BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-FC Utrecht; zondag 03-03-2024 om 12:15u; uitslag = 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 07 maart 2024 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 maart 2024 - 01:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Prima, ik zeg doen. zit ik er dan naast zal ik dat keurig toegeven.. maar andersom dan niet met kut smoesjes komen, want daar zijn een paar nogal goed in..
Trainers zijn net spelers. Soms top en past het bij een selectie en soms slechts en past het niet bij de selectie.

De vorige keer van ten Hag was geweldig en paste alles gewoon heel goed.

Geen idee of dat nog een keer goed kan werken.

Ik ben zelf niet zo van het vaker aanstellen van dezelfde trainers.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 maart 2024 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 maart 2024 - 14:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

V halst gaat al weg volgens mij.. maar wat doet vgaal nu eigenlijk ?

Wat betreft de trainer, ik hoop op iets vernieuwends.. en niet wederom een bekende naam of zogenaamde namen die het goed deden bij kleinere clubjes..

En sommigen zullen me echt voor gek verklaren nu, maar Roger Schmidt lijkt me een prima kandidaat...
Die zit goed in het zadel bij Benfica, waarom zou hij naar Ajax komen dan ?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 09 maart 2024 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 maart 2024 - 21:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die zit goed in het zadel bij Benfica, waarom zou hij naar Ajax komen dan ?
Noem enkel een naam he... Wie anders ? Aub geen de boer of Jansen..
p111
 p111 - zaterdag 09 maart 2024 - 11:44   quote  deeplink  
De Boer - Jansen
nummer10
 nummer10 - zondag 10 maart 2024 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2024 - 11:44 schreef p111 het volgende:
De Boer - Jansen
Hahaha 1-0 eikel :D
Pietje
 Pietje - zondag 10 maart 2024 - 12:08   quote  deeplink  
Met alle respect, ik hoop niet op Frank de Boer. Toegegeven, hij is een oer-Ajacied met ook nog eens vier kampioenschappen met Ajax op zijn naam. Maar met hem ben je verzekerd van heel veel tikkies breed en tikkies terug. Voor hem was balbezit heilig. Ik hoop op een strenge trainer zoals Louis van Gaal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 maart 2024 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2024 - 11:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Noem enkel een naam he... Wie anders ? Aub geen de boer of Jansen..
Je roept zeker een naam en zegt daarbij een prima kandidaat

De Boer en Jansen zijn ook namen, die noem je ook...

Met andere woorden...
hjf
 hjf - zondag 10 maart 2024 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 12:08 schreef Pietje het volgende:
Met alle respect, ik hoop niet op Frank de Boer. Toegegeven, hij is een oer-Ajacied met ook nog eens vier kampioenschappen met Ajax op zijn naam. Maar met hem ben je verzekerd van heel veel tikkies breed en tikkies terug. Voor hem was balbezit heilig. Ik hoop op een strenge trainer zoals Louis van Gaal.
Je moet een internationaal gelouterde trainer aanstellen Pietje. Jij noemt een goed voorbeeld als Louis van Gaal, die het niet gaat worden. Ik zou bijvoorbeeld José Mourinho of een Julian Nagelsmann wel eens willen zien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 maart 2024 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 14:16 schreef hjf het volgende:

[..]

Je moet een internationaal gelouterde trainer aanstellen Pietje. Jij noemt een goed voorbeeld als Louis van Gaal, die het niet gaat worden. Ik zou bijvoorbeeld José Mourinho of een Julian Nagelsmann wel eens willen zien.
Ik ook maar vergeet het maar als ik de media mag geloven, Kroes die volgende week in dienst komt wil een Nederlander als hoofdtrainer
Pietje
 Pietje - zondag 10 maart 2024 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 14:16 schreef hjf het volgende:

[..]

Je moet een internationaal gelouterde trainer aanstellen Pietje. Jij noemt een goed voorbeeld als Louis van Gaal, die het niet gaat worden. Ik zou bijvoorbeeld José Mourinho of een Julian Nagelsmann wel eens willen zien.
Op zich ben ik het beslist met je eens, maar ik vrees dat de trainers die jij noemt, Ajax niet interessant genoeg vinden. Net als die knakker die nu nog trainer van Bayern München is, Tuchel. Ik denk dat zij de Nederlandse competitie niet zien zitten. Maar ja, dat is zomaar een gedachte hjf
hjf
 hjf - zondag 10 maart 2024 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 14:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Op zich ben ik het beslist met je eens, maar ik vrees dat de trainers die jij noemt, Ajax niet interessant genoeg vinden. Net als die knakker die nu nog trainer van Bayern München is, Tuchel. Ik denk dat zij de Nederlandse competitie niet zien zitten. Maar ja, dat is zomaar een gedachte hjf
We kunnen ze op z'n minst benaderen Pietje. Ajax heeft immers decennialang al een grote naam in Europa. En dat het nu een stuk minder is doet daar niets aan af.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 maart 2024 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 14:49 schreef hjf het volgende:

[..]

We kunnen ze op z'n minst benaderen Pietje. Ajax heeft immers decennialang al een grote naam in Europa. En dat het nu een stuk minder is doet daar niets aan af.
Jij kan dit wel vinden maar als Ajax alleen een Nederlandse coach ziet zitten dan houdt het toch op...
nummer10
 nummer10 - zondag 10 maart 2024 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 13:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je roept zeker een naam en zegt daarbij een prima kandidaat

De Boer en Jansen zijn ook namen, die noem je ook...

Met andere woorden...
Ja namen die ik absoluut niet wil indd ;)
hjf
 hjf - maandag 11 maart 2024 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2024 - 14:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij kan dit wel vinden maar als Ajax alleen een Nederlandse coach ziet zitten dan houdt het toch op...
We gaan het afwachten Jack. Maar ik weet niet wat er in het hoofd van Alex Kroes omgaat. Dat hij een recent verleden bij AZ heeft zou wel eens kunnen betekenen dat ...... Dat lijkt mij simpel in te vullen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 11 maart 2024 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2024 - 08:40 schreef hjf het volgende:

[..]

We gaan het afwachten Jack. Maar ik weet niet wat er in het hoofd van Alex Kroes omgaat. Dat hij een recent verleden bij AZ heeft zou wel eens kunnen betekenen dat ...... Dat lijkt mij simpel in te vullen.
Laten we het hopen dat ze met een gelouterde trainer komen, na ten Hag is het alleen maar huilen met de pet op geweest

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-FC Utrecht; zondag 03-03-2024 om 12:15u; uitslag = 2-0









0.0065388