijn directe omgeving hebben laten weten naar Amsterdam te willen. Dat lijkt dinsdag dan ook te gaan gebeuren, tenzij er onverwachte ontwikkelingen zijn.

Afgelopen weekend sprak directeur voetbalzaken Sven Mislintat met zaakwaarnemer Alain Migliaccio over de mogelijke transfer van de speler van FC Metz. Hij zou zo’n vijftien miljoen euro moeten kosten.

Mikautadze brak door uit de jeugd van Metz. Hij werd in de seizoenen 2020/21 en 2021/22 wel verhuurd aan Seraing. Voor die club speelde hij een seizoen op het tweede en daarna een seizoen op het eerste niveau in België.

Mikautadze was in dienst van Metz goed voor 44 duels, waarin hij 25 keer scoorde en 10 assists gaf. Namens Seraing kwam hij tot 57 optredens, 36 doelpunten en 4 assists. Hij geldt in Amsterdam als goedkoper alternatief voor Atlanta United-ster Thiago Almada.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 28 augustus 2023 - 17:55   quote  deeplink  
Lendering en RVC gaan voor goedkoop ipv Almada wordt het Mikatadze

Ze hadden de kans om een topper binnen te halen maar nee hoor

Ik hoop dat Mikautadze beter is maar geloof er niks van

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2023 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2023 - 23:29   quote  deeplink  
Almada had blijkbaar meer rond de 30 miljoen moeten kosten en zijn huidige club wou een heel flink doorverkoop percentage waarbij er ook weer wat schimmige makelaars betrokken zouden zijn.

Prima dat Ajax dat niet doet.
Pietje
 Pietje - dinsdag 29 augustus 2023 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2023 - 23:29 schreef remco k het volgende:
Almada had blijkbaar meer rond de 30 miljoen moeten kosten en zijn huidige club wou een heel flink doorverkoop percentage waarbij er ook weer wat schimmige makelaars betrokken zouden zijn.

Prima dat Ajax dat niet doet.
Dat vind ik ook. Er zijn (financiële) grenzen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 augustus 2023 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2023 - 23:29 schreef remco k het volgende:
Almada had blijkbaar meer rond de 30 miljoen moeten kosten en zijn huidige club wou een heel flink doorverkoop percentage waarbij er ook weer wat schimmige makelaars betrokken zouden zijn.

Prima dat Ajax dat niet doet.
Vond het gat niet zo groot

Had gelezen dat Almada 25 miljoen most kosten en Mikautadze 15 a 17 miljoen terwijl de Scouting de voorkeur gaf voor Almada.

Maar goed het bedrag zal werkelijk hoger uit gevallen zijn geweest, dus vrede mee
remco k
 remco k - dinsdag 29 augustus 2023 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2023 - 09:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vond het gat niet zo groot

Had gelezen dat Almada 25 miljoen most kosten en Mikautadze 15 a 17 miljoen terwijl de Scouting de voorkeur gaf voor Almada.

Maar goed het bedrag zal werkelijk hoger uit gevallen zijn geweest, dus vrede mee
Gat niet groot. Dat gat is 60%. Dat is een extreem groot verschil.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 augustus 2023 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2023 - 15:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Gat niet groot. Dat gat is 60%. Dat is een extreem groot verschil.
Voor Lendering en de RVC wel ja maar goed misschien had Almada het 3 voudige opgebracht.

Mij hoor je niet zeggen dat Mikautadze helemaal niets is, hij schijnt overigens vergeleken te worden met Suarez in zijn begin jaren door Daan Slingers (hoofdredacteur van de Belgische editie) Mikautadze is ooit uit gehuurd geweest in België naar het schijnt, en hij is goedkoper dus laat maar komen.

Wie weet gaat hij ook het drievoudige opleveren straks en schopt hij er 25 in dit seizoen dan lullen we nergens meer over.

Dus ben benieuwd naar onze nieuwe Suarez

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 augustus 2023 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - woensdag 30 augustus 2023 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2023 - 15:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Voor Lendering en de RVC wel ja maar goed misschien had Almada het 3 voudige opgebracht.

Mij hoor je niet zeggen dat Mikautadze helemaal niets is, hij schijnt overigens vergeleken te worden met Suarez in zijn begin jaren door Daan Slingers (hoofdredacteur van de Belgische editie) Mikautadze is ooit uit gehuurd geweest in België naar het schijnt, en hij is goedkoper dus laat maar komen.

Wie weet gaat hij ook het drievoudige opleveren straks en schopt hij er 25 in dit seizoen dan lullen we nergens meer over.

Dus ben benieuwd naar onze nieuwe Suarez
Op misschien kan je geen beleid voeren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 augustus 2023 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2023 - 09:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Op misschien kan je geen beleid voeren.
Ach het is voor iedereen altijd misschien als je iemand nieuw binnen haalt
p111
 p111 - woensdag 30 augustus 2023 - 12:45   quote  deeplink  
Ik vind het wel heftig als Ajax nog een middenvelder gaat kopen,is dramatisch voor Vos dan word hij vierde keus,volgens mij heb je nu genoeg middenvelders
remco k
 remco k - woensdag 30 augustus 2023 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2023 - 12:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ach het is voor iedereen altijd misschien als je iemand nieuw binnen haalt
Juist daarom en dan is meer dan 25 miljoen voor Ajax gewoon te veel geld.
AkaS
 AkaS - woensdag 30 augustus 2023 - 14:26   quote  deeplink  
Mannen, gaat het er niet om wat de selectie nodig heeft...

Volgens mij hebben wij genoeg middenvelders en hadden we dringend een extra spits nodig. Betaalbare buitenkansjes moet je altijd pakken ongeacht nationaliteit. Een buitenkansje is niet voor niets een buitenkansje en staat los van de gangbare zaken.

Wanneer het overigens zoals Remco aangaf, snap ik het volledig dat Ajax niet verder toehapte. Dan kan je alleen nog winst maken als je straks een extreem bedrag voor hem vangt en daar zou ik niet op speculeren.

Maar volgens mij is alles nu gekocht dat gekocht moest worden, toch?
hjf
 hjf - woensdag 30 augustus 2023 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2023 - 14:26 schreef AkaS het volgende:
Mannen, gaat het er niet om wat de selectie nodig heeft...

Volgens mij hebben wij genoeg middenvelders en hadden we dringend een extra spits nodig. Betaalbare buitenkansjes moet je altijd pakken ongeacht nationaliteit. Een buitenkansje is niet voor niets een buitenkansje en staat los van de gangbare zaken.

Wanneer het overigens zoals Remco aangaf, snap ik het volledig dat Ajax niet verder toehapte. Dan kan je alleen nog winst maken als je straks een extreem bedrag voor hem vangt en daar zou ik niet op speculeren.

Maar volgens mij is alles nu gekocht dat gekocht moest worden, toch?
Eens AkaS. We zijn wat betreft inkomende transfers wel klaar. Waar ik mij ernstige zorgen over maak is dat de zeer talentvolle jeugdspelers niet meer zo snel voor onze club gaan kiezen. Twee van de grote talenten zijn al not amused en zien hun kansen enorm slinken (met name Silvano Vos, waarvan ik denk dat hij een eerlijke kans met krijgen bij de A-selectie). Wat betreft de uitgaande transfers zijn we nog niet klaar: Owen Wijndal en Salah Eddine. En wellicht ben ik er nog wel 1 vergeten.
remco k
 remco k - woensdag 30 augustus 2023 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2023 - 14:26 schreef AkaS het volgende:
Mannen, gaat het er niet om wat de selectie nodig heeft...

Volgens mij hebben wij genoeg middenvelders en hadden we dringend een extra spits nodig. Betaalbare buitenkansjes moet je altijd pakken ongeacht nationaliteit. Een buitenkansje is niet voor niets een buitenkansje en staat los van de gangbare zaken.

Wanneer het overigens zoals Remco aangaf, snap ik het volledig dat Ajax niet verder toehapte. Dan kan je alleen nog winst maken als je straks een extreem bedrag voor hem vangt en daar zou ik niet op speculeren.

Maar volgens mij is alles nu gekocht dat gekocht moest worden, toch?
Eens. Enige minpunt is het vreemdelingen legioen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 augustus 2023 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2023 - 21:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens. Enige minpunt is het vreemdelingen legioen.
Heb je dat niet elk jaar ? Vind het prima hoor als we jong Ajax erin zetten omdat ze elkaar kennen, maar ga je daar wat mee bereiken ? Er word immers geroepen dat de jeugd kut is... Dan moet je wat... Daarbij goed genoeg speelt gewoon, zie Hato...
remco k
 remco k - donderdag 31 augustus 2023 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2023 - 23:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Heb je dat niet elk jaar ? Vind het prima hoor als we jong Ajax erin zetten omdat ze elkaar kennen, maar ga je daar wat mee bereiken ? Er word immers geroepen dat de jeugd kut is... Dan moet je wat... Daarbij goed genoeg speelt gewoon, zie Hato...
Wat suggereer je nou toch weer allemaal. Je oppert zaken die ik helemaal niet benoemd heb.
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 augustus 2023 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2023 - 08:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat suggereer je nou toch weer allemaal. Je oppert zaken die ik helemaal niet benoemd heb.
Dan heb ik je verkeerd begrepen
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 31 augustus 2023 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2023 - 08:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat suggereer je nou toch weer allemaal. Je oppert zaken die ik helemaal niet benoemd heb.
Remco, kerel, waarom reageer je ALTIJD geïrriteerd op nr10?
Het is best mogelijk dat je iemand niet mag of het minder goed eens bent met iemand, maar werkelijk waar op elke post van nr10 reageer jij met minimaal een ondertoon.

Mis ik iets? Is er iets ernstigs voorgevallen?

Het is bijna aandoenlijk om te zien, want hij/zij probeert er echt wel wat van te maken.
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 augustus 2023 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2023 - 10:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Remco, kerel, waarom reageer je ALTIJD geïrriteerd op nr10?
Het is best mogelijk dat je iemand niet mag of het minder goed eens bent met iemand, maar werkelijk waar op elke post van nr10 reageer jij met minimaal een ondertoon.

Mis ik iets? Is er iets ernstigs voorgevallen?

Het is bijna aandoenlijk om te zien, want hij/zij probeert er echt wel wat van te maken.
Hij/zij hahaha het kan tegenwoordig allemaal ! :d

Ach omdat ik de afgelopen seizoenen nogal negatief was en "nooit" iets positiefs kon typen.. maar had dit seizoen allang aangegeven nieuwe ronde nieuwe kansen en geen zin meer had in gezeik op dit forum ;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 31 augustus 2023 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2023 - 21:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens. Enige minpunt is het vreemdelingen legioen.
Zo zie ik het ook, maar kijk eens bij de buren, Feijenoord en PSV die doen qua vreemdenlegioen niet veel onder
remco k
 remco k - donderdag 31 augustus 2023 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2023 - 10:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Remco, kerel, waarom reageer je ALTIJD geïrriteerd op nr10?
Het is best mogelijk dat je iemand niet mag of het minder goed eens bent met iemand, maar werkelijk waar op elke post van nr10 reageer jij met minimaal een ondertoon.

Mis ik iets? Is er iets ernstigs voorgevallen?

Het is bijna aandoenlijk om te zien, want hij/zij probeert er echt wel wat van te maken.
Mag je allemaal vinden pik. Ik vind het een irritante niksnut hier die overal een irritant punt van maakt zonder enige inhoud of logische onderbouwing.
remco k
 remco k - donderdag 31 augustus 2023 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2023 - 15:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook, maar kijk eens bij de buren, Feijenoord en PSV die doen qua vreemdenlegioen niet veel onder
Mag maar die clubs boeien me niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 31 augustus 2023 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2023 - 21:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag maar die clubs boeien me niet.
Mij ook niet maar dit zegt toch iets over de hedendaagse jongelingen, kijk ook even naar Jong Ajax
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 augustus 2023 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2023 - 21:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag je allemaal vinden pik. Ik vind het een irritante niksnut hier die overal een irritant punt van maakt zonder enige inhoud of logische onderbouwing.
Hahaha 🤣 noem is een voorbeeld dan van dit seizoen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 31 augustus 2023 - 23:11   quote  deeplink  
Ik verwacht dat Steyn de boel gaat omgooien, ik vermoed dat we van den Boomen, Medic en Wijndal niet meer terug zien in de basis
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 31 augustus 2023 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2023 - 21:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag je allemaal vinden pik. Ik vind het een irritante niksnut hier die overal een irritant punt van maakt zonder enige inhoud of logische onderbouwing.
Dat vind ik te makkelijk gezegd over iemand die echt wel serieus over Ajax praat en ook al tig jaar meegaat hier.
Tuurlijk kan je het oneens zijn met hem, maar zo vreselijk hard en gemeen reageren heeft geen zin en lokt alleen maar meer domme dingen uit.

Hij heeft z'n mening en die is anders dan de jouwe...prima toch? Daar is het een forum voor 😉

Laten we proberen om wat 'normaler' te reageren op elkaar.

Ik ben ook ouder en volwassener geworden (ja echt waar) en doe normaal tegen iedereen, zelfs tegen mensen die in de haven werken als slaaf 😁
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 31 augustus 2023 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2023 - 23:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik verwacht dat Steyn de boel gaat omgooien, ik vermoed dat we van den Boomen, Medic en Wijndal niet meer terug zien in de basis
Dat gaat Mislintat niet goedkeuren hoor 🥴
remco k
 remco k - vrijdag 01 september 2023 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2023 - 23:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dat vind ik te makkelijk gezegd over iemand die echt wel serieus over Ajax praat en ook al tig jaar meegaat hier.
Tuurlijk kan je het oneens zijn met hem, maar zo vreselijk hard en gemeen reageren heeft geen zin en lokt alleen maar meer domme dingen uit.

Hij heeft z'n mening en die is anders dan de jouwe...prima toch? Daar is het een forum voor 😉

Laten we proberen om wat 'normaler' te reageren op elkaar.

Ik ben ook ouder en volwassener geworden (ja echt waar) en doe normaal tegen iedereen, zelfs tegen mensen die in de haven werken als slaaf 😁
Ga jij je lekker met jezelf bemoeien. Doe ik dat ook. Ik reageer waar ik op wil hoe ik dat wil en heb jou als moraalridder hier niet nodig kerel. De
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 01 september 2023 - 15:28   quote  deeplink  
🤣🤣🍿🍿

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 september 2023 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 september 2023 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2023 - 09:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga jij je lekker met jezelf bemoeien. Doe ik dat ook. Ik reageer waar ik op wil hoe ik dat wil en heb jou als moraalridder hier niet nodig kerel. De
Dus jij bent de enige die zelf mag bepalen hoe die wil reageren, maar als een ander het op zijn manier doet keur je het af ? Vreemd...
remco k
 remco k - vrijdag 01 september 2023 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2023 - 16:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dus jij bent de enige die zelf mag bepalen hoe die wil reageren, maar als een ander het op zijn manier doet keur je het af ? Vreemd...
Je moet lekker doen waar je zin in hebt, doe ik namelijk ook. Heb ook nooit anders beweert. Ik ben het alleen niet eens met wat je schrijft en je bewijst ook structureel zelf dat je onzin schrijft.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 september 2023 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2023 - 20:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet lekker doen waar je zin in hebt, doe ik namelijk ook. Heb ook nooit anders beweert. Ik ben het alleen niet eens met wat je schrijft en je bewijst ook structureel zelf dat je onzin schrijft.
Zoals ik al eerder heb gezegd, nieuw seizoen nieuwe kansen... Ook wat betreft mijn eigen reacties, tijden veranderen en ook in het leven gebeuren soms dingen waardoor je alles negatief ziet en dat was de afgelopen jaren het geval en dat reflecteerde ik hier te veel..
. mag je me absoluut op afrekenen hoor want het was 1 en al negatief.. maar zoals ik al zei, nieuw seizoen, nieuwe spelers, en alles rustig nu.. en tuurlijk zal ik nog wel eens negatief reageren, doen we allemaal wel eens als het ruk gaat met ons clubje
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 02 september 2023 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2023 - 09:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga jij je lekker met jezelf bemoeien. Doe ik dat ook. Ik reageer waar ik op wil hoe ik dat wil en heb jou als moraalridder hier niet nodig kerel. De
Je kan er blijkbaar niet mee omgaan als er OVER jou wordt gepraat.
Ik kijk het gewoon al heel lang aan, hoe jij op elke post met cynische toon reageerd, haast narcistisch en daar had ik ff genoeg van en heb op een normale manier mijn mening daarover geuit.

Jouw reactie hierop, vinkt zo 7 van de 10 red flags af, van hoe je een narcist herkend.
Je hebt mij ook niet nodig als het goed is, want ik ben geen psych, maar ik ken wel een goede, zal ik je haar nummer geven?

Nou ga lekker verder met doen wat je wil, waar en wanneer maakt ook niet uit...it's your little world 🐒
Pietje
 Pietje - zaterdag 02 september 2023 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2023 - 09:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga jij je lekker met jezelf bemoeien. Doe ik dat ook. Ik reageer waar ik op wil hoe ik dat wil en heb jou als moraalridder hier niet nodig kerel. De
Poe, poe wat een arrogantie en pedanterie. Ik vind dat APIK volkomen gelijk heeft, het viel mij ook in toenemende mate op dat je nummer10 opzocht. En om hem dan ook nog eens een niksnut te vinden vind ik een brug te ver. Veel te ver. Ken jij hem persoonlijk? Weet je wat hij voor werk doet? Wat hij in zijn vrije tijd doet? Wat hij voor opleiding heeft genoten? Dit alles gaat mij te ver. En nee, ik ben geen dominee en ook geen moraalridder. Maar zo ga je gewoon niet met elkaar om op een open forum. Als dit de nieuwe toon hier is, dan haak ik af. Dan wens ik je heel veel plezier met het bashen van een forumgenoot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 september 2023 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 september 2023 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2023 - 23:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dat gaat Mislintat niet goedkeuren hoor 🥴
Ik denk eerlijk gezegd ook dat Mislintat het bepaalt, Steyn is niet meer dan een strooien pop.
Mocht Steyn de komende 3 wedstrijden achter elkaar punten verliezen, dan staan zijn koffers buiten de JC Arena

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Seizoen 2023/24 met Maurice Steyn, Hedwiges Maduro en Said Bakkati









0.0166249