BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ALEX KROES GESCHORST, de puinhopen blijven!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 april 2024 - 09:01   quote  deeplink  
De Raad van Commissarissen (RvC) van AFC Ajax NV heeft besloten om algemeen directeur en directievoorzitter Alex Kroes per direct te schorsen, en is voornemens om de samenwerking permanent te beëindigen.

Dit besluit is genomen nadat de RvC vernam dat Kroes, een week voor de publicatie van zijn voorgenomen benoeming op 2 augustus 2023, ruim 17.000 aandelen Ajax heeft gekocht. De RvC heeft extern juridisch advies ingewonnen, waaruit blijkt dat het zeer aannemelijk is dat hij daarmee handel met voorwetenschap heeft gepleegd. Handel met voorwetenschap is een strafbaar feit.

RvC-voorzitter Michael van Praag: "Wij zijn zeer onaangenaam verrast dat dit Ajax nu overkomt, want dit is zeer slecht voor de club en voor iedereen die de club een warm hart toedraagt. Het handelen van Alex Kroes is niet verenigbaar met waar we met Ajax voor staan. Het moment waarop hij de aandelen kocht maakt dat hij handelde met voorwetenschap. Een dergelijke wetsovertreding kan een beursgenoteerde onderneming niet tolereren, zeker niet als het de CEO betreft. Na zorgvuldige beraadslaging is de RvC dus tot de conclusie gekomen dat de positie van Alex als directielid van Ajax niet houdbaar is. Ik vind het belangrijk om hieraan toe te voegen dat het technische beleid zal worden voortgezet met de mensen die we daarvoor hebben en op de weg die Ajax met Alex reeds was ingeslagen."

De taken van Alex Kroes worden door zijn collega-directieleden overgenomen. Daarnaast zal Michael van Praag als gedelegeerd commissaris de directie tijdelijk bijstaan.

Er zal op korte termijn een Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders (BAVA) bijeengeroepen worden om de aandeelhouders te horen over het voorgenomen ontslag, zoals de statuten voorschrijven. Daarna zal de RvC een besluit nemen over het ontslag.

Bron: Ajax.nl
nummer10
 nummer10 - dinsdag 02 april 2024 - 09:05   quote  deeplink  
En daar komen ze nu pas achter.... Of is dit ook een stuk eigen gewin zodat scholletje plaats kan nemen ? Het zou me niet eens verbazen...
p111
 p111 - dinsdag 02 april 2024 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2024 - 09:05 schreef nummer10 het volgende:
En daar komen ze nu pas achter.... Of is dit ook een stuk eigen gewin zodat scholletje plaats kan nemen ? Het zou me niet eens verbazen...
Mijn god ,jij bent echt de weg kwijt.
p111
 p111 - dinsdag 02 april 2024 - 09:07   quote  deeplink  
Dit is de zoveelste klap voor onze club,mijn benieuwen hoe deze soap weer afloopt.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 02 april 2024 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2024 - 09:06 schreef p111 het volgende:

[..]

Mijn god ,jij bent echt de weg kwijt.
Enkel iets wat ik me afvraag aangezien dit al vanaf vorig jaar augustus speelt.. Als dit allemaal al klopt wat ik best wil geloven...

Wie is er trouwens verantwoordelijk voor de aanstelling van Kroes ?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 02 april 2024 - 09:16   quote  deeplink  
En in augustus gekocht... En ze noemen het dan voorkennis, voorkennis dat dit seizoen zo zal lopen en de aandelen zouden zakken ? 😅
Pietje
 Pietje - dinsdag 02 april 2024 - 09:16   quote  deeplink  
De gifbeker is kennelijk nog niet leeg... Als het inderdaad waar is, is het oerstom van Kroes!
JOOD
 JOOD - dinsdag 02 april 2024 - 09:21   quote  deeplink  
Wauw. Tering zeg…
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 02 april 2024 - 09:41   quote  deeplink  
Ongelofelijk, wat een puinhoop overkomt onze club
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 02 april 2024 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2024 - 09:05 schreef nummer10 het volgende:
En daar komen ze nu pas achter.... Of is dit ook een stuk eigen gewin zodat scholletje plaats kan nemen ? Het zou me niet eens verbazen...
Vreemde gedachte..
Ben jij geabonneerd op de Storie of de Weekend ?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 02 april 2024 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2024 - 09:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vreemde gedachte..
Ben jij geabonneerd op de Storie of de Weekend ?
Lees is andere fora zou ik zeggen en het statement van Kroes..

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1190688/door-ajax-geschorste-algemeen-directeur-kroes-gaat-beslissing-aanvechten.html
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 april 2024 - 10:04   quote  deeplink  
Algemeen directeur Alex Kroes, die dinsdagochtend met onmiddellijke ingang is geschorst door Ajax vanwege mogelijke voorkennis bij de handel in Ajax-aandelen, is met een uitgebreide reactie gekomen op de beslissing van de raad van commissarissen. Daarin geeft Kroes aan dat hij de beslissing van de rvc gaat aanvechten en de stap naar de AFM (Autoriteit Financiële Markten) zal maken.

„Met pijn in het hart laat ik weten dat de Raad van Commissarissen (RvC) van Ajax heeft aangegeven mij per direct te schorsen als Algemeen Directeur van Ajax.

Vorige week zijn er door enkele media vragen gesteld over de aandelen Ajax die ik in mijn bezit heb. Onder meer is gevraagd of ik deze als tekengeld van Ajax had gekregen of zelf heb gekocht. Dat laatste is het geval. Ieder aandeel Ajax heb ik zelf gekocht.

Na beantwoording van deze vragen heeft de RvC aanleiding gezien om zich nader te buigen over mijn aandelenpakket. Een pakket waarvan zij ten tijde van het rondkomen van mijn benoeming in augustus 2023 al op de hoogte waren. In die periode heb ik uiteraard volledige openheid van zaken gegeven aan de RvC over relevante bezittingen waaronder 42.500 aandelen in het kapitaal van Ajax.

In de periode van 6 april 2022 tot 26 juli 2023 heb ik met stukjes en beetjes Ajax aandelen aangeschaft, oplopend tot 42.500 stuks (van de in totaal 18,33 miljoen bestaande Ajax aandelen). Op 31 december 2022 had ik reeds 20.000 stuks. Een ander deel heb ik bijgekocht in de maanden april, mei en juni van 2023. Het laatste deel (ca 17.500 stuks) heb ik op 26 juli 2023, kort voor mijn aanstelling op 2 augustus 2023, aangeschaft.

Op dat moment was ik nog niet rond met Ajax, maar ik had – door mijn eigen intenties - er een goed gevoel bij. Het leek mij een positief signaal om vertrouwen in de club en naar aandeelhouders uit te stralen. Om daar ook - letterlijk en figuurlijk - onderdeel van te zijn. Ik geloof erin dat je vertrouwen uitstraalt naar je medeaandeelhouders en stakeholders als je zelf aandelen koopt en daarmee ook zelf financieel risico loopt. ’Skin in the game’, zoals dat heet.

Na 26 juli 2023 en, ter voorkoming van misverstanden, sinds ik toegang heb tot enige vertrouwelijke informatie, heb ik geen aandelen Ajax meer gekocht of verkocht. Hoewel het niet onmogelijk is dat ik op langere termijn met deze aandelen geld zou kunnen verdienen, is dat zeker tot op heden niet het geval geweest. Er zit ook zeker geen ’quick win’ gedachte achter, ik wilde eerst zorgen dat het weer heel goed zou gaan met Ajax op allerlei vlakken. En hier heel positief aan bijdragen.

Van het feit dat ik dit aandelenpakket heb, heb ik nooit een geheim gemaakt. Sterker nog, ik heb in augustus vorig jaar Ajax erop gewezen dat ik dit pakket had en dat ik graag zou horen hoe hiermee om te gaan omdat ik mij de specifieke regels nog niet eigen had gemaakt. Die vraag is tot op heden niet beantwoord. En hoewel de RvC maanden de tijd heeft gehad (nog vóór mijn officiële benoeming (op 27 december 2023) en mijn feitelijke indiensttreding (op 15 maart 2024) om alsnog iets te vinden van het feit dat ik deze aandelen heb aangeschaft, ben ik hier niet op aangesproken en zijn er ook geen vragen gesteld.

Afgelopen vrijdag heeft de RvC mij plotseling laten weten geen vertrouwen meer in mij te hebben. Mij is gemeld dat ik in de ogen van de RvC met de aanschaf van de aandelen op 26 juli 2023 en de timing daarvan, kwade opzet voor ogen had. Ik zou voorwetenschap hebben gehad en daarmee hebben gehandeld. Dit is niet ingegeven door een signaal van de bevoegde toezichthouder, de Autoriteit Financiële Markten (AFM), maar naar eigen zeggen op basis van het eigen ’moreel kompas’ van de RvC.

Wat ik daarvan vind en wat ik vind van de timing van dit besef, heb ik aangegeven in een gesprek met de RvC. Ook heb ik nogmaals mijn positieve beweegredenen voor de aanschaf van het laatste pakket aangegeven. Hoe zeer ik ook overtuigd ben van mijn goede intenties, snap ik inmiddels na overleg met mijn advocaat, dat ik op 26 juli 2023 niet de meest verstandige beslissing heb genomen door de schijn van de situatie. Dit neemt niet weg dat er nog de nodige vraagtekens gesteld kunnen worden bij de kwalificatie als „voorwetenschap” en daarmee zeker de zwaarte van de beslissing van ontslag op staande voet door de RvC

Het lijkt ons, nog steeds, veel verstandiger en in het belang van Ajax om gezamenlijk de kwestie in alle transparantie voor te leggen aan de AFM. De AFM kan dan onafhankelijk oordelen of ik al dan niet in strijd met de wet heb gehandeld en de zwaarte hiervan. Vanzelfsprekend zal ik daar de consequenties van dragen. De RvC kan daarna zelf nog bepalen welke volgende stappen zij in deze kwestie zou willen zetten. Dit heb ik zowel mondeling als op schrift aangegeven bij de RvC.

Aan een onafhankelijk oordeel van de AFM zijn we helaas niet toegekomen. De RvC heeft al geoordeeld dat ik kennelijk niet over het ’juiste moreel kompas’ beschik. Een kompas dat ik omgekeerd de afgelopen maanden juist graag door de RvC gehanteerd had gezien. De RvC die de aankoop van het laatste deel aandelen eerder deze week nog als niet meer dan „ongelukkig” bestempelde.

Vanaf mijn negende ben ik Ajacied. Ik ben altijd betrokken geweest bij de club, als speler en als lid. In mijn hart en later ook via deze aandelen. Aandelen die ik kocht uit betrokkenheid bij de club. Uit vertrouwen in de club. Niet om er snel geld mee te verdienen, maar als positief signaal naar alle stakeholders.

Ik heb de afgelopen periode steeds gezegd dat ik wil dat alle aandacht uitgaat naar Ajax, niet naar Alex. Maar mijn moreel kompas zegt dat ik mij niet zomaar bij deze beslissing van de RvC kan neerleggen. Ik zal nu zelfstandig naar de AFM stappen om mijn kwestie voor te leggen om tot een onafhankelijk oordeel te komen.

Dit alles levert onrust op voor Ajax en dat spijt mij oprecht. Hopelijk is deze periode snel voorbij. Vanaf vandaag zal ik, met pijn in het hart, op afstand, bekijken wat er bij Ajax gebeurt. Ajax moet weer Ajax worden.”

Bron: Telegraaf.nl
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 april 2024 - 10:05   quote  deeplink  
Als je dan de reactie van Kroes weer leest is het wederom die trage shit van de RvC! Opbokken met die gasten op het pluche! Dat zijn de malloten die onze club kapot maken!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 april 2024 - 10:08   quote  deeplink  
En straks na onderzoek blijkt Kroes niets fout te hebben gedaan, is de onderlinge verstandhouding gebrouilleerd en wil hij niet meer voor Ajax werken. En dat allemaal door die mongolen in de RvC die denken dat hun plekkie anders in vergetelheid raakt en bang zijn hun plekkie kwijt te raken!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 02 april 2024 - 10:16   quote  deeplink  
Dank warrior... Precies wat ik bedoelde..

En ff voor p111 en jack, dit komt van een andere supporter..

Heb de uitleg van Kroes gelezen en het lijkt mij dat ie legitiem heeft gehandeld. Nog ver voor zijn aanstelling bezat hij al veel aandelen van Ajax en heeft er vlak voor zij aanstelling nog bijgekocht. Zijn uitleg is ook dat ie dit heeft gecommuniceerd met Ajax en dat hij met aandelen bij te kopen daarmee ook vertrouwen wilde uitstralen na de achterban en overige aandeelhouders. Zou denken dat het kopen van aandelen voor een ieder vrij staat om te doen en iedereen weet dat je daarmee ook een risico loopt. De aandelen die hij overigens al eerder kocht zijn dus kennelijk geen probleem terwijl deze aandelen in waarde inmiddels gehalveerd zijn. Dus daar heeft alleen maar verlies op geleden. Zie de actie van de RVC in deze dan ook als een enorme machtstrijd die gaande is bij Ajax en dat van Praag die al weer plaats had moeten maken als RVC lid deze machtstrijd aanvoert. Hoop dat Kroes zijn procedure van het voorgenomen ontslag dan ook met succes aanvecht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 april 2024 door nummer10 --
Pietje
 Pietje - dinsdag 02 april 2024 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2024 - 10:05 schreef Ajax Warrior het volgende:
Als je dan de reactie van Kroes weer leest is het wederom die trage shit van de RvC! Opbokken met die gasten op het pluche! Dat zijn de malloten die onze club kapot maken!!
Helemaal eens, Warrior! Ik walgt er ook van. Die gasten op het pluche hebben maar één belang: hun eigen belang. 😥😫
hjf
 hjf - dinsdag 02 april 2024 - 12:27   quote  deeplink  
Het is inmiddels duidelijk dat onze club dood en dood ziek is. Dat de RvC al jarenlang een ziekelijke rol speelt wisten we allang. We ondervinden duidelijk de nadelen van een ter beurs genoteerde onderneming. Wat verlang ik toch naar de tijd, dat we een vereniging waren. We zullen er rekening mee moeten houden, dat we de komende de derde viool moeten gaan spelen.
Jordy Cruijff benaderen als AD? Wim Jonk directeur jeugdopleidingen?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 02 april 2024 - 13:29   quote  deeplink  
. "Kroes ziet dit allemaal als een politiek spel. Dat hij expres naar buiten is gewerkt door de RvC. Mogelijk omdat zij niet mee wilden gaan met zijn hervormingen."

HUP KROES !!! fuck de rvc en de zogenaamde Ajacieden die het beste voor zouden hebben met onze club..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 april 2024 door nummer10 --
p111
 p111 - dinsdag 02 april 2024 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2024 - 13:29 schreef nummer10 het volgende:
. "Kroes ziet dit allemaal als een politiek spel. Dat hij expres naar buiten is gewerkt door de RvC. Mogelijk omdat zij niet mee wilden gaan met zijn hervormingen."

HUP KROES !!! fuck de rvc en de zogenaamde Ajacieden die het beste voor zouden hebben met onze club..
Minder pillen slikken ,gaat niet goed met je
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 02 april 2024 - 14:48   quote  deeplink  
Ongekend weer dit...net nu we dachten eindelijk de verlosser te hebben binnengehaald.. Iemand die zijn nek durft uit te steken en zegt waar het op staat. Waar ik verwachtte dat eindelijk het onderzoek naar Mislintat zou worden afgerond, krijgen we dit... iets klopt er toch niet?? Gevalletje doofpot??
En dan zouden ze eerst maanden wachten, dan eindelijk aanstellen en mag hij gaan beginnen om hem dan weer na 2 weken eruit te schoppen??? Dit wisten ze echt wel eerder. Wat n ongekende bende voor een notabene BEURSGENOTEERD BEDRIJF!!!!!
SCHANDE!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 april 2024 door bertus bikkel --
Scout2
 Scout2 - dinsdag 02 april 2024 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2024 - 14:48 schreef bertus bikkel het volgende:
Ongekend weer dit...net nu we dachten eindelijk de verlosser te hebben binnengehaald.. Iemand die zijn nek durft uit te steken en zegt waar het op staat. Waar ik verwachtte dat eindelijk het onderzoek naar Mislintat zou worden afgerond, krijgen we dit... iets klopt er toch niet?? Gevalletje doofpot??
En dan zouden ze eerst maanden wachten, dan eindelijk aanstellen en mag hij gaan beginnen om hem dan weer na 2 weken eruit te schoppen??? Dit wisten ze echt wel eerder. Wat n ongekende bende voor een notabene BEURSGENOTEERD BEDRIJF!!!!!
SCHANDE!!!
Heeft er gewoon mee te maken dat ie niet naar de pijpen danst van de vriendjes in de rvc, die willen liever een figuur als van der halst. (Soort pop/tussenpersoon)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 02 april 2024 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2024 - 13:54 schreef p111 het volgende:

[..]

Minder pillen slikken ,gaat niet goed met je
Whahaha hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 02 april 2024 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2024 - 10:08 schreef Ajax Warrior het volgende:
En straks na onderzoek blijkt Kroes niets fout te hebben gedaan, is de onderlinge verstandhouding gebrouilleerd en wil hij niet meer voor Ajax werken. En dat allemaal door die mongolen in de RvC die denken dat hun plekkie anders in vergetelheid raakt en bang zijn hun plekkie kwijt te raken!
Eens er speelt wel degelijk iets bij de RVC
Kroes wou gaan snijden in de RVC, veel koppen zouden gaan rollen.

Dit is gewoon een hetze van de RVC richting Kroes..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 april 2024 door Jack Huntelaar --
Scout2
 Scout2 - dinsdag 02 april 2024 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2024 - 18:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens er speelt wel degelijk iets bij de RVC
Kroes wou gaan snijden in de RVC, veel koppen zouden gaan rollen.

Dit is gewoon een hetze van de RVC richting Kroes..
Dat denk ik ook, die poppetjes in de rvc die er eigenlijk uit moeten, zijn ook gebaat bij ellende en voorpagina nieuws het houd hunnie uit de wind namelijk.
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 april 2024 - 22:35   quote  deeplink  
Ik heb zo verschrikkelijk mijn twijfels bij dit hele verhaal. Het enige wat ik weet, is dat mijn club is veranderd in een ongekende slangenkuil met een overdosis dodelijk gif. Het hele DNA is te grabbel gegooid en misschien is er nog wel groter wanbeleid dan voor de fluwelen revolutie.

In alles denk ik dat Ajax dit wist van Kroes. Ik kan het nergens bewijzen, maar ik vind het zo sterk dat ze dit zogenaamd nu pas weten. Na een functie als deze, doe je van te voren neem ik aan ook onderzoek. Daarbij is het heel raar dat Ajax daar nu pas achter komt, bijna een jaar later.

Wat ik denk, is dat Kroes een totaal andere weg op wilde gaan dan Van Gaal en Van Praag willen. Dat zijn 2 ongekend dominante mannen, misschien zelfs wel de 2 grootste dominante mannen in het voetbal van Nederlandse afkomst momenteel. Beide zijn allesbehalve gediend van tegenspraak en iedereen die verder kan kijken dan zijn neus lang is, weet dit ook want dit is geen geheim.

En dan is dit natuurlijk een prachtige wijze om op deze manier Kroes te dumpen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 02 april 2024 - 22:54   quote  deeplink  
Helemaal eens! Ze hebben dit bewaard tot ze het konden gebruiken. Nu kwam het door een bericht over de Quote in een stroomversnelling en konden ze niet meer zwijgen. Alex wilde rigoureus schoon schip maken en daar zijn de heren op het pluche niet van gediend.
Ik ben er geen voorstander van maar het wordt tijd voor een nieuwe revolutie!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 april 2024 door bertus bikkel --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 02 april 2024 - 23:22   quote  deeplink  
Zeker weten Loetje, het is en blijft een slangenkuil, de laatste jaren alleen maar negativiteit rond onze club Ajax, en toch komt deze club er vroeg of laat weer boven op
Pietje
 Pietje - woensdag 03 april 2024 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2024 - 22:35 schreef Loetje het volgende:
Ik heb zo verschrikkelijk mijn twijfels bij dit hele verhaal. Het enige wat ik weet, is dat mijn club is veranderd in een ongekende slangenkuil met een overdosis dodelijk gif. Het hele DNA is te grabbel gegooid en misschien is er nog wel groter wanbeleid dan voor de fluwelen revolutie.

In alles denk ik dat Ajax dit wist van Kroes. Ik kan het nergens bewijzen, maar ik vind het zo sterk dat ze dit zogenaamd nu pas weten. Na een functie als deze, doe je van te voren neem ik aan ook onderzoek. Daarbij is het heel raar dat Ajax daar nu pas achter komt, bijna een jaar later.

Wat ik denk, is dat Kroes een totaal andere weg op wilde gaan dan Van Gaal en Van Praag willen. Dat zijn 2 ongekend dominante mannen, misschien zelfs wel de 2 grootste dominante mannen in het voetbal van Nederlandse afkomst momenteel. Beide zijn allesbehalve gediend van tegenspraak en iedereen die verder kan kijken dan zijn neus lang is, weet dit ook want dit is geen geheim.

En dan is dit natuurlijk een prachtige wijze om op deze manier Kroes te dumpen.
Mooi verwoord Loetje! Ik ben het volledig met je eens. Ik heb dan ook mijn twijfels over de eerlijkheid van de RvC.
Kijk, Alex Kroes is multimiljonair en bezit al zo'n 25.000 aandelen van Ajax (waarde €263.000,00) en heeft die 17.000 nieuwe aandelen helemaal niet nodig. Ik kan mij dan ook voorstellen dat Kroes zijn aanhankelijkheid jegens Ajax wilde tonen. Hij (Kroes) staat bekend om zijn durf richting "bazen" en die bazen (RvC) zagen nu kans om van hem af te komen. Het is gewoon niks anders dan een heel smerig spelletje, dat bepaald niet in het belang van de club Ajax is. Er moet rust in de tent komen en dat moeten de mensen op het pluche zich ook realiseren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 april 2024 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - woensdag 03 april 2024 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2024 - 18:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens er speelt wel degelijk iets bij de RVC
Kroes wou gaan snijden in de RVC, veel koppen zouden gaan rollen.

Dit is gewoon een hetze van de RVC richting Kroes..
Minder pillen slikken jack... Gaat niet goed met je...
nummer10
 nummer10 - woensdag 03 april 2024 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2024 - 13:54 schreef p111 het volgende:

[..]

Minder pillen slikken ,gaat niet goed met je
Hey zeg dat ook even tegen de rest... Volgens mij denkt de rest namelijk net zo.. behalve Jack, die draaikont weer als de rest plots hetzelfde zegt 🤣

Zo grappig weer dit hahaha.. wat een schaap 🤣

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 april 2024 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 03 april 2024 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2024 - 15:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Minder pillen slikken jack... Gaat niet goed met je...
Waar slaat dit op man, is dit een rare opmerking dan ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 03 april 2024 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2024 - 15:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hey zeg dat ook even tegen de rest... Volgens mij denkt de rest namelijk net zo.. behalve Jack, die draaikont weer als de rest plots hetzelfde zegt 🤣

Zo grappig weer dit hahaha.. wat een schaap 🤣
Je kraamt weer een hoop onzin uit, je lijkt wel een wijf man, waar ben ik gaan draaien dan ? Kom dan met feiten...
Als er iemand met de media mee gaat ben jij het wel, rot even lekker op joh

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 april 2024 door Jack Huntelaar --
wvb
 wvb - woensdag 03 april 2024 - 19:06   quote  deeplink  
Wat een soap: "Goede tijden, slechte tijden".
Het ene schandaal na het andere.
Ongelooflijk wat een amateurisme ten top.
De ene minkukel volgt de andere op, mensen kunnen elkaar niet luchten of zien, maken elkaar het leven onmogelijk, stellen allemaal hun eigen wetten, telkenmale gaat de deksel van de beerput weer open, nu al voor het 3e jaar.
Pietje
 Pietje - donderdag 04 april 2024 - 15:20   quote  deeplink  
Ik hoorde zojuist dat de bestuursraad van Ajax (qua macht hoger dan de RvC) nog altijd achter Alex Kroes staat en dit orgaan (bestuursraad) wil de macht van de RvC beperken om de rust te laten terugkeren bij Ajax. Kortom: wordt vervolgd!
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 04 april 2024 - 15:40   quote  deeplink  
Ach Pietje, rust is mooi maar RVC, bestuursraad...ze hebben het allemaal laten gebeuren de afgelopen jaren en het is nog steeds een puinhoop. Niemand is daar echt de baas maar iedereen speelt de baas. En niet voor onze club maar de meesten voor zich zelf!!
Wordt inderdaad vervolgd....maar het gaat al lang niet meer over voetbal als men over Ajax praat.
Pietje
 Pietje - donderdag 04 april 2024 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2024 - 15:40 schreef bertus bikkel het volgende:
Ach Pietje, rust is mooi maar RVC, bestuursraad...ze hebben het allemaal laten gebeuren de afgelopen jaren en het is nog steeds een puinhoop. Niemand is daar echt de baas maar iedereen speelt de baas. En niet voor onze club maar de meesten voor zich zelf!!
Wordt inderdaad vervolgd....maar het gaat al lang niet meer over voetbal als men over Ajax praat.
Helaas heb jij helemaal gelijk, Bertus.
Er is geen club in Nederland die zo vreselijk vaak negatief in het nieuws is dan Ajax.
Het verhaal over de gifbeker die nog steeds niet leeg is.
Ik verlang naar de tijd van Erik ten Hag, Marc Overmars en Edwin van der Sar. Vergelijk dat eens met de huidige bende...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 04 april 2024 - 23:23   quote  deeplink  
FUCK DIE HELE FUCKING RvC! FUCK OOK DAT HELE FUCKING HOERENBESTUUR DAT ER EEN FUCKING PUINHOOP VAN MAAKT! FUCK ALLES WAT MIJN FUCKING CLUB KAPOT MAAKT!!!

o ja, ik ben boos!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 04 april 2024 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2024 - 23:23 schreef Ajax Warrior het volgende:
FUCK DIE HELE FUCKING RvC! FUCK OOK DAT HELE FUCKING HOERENBESTUUR DAT ER EEN FUCKING PUINHOOP VAN MAAKT! FUCK ALLES WAT MIJN FUCKING CLUB KAPOT MAAKT!!!

o ja, ik ben boos!
Terecht boos Warrior, die moeten het voorbeeld geven

Ze moeten allen optiefen
nummer10
 nummer10 - vrijdag 05 april 2024 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2024 - 18:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je kraamt weer een hoop onzin uit, je lijkt wel een wijf man, waar ben ik gaan draaien dan ? Kom dan met feiten...
Als er iemand met de media mee gaat ben jij het wel, rot even lekker op joh
De media na roept hahahaha.. welke onzin kraam ik uit kerel, zeg het eens.. dat jullie mannetjes zijn die mee lullen om maar een discussie te ontwijken met een paar andere forumleden die het zelfde zeggen als mij zegt meer over jullie...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 05 april 2024 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2024 - 18:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Waar slaat dit op man, is dit een rare opmerking dan ?
Waar dit opslaat? Je lacht erom, en vervolgens lul je met iemand mee die exact het zelfde zegt.. dus dan moet jij ook ff een pilletje nemen..
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 april 2024 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2024 - 23:23 schreef Ajax Warrior het volgende:
FUCK DIE HELE FUCKING RvC! FUCK OOK DAT HELE FUCKING HOERENBESTUUR DAT ER EEN FUCKING PUINHOOP VAN MAAKT! FUCK ALLES WAT MIJN FUCKING CLUB KAPOT MAAKT!!!

o ja, ik ben boos!
En niet alleen jij die boos is. Ik ben woedend, echt woedend hoe mijn eens zo mooie club naar de ratsmodee geholpen wordt door een stelletje minkukels, klootzakken!!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 05 april 2024 - 15:08   quote  deeplink  
V Praag ook lekker bezig... geef maar een pilletje.. #RVCOUT ! Dit heeft echt niks met die voorkennis temaken, dit is je eigen of het rvc hachje redden zoals ik het nu zie..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 05 april 2024 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 11:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Waar dit opslaat? Je lacht erom, en vervolgens lul je met iemand mee die exact het zelfde zegt.. dus dan moet jij ook ff een pilletje nemen..
Waarom moet ik een pilletje nemen, mag ik het niet eens zijn met iemand ?

Wat ben jij een klein kind zeg, als er één aardig uit zijn nek zit te lullen ben jij het wel, zielig figuur.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 05 april 2024 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 11:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De media na roept hahahaha.. welke onzin kraam ik uit kerel, zeg het eens.. dat jullie mannetjes zijn die mee lullen om maar een discussie te ontwijken met een paar andere forumleden die het zelfde zeggen als mij zegt meer over jullie...
Ik vraag aan jou om feiten en wat doet meneertje, hij draait het weer om..schei toch uit man.

Hou je verstandig inhoudelijk met het voetbal van Ajax bezig ipv te lopen wijzen hier
nummer10
 nummer10 - vrijdag 05 april 2024 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 15:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Waarom moet ik een pilletje nemen, mag ik het niet eens zijn met iemand ?

Wat ben jij een klein kind zeg, als er één aardig uit zijn nek zit te lullen ben jij het wel, zielig figuur.
Ah dus de anderen die precies het zelfde zeggen lullen ook uit hun nek ? Echter lul je met hun mee en mij "lach" je uit vanwege een opmerking over een pilletje.. wie is er dan zielige en klein Jacky...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 05 april 2024 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 15:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik vraag aan jou om feiten en wat doet meneertje, hij draait het weer om..schei toch uit man.

Hou je verstandig inhoudelijk met het voetbal van Ajax bezig ipv te lopen wijzen hier
Meningen hoeven geen feiten te zijn... mijn punt en dat is al zoooovaak voorgekomen dat jij links zegt en vervolgens rechts gaat als een aantal leden rechts aangeven.. kap daarmee man en hou is vast aan je eigen overtuiging...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 05 april 2024 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 15:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Meningen hoeven geen feiten te zijn... mijn punt en dat is al zoooovaak voorgekomen dat jij links zegt en vervolgens rechts gaat als een aantal leden rechts aangeven.. kap daarmee man en hou is vast aan je eigen overtuiging...
Ik heb altijd een eigen mening gehad, zit al jaren hier op het forum maar kan het ook wel eens mis hebben, en dan voel ik mij niet te groot om met die persoon mee te gaan in zijn oordeel, maar met iedereen mee lullen hou ik niet van daarom vraag ik om feiten

Om mij te overtuigen kan je met quotes komen anders zou ik net niet weten
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 april 2024 - 18:20   quote  deeplink  
En nou las ik zojuist een mooi artikeltje: Michael van Praag is bij zijn aantreden in november vorig jaar "vergeten" om zijn 100 aandelen Ajax te melden bij de Autoriteit Financiële Markten.
Een gevalletje de pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet! Schorsen dus.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 05 april 2024 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 18:20 schreef Pietje het volgende:
En nou las ik zojuist een mooi artikeltje: Michael van Praag is bij zijn aantreden in november vorig jaar "vergeten" om zijn 100 aandelen Ajax te melden bij de Autoriteit Financiële Markten.
Een gevalletje de pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet! Schorsen dus.
Optiefen met de RVC
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 april 2024 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 20:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Optiefen met de RVC
Yep. Of op zijn minst minder macht toebedelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ALEX KROES GESCHORST, de puinhopen blijven!









0.0096099