BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - sc Heerenveen; zondag 05-11-2023; 16:45u; 4-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 05 november 2023 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2023 - 21:17 schreef bertus bikkel het volgende:
Eens hoor Remco, ik vind Akpom ook geen 10 op de manier die Ajax wil.
In de spits prima concurrentie voor Brobbey!
Sutalo vandaag degelijk en foutloos.
Gaaei snel wegdoen en Rensch erin.
Sosa prima en ook Martha goed.
Bergwijn veel balverlies en Berghuis keihard gewerkt en goed gespeeld.
Eens, eens en nog een keer eens!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 november 2023 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2023 - 21:12 schreef remco k het volgende:
Ajax vandaag gewoon prima. Uiteraard in het juiste perspectief en met een broos zelf vertrouwen.

Ik vond Berghuis bij Ajax de aller beste vandaag. Vd boomen en hylanson waren ook gewoon goed. Heel eerlijk vond ik Hato defensief vandaag heel matig terwijl Sutalo vandaag eigenlijk geen gekke dingen heeft gedaan en een paar hele belangrijke duels.

Brobbey vandaag echt goed. Zijn tweede goal mag nooit worden afgekeurd en dat helpt zo’n jongen met een hoop zelf vertrouwen

Akpom en Vos vielen op het middenveld echt heel erg slecht in defensief gezien. Akpom kan in mijn beleving op deze manier niet als tien spelen. Daarna doet Akpom het als spits erg goed. Als hij die lijn door trekt kan hij het Brobbey erg lastig maken.
Eens ook wat betreft Brobbey speelde zeer goed, ook al kreeg hij de bal van van den Boomen op een presenteerblaadje.

Van den Boomen wat mij betreft de beste man.

Ook wat betreft Akpom, hij is idd geen 10.

Berghuis speelde ook een betere wedstrij, Hlynsson vond ik deze keer wat minder.

Gaaei speelde zijn beste tot nu toe als ook Sutalo

Achter in blijft het hangen en wurgen.

Verder zie ik liever Vos dan Taylor, met aanstaande name donderdag om verdedigend beter voor de dag te komen
remco k
 remco k - zondag 05 november 2023 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2023 - 22:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens ook wat betreft Brobbey speelde zeer goed, ook al kreeg hij de bal van van den Boomen op een presenteerblaadje.

Van den Boomen wat mij betreft de beste man.

Ook wat betreft Akpom, hij is idd geen 10.

Berghuis speelde ook een betere wedstrij, Hlynsson vond ik deze keer wat minder.

Gaaei speelde zijn beste tot nu toe als ook Sutalo

Achter in blijft het hangen en wurgen.

Verder zie ik liever Vos dan Taylor, met aanstaande name donderdag om verdedigend beter voor de dag te komen
Taylor vandaag geen enkele keer zijn man laten lopen en Vos gewoon slecht ingevallen waarbij met name het defensieve deel gewoon slecht was.
nummer10
 nummer10 - maandag 06 november 2023 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2023 - 21:17 schreef bertus bikkel het volgende:
Eens hoor Remco, ik vind Akpom ook geen 10 op de manier die Ajax wil.
In de spits prima concurrentie voor Brobbey!
Sutalo vandaag degelijk en foutloos.
Gaaei snel wegdoen en Rensch erin.
Sosa prima en ook Martha goed.
Bergwijn veel balverlies en Berghuis keihard gewerkt en goed gespeeld.
Heb je rensch zien invallen Bertus ? Gaaei is ook nog gewoon een talent he die moet wennen.. heeft het prima gedaan op een enkel momentje (vermoeidheid?) Na..

En dan zeg je sosa, heeft die vandaag überhaupt moeten verdedigen ?

Wat vh schip na de tijd al zegt en ook akpom.. er zit genoeg kwaliteit in de selectie alleen is het vertrouwen slecht, en de duidelijkheid was kut..

Bedankt Steijn..

Spelers van vandaag ? Vd boomen, ook Berghuis erg goed.. satulo degelijk en geen gekke dingen.. zwakste, Taylor die het spel zo nu en dan onnodig vertraagde en weinig durfde..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 november 2023 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - maandag 06 november 2023 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2023 - 22:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Taylor vandaag geen enkele keer zijn man laten lopen en Vos gewoon slecht ingevallen waarbij met name het defensieve deel gewoon slecht was.
Maar Taylor is geen verdedigende middenvelder in mijn ogen en vertraagde regelmatig een counter/aanval..

Ik hou het op tahirovic met vd boomen, waren gewoon de 2 betere van de voorbereiding samen, zo ook tegen shaktar..
nummer10
 nummer10 - maandag 06 november 2023 - 01:36   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/1160340/terugkeer-rensch-zorgt-voor-concurrentie-we-zagen-de-wedstrijd-tegen-feyenoord.html
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 november 2023 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2023 - 22:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Taylor vandaag geen enkele keer zijn man laten lopen en Vos gewoon slecht ingevallen waarbij met name het defensieve deel gewoon slecht was.
Naar welke wedstrijd heb jij gekeken, je blijft hem maar verdedigen hè
p111
 p111 - maandag 06 november 2023 - 09:40   quote  deeplink  
Taylor is gewoon geen Ajax niveau op het middenveld.
p111
 p111 - maandag 06 november 2023 - 10:00   quote  deeplink  
Wat ik nog even kwijt wil is de zeer NEGATIEVE colommen en intervieuws over Ajax ,dat Ajax in een slechte periode zit/zat was bekend en staan die spelers en fans onder druk,en als je dan eindelijk weer een wedstrijd wint dan komt er een ontlading en wil je dat vieren met de fans.Dan word je helemaal afgemaakt door o.a die imbeciel Valentijn en die espn analisten die het er een sport van maken om alleen maar Ajax af te kraken,ook als ze hele goede delen van wedstrijden wel goed spelen,dan gaat het nog over het half uurtje als het weer wat minder gaat. En als ze blij zijn om dat ze eindelijk punten hebben gepakt,worden ze weer afgemaakt en beginnen ze weer over de tegenstander niks was of dat ze eigenlijk onverdiend gewonnen hebben enz enz walgelijk gewoon.
Pietje
 Pietje - maandag 06 november 2023 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2023 - 10:00 schreef p111 het volgende:
Wat ik nog even kwijt wil is de zeer NEGATIEVE colommen en intervieuws over Ajax ,dat Ajax in een slechte periode zit/zat was bekend en staan die spelers en fans onder druk,en als je dan eindelijk weer een wedstrijd wint dan komt er een ontlading en wil je dat vieren met de fans.Dan word je helemaal afgemaakt door o.a die imbeciel Valentijn en die espn analisten die het er een sport van maken om alleen maar Ajax af te kraken,ook als ze hele goede delen van wedstrijden wel goed spelen,dan gaat het nog over het half uurtje als het weer wat minder gaat. En als ze blij zijn om dat ze eindelijk punten hebben gepakt,worden ze weer afgemaakt en beginnen ze weer over de tegenstander niks was of dat ze eigenlijk onverdiend gewonnen hebben enz enz walgelijk gewoon.
Ik ben het wel met je eens hoor. Volgens sommige kranten had Ajax enkele malen geluk en dat was ook wel zo, maar geen enkele krant maakte melding van het feit, dat het (tweede) doelpunt van Brobbey ten onrechte werd afgekeurd. Zelfs de VAR hulde zich in stilzwijgen. Dan denk ik: hoezo geluk??
nummer10
 nummer10 - maandag 06 november 2023 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2023 - 10:00 schreef p111 het volgende:
Wat ik nog even kwijt wil is de zeer NEGATIEVE colommen en intervieuws over Ajax ,dat Ajax in een slechte periode zit/zat was bekend en staan die spelers en fans onder druk,en als je dan eindelijk weer een wedstrijd wint dan komt er een ontlading en wil je dat vieren met de fans.Dan word je helemaal afgemaakt door o.a die imbeciel Valentijn en die espn analisten die het er een sport van maken om alleen maar Ajax af te kraken,ook als ze hele goede delen van wedstrijden wel goed spelen,dan gaat het nog over het half uurtje als het weer wat minder gaat. En als ze blij zijn om dat ze eindelijk punten hebben gepakt,worden ze weer afgemaakt en beginnen ze weer over de tegenstander niks was of dat ze eigenlijk onverdiend gewonnen hebben enz enz walgelijk gewoon.
Vriendjes van Steijn... Dat het zo slecht ging lag aan alle aangetrokken spelers en was niet Steijn zijn schuld...

Nahja 2 weken verder en zie het resultaat.. zie het interview van vh schip, er is genoeg kwaliteit..

Denk dat ze hun ongelijk niet willen toegeven dus gaan ze maar negatief lullen wat nog wel fout gaat, wat logisch is na 4 maanden frankensteijn te hebben gehad die alle spelers mentaal kapot heeft gemaakt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 november 2023 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2023 - 10:00 schreef p111 het volgende:
Wat ik nog even kwijt wil is de zeer NEGATIEVE colommen en intervieuws over Ajax ,dat Ajax in een slechte periode zit/zat was bekend en staan die spelers en fans onder druk,en als je dan eindelijk weer een wedstrijd wint dan komt er een ontlading en wil je dat vieren met de fans.Dan word je helemaal afgemaakt door o.a die imbeciel Valentijn en die espn analisten die het er een sport van maken om alleen maar Ajax af te kraken,ook als ze hele goede delen van wedstrijden wel goed spelen,dan gaat het nog over het half uurtje als het weer wat minder gaat. En als ze blij zijn om dat ze eindelijk punten hebben gepakt,worden ze weer afgemaakt en beginnen ze weer over de tegenstander niks was of dat ze eigenlijk onverdiend gewonnen hebben enz enz walgelijk gewoon.
Volledig eens met je, alleen maar negativiteit de lucht inslingeren en het zijn altijd dezelfden
p111
 p111 - maandag 06 november 2023 - 14:12   quote  deeplink  
Ik erger mij er verschrikkelijk aan,als het niet goed gaat prima dat je commentaar geeft,maar als het dan een stuk beter gaat moet je dat ook melden en niet zoeken naar de negatieve dingetjes.
hjf
 hjf - maandag 06 november 2023 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2023 - 11:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens hoor. Volgens sommige kranten had Ajax enkele malen geluk en dat was ook wel zo, maar geen enkele krant maakte melding van het feit, dat het (tweede) doelpunt van Brobbey ten onrechte werd afgekeurd. Zelfs de VAR hulde zich in stilzwijgen. Dan denk ik: hoezo geluk??
En zo is het Pietje. Die tweede goal van Brobbey had nooit afgekeurd mogen worden. Wat een schandalige fout van de referee en VAR! En dan was er niets aan de hand geweest. De ontwikkelingen stemmen mij tot tevredenheid zoals het nu gaat. De weg omhoog is gevonden. En laten we dat nu eens koesteren na al dat kommer en kwel. Blijkt dat Steijn toch ook niet goed bezig is geweest. En natuurlijk kan hij zeggen, dat we nu wat mindere tegenstanders hebben. Maar onder zijn leiding kon volgens mij iedereen van ons winnen. Zelfs Volendam en Heerenveen.
Pietje
 Pietje - maandag 06 november 2023 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2023 - 14:54 schreef hjf het volgende:

[..]

En zo is het Pietje. Die tweede goal van Brobbey had nooit afgekeurd mogen worden. Wat een schandalige fout van de referee en VAR! En dan was er niets aan de hand geweest. De ontwikkelingen stemmen mij tot tevredenheid zoals het nu gaat. De weg omhoog is gevonden. En laten we dat nu eens koesteren na al dat kommer en kwel. Blijkt dat Steijn toch ook niet goed bezig is geweest. En natuurlijk kan hij zeggen, dat we nu wat mindere tegenstanders hebben. Maar onder zijn leiding kon volgens mij iedereen van ons winnen. Zelfs Volendam en Heerenveen.
En dat wij (eindelijk) een serie "gemakkelijke" tegenstanders krijgen, is prima om het zelfvertrouwen op te krikken. Kijk eens naar PSV: die hebben nog geen enkele opponent uit de top vier (zijzelf, Feyenoord, AZ en FC Twente) gehad, terwijl wij AL die tegenstanders wel hebben gehad. Weliswaar allemaal verloren... 😫
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 november 2023 - 16:56   quote  deeplink  
Die Valentijn moet altijd lopen zeiken over Ajax, nu weer mbt Akpom.

Een komkommer is nog te kort..man man

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 november 2023 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - maandag 06 november 2023 - 17:21   quote  deeplink  
Daar word je toch misselijk van die imbeciel van de telegraaf.
Pietje
 Pietje - maandag 06 november 2023 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2023 - 16:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Die Valentijn moet altijd lopen zeiken over Ajax, nu weer mbt Akpom.

Een komkommer is nog te dun om in zijn reet te duwen..man man wat een zeiklul
Haha.
Ach Jack, je moet maar denken het is maar Valentijn die het zegt (of schrijft). Hij weet niet beter...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 november 2023 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2023 - 17:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha.
Ach Jack, je moet maar denken het is maar Valentijn die het zegt (of schrijft). Hij weet niet beter...
Hij is publiciteitsgeil Pietje, ik zal mijn tekst hier boven iets wat aanpassen hahaha
Pietje
 Pietje - maandag 06 november 2023 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2023 - 17:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij is publiciteitsgeil Pietje, ik zal mijn tekst hier boven iets wat aanpassen hahaha
Haha. Ja, dat is veel beschaafder. 🤣🤣🤣
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 november 2023 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2023 - 18:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Ja, dat is veel beschaafder. 🤣🤣🤣
Maar bedoel het heftiger hoor Pietje, alleen die kop al 🙈🤣🤣🤣
Pietje
 Pietje - maandag 06 november 2023 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2023 - 18:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maar bedoel het heftiger hoor Pietje, alleen die kop al 🙈🤣🤣🤣
Dat vermoedde ik al dat je het tóch heftiger bedoelde. Haha
remco k
 remco k - maandag 06 november 2023 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2023 - 07:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Naar welke wedstrijd heb jij gekeken, je blijft hem maar verdedigen hè
Omdat hij gewoon prima speelde. Dat heeft niks met verdedigen te maken maar snappen dat die jongen pas net 21 is en dus wisselvallig speelt, zeker in een team wat zoekende is.

Maar hey. Is je eigen argument bij Blind niet altijd dat alle trainers hem opstellen en hij dus blijkbaar beter is dan menig supporter denkt?

Nou. Taylor wordt ook door heel veel trainers opgesteld en zelfs tot aan het no elftal aan toe.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 november 2023 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2023 - 19:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat hij gewoon prima speelde. Dat heeft niks met verdedigen te maken maar snappen dat die jongen pas net 21 is en dus wisselvallig speelt, zeker in een team wat zoekende is.

Maar hey. Is je eigen argument bij Blind niet altijd dat alle trainers hem opstellen en hij dus blijkbaar beter is dan menig supporter denkt?

Nou. Taylor wordt ook door heel veel trainers opgesteld en zelfs tot aan het no elftal aan toe.
Misschien ben ik ongeduldig Remco, ik vind gewoon dat zijn ontwikkeling stil staat.

Aanvallend zal ik hem niet afvallen, want hij heeft dreiging.

Het is meer dat hij niet voldoende mee verdedigd.

Niet dat ik mijn oren hang aan Marciano Vink en Perez want die hadden ook genoeg commentaar op zijn spel gisteren.

Ze benoemde zelfs dat hij de oorzaak is dat het speelveld te groot wordt door hem, dit werd beter door Vos.

Al moet ik zeggen dat Vos aanvallend weer te weinig laat zien

Je hebt gelijk dat hij meestal basisspeler is bij de meeste trainers, desondanks heb ik het idee dat hij soms weg kruipt.

Hij is idd nog jong maar het wordt tijd dat hij wat meer gaat laten zien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 november 2023 door Jack Huntelaar --
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 06 november 2023 - 22:56   quote  deeplink  
Zo , nu ook Jong Ajax vd laatste plek af!!
Prima overwinning op de koploper. Mooiste vond ik het basisdebuut van Kaplan!!!
Als die zich verder ontwikkelt en helemaal fit is, kan hij mooi in het centrum met Sutalo en dan Hato naar links.
Ook Gooijer en Sallah Eddine speelden Prima!!
Keepertje ook goed hoor die Charlie!!!!
2x winst in 2 dagen van dichtbij meegemaakt, das lang geleden...heerlijk!!!
p111
 p111 - maandag 06 november 2023 - 22:57   quote  deeplink  
Hij speelt ook omdat Ajax op dit moment een zeer matig middenveld heeft,en niks achter de hand.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 november 2023 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2023 - 22:56 schreef bertus bikkel het volgende:
Zo , nu ook Jong Ajax vd laatste plek af!!
Prima overwinning op de koploper. Mooiste vond ik het basisdebuut van Kaplan!!!
Als die zich verder ontwikkelt en helemaal fit is, kan hij mooi in het centrum met Sutalo en dan Hato naar links.
Ook Gooijer en Sallah Eddine speelden Prima!!
Keepertje ook goed hoor die Charlie!!!!
2x winst in 2 dagen van dichtbij meegemaakt, das lang geleden...heerlijk!!!
Idd knap van Jong Ajax, je ziet direct dat de verdediging verbeterd met Kaplan er bij
Pietje
 Pietje - maandag 06 november 2023 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2023 - 22:56 schreef bertus bikkel het volgende:
Zo , nu ook Jong Ajax vd laatste plek af!!
Prima overwinning op de koploper. Mooiste vond ik het basisdebuut van Kaplan!!!
Als die zich verder ontwikkelt en helemaal fit is, kan hij mooi in het centrum met Sutalo en dan Hato naar links.
Ook Gooijer en Sallah Eddine speelden Prima!!
Keepertje ook goed hoor die Charlie!!!!
2x winst in 2 dagen van dichtbij meegemaakt, das lang geleden...heerlijk!!!
Mooi om te lezen, Bertus. Jouw post maakt me heel erg blij.
Ook machtig mooi dat Kaplan heeft gespeeld na zoveel blessureleed.
p111
 p111 - dinsdag 07 november 2023 - 10:18   quote  deeplink  
Jong Ajax gisteren gezien en met genot naar Kaplan gekeken,dat is een aanwinst voor Ajax fysiek prima inspeelpas perfect overzicht prima lange pas perfect .Ik had hem vorig seizoen voor zijn blessure ook al gezien en toen was ik al enthousiast.Ook Gooijer speelde een prima pot.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 07 november 2023 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2023 - 10:18 schreef p111 het volgende:
Jong Ajax gisteren gezien en met genot naar Kaplan gekeken,dat is een aanwinst voor Ajax fysiek prima inspeelpas perfect overzicht prima lange pas perfect .Ik had hem vorig seizoen voor zijn blessure ook al gezien en toen was ik al enthousiast.Ook Gooijer speelde een prima pot.
Ja vond hem ook best spelen, een heel groot talent.

Vanwege zijn lengte koppend sterk
remco k
 remco k - dinsdag 07 november 2023 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2023 - 22:56 schreef bertus bikkel het volgende:
Zo , nu ook Jong Ajax vd laatste plek af!!
Prima overwinning op de koploper. Mooiste vond ik het basisdebuut van Kaplan!!!
Als die zich verder ontwikkelt en helemaal fit is, kan hij mooi in het centrum met Sutalo en dan Hato naar links.
Ook Gooijer en Sallah Eddine speelden Prima!!
Keepertje ook goed hoor die Charlie!!!!
2x winst in 2 dagen van dichtbij meegemaakt, das lang geleden...heerlijk!!!
Hij speelde prima hoor. Maar Hato wil niet op linksback spelen en volgens mij doet Marta het zijn eerste twee wedstrijden echt meer dan prima.
nummer10
 nummer10 - woensdag 08 november 2023 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2023 - 20:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij speelde prima hoor. Maar Hato wil niet op linksback spelen en volgens mij doet Marta het zijn eerste twee wedstrijden echt meer dan prima.
Maar verdedigend weten we nog weinig van Martha.. en Hato kan zoveel willen, als er een betere is speelt die gewoon..
AkaS
 AkaS - woensdag 08 november 2023 - 06:08   quote  deeplink  
@nummer10 Je spreekt over vriendjes van Steijn. Nou die waren hier niet. Wel is het zo dat ik geen tegenstander van Steijn was en ik begrijp dat hij in een situatie was belandt die voor bijna geen enkele trainer te doen zou zijn geweest.

Zijn grote droom kwam uit, trainer van een topclub en ongetwijfeld had hij hier allerlei dromen over en gedachten. Eindelijk werken met klasse spelers en een budget tot je beschikking hebben om spelers die jij wilt en goed vindt kunnen halen...

En dan de man die je vertrouwt, die jou aanstelt, zet jou als een klein kind in de hoek en je moet je mond houden en maar afwachten wat je krijgt van deze grote meneer....

Hier begon de ongezonde situatie die verder is gaan etteren en op de spelersgroep is geslagen. Er was geen beleving en een ieder had een hele zware en negatieve deken over zich heen.

Het enige juiste was om een nieuwe start te maken met een nieuwe coach met frisse zin en wat Ajax sentiment te herstellen.

Nog altijd en ik mag hopen dat je het ziet, is onze selectie geen topselectie die het wel had kunnen en ook moeten zijn. Maar met plezier en hard werken kan je een heel eind komen,

Ben erg benieuwd tot welke plek we kunnen komen dit seizoen. Maar helaas wederom geen CL in het verschiet.

Taylor is beschikbaar en Nederlands....Misschien speelt dit mee. Verder kan hij ongetwijfeld voetballen maar zoals ik al vaker heb aangegeven moet hij realistischer zijn ten aanzien van zijn eigen kunnen en gewoon heel hard gaan werken en zijn bek houden. En vooral zijn arrogantie die misplaatst is laten varen. Dan komt het vast goed met hem.
p111
 p111 - woensdag 08 november 2023 - 08:22   quote  deeplink  
Prima stuk Akas,helaas voor Stein dat hij dit moest mee maken.De schuld ligt hoofdzakelijk bij v/d Sar en zijn maatjes die hebben die Duitser gewoon onze club naar de klote laten helpen.Ik hoop dat John het seizoen nog een klein beetje kan redden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 november 2023 door p111 --
nummer10
 nummer10 - woensdag 08 november 2023 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 06:08 schreef AkaS het volgende:
@nummer10 Je spreekt over vriendjes van Steijn. Nou die waren hier niet. Wel is het zo dat ik geen tegenstander van Steijn was en ik begrijp dat hij in een situatie was belandt die voor bijna geen enkele trainer te doen zou zijn geweest.

Zijn grote droom kwam uit, trainer van een topclub en ongetwijfeld had hij hier allerlei dromen over en gedachten. Eindelijk werken met klasse spelers en een budget tot je beschikking hebben om spelers die jij wilt en goed vindt kunnen halen...

En dan de man die je vertrouwt, die jou aanstelt, zet jou als een klein kind in de hoek en je moet je mond houden en maar afwachten wat je krijgt van deze grote meneer....

Hier begon de ongezonde situatie die verder is gaan etteren en op de spelersgroep is geslagen. Er was geen beleving en een ieder had een hele zware en negatieve deken over zich heen.

Het enige juiste was om een nieuwe start te maken met een nieuwe coach met frisse zin en wat Ajax sentiment te herstellen.

Nog altijd en ik mag hopen dat je het ziet, is onze selectie geen topselectie die het wel had kunnen en ook moeten zijn. Maar met plezier en hard werken kan je een heel eind komen,

Ben erg benieuwd tot welke plek we kunnen komen dit seizoen. Maar helaas wederom geen CL in het verschiet.

Taylor is beschikbaar en Nederlands....Misschien speelt dit mee. Verder kan hij ongetwijfeld voetballen maar zoals ik al vaker heb aangegeven moet hij realistischer zijn ten aanzien van zijn eigen kunnen en gewoon heel hard gaan werken en zijn bek houden. En vooral zijn arrogantie die misplaatst is laten varen. Dan komt het vast goed met hem.
Doelde niet op jou akas als vriendje van Steijn..

Maar de mensen in de media samen met hem die elke speler tot het bot heeft afgebrand...

Geen top selectie ok.. maar je ziet spelers gewoon beter worden ipv slechter zoals onder Steijn en dus valt er veel meer uit te halen, en misschien verrassen de aankopen ons enorm over een aantal maand, gebeurde wel met meer spelers in het verleden ;)

Maar goed einde Schreuder, einde Sven.. en door naar mooiere tijden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 november 2023 door nummer10 --
remco k
 remco k - woensdag 08 november 2023 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 00:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar verdedigend weten we nog weinig van Martha.. en Hato kan zoveel willen, als er een betere is speelt die gewoon..
Zeker. Maar Kaplan komt niet in de buurt voorlopig van Hato. Dus dan zit hij volgens mij prima als cv.
nummer10
 nummer10 - woensdag 08 november 2023 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 15:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker. Maar Kaplan komt niet in de buurt voorlopig van Hato. Dus dan zit hij volgens mij prima als cv.
Ow absoluut hoor, niks tegen Hato op cv.. ben wel heel benieuwd naar Kaplan trouwens als die echt volledig terug is..
p111
 p111 - woensdag 08 november 2023 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 15:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker. Maar Kaplan komt niet in de buurt voorlopig van Hato. Dus dan zit hij volgens mij prima als cv.
Daar verschillende meningen over
Pietje
 Pietje - woensdag 08 november 2023 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 06:08 schreef AkaS het volgende:
@nummer10 Je spreekt over vriendjes van Steijn. Nou die waren hier niet. Wel is het zo dat ik geen tegenstander van Steijn was en ik begrijp dat hij in een situatie was belandt die voor bijna geen enkele trainer te doen zou zijn geweest.

Zijn grote droom kwam uit, trainer van een topclub en ongetwijfeld had hij hier allerlei dromen over en gedachten. Eindelijk werken met klasse spelers en een budget tot je beschikking hebben om spelers die jij wilt en goed vindt kunnen halen...

En dan de man die je vertrouwt, die jou aanstelt, zet jou als een klein kind in de hoek en je moet je mond houden en maar afwachten wat je krijgt van deze grote meneer....

Hier begon de ongezonde situatie die verder is gaan etteren en op de spelersgroep is geslagen. Er was geen beleving en een ieder had een hele zware en negatieve deken over zich heen.

Het enige juiste was om een nieuwe start te maken met een nieuwe coach met frisse zin en wat Ajax sentiment te herstellen.

Nog altijd en ik mag hopen dat je het ziet, is onze selectie geen topselectie die het wel had kunnen en ook moeten zijn. Maar met plezier en hard werken kan je een heel eind komen,

Ben erg benieuwd tot welke plek we kunnen komen dit seizoen. Maar helaas wederom geen CL in het verschiet.

Taylor is beschikbaar en Nederlands....Misschien speelt dit mee. Verder kan hij ongetwijfeld voetballen maar zoals ik al vaker heb aangegeven moet hij realistischer zijn ten aanzien van zijn eigen kunnen en gewoon heel hard gaan werken en zijn bek houden. En vooral zijn arrogantie die misplaatst is laten varen. Dan komt het vast goed met hem.
Mooie post, AkaS!
Maar waar je schrijft: "maar helaas wederom geen CL in het verschiet", is wat voorbarig of wellicht door mij wat te hoog van de toren geblazen. Het komende seizoen zijn namelijk de nummers 1 en 2 verzekerd van de poulefase CL en de nummer 3 van de tweede of derde voorronde van die CL.

Laten we hopen dat Ajax een heel mooie serie gaat neerzetten, waardoor onze helden heel veel zelfvertrouwen tanken en de tegenstanders misschien angst inboezemen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

En wat betreft Kenneth Taylor: die jongen is pas 21 jaar. Nog erg jong dus en het is bewezen dat jonge spelers over het algemeen wat wispelturig zijn: de ene week de sterren van de hemel spelend en de andere week vervloek je ze omdat het erop lijkt dat ze er helemaal niets van kunnen.
Ik ben er heilig van overtuigd dat ook Taylor er weer helemaal bovenop komt.
p111
 p111 - woensdag 08 november 2023 - 17:36   quote  deeplink  
Ik hoop het ook Pietje,maar tot op heden heeft hij meer slechte wedstrijden als goeie wedstrijden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 08 november 2023 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 17:36 schreef p111 het volgende:
Ik hoop het ook Pietje,maar tot op heden heeft hij meer slechte wedstrijden als goeie wedstrijden.
Hij loopt te graag naar voor en helpt achterin te weinig. Hij verdedigd niet graag mee lijkt het

De analisten Marciano Vink en Perez laten zelfs weten dat hij de oorzaak is dat het veld te groot is ipv dat het compact staat

Ik heb van begin af aan niks met hem, natuurlijk hoop ik dat hij het oppakt want Ajax is mijn club.
Een speler kan goed mee verdedigen of hij kan het niet, dat was onder Schreuder toch al te zien met name in de Champions League tegen zo wel Liverpool als ook tegen Napoli.

En met een aanvallend ingestelde Martha als linksback ben ik ergens bang dat de linkse kant verdedigend te kort komt in grote wrdstrijden

Hij wordt ook niet meer opgeroepen voor het Nederlands Elftal.
Iedereen roept hij is jong, let wel Hato is 17 jaar die is pas jong

Aanvallend val ik Taylor niet af, duikt soms tussen de linies, is goed in de combinatie
Als ik moet aan wijzen waar ik hem liever zie, is het de 10 positie, net achter de spits maar goed daar speelt Berghuis
remco k
 remco k - woensdag 08 november 2023 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 16:56 schreef p111 het volgende:

[..]

Daar verschillende meningen over
Serieus ja. Op basis van 1 helft bij jong Ajax en een paar invalbeurten vorig seizoen bij jong.

Die jongen moet zich toch eerst maar eens gewoon een tijdje bewijzen. En Hato doet het gewoon erg goed, is eigen jeugd en een Nederlands sprekende jongen.
remco k
 remco k - woensdag 08 november 2023 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 18:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij loopt te graag naar voor en helpt achterin te weinig. Hij verdedigd niet graag mee lijkt het

De analisten Marciano Vink en Perez laten zelfs weten dat hij de oorzaak is dat het veld te groot is ipv dat het compact staat

Ik heb van begin af aan niks met hem, natuurlijk hoop ik dat hij het oppakt want Ajax is mijn club.
Een speler kan goed mee verdedigen of hij kan het niet, dat was onder Schreuder toch al te zien met name in de Champions League tegen zo wel Liverpool als ook tegen Napoli.

En met een aanvallend ingestelde Martha als linksback ben ik ergens bang dat de linkse kant verdedigend te kort komt in grote wrdstrijden

Hij wordt ook niet meer opgeroepen voor het Nederlands Elftal.
Iedereen roept hij is jong, let wel Hato is 17 jaar die is pas jong

Aanvallend val ik Taylor niet af, duikt soms tussen de linies, is goed in de combinatie
Als ik moet aan wijzen waar ik hem liever zie, is het de 10 positie, net achter de spits maar goed daar speelt Berghuis
Je beoordeeld hem als een defensieve middenvelder maar dat is hij helemaal niet.

En berghuis speelt niet op 10. Hylanson speelt al 4 wedstrijden op rij op 10.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 08 november 2023 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 21:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Je beoordeeld hem als een defensieve middenvelder maar dat is hij helemaal niet.

En berghuis speelt niet op 10. Hylanson speelt al 4 wedstrijden op rij op 10.
Natuurlijk is hij één van de verdedigende middenvelders, Ajax speelt altijd met de punt naar voor.
Maar al staat hij aanvallend op het middenveld dan nog moet hij mee verdedigen..

Overigens speelt Hlynsson vanaf de aftrap afwisselend met Berghuis op 10 en rechtsbuiten.

Maar goed dit terzijde vind ik dat Taylor ook een 10 zou kunnen zijn, niet als de nummer 1
p111
 p111 - woensdag 08 november 2023 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 21:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus ja. Op basis van 1 helft bij jong Ajax en een paar invalbeurten vorig seizoen bij jong.

Die jongen moet zich toch eerst maar eens gewoon een tijdje bewijzen. En Hato doet het gewoon erg goed, is eigen jeugd en een Nederlands sprekende jongen.
Inderdaad,hij is sterk in de duels hij heeft een geweldige trap zowel kort als lang heel comfortabel aan de bal,daarom was hij ook gekocht het was het supertalent uit Turkye en hier gaan wij nog veel plezier van krijgen.Ik zeg ook niet dat hij Hato er uit speelt maar het is een goeie aanwinst die zeker met Hato in het centrum kan spelen als die Sutalo niet beter gaat worden of hij zet Hato linksback,je hebt meteen veel meer mogelijkheden.
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 november 2023 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 23:20 schreef p111 het volgende:

[..]

Inderdaad,hij is sterk in de duels hij heeft een geweldige trap zowel kort als lang heel comfortabel aan de bal,daarom was hij ook gekocht het was het supertalent uit Turkye en hier gaan wij nog veel plezier van krijgen.Ik zeg ook niet dat hij Hato er uit speelt maar het is een goeie aanwinst die zeker met Hato in het centrum kan spelen als die Sutalo niet beter gaat worden of hij zet Hato linksback,je hebt meteen veel meer mogelijkheden.
Zowel Hato en Kaplan zijn geen rcv...
remco k
 remco k - donderdag 09 november 2023 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 23:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Natuurlijk is hij één van de verdedigende middenvelders, Ajax speelt altijd met de punt naar voor.
Maar al staat hij aanvallend op het middenveld dan nog moet hij mee verdedigen..

Overigens speelt Hlynsson vanaf de aftrap afwisselend met Berghuis op 10 en rechtsbuiten.

Maar goed dit terzijde vind ik dat Taylor ook een 10 zou kunnen zijn, niet als de nummer 1
Nee hij is altijd de lopende middenvelder. Daar speelt Ajax al een hele tijd mee. Een defensieve een aanvallende en een echte box to box.
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 november 2023 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2023 - 20:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hij is altijd de lopende middenvelder. Daar speelt Ajax al een hele tijd mee. Een defensieve een aanvallende en een echte box to box.
De lopende middenvelder, maar had de minste kilometers wat ik las tegen Heerenveen?
remco k
 remco k - vrijdag 10 november 2023 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2023 - 23:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De lopende middenvelder, maar had de minste kilometers wat ik las tegen Heerenveen?
Uitspraak van Sneijder die is overgenomen door andere media. En Sneijder roept wel vaker wat over statistieken die totaal niet kloppen.

Hij is gewisseld in minuut 59 tegen Heerenveen en had op dat moment 8,71 km gelopen. Als je dat deelt door 59 x 90 loopt iemand ruim meer dan 13 km. Dat is meer dan gemiddeld. Dus klopt het weer eens niet wat Sneijder roept.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2023 - 11:22   quote  deeplink  
Had de rest van de middenvelders niet meer in 59 minuten ? Geen idee hoor vandaar mijn vraag

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - sc Heerenveen; zondag 05-11-2023; 16:45u; 4-1









0.0077178