BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - sc Heerenveen; zondag 05-11-2023; 16:45u; 4-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 10 november 2023 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2023 - 20:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hij is altijd de lopende middenvelder. Daar speelt Ajax al een hele tijd mee. Een defensieve een aanvallende en een echte box to box.
Dan moet hij toch ook zijn defensieve taak uitvoeren..
remco k
 remco k - vrijdag 10 november 2023 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2023 - 11:22 schreef nummer10 het volgende:
Had de rest van de middenvelders niet meer in 59 minuten ? Geen idee hoor vandaar mijn vraag
Nee dus niet. Daarom zeg ik ook dat Sneijder weer eens wat roept.
remco k
 remco k - vrijdag 10 november 2023 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2023 - 12:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dan moet hij toch ook zijn defensieve taak uitvoeren..
Iedereen heeft defensieve taken. Echter wordt hij vaak aangerekend de dingen die voor de cvm zijn en dat is hij niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 10 november 2023 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2023 - 12:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Iedereen heeft defensieve taken. Echter wordt hij vaak aangerekend de dingen die voor de cvm zijn en dat is hij niet.
Ik weet wel wat zijn taak is alleen laat hij vaak zijn man lopen, dat zie niet alleen ik maar vele supporters ook
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 10 november 2023 - 15:05   quote  deeplink  
Ik zie eerlijk gezegd liever Branco op hem zijn positie, loopt veel gaten dicht
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2023 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2023 - 15:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd liever Branco op hem zijn positie, loopt veel gaten dicht
Ik denk dat Taylor de volgende keer ook bankt en tahirovic met Branco basis zijn

De aankopen worden simpel weg met de week beter sinds ze vertrouwen en duidelijkheid krijgen en ze een beetje hebben kunnen wennen...

Heel benieuwd waar ze hadden gestaan als vh schip vanaf dag 1 met deze groep had gewerkt.. nu blijkt het simpel weg 4 maanden weggegooide tijd te zijn geweest..

En dat dankzij vd sar en de rvc die Bosz en de Noorse trainer niet wilde hebben, die eerste keuze waren van Sven..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 10 november 2023 - 17:46   quote  deeplink  
Taylor is de volgende keer gewoon weer basis omdat hij aanvallend het nodige brengt.

Is het een sterk aanvallend team waar tegen je speelt dan zou ik met Vos en Branco spelen
remco k
 remco k - vrijdag 10 november 2023 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2023 - 15:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd liever Branco op hem zijn positie, loopt veel gaten dicht
Die spelen juist naast elkaar en vd boomen is alles behalve een box to box speler.
remco k
 remco k - vrijdag 10 november 2023 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2023 - 17:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Taylor is de volgende keer gewoon weer basis omdat hij aanvallend het nodige brengt.

Is het een sterk aanvallend team waar tegen je speelt dan zou ik met Vos en Branco spelen
Maar juist Vos is defensief nog niet heel best gebleken toch? Ik ben daar ook dan van hoor. En Taylor is absoluut niet heilig en mag prima banken. Maar wel om de juiste redenen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 10 november 2023 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2023 - 19:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar juist Vos is defensief nog niet heel best gebleken toch? Ik ben daar ook dan van hoor. En Taylor is absoluut niet heilig en mag prima banken. Maar wel om de juiste redenen.
Ik vond hem gisteren dramatische fouten maken maar is nog ontzettend jong, vorige wedstrijden vond ik hem met merr durf spelen altijd de strijd aan gaan.

Mocht Taylor op de bank terecht komen wil niet zeggen dat die ander merr brengt, juist dan kom je er achter
Pietje
 Pietje - vrijdag 10 november 2023 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2023 - 19:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik vond hem gisteren dramatische fouten maken maar is nog ontzettend jong, vorige wedstrijden vond ik hem met merr durf spelen altijd de strijd aan gaan.

Mocht Taylor op de bank terecht komen wil niet zeggen dat die ander merr brengt, juist dan kom je er achter
Dat is inherent aan jeugd: wisselvalligheid is troef. De ene wedstrijd fantastisch en de andere wedstrijd dramatisch.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 10 november 2023 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2023 - 19:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is inherent aan jeugd: wisselvalligheid is troef. De ene wedstrijd fantastisch en de andere wedstrijd dramatisch.
Vandaar dat ik Vos de volgende keer weer graag zie spelen, komt wel goed
Pietje
 Pietje - vrijdag 10 november 2023 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2023 - 22:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vandaar dat ik Vos de volgende keer weer graag zie spelen, komt wel goed
Ook ik heb vertrouwen in Vos.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 november 2023 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2023 - 23:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ook ik heb vertrouwen in Vos.
👊
Pietje
 Pietje - zaterdag 11 november 2023 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2023 - 00:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

👊
Haha. Boks!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 november 2023 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2023 - 12:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Boks!!!
Haha ouwe!!!
remco k
 remco k - zaterdag 11 november 2023 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2023 - 22:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vandaar dat ik Vos de volgende keer weer graag zie spelen, komt wel goed
Sommige jongens kunnen direct gewoon basis. Vos is daar tot nu toe nog geen voorbeeld van en zal langzaam gebracht moeten worden vermoed ik.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 12 november 2023 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2023 - 21:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Sommige jongens kunnen direct gewoon basis. Vos is daar tot nu toe nog geen voorbeeld van en zal langzaam gebracht moeten worden vermoed ik.
Hij wordt toch langzaam gebracht door vh Schip, ik denk dat John hier wel rekening mee houdt.
Ik vind hem verdedigend sterk, ook in de voortzetting is hij goed maar idd langzaam brengen is wel een ding.

Hato daar in tegen is basis en speelt alles, die gaat zijn zwakke momentjes ook krijgen met zijn 17 jaar al speelt hij wel heel volwassen
remco k
 remco k - zondag 12 november 2023 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 12:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij wordt toch langzaam gebracht door vh Schip, ik denk dat John hier wel rekening mee houdt.
Ik vind hem verdedigend sterk, ook in de voortzetting is hij goed maar idd langzaam brengen is wel een ding.

Hato daar in tegen is basis en speelt alles, die gaat zijn zwakke momentjes ook krijgen met zijn 17 jaar al speelt hij wel heel volwassen
Daarom zeg ik. De ene jongen kan er direct staan als basis speler en de andere moet anders gebracht worden.

Vos is voor mij nu geen basis speler.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 12 november 2023 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 15:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarom zeg ik. De ene jongen kan er direct staan als basis speler en de andere moet anders gebracht worden.

Vos is voor mij nu geen basis speler.
Omdat hij in de fout ging ?

Nee Hlynsson op 6 is een goede keus van vh Schip..
nummer10
 nummer10 - maandag 13 november 2023 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 21:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Omdat hij in de fout ging ?

Nee Hlynsson op 6 is een goede keus van vh Schip..
Vind Taylor en hylsson sws nog geen basis materiaal...
remco k
 remco k - maandag 13 november 2023 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 21:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Omdat hij in de fout ging ?

Nee Hlynsson op 6 is een goede keus van vh Schip..
Hlynsson is een tien en niks anders dan dat. Hem op 8 want hij speelde uiteindelijk niet op 6 laten spelen is gewoon een grote fout.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 13 november 2023 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 november 2023 - 19:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Hlynsson is een tien en niks anders dan dat. Hem op 8 want hij speelde uiteindelijk niet op 6 laten spelen is gewoon een grote fout.
Ik laat toch ook weten dat Hlynsson een 10 is, vh Schip moet geen spelers van positie wisselen, waar ze het goed doen laten staan.

Overigens speelde Hlynsson wel op 6 want Taylor speelt als een lopende 8

Overigens moet hij ook Hato centraal laten staan.

Dat een linksbuiten wisselt van links naar rechtsbuiten of andersom heb ik geen moeite mee.

Ook Berghuis mag hij wisselen van rechtsbuiten naar de 10 positie of andersom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 november 2023 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - dinsdag 14 november 2023 - 10:53   quote  deeplink  
Het grote probleem bij Ajax is het middenveld,wat ik v/d zomer al aangaf.Met dit zeer beperkte middenveld ga je geen Europeesch voetbal halen vrees ik.Daar zullen ze in januari echt moeten ingrijpen.
remco k
 remco k - dinsdag 14 november 2023 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 november 2023 - 23:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik laat toch ook weten dat Hlynsson een 10 is, vh Schip moet geen spelers van positie wisselen, waar ze het goed doen laten staan.

Overigens speelde Hlynsson wel op 6 want Taylor speelt als een lopende 8

Overigens moet hij ook Hato centraal laten staan.

Dat een linksbuiten wisselt van links naar rechtsbuiten of andersom heb ik geen moeite mee.

Ook Berghuis mag hij wisselen van rechtsbuiten naar de 10 positie of andersom.
Nee hoor Taylor was de meest achteruit spelende middenvelder tegen Almere. Was achteraf ook de uitleg van van t Schip.
p111
 p111 - dinsdag 14 november 2023 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2023 - 17:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Taylor is de volgende keer gewoon weer basis omdat hij aanvallend het nodige brengt.

Is het een sterk aanvallend team waar tegen je speelt dan zou ik met Vos en Branco spelen
Geen een topploeg uit de eredivisie heeft zo,n matig middenveld als Ajax.
p111
 p111 - dinsdag 14 november 2023 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 21:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Omdat hij in de fout ging ?

Nee Hlynsson op 6 is een goede keus van vh Schip..
Nee Jack Vos is er nog niet rijp voor,buiten die ene grote blunder speelt hij al een paar wedstrijden niet sterk,maar hij heeft echt de potentie om een goede middenvelder te komen.

p.s wat mij ook mateloos irriteert is de spelers die het echt goed doen in de eredivisie en hiervoor nog bij Ajax hebben gespeeld !!! Des/Timber/Lang dat zijn toch spelers die ons aardig sterker hadden gemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 november 2023 door p111 --
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 november 2023 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 november 2023 - 22:29 schreef p111 het volgende:

[..]

Nee Jack Vos is er nog niet rijp voor,buiten die ene grote blunder speelt hij al een paar wedstrijden niet sterk,maar hij heeft echt de potentie om een goede middenvelder te komen.

p.s wat mij ook mateloos irriteert is de spelers die het echt goed doen in de eredivisie en hiervoor nog bij Ajax hebben gespeeld !!! Des/Timber/Lang dat zijn toch spelers die ons aardig sterker hadden gemaakt.
Timber 1 goede pot nu..

Lang een vervelende etter waar je Bergwijn en forbs al hebt
En dest is aanvallend leuk maar ook verdedigend niet erg sterk..

Daarbij komt hun lonen die Ajax door wanbeleid (te hoge lonen door Overmars en rvc) niet kon opbrengen dit jaar..

En we vergeten ook even dat tadic en Klaassen zijn vertrokken na gesprekken met Steijn omdat ze wss op de bank belande..
remco k
 remco k - woensdag 15 november 2023 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 november 2023 - 00:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Timber 1 goede pot nu..

Lang een vervelende etter waar je Bergwijn en forbs al hebt
En dest is aanvallend leuk maar ook verdedigend niet erg sterk..

Daarbij komt hun lonen die Ajax door wanbeleid (te hoge lonen door Overmars en rvc) niet kon opbrengen dit jaar..

En we vergeten ook even dat tadic en Klaassen zijn vertrokken na gesprekken met Steijn omdat ze wss op de bank belande..
Hou op over die lonen man. Ajax betaald het grootste deel van de aankopen individueel meer dan dat Lang Dest Schouten en Timber kosten.

En Timber doet het al over een veel langere periode heel goed, heeft alleen concurrentie van een aantal andere hele goede middenvelders. Die zou bij ons met stip de beste zijn.
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 november 2023 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 november 2023 - 08:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Hou op over die lonen man. Ajax betaald het grootste deel van de aankopen individueel meer dan dat Lang Dest Schouten en Timber kosten.

En Timber doet het al over een veel langere periode heel goed, heeft alleen concurrentie van een aantal andere hele goede middenvelders. Die zou bij ons met stip de beste zijn.
Je weet toch dat het salarishuis lager moest? Omdat die gebasseerd waren op cl inkomsten, dit is meermaals gezegd..

Timber weggaan na 0 kansen te hebben gehad bij Ajax 2020/21

Lang had je Bergwijn al, dus haal je geen lang en ik vermoed dat die enkel gezeik opleverde

Dest heb je een rensch die je geweldig vond, dus haal je geen dest

Had het overigens niet over schouten...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 november 2023 door nummer10 --
remco k
 remco k - woensdag 15 november 2023 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 november 2023 - 09:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Je weet toch dat het salarishuis lager moest? Omdat die gebasseerd waren op cl inkomsten, dit is meermaals gezegd..

Timber weggaan na 0 kansen te hebben gehad bij Ajax 2020/21

Lang had je Bergwijn al, dus haal je geen lang en ik vermoed dat die enkel gezeik opleverde

Dest heb je een rensch die je geweldig vond, dus haal je geen dest

Had het overigens niet over schouten...
Ik heb het over Schouten die je ook kan halen. Vd Boomen is ook een keer weggegaan en nu ineens onmisbaar bij terug komst. Bullshit argument dus. Bergwijn kan er helemaal niks van en Dest is gewoon een hele goede back, sterker nog hij is de beste rechtsback van de eredivisie. En ik heb nog nooit gezegd dat Rensch geweldig is. Dat is gewoon een prima back, maar als je Gaai haalt had je ook Dest kunnen hebben.
remco k
 remco k - woensdag 15 november 2023 - 09:30   quote  deeplink  
Je bent gewoon vol gas alle aankopen aan het goedpraten man terwijl die er voor een groot deel helemaal niks van kunnen of er totaal niet bij passen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 november 2023 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 november 2023 - 09:30 schreef remco k het volgende:
Je bent gewoon vol gas alle aankopen aan het goedpraten man terwijl die er voor een groot deel helemaal niks van kunnen of er totaal niet bij passen.
Omdat ik ervan overtuigd ben dat ze veel beter kunnen en ook jij ziet bepaalde aankopen gewoon groeien toch ? Of blijf je de Steijn vriendje napraten ? 4 maanden zijn die jongens de grond in geboord door Steijn en de telegraaf en je verwacht dat ze dan plots alleskunners zijn in een elftal wat totaal nog niet loopt ?

Alvarez wekelijks domme fouten en die bleef je verdedigen want hij had tijd nodig en moest wennen.. en nu mogen spelers dat niet, terwijl een Alvarez (enkel een voorbeeld) in een draaiend elftal kwam..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 november 2023 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 november 2023 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 november 2023 - 09:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb het over Schouten die je ook kan halen. Vd Boomen is ook een keer weggegaan en nu ineens onmisbaar bij terug komst. Bullshit argument dus. Bergwijn kan er helemaal niks van en Dest is gewoon een hele goede back, sterker nog hij is de beste rechtsback van de eredivisie. En ik heb nog nooit gezegd dat Rensch geweldig is. Dat is gewoon een prima back, maar als je Gaai haalt had je ook Dest kunnen hebben.
Timber is na 1 jaartje Utrecht naar feyenoord gegaan, dat was niet deze transferzomer

Bergwijn kan er niks van, maar hij was er wel voor 30 mil, uit de koker van Overmars nog trouwens..

Dest is aanvallend de beste... Verdedigend zeker niet en is overigens gehuurd en ik vermoed dat die wel 12+ gaat kosten

Nogmaals schouten had niet misstaan en heb ik ook nergens gezegd
p111
 p111 - woensdag 15 november 2023 - 13:46   quote  deeplink  
Effe voor jou 10 bijna al die aankopen van die nsb er zijn niet van Ajax niveau en gaan ze ook nooit worden.
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 november 2023 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 november 2023 - 13:46 schreef p111 het volgende:
Effe voor jou 10 bijna al die aankopen van die nsb er zijn niet van Ajax niveau en gaan ze ook nooit worden.
Dat mag jij denken, vooralsnog vind ik onze zogenaamde top jeugd en grote spelers minder op Hato na...
remco k
 remco k - woensdag 15 november 2023 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 november 2023 - 10:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Omdat ik ervan overtuigd ben dat ze veel beter kunnen en ook jij ziet bepaalde aankopen gewoon groeien toch ? Of blijf je de Steijn vriendje napraten ? 4 maanden zijn die jongens de grond in geboord door Steijn en de telegraaf en je verwacht dat ze dan plots alleskunners zijn in een elftal wat totaal nog niet loopt ?

Alvarez wekelijks domme fouten en die bleef je verdedigen want hij had tijd nodig en moest wennen.. en nu mogen spelers dat niet, terwijl een Alvarez (enkel een voorbeeld) in een draaiend elftal kwam..
Ik heb nog nooit iemand nagepraat, daar hebben we jou normaal gesproken voor.

Ik zie een aantal jongens best wat beter worden maar in de verste verte niet het niveau halen dat nodig is om kapitein te worden. En dat is pas het niveau waar ik tevreden over ben individueel. Dat ze het als team beter doen nu en misschien nog wel 5e kunnen worden is allemaal leuk en aardig en fijn dat die jongens misschien wel goed genoeg zijn voor die positie, maar dan zijn het nog steeds serieuze miskopen.

Alvarez was vanaf dag 1 beter dan welke aankoop de afgelopen twee jaar dan ook. Ik verdedigde hem niet eens, hij speelde toen al gewoon prima en deed wat hij moest doen.
remco k
 remco k - woensdag 15 november 2023 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 november 2023 - 10:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Timber is na 1 jaartje Utrecht naar feyenoord gegaan, dat was niet deze transferzomer

Bergwijn kan er niks van, maar hij was er wel voor 30 mil, uit de koker van Overmars nog trouwens..

Dest is aanvallend de beste... Verdedigend zeker niet en is overigens gehuurd en ik vermoed dat die wel 12+ gaat kosten

Nogmaals schouten had niet misstaan en heb ik ook nergens gezegd
Is toch ook helemaal niet relevant of het deze zomer is. Defensief statistisch gewoon de beste back van Nederland. Meeste duels gewonnen per gespeelde minuut en meeste interventies.

En geen idee waarom je overmars erbij haalt.

Typisch weer. Allemaal totaal niet relevante dingen erbij halen.

Je bent gewoon iets aan het verdedigen want niet te verdedigen is.

Ajax had met hetzelfde geld uitgeven gewoon heel veel betere en bekendere Ajax spelers kunnen hebben dan nu.

Noa Lang
Dest
Schouten
Sanchez
Olij
Ziyech
Tagliafico
remco k
 remco k - woensdag 15 november 2023 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 november 2023 - 15:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat mag jij denken, vooralsnog vind ik onze zogenaamde top jeugd en grote spelers minder op Hato na...
Hahaha. Typisch. Hij riep vorig jaar het hele jaar om die jeugd. Een aantal hier bleven maar tegen je zeggen dat dit niet kon omdat ze niet goed genoeg waren. En nu klaag jij over die top jeugd. Snap je er zelf uberhaubt nog iets van wat je allemaal schrijft?
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 november 2023 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 november 2023 - 15:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Is toch ook helemaal niet relevant of het deze zomer is. Defensief statistisch gewoon de beste back van Nederland. Meeste duels gewonnen per gespeelde minuut en meeste interventies.

En geen idee waarom je overmars erbij haalt.

Typisch weer. Allemaal totaal niet relevante dingen erbij halen.

Je bent gewoon iets aan het verdedigen want niet te verdedigen is.

Ajax had met hetzelfde geld uitgeven gewoon heel veel betere en bekendere Ajax spelers kunnen hebben dan nu.

Noa Lang
Dest
Schouten
Sanchez
Olij
Ziyech
Tagliafico
En enkel Olij en schouten waren wellicht haalbaar... En nu heb je ramaj die jonger is en minstens zo goed...
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 november 2023 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 november 2023 - 15:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha. Typisch. Hij riep vorig jaar het hele jaar om die jeugd. Een aantal hier bleven maar tegen je zeggen dat dit niet kon omdat ze niet goed genoeg waren. En nu klaag jij over die top jeugd. Snap je er zelf uberhaubt nog iets van wat je allemaal schrijft?
Wie van de jeugd is er dan nieuw ? Hato... Perfecte aanvulling... En Vos krijgt eindelijk kansen maar die was eigenlijk nog niet goed genoeg volgens Steijn en mocht naar jong....

Rensch en Taylor nog net zo waardeloos...

Rest is verhuurd of verkocht en had niet eens misstaan op dit moment...

Ook dat zijn je eigen woorden overigens, maar hey als iedereen links zegt zeg jij rechts... Maar goed het valt meer mensen op tegenwoordig, dat scheelt..
p111
 p111 - woensdag 15 november 2023 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 november 2023 - 15:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Is toch ook helemaal niet relevant of het deze zomer is. Defensief statistisch gewoon de beste back van Nederland. Meeste duels gewonnen per gespeelde minuut en meeste interventies.

En geen idee waarom je overmars erbij haalt.

Typisch weer. Allemaal totaal niet relevante dingen erbij halen.

Je bent gewoon iets aan het verdedigen want niet te verdedigen is.

Ajax had met hetzelfde geld uitgeven gewoon heel veel betere en bekendere Ajax spelers kunnen hebben dan nu.

Noa Lang
Dest
Schouten
Sanchez
Olij
Ziyech
Tagliafico
Inderdaad,maar deze spelers zaten waarschijnlijk (helaas) bij de verkeerde zaakwaarnemers
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 november 2023 - 18:56   quote  deeplink  
Noa Lang / bergwijn
Dest / rensch

Sanchez loon en je hebt nu satulo wat bij Kroatië gewoon basis is

Ziyech loon en je had Berghuis al
Tagliafico loon en je had wijndal en Salah eddine, regeer heb je laten lopen

Olij / talentvolle ramaj omdat je rulli al had

Blijft enkel schouten over

Doe nog een poging..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 november 2023 door nummer10 --
remco k
 remco k - donderdag 16 november 2023 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 november 2023 - 18:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En enkel Olij en schouten waren wellicht haalbaar... En nu heb je ramaj die jonger is en minstens zo goed...
Echt onzin man. Dest en lang hebben zelf aangegeven naar Ajax te willen en het salaris van nu is minder of gelijkwaardig aan wat die jongens konden verdienen.

Ramaj lijkt me een prima aankoop overigens. Om hem nu als beter te bestempelen is ook gewoon onzin na een paar potjes.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 17 november 2023 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 november 2023 - 07:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt onzin man. Dest en lang hebben zelf aangegeven naar Ajax te willen en het salaris van nu is minder of gelijkwaardig aan wat die jongens konden verdienen.

Ramaj lijkt me een prima aankoop overigens. Om hem nu als beter te bestempelen is ook gewoon onzin na een paar potjes.
Wat betreft de bovenste 2 heb ik al gezegd dat je daar rensch en Bergwijn had, en of je lang erbij moet hebben en dest die zichzelf te goed vonden destijds vraag ik me af..

Ramaj is misschien nog niet beter, maar wel een veel jongere talentvolle keeper voor langere termijn en de toekomst.. Olij had ik ook niet erg gevonden hoor, sterker nog voordat ramaj kwam riep ik zelfs om Olij.. echter vind ik dit een veel logischer aankoop met het oog op de toekomst

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - sc Heerenveen; zondag 05-11-2023; 16:45u; 4-1









0.0075101