|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nu staat hij ook weer stil. Hij is totaal geen beweeglijke spits. Echt een verschil met De Jong die altijd zoekt naar de ruimte. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
En maar blijven opstellen, schiet mij maar lek. Ik begrijp er helemaal niets meer van |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Nu is het moment dat je hem MOET wisselen!!! |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: In het begin kon je nog zeggen dat het aan het vertrouwen Ligt. Maar onderhand had de trainer toch ook al wel kunnen concluderen dat ie bepaalde kwaliteiten mist. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik wil Mikautadze eindelijk eens in de spits zien. Zwakker dan Brobbey is onmogelijk |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 15:02 schreef Scout2 het volgende:[..] In het begin kon je nog zeggen dat het aan het vertrouwen Ligt. Maar onderhand had de trainer toch ook al wel kunnen concluderen dat ie bepaalde kwaliteiten mist. Volledig eens |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wedstrijd tijdelijk stil gelegd. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 15:02 schreef Scout2 het volgende:[..] In het begin kon je nog zeggen dat het aan het vertrouwen Ligt. Maar onderhand had de trainer toch ook al wel kunnen concluderen dat ie bepaalde kwaliteiten mist. absoluut eens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Uiteindelijk laat je na om afstand te nemen, nu ligt de bal wel echt bij hun en zijn ze vol aan het drukken |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 15:10 schreef Loetje het volgende:Uiteindelijk laat je na om afstand te nemen, nu ligt de bal wel echt bij hun en zijn ze vol aan het drukken Klopt. Dat kan niet goed blijven gaan. PSV slaat meestal in de tweede helft toe. Dat belooft niet veel goeds. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wie heeft er gescoord???? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Meer geluk dan wijsheid maar hij zit |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Brobbey WERELDSPITS !!! Hahaha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hij die er had gemoeten scoort de 1-2 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 15:13 schreef Pietje het volgende:[..] Klopt. Dat kan niet goed blijven gaan. PSV slaat meestal in de tweede helft toe. Dat belooft niet veel goeds. Geloof er nog steeds niet in |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hier nog eentje hoor. Sluipmoordenaars daar in Eindhoven. Ik haat die club |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Van der Boomen is de drive op het middenveld |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En nou eens een keertje dit vasthouden |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Absoluut. In de voorbereiding vond ik hem ook vaak goed |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Van mij mag hij er nog steeds af hoor! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Kan van de weinigen direct een pass naar voor geven |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Eens. Dat schreef ik tijdens de voorbereiding ook al eens. Toen was hij ook al bijna de enige die naar voren speelde. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Bosz wisselt heel offensief. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Direct na rust gelijk heel onrustig bij Ajax. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Van mij ook van de 7 kansen er ééntje scoren is simpelweg amateuristisch. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Toch nog steeds een gebrek aan zelfvertrouwen? |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nee een spits die ze niet afmaakt |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En nu is het wachten op de 3-2 of meer. Zoals zo vaak bij PSV in de tweede helft |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gooi een stinkbom op dat Eindhoven |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
2 omzettingen van Bosz en Ajax wordt helemaal zoek gespeeld. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Als dat zou kunnen!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Tja, Bosz is een trainer met ervaring |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Nu gaat het wel heel erg hard |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Volendam voor. Ajax laatste
Voor rust moet je 4-1 voor staan, nu wordt je afgemaakt en lig je mentaal binnen een paar minuten knock out |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 15:52 schreef Loetje het volgende:Volendam voor. Ajax laatste Voor rust moet je 4-1 voor staan, nu wordt je afgemaakt en lig je mentaal binnen een paar minuten knock out Jep, met dank aan onze zogenaamde geweldige spits! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax wordt echt geslacht nu |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En de hele weerbaarheid van deze hele schijtploeg. Want daar is ook echt iets mis mee |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 15:52 schreef Loetje het volgende:Volendam voor. Ajax laatste Voor rust moet je 4-1 voor staan, nu wordt je afgemaakt en lig je mentaal binnen een paar minuten knock out Virtueel wel laatste. Wat een kolere bende. GVD |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ajax heeft nu helemaal niets meer in te brengen. Een zielige vertoning |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2023 - 15:54 schreef Loetje het volgende:[..] En de hele weerbaarheid van deze hele schijtploeg. Want daar is ook echt iets mis mee Ook dat |
|
|
|