BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bodø/Glimt - Ajax 22-2-2024 18.45u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 01 maart 2024 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2024 - 12:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

🤣
En precies dit geeft je blinde haat naar een man die Ajax echt op de kaart heeft gezet prima weer.

Kansloos dit.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 maart 2024 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2024 - 12:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

🤣
Hier mee toont je weinig respect voor iemand die zich bewezen heeft in de voetbalwereld algemeen
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 maart 2024 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2024 - 21:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hier mee toont je weinig respect voor iemand die zich bewezen heeft in de voetbalwereld algemeen
Moest lachen omdat die daar 0 recht op zou hebben... En wat heeft die bewezen ? 6de of 7de eindigen met de duurste selectie ter wereld ? Een elftal die na 2 jaar nog steeds geen helder spelbeeld heeft ? Dus wat na Ajax ? Laat hem zich echt bewijzen, en geen de boer 2.0 worden... Dan zal ik toegeven dat ik fout zit ok ?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 maart 2024 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2024 - 19:49 schreef remco k het volgende:

[..]

En precies dit geeft je blinde haat naar een man die Ajax echt op de kaart heeft gezet prima weer.

Kansloos dit.
Europese kleur kreeg Ajax weer na bosz.. ;) weet je nog de trainer zonder prijzen die niet bij ajax eigenlijk meer welkom was ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 maart 2024 door nummer10 --
p111
 p111 - vrijdag 01 maart 2024 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2024 - 21:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Moest lachen omdat die daar 0 recht op zou hebben... En wat heeft die bewezen ? 6de of 7de eindigen met de duurste selectie ter wereld ? Een elftal die na 2 jaar nog steeds geen helder spelbeeld heeft ? Dus wat na Ajax ? Laat hem zich echt bewijzen, en geen de boer 2.0 worden... Dan zal ik toegeven dat ik fout zit ok ?
Je word een beetje lachwekkend met je anti ten Hag post.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 maart 2024 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2024 - 21:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Moest lachen omdat die daar 0 recht op zou hebben... En wat heeft die bewezen ? 6de of 7de eindigen met de duurste selectie ter wereld ? Een elftal die na 2 jaar nog steeds geen helder spelbeeld heeft ? Dus wat na Ajax ? Laat hem zich echt bewijzen, en geen de boer 2.0 worden... Dan zal ik toegeven dat ik fout zit ok ?
Als een trainer zich mag bewijzen bij een grote club als Manchester United dan heb je al iets bewezen, die gaan niet over 1 nacht ijs met name omdat het na Ferguson flink mis is gegaan.

Maar goed jij zal het wel beter weten, jij hebt er meer verstand van...

Een tijd geleden liet je weten dat je een slechte periode had gehad en daardoor zo negatief was.
Je liet toen weten dat je meer positief zou gaan reageren.

Nou volgens mij ben je weer terug bij af, kijk eens in de spiegel
Scout2
 Scout2 - zaterdag 02 maart 2024 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2024 - 21:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Moest lachen omdat die daar 0 recht op zou hebben... En wat heeft die bewezen ? 6de of 7de eindigen met de duurste selectie ter wereld ? Een elftal die na 2 jaar nog steeds geen helder spelbeeld heeft ? Dus wat na Ajax ? Laat hem zich echt bewijzen, en geen de boer 2.0 worden... Dan zal ik toegeven dat ik fout zit ok ?
Pep en klopp hebben er ook 3/4 jaar over gedaan, daarnaast is de pl er niet makkelijker op geworden.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 maart 2024 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2024 - 23:34 schreef p111 het volgende:

[..]

Je word een beetje lachwekkend met je anti ten Hag post.
Dat mag je vinden, gelukkig denken heel veel Ajacieden er het zelfde over.. maar dat hou je altijd.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 maart 2024 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2024 - 00:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als een trainer zich mag bewijzen bij een grote club als Manchester United dan heb je al iets bewezen, die gaan niet over 1 nacht ijs met name omdat het na Ferguson flink mis is gegaan.

Maar goed jij zal het wel beter weten, jij hebt er meer verstand van...

Een tijd geleden liet je weten dat je een slechte periode had gehad en daardoor zo negatief was.
Je liet toen weten dat je meer positief zou gaan reageren.

Nou volgens mij ben je weer terug bij af, kijk eens in de spiegel
Hahaha klopt ! Maar tenhag blijft een dingetje ;)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 maart 2024 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2024 - 09:19 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Pep en klopp hebben er ook 3/4 jaar over gedaan, daarnaast is de pl er niet makkelijker op geworden.
Dat ben ik zeker met je eens, echter als je zoveel geld uit mag geven en de meest domme Calimero uitspraken doet ben je wel af in de PL in mijn ogen
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 maart 2024 - 13:14   quote  deeplink  
'Voor Ten Hag wordt het een monsterlijke klus om City te bedwingen. Hij en Guardiola hebben ongeveer hetzelfde gespendeerd aan nieuwe spelers de afgelopen seizoenen. In totaal meer dan vierhonderd miljoen euro. Het is Ten Hag toch niet gelukt om zijn speelwijze erin te krijgen bij United. Niet dat hij de speelwijze bij Ajax heeft uitgevonden. Ajax speelde al vijftig jaar zo en hij had het geluk van een geweldige lichting jeugdspelers',

Gelukkig werd dit vandaag pas gepost, anders riep ik de media weer na ;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 maart 2024 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2024 - 13:14 schreef nummer10 het volgende:
'Voor Ten Hag wordt het een monsterlijke klus om City te bedwingen. Hij en Guardiola hebben ongeveer hetzelfde gespendeerd aan nieuwe spelers de afgelopen seizoenen. In totaal meer dan vierhonderd miljoen euro. Het is Ten Hag toch niet gelukt om zijn speelwijze erin te krijgen bij United. Niet dat hij de speelwijze bij Ajax heeft uitgevonden. Ajax speelde al vijftig jaar zo en hij had het geluk van een geweldige lichting jeugdspelers',

Gelukkig werd dit vandaag pas gepost, anders riep ik de media weer na ;)
Wahahahaha je schrijft al een aantal seizoen het zelfde over ten Hag...man nan wat ben jij een zielig figuur ..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 maart 2024 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2024 - 13:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wahahahaha je schrijft al een aantal seizoen het zelfde over ten Hag...man nan wat ben jij een zielig figuur ..
Heb ik dit geschreven ?

En stel je voor dat je een eigen mening hebt en hier niet van afwijkt omdat een ander een andere mening heeft, kun je wat van leren...
remco k
 remco k - zaterdag 02 maart 2024 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2024 - 21:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Europese kleur kreeg Ajax weer na bosz.. ;) weet je nog de trainer zonder prijzen die niet bij ajax eigenlijk meer welkom was ;)
Ja inderdaad. Een trainer die nu staat voor het winnen van z’n eerste fatsoenlijke prijs in bijna 23 jaar.

Iets wat Ajax met fatsoenlijk beleid gewoon voorkomen had kunnen worden.

Met een flinke groep jongens die graag naar Ajax hadden gewild.

Maar hij doet het gewoon hartstikke goed. Mooi voor hem.

Kijk. Zo moeilijk is het niet om iemand de credits geeft die hij verdient.
remco k
 remco k - zaterdag 02 maart 2024 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2024 - 13:14 schreef nummer10 het volgende:
'Voor Ten Hag wordt het een monsterlijke klus om City te bedwingen. Hij en Guardiola hebben ongeveer hetzelfde gespendeerd aan nieuwe spelers de afgelopen seizoenen. In totaal meer dan vierhonderd miljoen euro. Het is Ten Hag toch niet gelukt om zijn speelwijze erin te krijgen bij United. Niet dat hij de speelwijze bij Ajax heeft uitgevonden. Ajax speelde al vijftig jaar zo en hij had het geluk van een geweldige lichting jeugdspelers',

Gelukkig werd dit vandaag pas gepost, anders riep ik de media weer na ;)
Leuk man, iets van iemand quoten die ook maar een mening geeft.

En dat zegt precies wat??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 maart 2024 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2024 - 17:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Heb ik dit geschreven ?

En stel je voor dat je een eigen mening hebt en hier niet van afwijkt omdat een ander een andere mening heeft, kun je wat van leren...
Je spreekt je eigen weer tegen (heb ik dit geschreven), en je blijft maar in herhaling vallen.

Zodra het even niet loopt dan maar afzeiken, even een paar voorbeelden...ten Hag, Schreuder, Sreyn, vh Schip... presteert een team niet naar behoren dan heeft bij jou de trainer het gedaan, zie je nu in hoe simpel je ben?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 maart 2024 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2024 - 18:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Een trainer die nu staat voor het winnen van z’n eerste fatsoenlijke prijs in bijna 23 jaar.

Iets wat Ajax met fatsoenlijk beleid gewoon voorkomen had kunnen worden.

Met een flinke groep jongens die graag naar Ajax hadden gewild.

Maar hij doet het gewoon hartstikke goed. Mooi voor hem.

Kijk. Zo moeilijk is het niet om iemand de credits geeft die hij verdient.
Een trainer die nu staat voor het winnen van z’n eerste fatsoenlijke prijs in bijna 23 jaar.

Met een sneer, zo lust ik er ook nog wel een paar..

Owja kampioen met Heracles en makkelijk bleven handhaven, en dat met ongeveer het kleinste budget van de ed... Maar de telt niet natuurlijk ;)

Ende rest van zijn clubs kon die inderdaad simpel kampioen worden...

En goed beleid hadden ze indd moeten voeren, dan was Steijn niet aangesteld maar bosz en had je nu waarschijnlijk deze ellende niet.. Echter wouden een paar mensen hier ook hem niet ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 maart 2024 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 maart 2024 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2024 - 18:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Leuk man, iets van iemand quoten die ook maar een mening geeft.

En dat zegt precies wat??
Dezelfde mening als mij..

Ik vind het trouwens wel prachtig van jullie..

Een columnist/analist heeft nooit gelijk, behalve als het positief is over Ajax
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 maart 2024 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2024 - 18:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je spreekt je eigen weer tegen (heb ik dit geschreven), en je blijft maar in herhaling vallen.

Zodra het even niet loopt dan maar afzeiken, even een paar voorbeelden...ten Hag, Schreuder, Sreyn, vh Schip... presteert een team niet naar behoren dan heeft bij jou de trainer het gedaan, zie je nu in hoe simpel je ben?
Want ze doen het zo goed... Dat is waar ook...

Had een fatsoenlijke trainer aangesteld en je was al verder als nu. Zo simpel is het.

3 dagen vrij en je wilt een nieuw systeem inbouwen, en de selectie heeft de conditie niet op orde..

Maar het ligt aan het drukke programma.. hadden psv en Feyenoord geen last van, is waar ook..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 maart 2024 - 21:05   quote  deeplink  
Zo simpel is het, daardoor staat of valt alles...whahahaahaha hahaha, je moet solliciteren naar technisch Directeur bij Ajax joh
p111
 p111 - zaterdag 02 maart 2024 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2024 - 20:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Want ze doen het zo goed... Dat is waar ook...

Had een fatsoenlijke trainer aangesteld en je was al verder als nu. Zo simpel is het.

3 dagen vrij en je wilt een nieuw systeem inbouwen, en de selectie heeft de conditie niet op orde..

Maar het ligt aan het drukke programma.. hadden psv en Feyenoord geen last van, is waar ook..
Mijn god dit is echt het laatste wat ik quote bij jou,je moet jou echt niet meer serieus nemen wat een clown.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 maart 2024 - 02:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2024 - 23:20 schreef p111 het volgende:

[..]

Mijn god dit is echt het laatste wat ik quote bij jou,je moet jou echt niet meer serieus nemen wat een clown.
Dus jij vind het normaal.. jank dan ook niet hoe kut het is, want blijkbaar accepteer je die slappe hap..
nummer10
 nummer10 - zondag 03 maart 2024 - 02:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2024 - 21:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Zo simpel is het, daardoor staat of valt alles...whahahaahaha hahaha, je moet solliciteren naar technisch Directeur bij Ajax joh
Beter doen dan die zooi wat er nu zit moet niet zo lastig zijn..

En indd een fatsoenlijke trainer haalt meer uit deze groep..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 maart 2024 door nummer10 --
Scout2
 Scout2 - zondag 03 maart 2024 - 10:17   quote  deeplink  
Van schip met zijn beste bedoelingen, had deze baan beter niet kunnen nemen. Ook al begon hij goed, je ziet en zag en hoort zaken waarvan je kan vermoeden dat van schip zelf het zwaar heeft door alle omstandigheden, daar komt nu alle shit van Ajax nog bij.
hjf
 hjf - zondag 03 maart 2024 - 10:59   quote  deeplink  
Ik stel voor dat nummer 10 niet de nieuwe td gaat worden, maar de hoofdtrainer met als assistent remco 🤣🤣🤣. Dat wordt vuurwerk 🤣
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 maart 2024 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 02:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Beter doen dan die zooi wat er nu zit moet niet zo lastig zijn..

En indd een fatsoenlijke trainer haalt meer uit deze groep..
Makkelijker gezegd dan gedaan, ben diep onder de indruk...hahahahaha..hahahahaha
nummer10
 nummer10 - zondag 03 maart 2024 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 10:59 schreef hjf het volgende:
Ik stel voor dat nummer 10 niet de nieuwe td gaat worden, maar de hoofdtrainer met als assistent remco 🤣🤣🤣. Dat wordt vuurwerk 🤣
Hahaha Ach weet je, we willen allemaal dat het goed gaat met Ajax... En dat doet het alles behalve... Nu de opstelling ook weer, vanwaar plots manssverk ipv tahirovic ? Het zijn gewoon vreemde acties..
remco k
 remco k - zondag 03 maart 2024 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2024 - 20:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Een trainer die nu staat voor het winnen van z’n eerste fatsoenlijke prijs in bijna 23 jaar.

Met een sneer, zo lust ik er ook nog wel een paar..

Owja kampioen met Heracles en makkelijk bleven handhaven, en dat met ongeveer het kleinste budget van de ed... Maar de telt niet natuurlijk ;)

Ende rest van zijn clubs kon die inderdaad simpel kampioen worden...

En goed beleid hadden ze indd moeten voeren, dan was Steijn niet aangesteld maar bosz en had je nu waarschijnlijk deze ellende niet.. Echter wouden een paar mensen hier ook hem niet ;)
Promoveren en handhaven is zoveel trainers gelukt.

Ook Heracles en pec hebben grote kans om erin te blijven relatief makkelijk. Dat zijn ook geen top trainers in wording.

Overigens moet Bosz met deze selectie gewoon beide prijzen winnen in. Nederland en heel ver komen in de cl.

De beker is ie al voor uitgeschakeld en we gaan zien hoe ver hij komt in de cl.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 maart 2024 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 12:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Promoveren en handhaven is zoveel trainers gelukt.

Ook Heracles en pec hebben grote kans om erin te blijven relatief makkelijk. Dat zijn ook geen top trainers in wording.

Overigens moet Bosz met deze selectie gewoon beide prijzen winnen in. Nederland en heel ver komen in de cl.

De beker is ie al voor uitgeschakeld en we gaan zien hoe ver hij komt in de cl.
We gaan het zien man... Het boeit me ook echt niet dat bosz daar nu zit... Waar ik wel van baal is Ajax.. maar dat hebben we allemaal op dit moment
remco k
 remco k - zondag 03 maart 2024 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2024 - 20:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dezelfde mening als mij..

Ik vind het trouwens wel prachtig van jullie..

Een columnist/analist heeft nooit gelijk, behalve als het positief is over Ajax
Ik gebruik vrijwel nooit andere mensen om mijn mening te staven. Het m de doodeenvoudige reden dat het slechts een mening is van iemand en ik de meeste daarvan gewoon slechte analisten vind.

Maar hey. Ik ben het met je eens dat van t schip gewoon een slechte trainer is. De selectie en de aankopen zijn dat echter ook. Dat bewijzen de spelers week in week uit.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 maart 2024 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 12:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik gebruik vrijwel nooit andere mensen om mijn mening te staven. Het m de doodeenvoudige reden dat het slechts een mening is van iemand en ik de meeste daarvan gewoon slechte analisten vind.

Maar hey. Ik ben het met je eens dat van t schip gewoon een slechte trainer is. De selectie en de aankopen zijn dat echter ook. Dat bewijzen de spelers week in week uit.
En ik betwijfel het qua aankopen, tenminste een aantal... Maar goed dit is hoe dan ook een verloren seizoen en we gaan zien wat er volgend seizoen gebeurt... Een echte 10 vind ik wel echte noodzaak ook trouwens, en dan bedoel ik een creatieveling..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bodø/Glimt - Ajax 22-2-2024 18.45u









0.0070490