|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De laatste 5 wedstrijden tegen PSV uit en thuis gingen helaas verloren. Met de huidige selectie en de nieuwbakken trainer verwacht ik niet dat we vandaag punten gaan pakken.
Toch wens ik alle Ajacieden succes toe vandaag! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik denk aan een positief resultaat vanmiddag namelijk: 3-1 |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
yep...die gaan we denk ik wel verliezen. de vraag is meer op welke manier Ajax deze wedstrijd speelt. met name benieuwd of we vooruitgang zien in het spel. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 12:07 schreef Obdam4Ajax het volgende:yep...die gaan we denk ik wel verliezen. de vraag is meer op welke manier Ajax deze wedstrijd speelt. met name benieuwd of we vooruitgang zien in het spel. Juist en meer moet je niet hopen dan vooruitgang |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
De vraag is inderdaad of de gifbeker nu eindelijk leeg is. Ik ben echt heel erg benieuwd wat Maduro kan bewerkstelligen met deze selectie. Eerlijk gezegd verwacht ik er niks van aan Ajax-zijde. Ik houd het daarom maar op 5-0 voor PSV. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En mocht FC Volendam vanmiddag tegelijkertijd winnen van Excelsior (waarom niet?) en Ajax inderdaad tegen een verwachtte nederlaag oploopt, dan staan we op de laatste plaats vanmiddag. En Jong Ajax staat op de laatste plaats in de KKD-divisie. Wat een trieste aanblik is dat allemaal. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ramaj; Gaaei, Sutalo, Hato, Ávila; Hlynsson, Van den Boomen, Taylor; Berghuis, Brobbey, Bergwijn
Kan iemand mij uitleggen waarom een Taylor en Bergwijn maar blijven staan ? Waarom Avila nu plots weer er staat ipv sosa ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 13:24 schreef nummer10 het volgende:Ramaj; Gaaei, Sutalo, Hato, Ávila; Hlynsson, Van den Boomen, Taylor; Berghuis, Brobbey, Bergwijn Kan iemand mij uitleggen waarom een Taylor en Bergwijn maar blijven staan ? Waarom Avila nu plots weer er staat ipv sosa ? Omdat hij Maduro heet en niet tegen tegenspraak kan.
Man man..met name Taylor die nooit mee verdedigt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het vrezen is natuurlijk ergens wel terecht vanmiddag.
Ik hoop al dat we er met een kleine nederlaag wegkomen. Zolang we maar niet helemaal vernederd worden daar, want die kans is er.
En dan hopen dat we ergens positief verrast worden, al heb ik geen idee op grond waarvan eerlijk gezegd...
Me gevoel zegt 5-0. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 14:22 schreef Loetje het volgende:Het vrezen is natuurlijk ergens wel terecht vanmiddag. Ik hoop al dat we er met een kleine nederlaag wegkomen. Zolang we maar niet helemaal vernederd worden daar, want die kans is er. En dan hopen dat we ergens positief verrast worden, al heb ik geen idee op grond waarvan eerlijk gezegd... Me gevoel zegt 5-0. Dan zijn we het over de uitslag ook eens! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Brobbey dan Mikautadze maar tjonge jonge, zo'n kans missen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Fucking tering kutspits hebben wij. Je allereerste kans en die mongool doet het 1 op 1 weer niet! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dat was toch echt een 100% kans. Weg met die spits |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 14:34 schreef Ajax Warrior het volgende:Fucking tering kutspits hebben wij. Je allereerste kans en die mongool doet het 1 op 1 weer niet! Kutspits en maar op blijven stellen, echt trainers van niks |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Zo'n kans krijg je niet meer |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En nu verneukt onze kutspits weer een grote kans omdat hij de bal verkeerd terug speelt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het zou je gewoon eens wat lucht geven |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 14:36 schreef Ajax Warrior het volgende:En nu verneukt onze kutspits weer een grote kans omdat hij de bal verkeerd terug speelt. Ja ja een ware topspits! NOT. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 14:36 schreef Ajax Warrior het volgende:En nu verneukt onze kutspits weer een grote kans omdat hij de bal verkeerd terug speelt. Waardeloos nog niet goed genoeg voor de keukendivisie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Het had 0-2 kunnen staan maar nee hoor |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Het had 0-2 MOETEN staan. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Van der Boomen laten staan voortaan |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Niet alle kansen kunnen raak zijn.
Maargoed, wat ik belangrijker vind, geeft het ook eens zichtbaar wat vertrouwen? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dan moet van den Boomen het maar doen!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Brobbey, Brobbey, Brobbey, wat doe jij ons te kort.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En weer een kans om zeep geholpen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2023 door Pietje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Als ik nog niet klaar was met die gozer ben ik het nu wel! En ik moet me inhouden om niets iets verkeerds te zeggen!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Man man wat een kutspits en ze laten hem gewoon staan, man man... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Kom op Maduro. Wissel Brobbey onmiddellijk |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Die kansen ontstaan door de snelheid van Brobbey, maar door zijn onbehendigheid verprutst hij ze ook weer.... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 14:49 schreef Ronald 1960 het volgende:Die kansen ontstaan door de snelheid van Brobbey, maar door zijn onbehendigheid verprutst hij ze ook weer.... Gaat toch weg man, het is een amateur |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat moet je hemzelf maar vragen :-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: maar wel een duur betaalde op deze manier... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Het is zo zuur dat de enige speler die zo tegenvalt je spits is die de grootste kansen krijgt en verprutst! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Bosz staat te trainen vuurt zijn ploeg aan waar blijft Maduro |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 14:56 schreef Ajax Warrior het volgende:Het is zo zuur dat de enige speler die zo tegenvalt je spits is die de grootste kansen krijgt en verprutst! Daardoor hebben we al veel punten verloren |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 14:56 schreef Ajax Warrior het volgende:Het is zo zuur dat de enige speler die zo tegenvalt je spits is die de grootste kansen krijgt en verprutst! Je zult maar met 2-1 verliezen. Dan zijn het dure missers. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Als je deze verliest is dat aan Brobbey te danken, wat een onbenul. |
|
|
|