|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 - 15:30 schreef remco k het volgende:Tsja. Ik denk eerder dat het aangeeft dat sommige mensen gewoon absoluut geen kijk hebben op spelers. Haller kon er niks van, Tadic was een matige aankoop, Onana was maar matig en onzeker, Frenkie was alleen maar balletje breed, de Ligt was te langzaam, Blind was te langzaam, Ziyech werkte niet hard genoeg, Nerres had geen rendement, Anthony kon alleen maar duikelen, Alvarez kon er niks van. Tsja. Volledig mee eens, vele van hun zijn hier vreselijk afgekraakt, wanneer iemand een keer een mindere wedstrijd speelde was het over en sluiten kon hij ineens niet meer voetballen.
Wanneer Ajax met minder dan 1-0 won was ten Hag een kutkale, een kale randdebiel en nog vele andere persoonlijkheden, wat een hoop verwensingen ik hier gelezen heb...echt ongelooflijk..
Je was Labyad, Onana en waarschijnlijk.nog een half elftal vergeten te noemen Remco...hahahahahaha
Maar goed ik heb ook wel eens kritiek, gooi er ook wel eens wat uit maar schrijf ze niet volledig af
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juni 2023 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 - 19:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Volledig mee eens, vele van hun zijn hier vreselijk afgekraakt, wanneer iemand een keer een mindere wedstrijd speelde was het over en sluiten kon hij ineens niet meer voetballen. Wanneer Ajax met minder dan 1-0 won was ten Hag een kutkale, een kale randdebiel en nog vele andere persoonlijkheden, wat een hoop verwensingen ik hier gelezen heb...echt ongelooflijk.. Je was Labyad, Onana en waarschijnlijk.nog een half elftal vergeten te noemen Remco...hahahahahaha Maar goed ik heb ook wel eens kritiek, gooi er ook wel eens wat uit maar schrijf ze niet volledig af Labyad ? Hahahaha goed voorbeeld pik neem klaiber ook nog even mee.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Labyad kon best wel ballen, had een goede techniek, goed in de kleine ruimte ondanks dat hij niet altijd op zijn beste positie stond (spits) scoorde hij toch met regelmaat ondanks zijn geringe lengte.
Klaiber was aangekocht voor de breedte niet voor de basis, je moet ook spelers voor op de bank gebben, niet iedereen wil dit.
Maar goed jij brand hier zonder na te denken diverse eigen spelers af, en om niet te vergeten ten Hag af, dit vind ik zoooo makkelijk
Jij bent een echte Ajax supporter...man man
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juni 2023 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 - 21:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Labyad kon best wel ballen, had een goede techniek, goed in de kleine ruimte ondanks dat hij niet altijd op zijn beste positie stond (spits) scoorde hij toch met regelmaat ondanks zijn geringe lengte. Klaiber was aangekocht voor de breedte niet voor de basis, je moet ook spelers voor op de bank gebben, niet iedereen wil dit. Maar goed jij brand hier zonder na te denken diverse eigen spelers af, en om niet te vergeten ten Hag af, dit vind ik zoooo makkelijk Jij bent een echte Ajax supporter...man man Ken je het liedje papegaaitje leef je nog ?
Welke spelers heb ik afgebrand ? Haller ? Ook kritiek in Duitsland, waar eerder hij er niks van bakte in Engeland Alvarez ? Gegroeid maar absoluut een spel vertrager en pakt onnodige domme kaarten Rensch ? Maakt nog steeds dezelfde f foutjes Onana ? Laatste jaar, puur omdat die zijn best niet deed en ajax benadeelde, stank voor dank.. Tadic ? Iedereen ziet dat die minder word en daarvoor nooit afgekraakt Blind ? Pas toen die daadwerkelijk minder werd wat iedereen zag behalve de mensen die hier een stijve van hem kregen ;) want de topper maakte nog enorm veel minuten in Duitsland..
Wat betreft Labyad, leuke techniek... En scoort in een draaiend ajax.. die lopen ook bij Touzani in het team, maakt jou dat een Ajax speler ? Nee..
En ten Hag is wel 3de geworden, maar was het goed en heeft Chelsea en Liverpool het niet aflaten weten ? Volgend seizoen gaan we het beoordelen... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Lekker man timber pleite.. wat denkt die jonge nu ? Dat die klaar is voor de pl ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Timber kan ook aan jouw rijtje toegevoegd worden, tjonge jonge wie is er bij jou wel goed genoeg? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 26 juni 2023 - 10:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:Timber kan ook aan jouw rijtje toegevoegd worden, tjonge jonge wie is er bij jou wel goed genoeg? Jij vind hem dus wel rijp voor de top in de pl ?
Ik zeg nergens dat die slecht is.. maar genoeg voorbeelden van spelers die verder waren en zijn "mislukt"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juni 2023 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 26 juni 2023 - 17:46 schreef nummer10 het volgende:[..] Jij vind hem dus wel rijp voor de top in de pl ? Ik zeg nergens dat die slecht is.. maar genoeg voorbeelden van spelers die verder waren en zijn "mislukt" Wat ik vind is niet belangrijk ook niet wat jij vindt..
Jij zegt al bij voorbaat dat hij het niet gaat redden
Weet je Arsenal geeft niet zomaar 45 miljoen uit voor een speler die het niveau niet gaat halen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 26 juni 2023 - 18:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wat ik vind is niet belangrijk ook niet wat jij vindt.. Jij zegt al bij voorbaat dat hij het niet gaat redden Weet je Arsenal geeft niet zomaar 45 miljoen uit voor een speler die het niveau niet gaat halen Wel nee, want engelse clubs geven nooit veel geld uit en later blijkt dat het bankzitters worden...
Enige wat ik zeg is dat ik vind dat hij niet klaar is voor de pl, niks meer niks minder.. genoeg voorbeelden volgens mij van spelers die het niet redden.. zelfs spelers die de eredivisie ontgroeid waren en dat is timber absoluut niet.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 - 09:13 schreef nummer10 het volgende:[..] Wel nee, want engelse clubs geven nooit veel geld uit en later blijkt dat het bankzitters worden... Enige wat ik zeg is dat ik vind dat hij niet klaar is voor de pl, niks meer niks minder.. genoeg voorbeelden volgens mij van spelers die het niet redden.. zelfs spelers die de eredivisie ontgroeid waren en dat is timber absoluut niet.. Geven pl clubs niet veel geld uit ???
Je kan niet zeggen dat hij niet klaar is voor de P.L. blijft afwachten, sommigen zitten nog niet op hun einde.
Ik vind hem al heel ver anders sta je met een WK niet naast van Dijk centraal in het Nederlands Elftal, ze werden door strafschoppen uitgeschakeld door Argentinië, niet door hem.
Natuurlijk blijft het afwachten, soms past de club of trainer niet bij je.. Hij komt misschien lengte te kort maar goed dat zeiden ze ook van Martinez en die houdt zich ook goed staande |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 - 11:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Geven pl clubs niet veel geld uit ??? Je kan niet zeggen dat hij niet klaar is voor de P.L. blijft afwachten, sommigen zitten nog niet op hun einde. Ik vind hem al heel ver anders sta je met een WK niet naast van Dijk centraal in het Nederlands Elftal, ze werden door strafschoppen uitgeschakeld door Argentinië, niet door hem. Natuurlijk blijft het afwachten, soms past de club of trainer niet bij je.. Hij komt misschien lengte te kort maar goed dat zeiden ze ook van Martinez en die houdt zich ook goed staande Martinez was/is veel verder dan hem en veel harder.. ik hoop dat die het red hoor, maar ik vrees dat dit het zoveelste talent word die op de bank komt te zitten..
Gravenberch, van de beek, Klaassen redde het niet, de ligt had zelfs moeite in Italië en die was gewoon zoveel verder al dan timber..
Maar goed afwachten...
Vind het meer tijd worden voor goede aankopen haha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het is hier net zo rustig als de Ajax transfermarkt |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Hap toch niet zo man. Alles in het leven verloopt in verschillende fases. Remco is dan samen met Huntelaar de enige die niet heeft gezien dat Ziyech totaal niet functioneerde totdat de supporters hem op de vingers tikten. En de Ligt... heb ik hier niets slechts over gelezen. Onana, tja was gewoon een topper tot het aspirientje hahaha enzovoort.
Maar dit is Remco ten voeten uit. Even lekker uitdagen en jij trapt erin :-) |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Toch wel interessant hoe mechanismen in onze wereld werken. Hoe je van topvoetbalclub binnen 1 seizoen kan afglijden naar tobvoetbalclub.
En hoe grappig dat er zoveel mensen zijn ingestroomd die helemaal niets met voetbal hebben. Ja natuurlijk moet je ook businessmensen aan boord hebben omdat je een beursgenoteerd bedrijf bent, maar kom op zeg....
Schreuder had de beeldvorming mee toen hij werd aangesteld. Maar op gegeven moment was het pijnlijk zichtbaar dat hij niet de juiste man was. Niet alleen functioneerde het niet, maar er was geen enkel touwtje waar je je aan kon vasthouden dat er verbetering op komst was.
Te lang laten zitten en seizoen naar de kloten. En ook het seizoen dat erop volgt want we spelen nu geen CL.
Hoe gaan deze mensen zich dan herpakken is de vraag...?
Een onbekende Duitser is aangetrokken. Hij verdient een kans, maar op basis waarvan is hij aangetrokken, door wie en wat gaat hij brengen?
Dit zijn toch hele logische vragen waar wij informatie over aangereikt moeten worden. En maak mij niet wijs dat hij Maurice Steijn kende!!! Dus die is ook ergens uit de hoge hoed getovert door iemand... Maar wie is die iemand dan?
Overigens ben ik niet tegen deze trainer, mag op basis van zijn resultaten een kans krijgen.
En dan onze selectie... We zijn nu aardig op weg, maar ik lees alleen maar dat onze weinige spelers die vorig jaar wel presteerden op het punt staan om verkocht te worden. Van aankopen waar ik warm wordt zie en hoor ik helemaal niets.
Waarom niet Sanchez halen?
--------------------------- Ruli -------------------------
---------------- Sanchez ---------- Hato ------------------
Rensch -------------------------------------------- Wijndal
Dit is in ieder geval een begin. Wijndal begon ook steeds beter te spelen en persoonlijk geloof ik wel in hem als linksback!
Dan het middenveld... Branco... tja. Is ook niet een van de snelste en is niet voor niets mislukt bij Ajax in het verleden. Zijn succes wordt bepaald door wat er om hem heen gaat komen. En daar loop ik niet warm van op dit moment... Taylor, is een speler voor de breedte is geen topper voor de basis. Gaat em echt never nooit worden! En hij is arrogant, te arrogant voor woorden.
Berghuis geloof ik nog wel in voor 1 seizoen. Maar er moet een echte topper komen of vanuit de jeugd doorstromen...
Voorin....
Mijn broek zakt echt af als we weer met Tadic op de proppen gaan komen. Echt dan weet ik dat we het wederom niet gaan redden. Hier hebben we echt 2 goede aankopen nodig! Een goede spits en een goede buitenspeler.
Pas dan ga ik er weer een beetje in geloven!!!
Van der Sar out = goede zaak. Nu nog Bogarde IN!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Haha een leuk stuk schrijven Akas, over het algemeen eens.
Ik denk dat we wel toe zijn aan betere backs dan dat we nu hebben, Wijndal is wel iets verbeterd maar blijft toch een vraagteken.
Sanchez (Tottenham) zal wel niet uit de hoge hoed van onze duitser komen.
Rensch is vaak slordig, heeft zijn goede maar ook zijn mindere wedstrijden, dus voor zijn positie ook graag ook een speler waar hij zich aan kan optrekken.
Mocht Kaplan eens niet geblesseerd raken dan kunnen we eindelijk misschien aan hem plezier beleven centraal achterin.
Hato idd mooi laten staan. Taylor heeft te weinig rendement, is in het mee verdedigen niet best,eens dat hij vreselijk arrogant is terwijl hij er nog lang niet is maar wie weet is nog jong.
Weet niet wat je met Branco bedoelt???
Berghuis zal iedere wedstrijd zijn eigen moeten laten zien, Op welke positie is de vraag nu ze 2 middenvelders hebben aangetrokken, daardoor kan het zijn dat hij wedstrijden zal krijgen als rechtsbuiten.
Tadic zal zijn wedstrijdjes mee blijven pikken maar zal dit seizoen niet alles spelen.
Onze duitser moet zeer zeker achter een spits aan, want we missen echt een goede spits want ik heb geen geloof meer in Brobbey. Zie hem eerder de laatste 20 minuten invallen als extra spits mocht het nodig zijn.
Op dit moment is het afwachten wie er gaan vertrekken, mocht Timber en Kudus vertrekken dan zal er minimaal 80 miljoen binnen komen.
Daar is eigenlijk het wachten op want onze duitser kan nu geen kant op
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juni 2023 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Wat ik met Branco bedoel is dat ik de aankoop van hem niet begrijp. In mijn herinnering kwam hij destijds tekort voor Ajax 1. En volgens mij was hij niet de snelste. In het hedendaagse voetbal is snelheid gewoon een absolute must of je moet een speler hebben met buitengewone kwaliteiten waardoor je het team om deze persoon heen bouwt.
Rensch is inderdaad iemand die verdedigend nog wat stappen moet zetten. Daarom denk ik dat Bogarde terughalen een slimme zet zou zijn. Zeker ook met de jonge Hato en Wijndal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juni 2023 door AkaS -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 juni 2023 - 20:58 schreef AkaS het volgende:Wat ik met Branco bedoel is dat ik de aankoop van hem niet begrijp. In mijn herinnering kwam hij destijds tekort voor Ajax 1. En volgens mij was hij niet de snelste. In het hedendaagse voetbal is snelheid gewoon een absolute must of je moet een speler hebben met buitengewone kwaliteiten waardoor je het team om deze persoon heen bouwt. Rensch is inderdaad iemand die verdedigend nog wat stappen moet zetten. Daarom denk ik dat Bogarde terughalen een slimme zet zou zijn. Zeker ook met de jonge Hato en Wijndal. Volgens Mislintat, wordt hij een hele goede aanwinst,ik dacht dat hij liet weten dat hij hem de beste NO.6 vindt op dit moment.
Ik heb hem eerlijk gezegd niet zo gevolgd, dus laat ik me verrassen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juni 2023 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 29 juni 2023 - 17:14 schreef AkaS het volgende:[..] Hap toch niet zo man. Alles in het leven verloopt in verschillende fases. Remco is dan samen met Huntelaar de enige die niet heeft gezien dat Ziyech totaal niet functioneerde totdat de supporters hem op de vingers tikten. En de Ligt... heb ik hier niets slechts over gelezen. Onana, tja was gewoon een topper tot het aspirientje hahaha enzovoort. Maar dit is Remco ten voeten uit. Even lekker uitdagen en jij trapt erin :-) Feit... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ik snap rulli niet man... Het is 1 bonk onrust waardoor de verdediging ook onrust uitstraalt.. hoop dat het echt door de rest kwam afgelopen seizoen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 - 01:28 schreef nummer10 het volgende:Ik snap rulli niet man... Het is 1 bonk onrust waardoor de verdediging ook onrust uitstraalt.. hoop dat het echt door de rest kwam afgelopen seizoen Kwam niet door Rulli, eerder omdat de verdediging meer onder druk kwam te staan.
Dit kwam omdat de zelfs de kleinste clubs meer druk gingen zetten op onze verdediging omdat Mazraoui, Martinez, Tagliafico waren verkocht, dus de defensie was niet meer van niveau.
Op het middenveld schoof Alvarez naar achter zodat we ook daar te kort schoten Vandaar dat Mislintat heeft gesloten om ons middenveld op niveau te brengen met de 2 aankopen.
Ik neem aan dat er ook versterking(en) komen in de verdediging, ben heel erg benieuwd of de versterkingen Ajax daardoor weer kampioen kunnen maken |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
We gaan het zien... Voor mij nog geen hele goede indruk achter gelaten |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hopelijk is Kaplan de redder in onze achterhoede,voor zijn blessure was hij goed bezig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 juni 2023 - 17:14 schreef AkaS het volgende:[..] Hap toch niet zo man. Alles in het leven verloopt in verschillende fases. Remco is dan samen met Huntelaar de enige die niet heeft gezien dat Ziyech totaal niet functioneerde totdat de supporters hem op de vingers tikten. En de Ligt... heb ik hier niets slechts over gelezen. Onana, tja was gewoon een topper tot het aspirientje hahaha enzovoort. Maar dit is Remco ten voeten uit. Even lekker uitdagen en jij trapt erin :-) Remco? Hou op man. Ik heb Labyad helemaal nergens genoemd.
En de andere namen, lees het maar terug, je zult je verbazen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Weet je wat de betekenis van een feit is?
En kijk daarna de topics even terug. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Niet op jou reactie hoor Remco maar ik heb wel Labyad genoemd, was niks mee ook. Geen hoogstaande speler maar op verschillende posities een goede vervanger. Want ga maar eens 80% vd wedstrijden op de bank zitten.
Je kan namelijk geen 22 gelijkwaardige sprers hebben, je mag blij zijn mocht je er 16 hebben...dit zijn alleen de real Madrids onder de topclubs |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Volgens de geruchtenmolen zou de transfer Spertsyan naar Ajax in afrondende fase bevinden. Ben benieuwd.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Nog iets uit de geruchtenmolen Brian Brobbey is in beeld bij Real Madrid, zo claimt El Nacional vrijdag. De spits zou worden gezien als een goedkoper alternatief voor Kylian Mbappé, die waarschijnlijk pas in de zomer van 2024 naar de club uit Madrid verkast
Whahahaha hahahaha hoe verzinnen ze het, maar goed laat ze maar betalen hahaha |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juli 2023 - 09:06 schreef remco k het volgende:[..] Remco? Hou op man. Ik heb Labyad helemaal nergens genoemd. En de andere namen, lees het maar terug, je zult je verbazen. Heej Remco, hoe gaat het kerel? Je reageert op mijn post betreffende Labyad, maar ik heb deze mocro niet benoemd in mijn post! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
In een ver verleden, de exacte periode kan ik mij niet herinneren liepen wij over van middenvelders en telkens wanneer er interesse in een speler werd getoond was dit wederom een middenvelder.
Het lijkt er nu ook weer op volgens mij of ik heb niet goed op mijn netvlies wat de posities zijn van de spelers die aangetrokken zijn en de speler die nagenoeg binnen zou zijn!
Sanchez heeft het toch heel goed bij ons gedaan en lijkt mij geen mindere speler te zijn geworden. Hij zou een koningskoppel kunnen zijn / worden met Hato. Hopelijk zitten ze niet te slapen!!!
Bassey hebben we ook nog, goede verdediger, dramatische opbouwer hoewel hij nog best een paar positieve stappen kan maken volgens mij.
Ik maak me zorgen om Tadic. Hij kan echt niet meer, waarom wordt dit niet gezien of ben ik dan zo negatief ten aanzien van hem???? Ajax is altijd een creerende ploeg geweest en dan verwacht ik creativiteit en snelheid, beide zie ik niet bij Tadic terug. Of het moet in overvloed om hem heen zijn, maar dat zie ik ook niet.
Waarom Conceicao niet gewoon een kans op rechts geven en een goede spits aantrekken.
Brobbey komt er echt wel. Misschien is een jaartje Weghorst helemaal geen gek idee! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juli 2023 - 10:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:Nog iets uit de geruchtenmolen Brian Brobbey is in beeld bij Real Madrid, zo claimt El Nacional vrijdag. De spits zou worden gezien als een goedkoper alternatief voor Kylian Mbappé, die waarschijnlijk pas in de zomer van 2024 naar de club uit Madrid verkast Whahahaha hahahaha hoe verzinnen ze het, maar goed laat ze maar betalen hahaha Goede scouting, daar in Madrid. 😂 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juli 2023 - 11:42 schreef AkaS het volgende:[..] Heej Remco, hoe gaat het kerel? Je reageert op mijn post betreffende Labyad, maar ik heb deze mocro niet benoemd in mijn post! Klopt man. Maar wel in het bericht dat je quote.
Met mij is het prima. Zin in het nieuwe seizoen en met name heel benieuwd naar het vernieuwende aankoop beleid waarbij statistieken heel erg bepalend zijn. In andere sporten maar ook in het voetbal is dat al erg succesvol gebleken is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juli 2023 - 11:49 schreef AkaS het volgende:In een ver verleden, de exacte periode kan ik mij niet herinneren liepen wij over van middenvelders en telkens wanneer er interesse in een speler werd getoond was dit wederom een middenvelder. Het lijkt er nu ook weer op volgens mij of ik heb niet goed op mijn netvlies wat de posities zijn van de spelers die aangetrokken zijn en de speler die nagenoeg binnen zou zijn! Sanchez heeft het toch heel goed bij ons gedaan en lijkt mij geen mindere speler te zijn geworden. Hij zou een koningskoppel kunnen zijn / worden met Hato. Hopelijk zitten ze niet te slapen!!! Bassey hebben we ook nog, goede verdediger, dramatische opbouwer hoewel hij nog best een paar positieve stappen kan maken volgens mij. Ik maak me zorgen om Tadic. Hij kan echt niet meer, waarom wordt dit niet gezien of ben ik dan zo negatief ten aanzien van hem???? Ajax is altijd een creerende ploeg geweest en dan verwacht ik creativiteit en snelheid, beide zie ik niet bij Tadic terug. Of het moet in overvloed om hem heen zijn, maar dat zie ik ook niet. Waarom Conceicao niet gewoon een kans op rechts geven en een goede spits aantrekken. Brobbey komt er echt wel. Misschien is een jaartje Weghorst helemaal geen gek idee! Zou je die gok met Sanchez echt willen nemen, is na Ajax nooit meer onomstreden geweest en dat is inmiddels gok ik toch zo’n 5 jaar geleden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar even serieus. Als je geen creativiteit bij Tadic ziet, hoe kan hij dan de meeste kansen in totaal en per gespeelde minuut gemiddeld hebben van de hele eredivisie.
Om tot kansen te komen heb je toch gewoon 100% creativiteit nodig? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Dat je een enorme uitdager en betweter bent ? Dat is zeker een feit.. ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 juli 2023 door nummer10 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Of een paar zien het niet goed... Ik geloof echt in hem mits je hem 100 procent vertrouwen geeft.. ook afgelopen seizoen kan die qua minuten en inval beurten prima cijfers weer leggen.. had die alles gespeelt en had Ajax zijn niveau gehaald zoals de jaren ervoor was die met gemak topscorer geworden (denk ik) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juli 2023 - 18:01 schreef remco k het volgende:Maar even serieus. Als je geen creativiteit bij Tadic ziet, hoe kan hij dan de meeste kansen in totaal en per gespeelde minuut gemiddeld hebben van de hele eredivisie. Om tot kansen te komen heb je toch gewoon 100% creativiteit nodig? Dus een met een voorzet ben je creatief ? Meeste wat ik hem heb zien doen is janken en zeuren.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juli 2023 - 19:24 schreef nummer10 het volgende:[..] Dus een met een voorzet ben je creatief ? Meeste wat ik hem heb zien doen is janken en zeuren.. Dit slaat nergens op deze man heeft de laatste jaren zoveel betekend en ook afgelopen jaar waar hij inderdaad wat minder is geworden maar ook nog vreselijk belangrijk is geweest,die man verdiend het niet om zo afgezeken te worden.Stein gaat hem zeker weer gebruiken maar zal hem denk ik regelmatig gaan wisselen indien nodig net zo als Modric regelmatig gespaard word Angelotti. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juli 2023 - 19:24 schreef nummer10 het volgende:[..] Dus een met een voorzet ben je creatief ? Meeste wat ik hem heb zien doen is janken en zeuren.. Dan heb je geen voetbal inzicht, Tadic werd nooit gepasseerd omdat hij de meeste assist had van de hele eredivisie, misschien één van de oorzaken dat geen een trainer hem passeerde?
Maar goed die zullen wel geen inzicht hebben gehad...neem mij niet kwalijk maar je wordt steeds lachwekkender om zo'n grote speler af te serveren met "grotendeels janken en zeuren" |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 02 juli 2023 - 03:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dan heb je geen voetbal inzicht, Tadic werd nooit gepasseerd omdat hij de meeste assist had van de hele eredivisie, misschien één van de oorzaken dat geen een trainer hem passeerde? Maar goed die zullen wel geen inzicht hebben gehad...neem mij niet kwalijk maar je wordt steeds lachwekkender om zo'n grote speler af te serveren met "grotendeels janken en zeuren" Ik vond hem het afgelopen jaar indd een vervelende speler om naar te kijken met zijn gedrag wat ik niet bij Ajax vind passen.. ik zeg niks over de jaren ervoor en vond hem absoluut 1 van de belangrijkste spelers de jaren ervoor.. alleen afgelopen jaar niet.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 03 juli 2023 - 09:08 schreef nummer10 het volgende:[..] Ik vond hem het afgelopen jaar indd een vervelende speler om naar te kijken met zijn gedrag wat ik niet bij Ajax vind passen.. ik zeg niks over de jaren ervoor en vond hem absoluut 1 van de belangrijkste spelers de jaren ervoor.. alleen afgelopen jaar niet.. Toen was hij inderdaad in de topwedstrijden een beetje vervelend voor de tegenstander maar dit kan een positief effect op de rest vh team. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 03 juli 2023 - 13:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Toen was hij inderdaad in de topwedstrijden een beetje vervelend voor de tegenstander maar dit kan een positief effect op de rest vh team. Dat bleek... En ook in het team zat die gewoon te zeiken.. nee afgelopen seizoen een erg vervelend kereltje wat niet ten goede kwam van het team.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juli 2023 - 19:24 schreef nummer10 het volgende:[..] Dus een met een voorzet ben je creatief ? Meeste wat ik hem heb zien doen is janken en zeuren.. Grappig, 37% van zijn gecreëerde kansen komen door een goede voorzet. 42% door een steekpass en de rest door combinatie voetbal.
Maar goed, Opta zal wel geen verstand hebben van statistieken. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Prima cijfers, staan er ook cijfers hoevaak een aanval strande bij hem en bal verliest had ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 03 juli 2023 - 09:08 schreef nummer10 het volgende:[..] Ik vond hem het afgelopen jaar indd een vervelende speler om naar te kijken met zijn gedrag wat ik niet bij Ajax vind passen.. ik zeg niks over de jaren ervoor en vond hem absoluut 1 van de belangrijkste spelers de jaren ervoor.. alleen afgelopen jaar niet.. Als je dit vervelend vind om naar te kijken heeft geen enkele discussie zin met je want dan hou je niet van goed voetbal.
https://youtu.be/LFMuVjrcyCM |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Staat zijn gedrag niet los van zijn kwaliteiten ? |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: Deze keer ben ik het gedeeltelijk met nr10 eens. Zoals mijn Nickname doet vermoeden werk ik en leef ik tussen de PSV supporters. 6 jaar lang heb ik een het hier rustig gehad, alleen afgelopen jaar was een hel.... Nog niet eens zo zeer over het voetbal van AJAX, PSV was namelijk ook niet best. Ik moest me voornamelijk verdedigen voor het gedrag van onze Ajacieden op het veld. Het aanstellerig gedrag van Klaassen (bij een overtreding 10x op de grond slaan alsof hij bijna dood ging), het "gezuig" en het keer op keer op de grond vallen van Tadic en het constant gemekker bij de scheids. Het geprovoceer van Sanchez en Alvarez. En dat voornamelijk bij de "top" wedstrijden Feyenoord en Psv. Sinds lange tijd was dat weer een moment van schaamte voor mij dat ik Ajacied ben, want hier kon ik me niet tegen verdedigen voor mijn omgeving. Dat Tadic een geweldige voetballer is hoef ik niemand te overtuigen, zelf mijn omgeving niet, maar als ik afgelopen jaar trainer was geweest van ons Ajax, had ik Tadic en Klaassen in die wedstrijden snel gewisseld en had ik hun daarmee een beschamend optreden bespaard. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juli 2023 - 09:44 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Deze keer ben ik het gedeeltelijk met nr10 eens. Zoals mijn Nickname doet vermoeden werk ik en leef ik tussen de PSV supporters. 6 jaar lang heb ik een het hier rustig gehad, alleen afgelopen jaar was een hel.... Nog niet eens zo zeer over het voetbal van AJAX, PSV was namelijk ook niet best. Ik moest me voornamelijk verdedigen voor het gedrag van onze Ajacieden op het veld. Het aanstellerig gedrag van Klaassen (bij een overtreding 10x op de grond slaan alsof hij bijna dood ging), het "gezuig" en het keer op keer op de grond vallen van Tadic en het constant gemekker bij de scheids. Het geprovoceer van Sanchez en Alvarez. En dat voornamelijk bij de "top" wedstrijden Feyenoord en Psv. Sinds lange tijd was dat weer een moment van schaamte voor mij dat ik Ajacied ben, want hier kon ik me niet tegen verdedigen voor mijn omgeving. Dat Tadic een geweldige voetballer is hoef ik niemand te overtuigen, zelf mijn omgeving niet, maar als ik afgelopen jaar trainer was geweest van ons Ajax, had ik Tadic en Klaassen in die wedstrijden snel gewisseld en had ik hun daarmee een beschamend optreden bespaard. Zo wel bij PSV als ook Feijenoord zijn er spelers die tijdens de top wedstrijden constant lopen te provoceren, sommige Ajax spelers trappen er in, moeten ze niet doen maar begrijp wel dat ze er soms op in gaan
Om er zo maar 2 te noemen Luuk de Jong is een naaibal 1e klas maar ook Kokcü kan er wat van. Het meeste krijgen wij toeschouwers zelfs niet mee
De scheidsrechter moet in eerste instantie het naaigedrag aanpakken, dit wordt niet gedaan dus ontaard het in de reacties van de Ajacieden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juli 2023 - 10:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zo wel bij PSV als ook Feijenoord zijn er spelers die tijdens de top wedstrijden constant lopen te provoceren, sommige Ajax spelers trappen er in, moeten ze niet doen maar begrijp wel dat ze er soms op in gaan Om er zo maar 2 te noemen Luuk de Jong is een naaibal 1e klas maar ook Kokcü kan er wat van. Het meeste krijgen wij toeschouwers zelfs niet mee De scheidsrechter moet in eerste instantie het naaigedrag aanpakken, dit wordt niet gedaan dus ontaard het in de reacties van de Ajacieden. En een Ajax heeft er altijd boven gestaan en daarom zijn er velen Ajax supporter... Een keer is niet erg, maar dit seizoen was echt to much met een tadic voorop, en daar heb ik me mateloos aan lopen irriteren..
Maar goed, nieuw seizoen nieuwe kansen.. ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren qua aankopen en verkopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 juli 2023 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach kerel. Je schreef eerst dat ie niet presteerde. Toen dat het alleen maar simpele voorzetten waren en nu gaat het om z’n gedrag en niet zijn kwaliteiten.
Als zijn kwaliteiten niet ter discussie staan, waarom moet en moest hij dan naar de bank? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juli 2023 - 12:11 schreef nummer10 het volgende:[..] En een Ajax heeft er altijd boven gestaan en daarom zijn er velen Ajax supporter... Een keer is niet erg, maar dit seizoen was echt to much met een tadic voorop, en daar heb ik me mateloos aan lopen irriteren.. Maar goed, nieuw seizoen nieuwe kansen.. ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren qua aankopen en verkopen Ach. Ajax staat al sinds mensenheugenis bekend als aanstellers, zeikerds en geef het een naam.
Maar nogmaals. Je haalt er nu iets bij waar het helemaal niet om ging. |
|
|
|