BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV -AJAX 14.30u 29-10-2023

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 oktober 2023 - 16:27   quote  deeplink  
Die jankende kut Mexicaan van psv zal gedacht hebben dat een kleuter tegenover hem stond. Nondeju wat is die Gaaei slecht, sorry hoor maar dat is echt Jong Ajax materiaal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:25 schreef Pietje het volgende:
Ajax nu daadwerkelijk 18e en dus allerlaatste. Ik kan wel janken
Wordt morgen op het werk wederom een fijne dag man man...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:27 schreef Ajax Warrior het volgende:
Die jankende kut Mexicaan van psv zal gedacht hebben dat een kleuter tegenover hem stond. Nondeju wat is die Gaaei slecht, sorry hoor maar dat is echt Jong Ajax materiaal.
Inderdaad het is om te janken zo slecht
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 oktober 2023 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als kleuters, komt ook door Maduro
PSV wisselde maar Maduro niet nada
Een tactische omzetting met Til door Bosz en Ajax was gezien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 oktober 2023 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wordt morgen op het werk wederom een fijne dag man man...
Ben blij dat ik 1,5 week vakantie heb. Hopelijk winnen we die 2 wedstrijden wel een staan we middenmoot. Anders kunnen we echt onze borst natmaken.
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2023 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ben blij dat ik 1,5 week vakantie heb. Hopelijk winnen we die 2 wedstrijden wel een staan we middenmoot. Anders kunnen we echt onze borst natmaken.
En dan krijg je het fenomeen "degradatievoetbal" en dat is Ajax niet gewend. Dus dat wordt een heel moeilijk verhaal.
wvb
 wvb - zondag 29 oktober 2023 - 16:38   quote  deeplink  
Allemaal voetballers ingekocht op basis van een computer uitdraai.
Het fameuze software programma met statistische kans berekeningen van onze TD.
Matige prul voetballers, waarvan de meesten zijn ingekocht voor twee keer de conforme marktwaarde, of zelfs nog meer.
Je houdt het niet voor mogelijk anno 2023.
Neen het nieuwe Bayern München van Nederland worden we voorlopig niet meer, hooguit het lelijkste eendje van de eredivisie.
Een club welke weinig voorzichtig manouvreert en zich inlaat met soms wel enigszins louche randfiguren in hoge functies en zaakwaarnemers..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2023 door wvb --
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2023 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:09 schreef Pietje het volgende:
En de 5-2 Hoezo we worden vernederd
Nou echt totaal niet zoals mensen van te voren geroepen hadden. De uitslag is zwaar geflatteerd en Ajax heeft zijn beste eerste helft van het seizoen gespeeld. En dat met een voorbereiding van 3 trainings dagen met Maduro.
hjf
 hjf - zondag 29 oktober 2023 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:27 schreef Ajax Warrior het volgende:
Die jankende kut Mexicaan van psv zal gedacht hebben dat een kleuter tegenover hem stond. Nondeju wat is die Gaaei slecht, sorry hoor maar dat is echt Jong Ajax materiaal.
En die staan ook laatste.
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - zondag 29 oktober 2023 - 16:41   quote  deeplink  
We hebben nu de top 4 gehad...en eerste helft was echt wel goed spel van Ajax.
Laatste ja, en dus kunnen we vanaf nu dus alleen maar omhoog :)
van t Schip nu aan de slag, de eerste wedstrijden zijn te winnen en dan komt het vertrouwen ook weer ten goede in t spel...
alleen, hoop dat van t schip ook zogenaamde vaste spelers durft te wisselen...ik denk daarbij aan Brobby, Bergwijn Taylor...als ze niet goed genoeg zijn dan lekker ff een poosje op de bank...
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2023 - 16:41   quote  deeplink  
Ajax, de meeste doelpunten tegen.
hjf
 hjf - zondag 29 oktober 2023 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou echt totaal niet zoals mensen van te voren geroepen hadden. De uitslag is zwaar geflatteerd en Ajax heeft zijn beste eerste helft van het seizoen gespeeld. En dat met een voorbereiding van 3 trainings dagen met Maduro.
Kijk zo kan het ook. Positieve dingen belichten. Ik had eerlijk gezegd een vernedering verwachting met nulletje of 9.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 29 oktober 2023 - 16:43   quote  deeplink  
John Heitinga liet Jong-Ajax toch heel leuk spelen. Ik ben wel enigzins verbaasd dat hij nog niet is genoemd voor een functie binnen ajax.....
Hij had het echt niet slechter gedaan dan Maduro, Steijn of Schreuder..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2023 door Ronald 1960 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou echt totaal niet zoals mensen van te voren geroepen hadden. De uitslag is zwaar geflatteerd en Ajax heeft zijn beste eerste helft van het seizoen gespeeld. En dat met een voorbereiding van 3 trainings dagen met Maduro.
Maduro had in de 2e helft Avila direct moeten wisselen werd overlopen keer op keer door Bakayoko
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:41 schreef Pietje het volgende:
Ajax, de meeste doelpunten tegen.
Stelletje amateurs
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2023 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Virtueel laatste inderdaad. Over een kwartiertje of zo staan we echt laatste. Tot zien in de KKD-divisie
Ach hou toch op man. Doe niet zo zielig met z’n allen. Ajax gaat absoluut niet degraderen.
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2023 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou echt totaal niet zoals mensen van te voren geroepen hadden. De uitslag is zwaar geflatteerd en Ajax heeft zijn beste eerste helft van het seizoen gespeeld. En dat met een voorbereiding van 3 trainings dagen met Maduro.
Sorry hoor, maar 5-2 verliezen qua uitslag, vind ik toch echt een pure vernedering. Zeker ook gezien het spelniveau in de tweede helft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ben blij dat ik 1,5 week vakantie heb. Hopelijk winnen we die 2 wedstrijden wel een staan we middenmoot. Anders kunnen we echt onze borst natmaken.
Dan kijk ik echt geen wedstrijd meer van Ajax Warrior

Fijn vakantie gozer
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2023 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach hou toch op man. Doe niet zo zielig met z’n allen. Ajax gaat absoluut niet degraderen.
Wat ik doe maak ik uiteraard zelf wel uit. Als Ajax niet heel gauw punten gaat pakken, wordt het wel degelijk met de week moeilijker.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach hou toch op man. Doe niet zo zielig met z’n allen. Ajax gaat absoluut niet degraderen.
Nee natuurlijk niet maar ze moeten zich diep schamen

Vandaag hebben ze er voor gevochten, eerste helft was zeker een vooruitgang
2e helft was dramatisch achter in

PSV zette meer druk en weg was Ajax
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2023 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ben blij dat ik 1,5 week vakantie heb. Hopelijk winnen we die 2 wedstrijden wel een staan we middenmoot. Anders kunnen we echt onze borst natmaken.
Ga je nog ergens naar toe? Hoe dan ook een fijne vakantie!
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2023 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat ik doe maak ik uiteraard zelf wel uit. Als Ajax niet heel gauw punten gaat pakken, wordt het wel degelijk met de week moeilijker.
Dan kijk je niet naar hoe ze voetballen en het verschil tussen alle wedstrijden tot nu toe en deze eerste helft.

En je hebt nog twee wedstrijden minder gespeeld waarvan er eentje zo goed als gewonnen is en je met dit spel gewoon van Volendam gaat winnen.
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2023 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan kijk je niet naar hoe ze voetballen en het verschil tussen alle wedstrijden tot nu toe en deze eerste helft.

En je hebt nog twee wedstrijden minder gespeeld waarvan er eentje zo goed als gewonnen is en je met dit spel gewoon van Volendam gaat winnen.
De eerste helft was acceptabel, oké, maar de tweede helft was dramatisch en amateuristisch. Ik kan er helaas niets anders van maken. Elke club staat op een plek die zij verdient en Ajax staat nu dus echt allerlaatste.
nummer10
 nummer10 - zondag 29 oktober 2023 - 17:03   quote  deeplink  
1ste helft voor het eerst dit seizoen gewoon echt goed voetbal gezien wat ik 0x heb gezien onder steijn, dat brobbey dan zoveel mist tja.. dus bekijk dat ff positief... 2de helft gewoon kut...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 17:03 schreef nummer10 het volgende:
1ste helft voor het eerst dit seizoen gewoon echt goed voetbal gezien wat ik 0x heb gezien onder steijn, dat brobbey dan zoveel mist tja.. dus bekijk dat ff positief... 2de helft gewoon kut...
Je had met een scorende Brobbey met 4-1 voor kunnen staan in de 1e helft man, bekijk dat positief ???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2023 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2023 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 17:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

De eerste helft was acceptabel, oké, maar de tweede helft was dramatisch en amateuristisch. Ik kan er helaas niets anders van maken. Elke club staat op een plek die zij verdient en Ajax staat nu dus echt allerlaatste.
Pietje even serieus. De eerste helft was acceptabel? Qua spel ben je gewoon de betere en moet je na een kwartier met 3-0 voor staan. En dat tegen de koploper die vrijwel niks tegen krijgt en alles gewonnen heeft vanuit je eigen positie waarin je belabberd speelt.

Dan speel je niet een acceptabele eerste helft maar gewoon echt een hele goede eerste helft.

Die tweede helft krijg je snel een tegengoal en dan slaat alle vertwijfeling weer toe.

Iedereen had verwacht dat we volledig van de mat gespeeld zouden worden en dat is gewoonheid gebeurt.
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2023 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 17:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je had met een scorende Brobbey met 4-1 voor kunnen staan in de 1e helft man, bekijk dat positief ???
Ja uiteraard kijk ik daarna positief naar. Zeker als je ziet welk spel je de laatste maanden op de mat hebt gelegd.
AkaS
 AkaS - zondag 29 oktober 2023 - 17:15   quote  deeplink  
Is het Maduro of de nadrukkelijk aanwezige Dave Vos?

Hoe dan ook de eerste helft was het spel dik in orde. De opbouw was duidelijk naar voren gericht en de vrije man werd goed gevonden. Grote troef was hierbij ook duidelijk de gedrevenheid om te voetballen en te werken. Dit was gaandeweg de tweede helft weer zoals onder Steijn.

Duideijk dat we 2 goede backs nodig hebben. Een stabiele RCV naast Hato en een scorende spits. Met respect voor de hardwerkende Brobbey.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 oktober 2023 - 17:26   quote  deeplink  
Ik snap niet dat er nog mensen kunnen zijn die ook maar een sprankje positiviteit hebben. Ja het klopt dat je een geweldige 1ste helft speelt, maar ook daarin zag je al de verdedigende broosheid van de backs. Daarnaast een spits die gewoon ons de das om diet omdat zijn vizier er geen is van een topspits. In Leipzig lachen ze zichzelf in ieder geval een krul in de lul. Als je daarna de 2e helft ziet dan maak ik mij enorme zorgen. Want jezus wat was dat slecht. Echt geen enkel moment meer in het spel geweest. En ja, dan kan ik echt niet positief meer zijn.
p111
 p111 - zondag 29 oktober 2023 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 15:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:
En dan laat hij Avila staan
Eindelijk iemand die het ziet ,bij de 2-2 zag je het aankomen onze 2 backs zijn van amateur niveau en Maduro laat ze staan,elke voeballer zag dit aankomen ongelofelijk dat je die argentijn nog bij de selectie hoed en die Gaaay is zo blind als een kraai,ga gvd op je man dekken inplaats er 2 meter vandaan ,die lozano en die Des lachen zich helemaal de pleuris,dit zijn trainers dingetjes
p111
 p111 - zondag 29 oktober 2023 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:04 schreef Ajax Warrior het volgende:
Tijd dat Satulo ook maar tijdje gaat banken. Geef dan Medic maar weer eens de kans.
Hoe simpel werd die lantaarnpaal Satulo bij de eerste goal uit gekapt,die koste 20 miljoen mijn god.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 17:15 schreef AkaS het volgende:
Is het Maduro of de nadrukkelijk aanwezige Dave Vos?

Hoe dan ook de eerste helft was het spel dik in orde. De opbouw was duidelijk naar voren gericht en de vrije man werd goed gevonden. Grote troef was hierbij ook duidelijk de gedrevenheid om te voetballen en te werken. Dit was gaandeweg de tweede helft weer zoals onder Steijn.

Duideijk dat we 2 goede backs nodig hebben. Een stabiele RCV naast Hato en een scorende spits. Met respect voor de hardwerkende Brobbey.
Moet zeggen dat de uitleg op de persconferentie goed was van Maduro.

Maduro die wel eerder had moeten ingrijpen nadat PSV de 2 wissels inbracht in de 2e helft, hij had hier op moeten antipiceren

Avila had eerder naar de kant gemoeten, Avila werd regelmatig voorbij gelopen door Bakayoko

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2023 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 17:30 schreef p111 het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het ziet ,bij de 2-2 zag je het aankomen onze 2 backs zijn van amateur niveau en Maduro laat ze staan,elke voeballer zag dit aankomen ongelofelijk dat je die argentijn nog bij de selectie hoed en die Gaaay is zo blind als een kraai,ga gvd op je man dekken inplaats er 2 meter vandaan ,die lozano en die Des lachen zich helemaal de pleuris,dit zijn trainers dingetjes
Maduro had hier op in moeten grijpen was idd te zien voor iedereen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 17:47   quote  deeplink  
In de rust heeft Bosz het gerepareerd bij PSV, dan zie je het verschil van een beginnende coach en een ervaren coach.

Iedereen wist dat PSV druk ging zetten in de 2e helft, er werd hier van tevoren al voor gewaarschuwd.
Loetje
 Loetje - zondag 29 oktober 2023 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar 5-2 verliezen qua uitslag, vind ik toch echt een pure vernedering. Zeker ook gezien het spelniveau in de tweede helft.
Ik ook, zeker wanneer je met rust op 4/5-2 voor moet staan.

De wijze waarop Ajax in elkaar zakt, is krankzinnig.
Loetje
 Loetje - zondag 29 oktober 2023 - 17:53   quote  deeplink  
Enige wat je nu kunt doen, is de eerste helft meenemen naar donderdag. Als je daar ook niet wint, hebben we echt een gigantisch probleem.
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2023 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 17:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Pietje even serieus. De eerste helft was acceptabel? Qua spel ben je gewoon de betere en moet je na een kwartier met 3-0 voor staan. En dat tegen de koploper die vrijwel niks tegen krijgt en alles gewonnen heeft vanuit je eigen positie waarin je belabberd speelt.

Dan speel je niet een acceptabele eerste helft maar gewoon echt een hele goede eerste helft.

Die tweede helft krijg je snel een tegengoal en dan slaat alle vertwijfeling weer toe.

Iedereen had verwacht dat we volledig van de mat gespeeld zouden worden en dat is gewoonheid gebeurt.
Ik ben altijd serieus. Akkoord, de eerste helft was meer dan prima, maar overall was dr indruk na de eerste helft negatief. Ik kan er niks anders van maken. Sorry.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 29 oktober 2023 - 18:27   quote  deeplink  
40 miljoen uitgegeven aan verdedigers die niet kunnen verdedigen.
Eerste helft bied nog een beetje hoop. 2de helft helaas dramatisch.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 17:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ook, zeker wanneer je met rust op 4/5-2 voor moet staan.

De wijze waarop Ajax in elkaar zakt, is krankzinnig.
Bosz met zijn slimme omzettingen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 17:53 schreef Loetje het volgende:
Enige wat je nu kunt doen, is de eerste helft meenemen naar donderdag. Als je daar ook niet wint, hebben we echt een gigantisch probleem.
Inderdaad, ook al kwamen we in de eerste helft ook een paar x goed weg.

Maar goed we hebben ook veel kansen gehad die hadden er 300% in gemoeten
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2023 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 17:26 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik snap niet dat er nog mensen kunnen zijn die ook maar een sprankje positiviteit hebben. Ja het klopt dat je een geweldige 1ste helft speelt, maar ook daarin zag je al de verdedigende broosheid van de backs. Daarnaast een spits die gewoon ons de das om diet omdat zijn vizier er geen is van een topspits. In Leipzig lachen ze zichzelf in ieder geval een krul in de lul. Als je daarna de 2e helft ziet dan maak ik mij enorme zorgen. Want jezus wat was dat slecht. Echt geen enkel moment meer in het spel geweest. En ja, dan kan ik echt niet positief meer zijn.
Veel meer zelfs dan een sprankje hoop. Als je speelt zoals de eerste helft gedaan is. Ga je gewoon Europees voetbal halen dit seizoen.

En Maduro heeft al laten zien dat het ontslaan van Steijn echt volkomen terecht is. Nu ga je tot aan de winterstop in de eredivisie wedstrijden spelen om aan je zelf vertrouwen en aan je automatismen te werken.

En dan is de trainer die er komen normaal gesproken een betere dan Maduro en zal dat dus nog wat makkelijker gaan.

Ik zi het voor zover mogelijk wel goedkomen dit seizoen. En nee we gaan geen kampioen worden, ook geen tweede maar de plekken daarna is er echt een hoop mogelijk.
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2023 - 19:10   quote  deeplink  
Mensen. Iedereen kan wel blijven hangen in het verleden. Maar Ajax gaat dit seizoen geen wereld niveau voetbal spelen. Deal with it. Zeker tot aan de winter moet je het doen met dit materiaal en waarschijnlijk zelfs dit hele seizoen op een enkele verandering na.

Pas jezelf aan dat we de top wedstrijden dit seizoen niet gaan winnen en moeten zorgen dat we minimaal de play offs halen voor Europees voetbal. En ja dan betekend dat je nog wat wedstrijden niet gaat winnen en maar weinig heel goed voetbal gaat zien.
nummer10
 nummer10 - zondag 29 oktober 2023 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 17:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je had met een scorende Brobbey met 4-1 voor kunnen staan in de 1e helft man, bekijk dat positief ???
Precies 4-1 voor.. tegen de nummer 1 die ook al 7 punten losstaat van Feyenoord.. dan heb je toch niet slecht gevoetbald ? Zoals ik al zei, dat lag puur aan het afronden..
nummer10
 nummer10 - zondag 29 oktober 2023 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 17:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja uiteraard kijk ik daarna positief naar. Zeker als je ziet welk spel je de laatste maanden op de mat hebt gelegd.
Precies dat... Je kan zien dat ze gewoon veel beter kunnen dan wat we tot op heden hebben gezien, en dat stemt me positief..

Word je kampioen ? Nee.. maar dat wisten we op voorhand al aangezien je een compleet nieuw team moet bouwen..
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2023 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 19:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Precies dat... Je kan zien dat ze gewoon veel beter kunnen dan wat we tot op heden hebben gezien, en dat stemt me positief..

Word je kampioen ? Nee.. maar dat wisten we op voorhand al aangezien je een compleet nieuw team moet bouwen..
Dat laatste is gewoon onzin. Meer clubs moesten een nieuw team bouwen. Nu is het heel logisch en eerlijk om nieuwe doelstellingen ga maken die haalbaar zijn. Maar op voorhand is het gewoon dom om te stellen dat je geen kampioen gaat worden.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 29 oktober 2023 - 19:57   quote  deeplink  
Al met al is het mij 100% meegevallen vandaag.
Prima gespeeld voor de rust en voldoende kansen gecreëerd.
Kwaliteit en vertrouwen is er niet genoeg en dat nekt ons. Maar als je ziet waar we vandaan komen, is dit echt wel een aanknopingspunt.
Uitslag is geflatteerd door een paar klutsgoals waar het geluk uiteraard niet aan onze kant is want dat dwingen we nu in deze fase ook niet af.
Vanaf morgen is er een nieuwe periode in aantocht, zo zie ik dat.
Trainen, trainen en nog eens trainen onder Ajax mensen en n serie wedstrijden tegen op papier mindere tegenstanders.Een paar dagen op de laatste plek is inderdaad een dieptepunt maar dat zal niet lang duren. Donderdag is dat weer voorbij.
De weg omhoog wordt ingezet en in de winter n paar mutaties.
Eind van seizoen staan we derde, niet best maar toch voorronde CL.
Loetje
 Loetje - zondag 29 oktober 2023 - 20:24   quote  deeplink  
Zit even die samenvatting te kijken. Die kans voor open goal die Brobbey mist, die kooval van Hlynsson...

En dan de 1-1, Sutalo die gewoon niet dekt, Ramaj in de korte hoek gepasseerd... Dit zijn ongelooflijke beginnersfouten gewoon.

Die 2-2 is pure pech, al moet Gaaei gewoon veel korter op Lozano zitten. Bij de 3-2 wordt de verkeerde lijn getrokken.

De 4-2 dekt Gaaei weer aan de verkeerde kant. Wat een drama is dat. Al kan Sutalo daar ook meer doen bij de pass.

Die 5-2 is werkelijk te schandalig van Gaaei
Hoeveel kan er ook gewoon tegen zitten. Maar is wel hands.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2023 door Loetje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 20:24 schreef Loetje het volgende:
Zit even die samenvatting te kijken. Die kans voor open goal die Brobbey mist, die kooval van Hlynsson...

En dan de 1-1, Sutalo die gewoon niet dekt, Ramaj in de korte hoek gepasseerd... Dit zijn ongelooflijke beginnersfouten gewoon.

Die 2-2 is pure pech, al moet Gaaei gewoon veel korter op Lozano zitten. Bij de 3-2 wordt de verkeerde lijn getrokken.

De 4-2 dekt Gaaei weer aan de verkeerde kant. Wat een drama is dat. Al kan Sutalo daar ook meer doen bij de pass.

Die 5-2 is werkelijk te schandalig van Gaaei
Hoeveel kan er ook gewoon tegen zitten. Maar is wel hands.
Zo was het inderdaad, jammer dat de voorsprong zo snel ongedaan was, binnen no time liepen ze simpel snel uit.

Laten we hopen dat John het snel goed oppakt
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2023 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 20:24 schreef Loetje het volgende:
Zit even die samenvatting te kijken. Die kans voor open goal die Brobbey mist, die kooval van Hlynsson...

En dan de 1-1, Sutalo die gewoon niet dekt, Ramaj in de korte hoek gepasseerd... Dit zijn ongelooflijke beginnersfouten gewoon.

Die 2-2 is pure pech, al moet Gaaei gewoon veel korter op Lozano zitten. Bij de 3-2 wordt de verkeerde lijn getrokken.

De 4-2 dekt Gaaei weer aan de verkeerde kant. Wat een drama is dat. Al kan Sutalo daar ook meer doen bij de pass.

Die 5-2 is werkelijk te schandalig van Gaaei
Hoeveel kan er ook gewoon tegen zitten. Maar is wel hands.
Gaaei wisselt hele goede met hele slechte momenten af. Die jongen lijkt een concentratie issue te hebben. Sutalo kan echt veel meer dan dit. Geen idee waarom hij nog geen stapjes heeft gemaakt deze week waar je dat eigenlijk bij het andere defensieve blok wel gezien hebt.
p111
 p111 - zondag 29 oktober 2023 - 23:25   quote  deeplink  
Met de backs Gaaei en Vila ga je geen derde worden elke tegenstander zal deze jongens opzoeken ,dramatische amateurs.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV -AJAX 14.30u 29-10-2023









0.0099499