BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV -AJAX 14.30u 29-10-2023

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - maandag 30 oktober 2023 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 23:25 schreef p111 het volgende:
Met de backs Gaaei en Vila ga je geen derde worden elke tegenstander zal deze jongens opzoeken ,dramatische amateurs.
Als er dan nog een goede spits bij staat heeft Satulo ook een probleem.
Die is bijna bij alle tegengoals van de laatste weken betrokken.
nummer10
 nummer10 - maandag 30 oktober 2023 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 19:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat laatste is gewoon onzin. Meer clubs moesten een nieuw team bouwen. Nu is het heel logisch en eerlijk om nieuwe doelstellingen ga maken die haalbaar zijn. Maar op voorhand is het gewoon dom om te stellen dat je geen kampioen gaat worden.
Had je verwacht kampioen te worden dan ? Ik had enigzins hoop.. maar dat was het ook wel... En al helemaal als je ziet wat voor gezeik er gelijk al was..

En wat betreft gaeei en satulo, lijkt me dat gewoon een vertrouwen kwestie..
nummer10
 nummer10 - maandag 30 oktober 2023 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 20:24 schreef Loetje het volgende:
Zit even die samenvatting te kijken. Die kans voor open goal die Brobbey mist, die kooval van Hlynsson...

En dan de 1-1, Sutalo die gewoon niet dekt, Ramaj in de korte hoek gepasseerd... Dit zijn ongelooflijke beginnersfouten gewoon.

Die 2-2 is pure pech, al moet Gaaei gewoon veel korter op Lozano zitten. Bij de 3-2 wordt de verkeerde lijn getrokken.

De 4-2 dekt Gaaei weer aan de verkeerde kant. Wat een drama is dat. Al kan Sutalo daar ook meer doen bij de pass.

Die 5-2 is werkelijk te schandalig van Gaaei
Hoeveel kan er ook gewoon tegen zitten. Maar is wel hands.
Was de -3-2 of 4-2 ook geen hands ? De verdediger van psv krijgt de bal op de hand en daarna de counter..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 30 oktober 2023 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2023 - 08:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Was de -3-2 of 4-2 ook geen hands ? De verdediger van psv krijgt de bal op de hand en daarna de counter..
Was de 5-2 volgens mij, was zeker hands maar goed het was al beslist
nummer10
 nummer10 - maandag 30 oktober 2023 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2023 - 09:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Was de 5-2 volgens mij, was zeker hands maar goed het was al beslist
Doelde op de counter toen Brobbey bijna scoorde... Die kwam op de hand van de verdediger, daarna counterde psv en scoorde
remco k
 remco k - maandag 30 oktober 2023 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 23:25 schreef p111 het volgende:
Met de backs Gaaei en Vila ga je geen derde worden elke tegenstander zal deze jongens opzoeken ,dramatische amateurs.
Je gaat uberhaubt geen derde worden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 30 oktober 2023 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2023 - 14:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Je gaat uberhaubt geen derde worden.
5e zou al een prestatie zijn met deze selectie
AkaS
 AkaS - maandag 30 oktober 2023 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 23:25 schreef p111 het volgende:
Met de backs Gaaei en Vila ga je geen derde worden elke tegenstander zal deze jongens opzoeken ,dramatische amateurs.
met Sosa ook niet wat dat betreft. Echt ongelofelijk wat een brandhout is er aangekocht. En wat betreft de datagedrevenheid achter de aankopen... Men had ook een stukje data aandacht moeten schenken aan de gedrevenheid van deze spelers. Dit is volgens mij de reden van de slechte resultaten...

Eerste helft veel inzet, beweging en winnaarsmentaliteit.
2e helft zag je weer het Ajax onder Steijn terug. Laks, lui, gemakzuchtig en vooral heel veel ruimtes waarin psv naar hartenlust kon induiken.

Steijn was zeker geen toptrainer maar zeker ook geen slechte trainer.

Denk dat het team door zijn uitlatingen niet voor hem wilde werken en dat daar meer het euvel zat.
remco k
 remco k - dinsdag 31 oktober 2023 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2023 - 19:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

met Sosa ook niet wat dat betreft. Echt ongelofelijk wat een brandhout is er aangekocht. En wat betreft de datagedrevenheid achter de aankopen... Men had ook een stukje data aandacht moeten schenken aan de gedrevenheid van deze spelers. Dit is volgens mij de reden van de slechte resultaten...

Eerste helft veel inzet, beweging en winnaarsmentaliteit.
2e helft zag je weer het Ajax onder Steijn terug. Laks, lui, gemakzuchtig en vooral heel veel ruimtes waarin psv naar hartenlust kon induiken.

Steijn was zeker geen toptrainer maar zeker ook geen slechte trainer.

Denk dat het team door zijn uitlatingen niet voor hem wilde werken en dat daar meer het euvel zat.
Het rare is ook. Dat als je dan op data selecteert. Dan moeten ze er op bepaalde vlakken ook bovenuit steken. En als je deze jongens door Opta haalt. Zijn het vrijwel allemaal nog steeds gewoon hele matige spelers.

En daarnaast. Data is prima. Maar daar heb je rentes voor nodig binnen een club die daar mee bezig is. Dat hele team is er ook nooit geweest, mislintat deed alles alleen. En ik vermoed dat de beste man gewoon eenheden grote oplichter is die hier zelf beter van geworden is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 november 2023 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2023 - 09:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Het rare is ook. Dat als je dan op data selecteert. Dan moeten ze er op bepaalde vlakken ook bovenuit steken. En als je deze jongens door Opta haalt. Zijn het vrijwel allemaal nog steeds gewoon hele matige spelers.

En daarnaast. Data is prima. Maar daar heb je rentes voor nodig binnen een club die daar mee bezig is. Dat hele team is er ook nooit geweest, mislintat deed alles alleen. En ik vermoed dat de beste man gewoon eenheden grote oplichter is die hier zelf beter van geworden is.
Dit denk ik ook

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5934
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV -AJAX 14.30u 29-10-2023









0.0098872