BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bodø/Glimt - Ajax 22-2-2024 18.45u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 februari 2024 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2024 - 21:58 schreef pth het volgende:

[..]

Daar heb je geen twee extra wedstrijden voor nodig hoor. Circa 75% van deze selectie moet vervangen worden. Zo niet, dan speel je de komende jaren voor geen enkele prijs meer mee. Dit is het slechtste Ajax dat ik in circa 50 jaar fan zijn ooit gezien heb en niet net aan het slechtste maar veruit het slechtste!
We weten allemaal dat ze beter kunnen voetballen dan dit.. dit is ook echt gewoon een trainers kwestie..

En dan lekker trakteren op pizza na een wanprestatie.. goed bezig
p111
 p111 - vrijdag 23 februari 2024 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2024 - 09:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

We weten allemaal dat ze beter kunnen voetballen dan dit.. dit is ook echt gewoon een trainers kwestie..

En dan lekker trakteren op pizza na een wanprestatie.. goed bezig
Waar kijk jij in godsnaam naar,ze kunnen gewoon niet beter hoeveel bewijs moet je nog hebben,die Sutalo van 20 miljoen lijkt wel een houten klaas die kan helemaal NIKS en zal ook nooit een Ajax speler worden ,ook gisteren was hij zoals elke wedstrijd lachwekkend en een terechte rode kaart en weer een terechte 3 van VI .van t Schip moet die gozer echt de tribune opschoppen en Kaplan een keer een kans geven die is eigenlijk linker CV maar hij moet het rechts ook kunnen lijkt mij alles is beter als die Sutalo
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 23 februari 2024 - 10:46   quote  deeplink  
Klopt allemaal, we hebben middelmatig materiaal maar daar moet je echt meer uit kunnen halen hoor!!
We hebben nu voorbeelden als NEC, Bode en Heerenveen. Hebben die betere spelers? Dat lijkt me niet maar als je ziet hoe herkenbaar de trainer van nec en bode die gasten laat spelen dan ligt er bij onze staf echt wel n probleem!
remco k
 remco k - vrijdag 23 februari 2024 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2024 - 09:46 schreef p111 het volgende:

[..]

Waar kijk jij in godsnaam naar,ze kunnen gewoon niet beter hoeveel bewijs moet je nog hebben,die Sutalo van 20 miljoen lijkt wel een houten klaas die kan helemaal NIKS en zal ook nooit een Ajax speler worden ,ook gisteren was hij zoals elke wedstrijd lachwekkend en een terechte rode kaart en weer een terechte 3 van VI .van t Schip moet die gozer echt de tribune opschoppen en Kaplan een keer een kans geven die is eigenlijk linker CV maar hij moet het rechts ook kunnen lijkt mij alles is beter als die Sutalo
Bij hun nationale teams en oude clubs hebben een aantal toch echt laten zien een heel stuk beter te kunnen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 februari 2024 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2024 - 11:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij hun nationale teams en oude clubs hebben een aantal toch echt laten zien een heel stuk beter te kunnen.
Precies dit Remco, en het lijkt me niet dat ze dit verleerd zijn... Daarbij vind ik echt geen enkele speler ook echt beter geworden... En ook dit is een taak van de trainer en de staf...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 februari 2024 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2024 - 10:46 schreef bertus bikkel het volgende:
Klopt allemaal, we hebben middelmatig materiaal maar daar moet je echt meer uit kunnen halen hoor!!
We hebben nu voorbeelden als NEC, Bode en Heerenveen. Hebben die betere spelers? Dat lijkt me niet maar als je ziet hoe herkenbaar de trainer van nec en bode die gasten laat spelen dan ligt er bij onze staf echt wel n probleem!
Inderdaad, niemand maar dan ook echt niemand verwacht tikkie takka en dat we iedereen van de mat spelen.. maar we mogen op zijn minst herkenbaar en leuk voetbal verwachten wat zelfs de kleinere clubjes kunnen brengen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 februari 2024 door nummer10 --
p111
 p111 - vrijdag 23 februari 2024 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2024 - 11:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij hun nationale teams en oude clubs hebben een aantal toch echt laten zien een heel stuk beter te kunnen.
Dan hebben ze daar weinig hoeven doen ga ik van uit.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 februari 2024 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2024 - 14:36 schreef p111 het volgende:

[..]

Dan hebben ze daar weinig hoeven doen ga ik van uit.
Blonken ze wekelijks uit en waren ze vaak de betere van hun teams.. het is echt net zo dat er speler zijn aangetrokken van plaatselijke fcs ofzo.. vergeet niet dat vh schip ook geen top trainer is he, zwolle ook snel vertrokken omdat het niks was.. dat elke Ajacied blij is dat hij wou helpen is echt enkel om zijn naam, niet om zijn staat van dienst..
p111
 p111 - zaterdag 24 februari 2024 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2024 - 17:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Blonken ze wekelijks uit en waren ze vaak de betere van hun teams.. het is echt net zo dat er speler zijn aangetrokken van plaatselijke fcs ofzo.. vergeet niet dat vh schip ook geen top trainer is he, zwolle ook snel vertrokken omdat het niks was.. dat elke Ajacied blij is dat hij wou helpen is echt enkel om zijn naam, niet om zijn staat van dienst..
Kom aub man elke voetballer ziet dat dit matige voetballers zijn,dit niveau zijn zij duidelijk niet gewend.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 februari 2024 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 februari 2024 - 00:25 schreef p111 het volgende:

[..]

Kom aub man elke voetballer ziet dat dit matige voetballers zijn,dit niveau zijn zij duidelijk niet gewend.
Vh schip ook niet.. elke fan ziet dat dit een matige trainer is.. Ohja Kan je je Alvarez nog herinneren in het begin ? En die kwam in een draaiend elftal.. Ohja nog een leuke, bassey..

Ik geef het ze te doen, binnen komen bij Ajax met een matige trainer die je afkraakt incl zijn vriendjes.. dan komt er vervolgens weer een matige trainer die het elftal ook niet kan laten renderen, en dan alles op de aankopen afschuiven.. mooi makkelijk
remco k
 remco k - zaterdag 24 februari 2024 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2024 - 12:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Precies dit Remco, en het lijkt me niet dat ze dit verleerd zijn... Daarbij vind ik echt geen enkele speler ook echt beter geworden... En ook dit is een taak van de trainer en de staf...
Zeker, alleen kan dat alleen als de selectie ook in balans is.

Als je daardoor al amper wedstrijdecht kan trainen kan je het individu ook nooit beter maken.
remco k
 remco k - zaterdag 24 februari 2024 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2024 - 17:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Blonken ze wekelijks uit en waren ze vaak de betere van hun teams.. het is echt net zo dat er speler zijn aangetrokken van plaatselijke fcs ofzo.. vergeet niet dat vh schip ook geen top trainer is he, zwolle ook snel vertrokken omdat het niks was.. dat elke Ajacied blij is dat hij wou helpen is echt enkel om zijn naam, niet om zijn staat van dienst..
Dat is absoluut niet zo. Het waren vrijwel allemaal waterdragers bij hun club en in de nationale teams , alleen Akpom en Mikautadze vielen op door goals.
remco k
 remco k - zaterdag 24 februari 2024 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 februari 2024 - 00:25 schreef p111 het volgende:

[..]

Kom aub man elke voetballer ziet dat dit matige voetballers zijn,dit niveau zijn zij duidelijk niet gewend.
Als je basis speler bent bij Kroatië kan je echt wel wat. Daar lopen geen matige spelers.
p111
 p111 - zondag 25 februari 2024 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 februari 2024 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je basis speler bent bij Kroatië kan je echt wel wat. Daar lopen geen matige spelers.
Nou het is ook vreemd maar Sutelo is gewoon een matige speler onbegrijpelijk voor Kroatie
hjf
 hjf - zondag 25 februari 2024 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 februari 2024 - 18:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vh schip ook niet.. elke fan ziet dat dit een matige trainer is.. Ohja Kan je je Alvarez nog herinneren in het begin ? En die kwam in een draaiend elftal.. Ohja nog een leuke, bassey..

Ik geef het ze te doen, binnen komen bij Ajax met een matige trainer die je afkraakt incl zijn vriendjes.. dan komt er vervolgens weer een matige trainer die het elftal ook niet kan laten renderen, en dan alles op de aankopen afschuiven.. mooi makkelijk
Ik stel voor, dat jij het komend seizoen de hoofdtrainer gaat worden.😜
remco k
 remco k - zondag 25 februari 2024 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2024 - 00:17 schreef p111 het volgende:

[..]

Nou het is ook vreemd maar Sutelo is gewoon een matige speler onbegrijpelijk voor Kroatie
Serieuze vraag hè. Heb je hem daar weleens zien spelen?

Daar doet hij het als hij speelt gewoon heel erg goed.

Zelfde met een Bassey bijvoorbeeld. Die doet het nu gewoon weer heel goed in de premier league.
nummer10
 nummer10 - zondag 25 februari 2024 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 februari 2024 - 21:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is absoluut niet zo. Het waren vrijwel allemaal waterdragers bij hun club en in de nationale teams , alleen Akpom en Mikautadze vielen op door goals.
Doelde niet perse op doelpunten etc.. gewoon de taken die ze moesten doen waren ze gewoon goed in... En nu niet meer, totaal niet zelfs..
nummer10
 nummer10 - zondag 25 februari 2024 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2024 - 08:08 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik stel voor, dat jij het komend seizoen de hoofdtrainer gaat worden.😜
Ik gaf ze igg geen beloning na die wanprestatie ... ;)
p111
 p111 - zondag 25 februari 2024 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2024 - 08:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieuze vraag hè. Heb je hem daar weleens zien spelen?

Daar doet hij het als hij speelt gewoon heel erg goed.

Zelfde met een Bassey bijvoorbeeld. Die doet het nu gewoon weer heel goed in de premier league.
Pranjic meent dat er in Nederland vooral op de aanval gespeeld wordt. "Voor mij was die aanvallende speelstijl geweldig, maar ik zie dat Sutalo en Borna Sosa daar moeite mee hebben", merkt hij op in gesprek met ESPN. “Om je verdedigende kwaliteiten te ontwikkelen in het Nederlands voetbal is heel moeilijk, want er wordt amper verdedigd. Dat is het mooie aan de Hollandse school, maar ik kan geen Kroatische verdediger adviseren om naar Nederland te gaan."

Sosa kan met zijn aanvallende kwaliteiten wel mee, maar Pranjic maakt zich zorgen om Sutalo. "Ik denk niet dat hij had verwacht dat hij zo veel aanpassingen aan zijn spel zou moeten toevoegen om mee te kunnen in de Nederlandse competitie", aldus de oud-speler van SC Heerenveen. "Om eerlijk te zijn was er in Kroatië best veel kritiek op de transfers van de Kroaten naar de Eredivisie."

De voormalig linkspoot adviseert zijn landgenoten niet hun zelfvertrouwen te verliezen. "Geloof dat je je niveau van in Kroatië kan aantikken. Sutalo en Sosa moeten zeker naar hun level toe kunnen groeien", besluit hij. "Dat zal de tijd moeten uitwijzen.”
p111
 p111 - zondag 25 februari 2024 - 14:59   quote  deeplink  
Hopelijk duidelijk genoeg deze man(Satulo) kan niet mee in de Ajax stijl.Ik vind Sosa aanvallend niet slecht maar verdedigend is bij hem nog niet voldoende,maar hij zou bij mij zeker spelen als linksback op dit moment de minst slechtste
nummer10
 nummer10 - zondag 25 februari 2024 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2024 - 14:59 schreef p111 het volgende:
Hopelijk duidelijk genoeg deze man(Satulo) kan niet mee in de Ajax stijl.Ik vind Sosa aanvallend niet slecht maar verdedigend is bij hem nog niet voldoende,maar hij zou bij mij zeker spelen als linksback op dit moment de minst slechtste
Sommige spelers hebben tijd nodig om zich aan te passen, we kunnen hem ook gewoon de tijd geven...
remco k
 remco k - zondag 25 februari 2024 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2024 - 14:59 schreef p111 het volgende:
Hopelijk duidelijk genoeg deze man(Satulo) kan niet mee in de Ajax stijl.Ik vind Sosa aanvallend niet slecht maar verdedigend is bij hem nog niet voldoende,maar hij zou bij mij zeker spelen als linksback op dit moment de minst slechtste
Heel duidelijk. Ik ben het er alleen niet helemaal mee eens.

Ook Kroatië speelt veel op de helft van de tegenstander en voetbal redelijk op dezelfde manier.
remco k
 remco k - zondag 25 februari 2024 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2024 - 15:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Sommige spelers hebben tijd nodig om zich aan te passen, we kunnen hem ook gewoon de tijd geven...
15 miljoen plus moet er altijd gewoon direct staan maar mijn idee.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 februari 2024 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2024 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

15 miljoen plus moet er altijd gewoon direct staan maar mijn idee.
Inderdaad daar mag je wel wat meer van verwachten
nummer10
 nummer10 - maandag 26 februari 2024 - 16:49   quote  deeplink  
In de zomer van 2019 kwam Álvarez naar Ajax, dat rond de 15 miljoen euro aan Club America voor hem betaalde.

En die kwam in een wereld elftal wat liep...

Meer hoef ik niet te zeggen dacht ik zo...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 februari 2024 door nummer10 --
p111
 p111 - maandag 26 februari 2024 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2024 - 09:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Doelde niet perse op doelpunten etc.. gewoon de taken die ze moesten doen waren ze gewoon goed in... En nu niet meer, totaal niet zelfs..
De taken die ze daar moesten doen was wegwerken en de bal afgeven,laat dat nou net iets zijn waar bij Ajax niet van houden.
nummer10
 nummer10 - maandag 26 februari 2024 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2024 - 16:56 schreef p111 het volgende:

[..]

De taken die ze daar moesten doen was wegwerken en de bal afgeven,laat dat nou net iets zijn waar bij Ajax niet van houden.
Het anti voetbal wat vh schip nu probeerd wel ? Vh schip moet eigenlijk is uitgefloten worden... Zelfs Jol deed het beter en kreeg de volle laag om 442 te spelen.. mjah een echte Ajax man, helaas bakt die er vrij weinig van
p111
 p111 - dinsdag 27 februari 2024 - 12:01   quote  deeplink  
Wim Kieft vindt Josip Sutalo een grote miskoop van Ajax. In de zomer betaalde Ajax een bedrag van minstens 20,5 miljoen euro voor de verdediger, die de verwachtingen sindsdien niet heeft waargemaakt. Ook in de wedstrijd tussen AZ en Ajax (2-0) van zondagmiddag maakte Sutalo geen goede indruk.

Voorafgaand aan de 1-0 verzette Sutalo niet genoeg werk om doelpuntmaker Ruben van Bommel te belemmeren, vindt Kieft. “Moet je eens op Sutalo letten. Die loopt achter Van Bommel aan, maar stopt gewoon met lopen! Als hij doorloopt en Hato dwingt ‘m een beetje naar z’n verkeerde been, dan kan Sutalo hem afsnijden. Maar als je die bereidheid niet hebt…”

Kieft trekt in de uitzending van Veronica Offside een vergelijking met voormalig Feyenoord-verdediger Marcos Senesi, die meer inzet aan de dag legde. “Na de eerste wedstrijd van Senesi bij Feyenoord, dacht ik: die kan er niet zoveel man. Het was geen geweldenaar, maar hij hakte er wel in iedere keer. Sutalo vind ik echt het grootste drama dat ze ooit hebben kunnen binnenhalen."
Sutalo pakte donderdag nog een rode kaart in de uitwedstrijd tegen Bodø/Glimt, nadat hij Håkon Evjen vasthield. “Omdat hij verkeerd staat. Die gozer leest het hele spel niet. Een drama is het gewoon”, concludeert Kieft. Tafelgenoot Jan Boskamp vult aan: “Ik dacht aan het begin dat het een goede aankoop was. Bij Kroatië pakt hij ballen af en geeft hij ze meteen aan Modric, die verzorgt dan de opbouw. Maar wat hij bij Ajax laat zien, is niet te
p111
 p111 - dinsdag 27 februari 2024 - 12:03   quote  deeplink  
Misschien gaan de ogen nu eindelijk is open van nummer 10,hoeveel voorbeelden moet jij nog hebben.
Gewoon miskopen,en niet de schuld geven aan onze echte Ajacied Johnny .
remco k
 remco k - dinsdag 27 februari 2024 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2024 - 16:49 schreef nummer10 het volgende:
In de zomer van 2019 kwam Álvarez naar Ajax, dat rond de 15 miljoen euro aan Club America voor hem betaalde.

En die kwam in een wereld elftal wat liep...

Meer hoef ik niet te zeggen dacht ik zo...
Alvarez was ook direct duidelijk een goede aankoop. Dat sommige mensen blind waren en dat niet zagen zegt meer over die mensen dan over het beleid of Alvarez.
remco k
 remco k - dinsdag 27 februari 2024 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 februari 2024 - 12:03 schreef p111 het volgende:
Misschien gaan de ogen nu eindelijk is open van nummer 10,hoeveel voorbeelden moet jij nog hebben.
Gewoon miskopen,en niet de schuld geven aan onze echte Ajacied Johnny .
Ook die is schuldig want is gewoon niet goed genoeg.
p111
 p111 - dinsdag 27 februari 2024 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 februari 2024 - 16:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook die is schuldig want is gewoon niet goed genoeg.
Oke v/h Schip zal niet onze trainer worden voor volgend seizoen maar dat je spelers hebt die gewoon niet passen bij Ajax kan hij echt niks aan doen,totale onzin dat de schuld bij de trainer word neergelegd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 februari 2024 door p111 --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 27 februari 2024 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 februari 2024 - 16:39 schreef p111 het volgende:

[..]

Oke v/h Schip zal niet onze trainer worden voor volgend seizoen maar dat je spelers hebt die gewoon niet passen bij Ajax kan hij echt niks aan doen,totale onzin dat de schuld bij de trainer word neergelegd.
je geloofd dus niet dat een trainer verschil kan maken... Dan kunnen we dus stoppen met trainers en enkel top aankopen doen en gaat alles vanzelf... Lekker man
nummer10
 nummer10 - dinsdag 27 februari 2024 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 februari 2024 - 16:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Alvarez was ook direct duidelijk een goede aankoop. Dat sommige mensen blind waren en dat niet zagen zegt meer over die mensen dan over het beleid of Alvarez.
Ah toen zaten de analisten ernaast, en nu zien ze het goed.. ok 🤣 jij weet donders goed dat ook Alvarez moeite had... En dat bleek heimwee en het missen van zijn familie.. waarom zou dat nu niet kunnen ?

Gaaei, manssverk, tahirovic, forbs bijv zijn nog maar talentjes he...

Ik had een aantal spelers wel eens willen zien in dat Ajax...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 februari 2024 door nummer10 --
p111
 p111 - woensdag 28 februari 2024 - 09:40   quote  deeplink  
Gaaei, manssverk, tahirovic, forbs bijv zijn nog maar talentjes he...

Dit zijn miskopen op het niveau van Ajax !!!! techn/te matig.
p111
 p111 - woensdag 28 februari 2024 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 februari 2024 - 16:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je geloofd dus niet dat een trainer verschil kan maken... Dan kunnen we dus stoppen met trainers en enkel top aankopen doen en gaat alles vanzelf... Lekker man
Al 100x aangegeven natuurlijk is een trainer belangrijk,maar je kan van waterdragers geen toppers maken dat begrijp je toch wel.
nummer10
 nummer10 - woensdag 28 februari 2024 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2024 - 10:29 schreef p111 het volgende:

[..]

Al 100x aangegeven natuurlijk is een trainer belangrijk,maar je kan van waterdragers geen toppers maken dat begrijp je toch wel.
Nee hij maakt van toppers of aankomende toppers waterdragers... Zie Hato en elke andere speler die enkel slechter is gaan presteren door onkunde en onduidelijkheden op het veld..

Daarbij is een trainer ervoor dat spelers beter worden, dat is hem echt bij 0 spelers gelukt...

Ik blijf het voorbeeld utrecht maar geven, die selectie werd ook gezien als degradatie kandidaat zo slecht dat ze waren.. en zie nu, die gaan ons straks nog voorbij dankzij Jans..
p111
 p111 - woensdag 28 februari 2024 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2024 - 11:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nee hij maakt van toppers of aankomende toppers waterdragers... Zie Hato en elke andere speler die enkel slechter is gaan presteren door onkunde en onduidelijkheden op het veld..

Daarbij is een trainer ervoor dat spelers beter worden, dat is hem echt bij 0 spelers gelukt...

Ik blijf het voorbeeld utrecht maar geven, die selectie werd ook gezien als degradatie kandidaat zo slecht dat ze waren.. en zie nu, die gaan ons straks nog voorbij dankzij Jans..
Wij hebben van dat slechte (degradatie)Utrecht verloren met 4-3 kan je nagaan hoe slecht onze ploeg was.
En nu staan we boven ze !!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 februari 2024 door p111 --
nummer10
 nummer10 - woensdag 28 februari 2024 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2024 - 13:00 schreef p111 het volgende:

[..]

Wij hebben van dat slechte (degradatie)Utrecht verloren met 4-3 kan je nagaan hoe slecht onze ploeg was.
En nu staan we boven ze !!!!
Staan nog boven ze.. maar ik doelde meer op het voetbal van de ploeg.. met en zonder Jans, wat een verschil joh
remco k
 remco k - woensdag 28 februari 2024 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 februari 2024 - 16:39 schreef p111 het volgende:

[..]

Oke v/h Schip zal niet onze trainer worden voor volgend seizoen maar dat je spelers hebt die gewoon niet passen bij Ajax kan hij echt niks aan doen,totale onzin dat de schuld bij de trainer word neergelegd.
Het is de combinatie.

Een flink aantal spelers kan er helemaal niks van en de balans is niet goed in je eerste 15 spelers. Daarnaast een matige trainer en dit is het resultaat.
remco k
 remco k - woensdag 28 februari 2024 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 februari 2024 - 16:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je geloofd dus niet dat een trainer verschil kan maken... Dan kunnen we dus stoppen met trainers en enkel top aankopen doen en gaat alles vanzelf... Lekker man
Ah. Ten Hag was dus toch wel het verschil. Mooi dat je dat ook eens toegeeft.
remco k
 remco k - woensdag 28 februari 2024 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 februari 2024 - 16:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ah toen zaten de analisten ernaast, en nu zien ze het goed.. ok 🤣 jij weet donders goed dat ook Alvarez moeite had... En dat bleek heimwee en het missen van zijn familie.. waarom zou dat nu niet kunnen ?

Gaaei, manssverk, tahirovic, forbs bijv zijn nog maar talentjes he...

Ik had een aantal spelers wel eens willen zien in dat Ajax...
Ik heb niks met analisten. Kijken net als jij en ik een wedstrijd en geven hun mening. Niks meer of minder.
nummer10
 nummer10 - donderdag 29 februari 2024 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2024 - 18:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ah. Ten Hag was dus toch wel het verschil. Mooi dat je dat ook eens toegeeft.
Das was de beste en duurste selectie ooit he.. dat vind ik nogal een verschil, ik denk niet dat die het veel beter had gedaan, zie United nu..
remco k
 remco k - donderdag 29 februari 2024 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 februari 2024 - 00:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Das was de beste en duurste selectie ooit he.. dat vind ik nogal een verschil, ik denk niet dat die het veel beter had gedaan, zie United nu..
United qua punten onder ten Hag de beste trainer die ze gehad hebben. Slechts 1 x verloren in 2024.

Je moet eens wat vaker kijken ipv de media volgen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 29 februari 2024 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 februari 2024 - 08:40 schreef remco k het volgende:

[..]

United qua punten onder ten Hag de beste trainer die ze gehad hebben. Slechts 1 x verloren in 2024.

Je moet eens wat vaker kijken ipv de media volgen.
Welke tegenstanders in 2024 en vind je ze goed voetballen ?
remco k
 remco k - donderdag 29 februari 2024 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 februari 2024 - 10:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Welke tegenstanders in 2024 en vind je ze goed voetballen ?
Ja ik vind ze bij vlagen prima voetbal spelen. Ze geven relatief weinig weg en hebben nu pech dat hun spits weer een blessure heeft. Dat is sowieso iets wat heel erg tegen zit dit seizoen. Daardoor worden veel kansen gewoon niet gemaakt. Ook tegen forest weer veel kansen gemist, zeker in de begin fase waar Anthony nog de lat raakt.

En daar kan hij weinig aan doen aangezien de medische staf die hij niet wou toch weer is aangesteld nadat ten Hag vorig jaar zijn eigen ts mocht aanstellen.

Dit is dezelfde ts die er al was onder Mourinho en van Gaal die daar ook beiden al over klaagden destijds.

Ik geef je deze info vast even voordat je gaat vertellen dat de blessures door ten Hag zelf komen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 maart 2024 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 februari 2024 - 19:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja ik vind ze bij vlagen prima voetbal spelen. Ze geven relatief weinig weg en hebben nu pech dat hun spits weer een blessure heeft. Dat is sowieso iets wat heel erg tegen zit dit seizoen. Daardoor worden veel kansen gewoon niet gemaakt. Ook tegen forest weer veel kansen gemist, zeker in de begin fase waar Anthony nog de lat raakt.

En daar kan hij weinig aan doen aangezien de medische staf die hij niet wou toch weer is aangesteld nadat ten Hag vorig jaar zijn eigen ts mocht aanstellen.

Dit is dezelfde ts die er al was onder Mourinho en van Gaal die daar ook beiden al over klaagden destijds.

Ik geef je deze info vast even voordat je gaat vertellen dat de blessures door ten Hag zelf komen.
En toch zijn er klagende spelers... Maar ey het maak me verder niks uit.. ik wil dat Ajax er bovenop komt en dat zie ik nog minder positief in
hjf
 hjf - vrijdag 01 maart 2024 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2024 - 09:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik wil dat Ajax er bovenop komt
Daar zijn we het met z'n allen wel over eens nummer 10.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 maart 2024 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 februari 2024 - 19:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja ik vind ze bij vlagen prima voetbal spelen. Ze geven relatief weinig weg en hebben nu pech dat hun spits weer een blessure heeft. Dat is sowieso iets wat heel erg tegen zit dit seizoen. Daardoor worden veel kansen gewoon niet gemaakt. Ook tegen forest weer veel kansen gemist, zeker in de begin fase waar Anthony nog de lat raakt.

En daar kan hij weinig aan doen aangezien de medische staf die hij niet wou toch weer is aangesteld nadat ten Hag vorig jaar zijn eigen ts mocht aanstellen.

Dit is dezelfde ts die er al was onder Mourinho en van Gaal die daar ook beiden al over klaagden destijds.

Ik geef je deze info vast even voordat je gaat vertellen dat de blessures door ten Hag zelf komen.
Ten Hag doet het zonder meer goed, hij is zelfs genomineerd voor de trainer van de maand...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 maart 2024 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2024 - 12:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ten Hag doet het zonder meer goed, hij is zelfs genomineerd voor de trainer van de maand...
🤣

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bodø/Glimt - Ajax 22-2-2024 18.45u









0.0094380