BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-FC Utrecht; zondag 03-03-2024 om 12:15u; uitslag = 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 03 maart 2024 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 14:17 schreef hjf het volgende:
Mogen we spreken van een enorme verrassing dat we gewonnen hebben van Utrecht?
Ja hoor, best wel!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 maart 2024 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 14:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja en dat is toch gewoon terecht met zo’n achterlijke actie.

En die jongen van Utrecht doet hetzelfde maar met veel minder snelheid en dat is dus gewoon geel. Alleen die gaf hij niet.
Het was totaal geen opzet van Rensch, ja hij raakte de speler maar blesseerde hem niet

En dat de speler van Utrecht geen geel kreeg was belachelijk, dus worden we benadeeld
Pietje
 Pietje - zondag 03 maart 2024 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 14:18 schreef hjf het volgende:
En voor de rest van het seizoen: Sutalo out Kaplan In!
+ 1
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 maart 2024 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 14:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

En toch grosso modo vond ik dit Ajax zo'n beetje het beste Ajax dat ik dit seizoen heb gezien. Ik hoop dat Schippie dat ook heeft gezien en daar naar handelt.
Deze verdediging laten staan, Kaplan maakt de verdediging sterker, Mannsverk deed het niet verkeerd

Alleen mogen van mij wel Bergwijn en Berghuis terug keren, want we speelden zwak over de beide buitenkanten
Pietje
 Pietje - zondag 03 maart 2024 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 14:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Deze verdediging laten staan, Kaplan maakt de verdediging sterker, Mannsverk deed het niet verkeerd

Alleen mogen van mij wel Bergwijn en Berghuis terug keren, want we speelden zwak over de beide buitenkanten
Dat laatste is zeker waar, sterker, Ajax speelde feitelijk zonder vleugelaanvallers. Maar maakte dat Ajax vandaag zwakker? Wij zien Ajax graag 4-3-4 spelen, maar als die spelers er niet zijn, of wel zijn maar enorm uit vorm zijn?
remco k
 remco k - zondag 03 maart 2024 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 14:18 schreef hjf het volgende:
En voor de rest van het seizoen: Sutalo out Kaplan In!
Nou. Rensch naar rechts. En Sutalo naast Kaplan en Hato.
remco k
 remco k - zondag 03 maart 2024 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 14:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Deze verdediging laten staan, Kaplan maakt de verdediging sterker, Mannsverk deed het niet verkeerd

Alleen mogen van mij wel Bergwijn en Berghuis terug keren, want we speelden zwak over de beide buitenkanten
Als je die beiden gaat opstellen kan je deze defensie niet laten staan. Dan zou je 2 middenvelders overhouden van de 4 van vandaag.

Dat is zelfmoord.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 maart 2024 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 14:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je die beiden gaat opstellen kan je deze defensie niet laten staan. Dan zou je 2 middenvelders overhouden van de 4 van vandaag.

Dat is zelfmoord.
We speelden zonder buitenspelers met een 5 mans achterhoede dus met 5-4-1

Gewoon weer terug naar de Ajax opstelling 4-3-2

Gooijer en Taylor banken
Pietje
 Pietje - zondag 03 maart 2024 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou. Rensch naar rechts. En Sutalo naast Kaplan en Hato.
Rensch is er voorlopig niet bij door zijn rode kaart vanmiddag.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 maart 2024 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 14:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat laatste is zeker waar, sterker, Ajax speelde feitelijk zonder vleugelaanvallers. Maar maakte dat Ajax vandaag zwakker? Wij zien Ajax graag 4-3-4 spelen, maar als die spelers er niet zijn, of wel zijn maar enorm uit vorm zijn?
We spelen normaliter met 4-3-3 Pietje.

De verdediging is al sterker met Kaplan, 4 is voldoende, 5 is echt overdreven, alleen met Brobbey voorin is niet mijn Ajax.
Pietje
 Pietje - zondag 03 maart 2024 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 14:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

We spelen normaliter met 4-3-3 Pietje.

De verdediging is al sterker met Kaplan, 4 is voldoende, 5 is echt overdreven, alleen met Brobbey voorin is niet mijn Ajax.
Sorry, dat bedoel de ik ook 4-3-3...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 maart 2024 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 14:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

Sorry, dat bedoel de ik ook 4-3-3...
Misschien 5-4-1 in een Europese uitwedstrijd, dan ga ik met je mee
nummer10
 nummer10 - zondag 03 maart 2024 - 15:06   quote  deeplink  
Kunnen we alsjeblieft af van dat 541 voetbal... Blij met de overwinning overigens en niet verwacht
Pietje
 Pietje - zondag 03 maart 2024 - 15:15   quote  deeplink  
Ik ben eigenlijk niet zo van de systemen. Ik wil gewoon een dominant en aanvallen Ajax zien...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 maart 2024 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 15:15 schreef Pietje het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo van de systemen. Ik wil gewoon een dominant en aanvallen Ajax zien...
Ik wil ook een meer aanvallend Ajax zien
hjf
 hjf - zondag 03 maart 2024 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 14:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat laatste is zeker waar, sterker, Ajax speelde feitelijk zonder vleugelaanvallers. Maar maakte dat Ajax vandaag zwakker? Wij zien Ajax graag 4-3-4 spelen, maar als die spelers er niet zijn, of wel zijn maar enorm uit vorm zijn?
Dat is 1 speler teveel vriend 🤣
hjf
 hjf - zondag 03 maart 2024 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou. Rensch naar rechts. En Sutalo naast Kaplan en Hato.
Hato met Kaplan in het centrum en Sosa op links vind ik momenteel een betere optie. En ik begrijp dat dit wel een behoorlijke kapitaalvernietiging kan opleveren als Sutalo moet banken.
hjf
 hjf - zondag 03 maart 2024 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 15:15 schreef Pietje het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo van de systemen. Ik wil gewoon een dominant en aanvallen Ajax zien...
Maar daar hebben we momenteel het materiaal niet voor Pietje. We moeten even roeien met de riemen die we hebben.
hjf
 hjf - zondag 03 maart 2024 - 15:53   quote  deeplink  
Ik blijf het een vreemde situatie vinden rond de rode kaart van Rensch. Of het wel of niet terecht is doet er nu even niet toe, maar de scheidsrechter heeft de situatie beoordeeld en geeft een gele kaart. Dan moet het toch daarbij blijven? Of zie ik iets over het hoofd?
Pietje
 Pietje - zondag 03 maart 2024 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 15:38 schreef hjf het volgende:

[..]

Dat is 1 speler teveel vriend 🤣
Ik wil gewoon winnen. Dan maar vals spelen... 😛
remco k
 remco k - zondag 03 maart 2024 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 14:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

We speelden zonder buitenspelers met een 5 mans achterhoede dus met 5-4-1

Gewoon weer terug naar de Ajax opstelling 4-3-2

Gooijer en Taylor banken
4-3-2. Dat bestaat niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 maart 2024 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 14:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Absoluut geen rode kaart voor Rensch, het gebeurde eerder ongelukkig
Nee sorry man, dit was echt gewoon een terechte rode kaart. Totaal geen oog voor de bal. Kiest ervoor om met gestrekt been over de bal heen deze af te blokken. Sorry maar gewoon niet slim van Rensch en je zag ook wel dat er weinig geprotesteerd werd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 maart 2024 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 14:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

We speelden zonder buitenspelers met een 5 mans achterhoede dus met 5-4-1

Gewoon weer terug naar de Ajax opstelling 4-3-2

Gooijer en Taylor banken
9 veldspelers. Gaan we gewoon er vanuit dat we nu elke wedstrijd rood krijgen.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 maart 2024 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 15:42 schreef hjf het volgende:

[..]

Maar daar hebben we momenteel het materiaal niet voor Pietje. We moeten even roeien met de riemen die we hebben.
Ik denk dat we het materiaal wel hebben.. maar moet je het er wel uit kunnen halen.. manssverk werd ook met de grond gelijk gemaakt, tahirovic ook, sosa ook.. trainen trainen en nog eens trainen..

Ben wel heel benieuwd wat vh schip nu gaat doen na vandaag en als satulo weer terug is..
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 03 maart 2024 - 17:43   quote  deeplink  
Verrassende overwinning en de nul gehouden...dat kan niet los worden gezien van de basisplaats van Kaplan die ook bij Jong al prima speelde afgelopen tijd.
Nu onze Belg nog op links buiten en we hebben weer dreiging vanaf de vleugel!!
Op zoek naar 2 nieuwe backs en we zijn weer goed op weg!!!
Zagen we vandaag trouwens onze nieuwe trainer op de tribune?
Het wordt dan wel n echt AZ bolwerk in Amsterdam....
hjf
 hjf - zondag 03 maart 2024 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 17:43 schreef bertus bikkel het volgende:
Verrassende overwinning en de nul gehouden...dat kan niet los worden gezien van de basisplaats van Kaplan die ook bij Jong al prima speelde afgelopen tijd.
Nu onze Belg nog op links buiten en we hebben weer dreiging vanaf de vleugel!!
Op zoek naar 2 nieuwe backs en we zijn weer goed op weg!!!
Zagen we vandaag trouwens onze nieuwe trainer op de tribune?
Het wordt dan wel n echt AZ bolwerk in Amsterdam....
Bertus het was volgens mij niet de eerste keer dat Pascal op de tribune aanwezig was. Dus het zal mij niet verbazen als hij de nieuwe trainer wordt. Dat gezegd hebbende: wat vinden wij er dan van??????
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 maart 2024 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 17:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

9 veldspelers. Gaan we gewoon er vanuit dat we nu elke wedstrijd rood krijgen.
Hahaha foutje... ik bedoel natuurlijk 4-3-3 maar 4-4-2 zou ook niet verkeerd zijn met Akpom of Dijkhoff naast Brobbey

We hebben vandaag gewonnen met 5-4-1 maar ondanks de winst vind ik dit iets te ver gaan
remco k
 remco k - zondag 03 maart 2024 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 17:57 schreef hjf het volgende:

[..]

Bertus het was volgens mij niet de eerste keer dat Pascal op de tribune aanwezig was. Dus het zal mij niet verbazen als hij de nieuwe trainer wordt. Dat gezegd hebbende: wat vinden wij er dan van??????
Echt verschrikkelijk. Er komt waarschijnlijk wederom een relatief onervaren selectie te staan die aan elkaar moet wennen. Ik wil daar een grotere naam op hebben dan de trainer die het leuk deed bij az maar gewoon wel ontslagen is.
remco k
 remco k - zondag 03 maart 2024 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 19:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha foutje... ik bedoel natuurlijk 4-3-3 maar 4-4-2 zou ook niet verkeerd zijn met Akpom of Dijkhoff naast Brobbey

We hebben vandaag gewonnen met 5-4-1 maar ondanks de winst vind ik dit iets te ver gaan
Niet helemaal 5-4-1.

Eerder 3-4-2 -1.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 maart 2024 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 19:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet helemaal 5-4-1.

Eerder 3-4-2 -1.
Aanvallend dan wel ja
Scout2
 Scout2 - zondag 03 maart 2024 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 17:43 schreef bertus bikkel het volgende:
Zagen we vandaag trouwens onze nieuwe trainer op de tribune?
Het wordt dan wel n echt AZ bolwerk in Amsterdam....
Ik kan me best voorstellen dat Kroes erachter zit mocht Jansen trainer worden
hjf
 hjf - maandag 04 maart 2024 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 19:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt verschrikkelijk. Er komt waarschijnlijk wederom een relatief onervaren selectie te staan die aan elkaar moet wennen. Ik wil daar een grotere naam op hebben dan de trainer die het leuk deed bij az maar gewoon wel ontslagen is.
Dank voor je reactie Remco. Dat is tenminste een hele duidelijke statement. Wie zou jij voor de groep willen hebben die ook haalbaar is?
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 04 maart 2024 - 08:46   quote  deeplink  
De naam die ook blijft rondzingen is die van Frank de Boer....wordt je ook niet beter van lijkt me maar heeft het destijds met minder middelen wel echt goed gedaan . Daarna overal mislukt overigens...
Ik zag ook buitenlanders voorbij komen zoals Graham Potter en die van Bayern maar dat is niet haalbaar.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 04 maart 2024 - 08:48   quote  deeplink  
En die Lijnders van Liverpool duikt ook overal ineens op....wat is dat dan? Voormalig trainer van NEC?
p111
 p111 - maandag 04 maart 2024 - 09:10   quote  deeplink  
Satulo gaat hij weer opstellen voor Rensch,moet ook wel anders is het kapitaal vernietiging.Het wordt Gooier-Sutalo-Kaplan-Hato-Sosa dus 3 centraleverdedigers als rugdekking voor de wingbacks Gooier en Sosa
middenveld Manswerk/Henderson-Kris en Tylor en daarvoor Brobbey .En als de 2 Stevens weer terug zijn ben ik benieuwd wat Johnny gaat doen.
Pietje
 Pietje - maandag 04 maart 2024 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2024 - 09:10 schreef p111 het volgende:
Satulo gaat hij weer opstellen voor Rensch,moet ook wel anders is het kapitaal vernietiging.Het wordt Gooier-Sutalo-Kaplan-Hato-Sosa dus 3 centraleverdedigers als rugdekking voor de wingbacks Gooier en Sosa
middenveld Manswerk/Henderson-Kris en Tylor en daarvoor Brobbey .En als de 2 Stevens weer terug zijn ben ik benieuwd wat Johnny gaat doen.
Reken er maar op dat beide Stevens "gewoon" gaan spelen
Ik denk dat Schippie het niet zal durven om "grote namen" durft aan te pakken, te passeren. Berghuis heeft een aantal goede wedstrijden gespeeld en belangrijke doelpunten gemaakt, maar wat heeft Bergwijn eigenlijk toegevoegd aan het huidige Ajax?
p111
 p111 - maandag 04 maart 2024 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2024 - 10:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Reken er maar op dat beide Stevens "gewoon" gaan spelen
Ik denk dat Schippie het niet zal durven om "grote namen" durft aan te pakken, te passeren. Berghuis heeft een aantal goede wedstrijden gespeeld en belangrijke doelpunten gemaakt, maar wat heeft Bergwijn eigenlijk toegevoegd aan het huidige Ajax?
Dit systeem is wel betrouwbaar voor de verdediging maar je creeert bijna niks dus gaan ze zeker spelen om weer wat meer aanvallend te brengen.Met Kaplan en die Mansverk ben je verdedigend ook sterker geworden,dus ik denk dat Tylor en Kris het slachtoffer gaan worden.
nummer10
 nummer10 - maandag 04 maart 2024 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2024 - 11:37 schreef p111 het volgende:

[..]

Dit systeem is wel betrouwbaar voor de verdediging maar je creeert bijna niks dus gaan ze zeker spelen om weer wat meer aanvallend te brengen.Met Kaplan en die Mansverk ben je verdedigend ook sterker geworden,dus ik denk dat Tylor en Kris het slachtoffer gaan worden.
Of dit systeem perse betrouwbaarder is weet ik niet, op papier natuurlijk wel... Maar 4 verdedigers en dan ook nog 2 defensief ingestelde middenvelder moet natuurlijk normaal ruim voldoende zijn...

Maar als je een Satulo hebt zonder vertrouwen en de middenvelders veel te hoog staan om mee te verdedigen (wat gewoon trainbaar is om het niet te doen) word het lastig, maar dan word het zelfs lastig in 541 of 532, dat zagen we vorige week wel..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 maart 2024 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2024 - 08:28 schreef hjf het volgende:

[..]

Dank voor je reactie Remco. Dat is tenminste een hele duidelijke statement. Wie zou jij voor de groep willen hebben die ook haalbaar is?
Ik Erik ten Hag
p111
 p111 - dinsdag 05 maart 2024 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 19:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt verschrikkelijk. Er komt waarschijnlijk wederom een relatief onervaren selectie te staan die aan elkaar moet wennen. Ik wil daar een grotere naam op hebben dan de trainer die het leuk deed bij az maar gewoon wel ontslagen is.
Maar in mijn ogen onterecht ontslagen ook AZ was aantal sterkhouders kwijt,en stond hij vierde met ook een uitgedunde selectie.Die Belg doet het geen haar beter als Jansen.Persoonlijk vind ik het een prima trainer zover ik het op afstand kan beoordelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 maart 2024 door p111 --
remco k
 remco k - dinsdag 05 maart 2024 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2024 - 08:28 schreef hjf het volgende:

[..]

Dank voor je reactie Remco. Dat is tenminste een hele duidelijke statement. Wie zou jij voor de groep willen hebben die ook haalbaar is?
Ajax is er alles aan gelegen om volgend seizoen bij de eerste twee te eindigen om niet een grote achterstand te hebben
Op psv en Feyenoord. Want de bedragen in de cl gaan komend seizoen dusdanig omhoog dat je daar gewoon bij moet zitten.

En ik weet dat ik voor gek verklaard ga worden. Maar waarom niet 2 seizoenen Mourinho. Hij is ook bij een Roma ingestapt dus ik denk dat ie misschien wel haalbaar is.

Het voetbal wat hij bij Real speelde zorgde voor heel veel goals en aanvallend voetbal, waarbij bij heel realistisch speelde tegen de grotere clubs. Dat is misschien bij Ajax niet populair, maar ik denk dat we komend seizoen beter met sober voetbal 1e of 2e moeten worden dan met leuk voetbal 3e.

Dat is in ieder geval iemand die echt alles uit iedere speler zal halen.
remco k
 remco k - dinsdag 05 maart 2024 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 maart 2024 - 08:55 schreef p111 het volgende:

[..]

Maar in mijn ogen onterecht ontslagen ook AZ was aantal sterkhouders kwijt,en stond hij vierde met ook een uitgedunde selectie.Die Belg doet het geen haar beter als Jansen.Persoonlijk vind ik het een prima trainer zover ik het op afstand kan beoordelen.
Je hebt alleen de tijd niet om even wat te proberen.
Scout2
 Scout2 - dinsdag 05 maart 2024 - 09:57   quote  deeplink  
Mourinho niet aan beginnen, laat een enorm afkoopsom opnemen in zijn contract. Als hij het zat is laat ie hem ontslaan heeft ie zovaak gedaan bij zoveeeeel clubs.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 maart 2024 - 11:03   quote  deeplink  
Gaat gewoon Pascal Jansen worden vrees ik... AZ vriendje van
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 maart 2024 - 22:32   quote  deeplink  
Heb zo maar het gevoel dat ten Hag terug komt, al is het maar voor zijn gezin
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 maart 2024 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 maart 2024 - 22:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Heb zo maar het gevoel dat ten Hag terug komt, al is het maar voor zijn gezin
Prima, ik zeg doen. zit ik er dan naast zal ik dat keurig toegeven.. maar andersom dan niet met kut smoesjes komen, want daar zijn een paar nogal goed in..
p111
 p111 - donderdag 07 maart 2024 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2024 - 17:57 schreef hjf het volgende:

[..]

Bertus het was volgens mij niet de eerste keer dat Pascal op de tribune aanwezig was. Dus het zal mij niet verbazen als hij de nieuwe trainer wordt. Dat gezegd hebbende: wat vinden wij er dan van??????
Prima.ik vond hrt een persoonlijkheid bij AZ en hij heeft het daar prima gedaan,dat hij nu ontslagen is na dat AZ behoorlijk verzwakt is is belachelijk.Dus ik zou het wel aandurven met hem.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 maart 2024 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 maart 2024 - 01:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Prima, ik zeg doen. zit ik er dan naast zal ik dat keurig toegeven.. maar andersom dan niet met kut smoesjes komen, want daar zijn een paar nogal goed in..
Ik heb meer vertrouwen in ten Hag want die heeft mijn inziens al iets bewezen, meer dan Pascal Jansen
hjf
 hjf - donderdag 07 maart 2024 - 13:53   quote  deeplink  
Dank voor jullie reacties met betrekking tot mijn vraag wie de nieuwe trainer moet worden het komend seizoen. Het is mij enerzijds opgevallen, dat de meningen nogal verschillen en anderzijds heeft niemand over het doorgaan van John van 't Schip. Ik ga voor een stevige buitenlandse trainer met veel Europese ervaring. Maar dat laat ik liever over aan de nieuwe TD die ook nog eerst even moet worden aangesteld. Er is genoeg werk aan de winkel voor Alex Kroes, die volgende week vrijdag gaat beginnen. Alex zal eerst puin moeten ruimen door een aantal gasten die opzichtig de afgelopen 1 1/2 jaar hebben gefaald de laan uit te sturen. Denk hierbij o.a. aan Jan van Halst.
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 maart 2024 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 maart 2024 - 13:53 schreef hjf het volgende:
Dank voor jullie reacties met betrekking tot mijn vraag wie de nieuwe trainer moet worden het komend seizoen. Het is mij enerzijds opgevallen, dat de meningen nogal verschillen en anderzijds heeft niemand over het doorgaan van John van 't Schip. Ik ga voor een stevige buitenlandse trainer met veel Europese ervaring. Maar dat laat ik liever over aan de nieuwe TD die ook nog eerst even moet worden aangesteld. Er is genoeg werk aan de winkel voor Alex Kroes, die volgende week vrijdag gaat beginnen. Alex zal eerst puin moeten ruimen door een aantal gasten die opzichtig de afgelopen 1 1/2 jaar hebben gefaald de laan uit te sturen. Denk hierbij o.a. aan Jan van Halst.
V halst gaat al weg volgens mij.. maar wat doet vgaal nu eigenlijk ?

Wat betreft de trainer, ik hoop op iets vernieuwends.. en niet wederom een bekende naam of zogenaamde namen die het goed deden bij kleinere clubjes..

En sommigen zullen me echt voor gek verklaren nu, maar Roger Schmidt lijkt me een prima kandidaat...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-FC Utrecht; zondag 03-03-2024 om 12:15u; uitslag = 2-0









0.0081129